-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Електричні акумулятори 31430000-9
акумуляторні батареї стартерні (3 лоти)
Завершена
1 160 742.27
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 614.94 UAH
мін. крок: 0.2% або 2 614.94 UAH
Період оскарження:
15.11.2017 11:52 - 27.11.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника
Номер:
edccc762a3904082a6247098c741d211
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-15-000547-b.b3
Назва:
Оскарження рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника
Вимога:
Відповідно до вимог Тендерної документації до публічних торгів, нами були надані всі передбачені законом документи, а оскільки акт прийому-передачі товару не передбачається ні договорами поставки товару ні законодавством України (законом передбачається підписання видаткової накладної, і саме цей документ підтверджує факт поставки товару), наша компанія не мала можливості надати скан-копії даного документу.
Таким чином, безальтернативність надання документації, що не передбаченої законодавством України (Акту прийому-передачі товарів за аналогічними договорами) є перешкоджанням конкуренції в ході публічних торгів, що є грубим порушенням процедури проведення відкритих торгів, тому ТОВ "Дніпроавтозапчастини" вимагає відмінити дану процедуру і ініціювати її перепроведення із внесенням відповідних змін до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.12.2017 10:11
Вирішення:
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та встановлює у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників визначеним критеріям. У Додатку 6 до тендерної документації Замовник встановив вимоги до документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду»: 1.«Таблиця 1 пункт 3.1: шляхом подання наступних документів: довідку у довільній формі щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) не менше одного з наданням не менше одного відгуку та одного акту прийому-передачі товару.
2.Примітка до Таблиці 1:б) учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника» (далі – Примітка).Надане учасником документальне підтвердження (довідка у довільній формі щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, копія договору про закупівлю зі специфікацією) не підтверджують у повній мірі, відповідно до вимог тендерної документації, наявності документально підтвердженого досвіду саме: виконання аналогічного договору. Учасник не скористався також нормою, викладеною у Примітці, та не надав за власним бажанням додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника, які (як виявилось на етапі розгляду) учасник мав і міг подати у складі своєї тендерної пропозиції (наприклад, видаткову накладну по договору).Нагадуємо, що порядок проведення «українських» публічних торгів не передбачає ознайомлення замовника зі змістом тендерних пропозицій учасників до проведення аукціону. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначені замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, в тому числі на підставі власного досвіду ведення своєї господарської діяльності. У свою чергу, відповідно до статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, зокрема щодо положень тендерної документації (пункт 27 частини першої статті 1 Закону).Таким чином, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження. Учасник не скористався своїми правами, визначеними вище. З огляду на зазначене, вимога Учасника не може бути задоволена в т.ч. і через те, що задоволення даної вимоги може порушити інтереси інших учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника
Номер:
53d874cb81c34046a58543ccbd8ecba9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-15-000547-b.b2
Назва:
Оскарження рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника
Вимога:
Відповідно до вимог Тендерної документації до публічних торгів, нами були надані всі передбачені законом документи, а оскільки акт прийому-передачі товару не передбачається ні договорами поставки товару ні законодавством України (законом передбачається підписання видаткової накладної, і саме цей документ підтверджує факт поставки товару), наша компанія не мала можливості надати скан-копії даного документу.
Таким чином, безальтернативність надання документації, що не передбаченої законодавством України (Акту прийому-передачі товарів за аналогічними договорами) є перешкоджанням конкуренції в ході публічних торгів, що є грубим порушенням процедури проведення відкритих торгів, тому ТОВ "Дніпроавтозапчастини" вимагає відмінити дану процедуру і ініціювати її перепроведення із внесенням відповідних змін до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.12.2017 10:11
Вирішення:
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та встановлює у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників визначеним критеріям. У Додатку 6 до тендерної документації Замовник встановив вимоги до документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду»: 1.«Таблиця 1 пункт 3.1: шляхом подання наступних документів: довідку у довільній формі щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) не менше одного з наданням не менше одного відгуку та одного акту прийому-передачі товару.
2.Примітка до Таблиці 1:б) учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника» (далі – Примітка).Надане учасником документальне підтвердження (довідка у довільній формі щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, копія договору про закупівлю зі специфікацією) не підтверджують у повній мірі, відповідно до вимог тендерної документації, наявності документально підтвердженого досвіду саме: виконання аналогічного договору. Учасник не скористався також нормою, викладеною у Примітці, та не надав за власним бажанням додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника, які (як виявилось на етапі розгляду) учасник мав і міг подати у складі своєї тендерної пропозиції (наприклад, видаткову накладну по договору).Нагадуємо, що порядок проведення «українських» публічних торгів не передбачає ознайомлення замовника зі змістом тендерних пропозицій учасників до проведення аукціону. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначені замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, в тому числі на підставі власного досвіду ведення своєї господарської діяльності. У свою чергу, відповідно до статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, зокрема щодо положень тендерної документації (пункт 27 частини першої статті 1 Закону).Таким чином, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження. Учасник не скористався своїми правами, визначеними вище. З огляду на зазначене, вимога Учасника не може бути задоволена в т.ч. і через те, що задоволення даної вимоги може порушити інтереси інших учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника
Номер:
144c13a1371643b2bc0e402bb1f7b90e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-15-000547-b.b1
Назва:
Оскарження рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника
Вимога:
Відповідно до вимог Тендерної документації до публічних торгів, нами були надані всі передбачені законом документи, а оскільки акт прийому-передачі товару не передбачається ні договорами поставки товару ні законодавством України (законом передбачається підписання видаткової накладної, і саме цей документ підтверджує факт поставки товару), наша компанія не мала можливості надати скан-копії даного документу.
Таким чином, безальтернативність надання документації, що не передбаченої законодавством України (Акту прийому-передачі товарів за аналогічними договорами) є перешкоджанням конкуренції в ході публічних торгів, що є грубим порушенням процедури проведення відкритих торгів, тому ТОВ "Дніпроавтозапчастини" вимагає відмінити дану процедуру і ініціювати її перепроведення із внесенням відповідних змін до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.12.2017 10:11
Вирішення:
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та встановлює у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників визначеним критеріям. У Додатку 6 до тендерної документації Замовник встановив вимоги до документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду»: 1.«Таблиця 1 пункт 3.1: шляхом подання наступних документів: довідку у довільній формі щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) не менше одного з наданням не менше одного відгуку та одного акту прийому-передачі товару.
2.Примітка до Таблиці 1:б) учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника» (далі – Примітка).Надане учасником документальне підтвердження (довідка у довільній формі щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, копія договору про закупівлю зі специфікацією) не підтверджують у повній мірі, відповідно до вимог тендерної документації, наявності документально підтвердженого досвіду саме: виконання аналогічного договору. Учасник не скористався також нормою, викладеною у Примітці, та не надав за власним бажанням додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника, які (як виявилось на етапі розгляду) учасник мав і міг подати у складі своєї тендерної пропозиції (наприклад, видаткову накладну по договору).Нагадуємо, що порядок проведення «українських» публічних торгів не передбачає ознайомлення замовника зі змістом тендерних пропозицій учасників до проведення аукціону. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначені замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, в тому числі на підставі власного досвіду ведення своєї господарської діяльності. У свою чергу, відповідно до статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, зокрема щодо положень тендерної документації (пункт 27 частини першої статті 1 Закону).Таким чином, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження. Учасник не скористався своїми правами, визначеними вище. З огляду на зазначене, вимога Учасника не може бути задоволена в т.ч. і через те, що задоволення даної вимоги може порушити інтереси інших учасників.
Статус вимоги:
Відхилено