-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Капітальний ремонт внутрішніх електричних мереж амбулаторії № 1 КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3" КМР за адресою: вул. Женевська, 6б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області.
Торги відмінено
1 162 326.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 811.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 811.63 UAH
Період оскарження:
07.11.2022 11:24 - 12.11.2022 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Номер:
be048c05317c45a0815cefee3240b049
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-07-003839-a.a1
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник, проаналізувавши вимоги тендерної документації ми виявили в ній дискримінаційні вимоги та такі, які порушують ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
1) В додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» п.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Замовник вимагає надання довідки від учасників процедури закупівлі про наявність обов’язкового обладнання, а саме:
«Світловіддалемір лазерний ручний, вимірювач захисного шару бетону, дефектоскоп ультразвуковий, штангенциркуль - не менше по 1 одиниці (необхідно надати чинне свідоцтво про повірку або сертифікат калібрування, дійсні на дату розкриття пропозицій);
Вимірювальна лабораторія (необхідно надати чинне свідоцтво, яке свідчить, що за результатами аудиту стан системи вимірювань вимірювальна лабораторії відповідає ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання»).
На підтвердження інформації стосовно наявності матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном (копії договорів найму (оренди), оборотно-сальдова відомість тощо).»
В складі тендерної документації немає для ознайомлення ПКД (проектно-кошторисної документації). А при обстеженні об’єкту і ознайомлені з ПКД безпосередньо на об’єкті Замовника, в відомості ресурсів до кошторисної документації, не було зазначене обладнання, що вимагає Замовник у тендерній документації, як обов’язкове для використання. Учасник має право залучати та міняти види техніки, інструменту та обладнання для виконання робіт, в залежності від їх тех.характеристик. Ця вимога замовника є дискримінаційна, тому просимо тендерну пропозицію привести в норму до діючого законодавства.
2) В додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» п.2 до тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовник вимагає обов’язкову наявність у Учасника:
- не менше одного інженера-проектувальника сертифікованого за напрямом «Інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації» з наданням кваліфікаційних сертифікатів за відповідною кваліфікаційною категорією та свідоцтво про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання останніх згідно з чинним законодавством);
Відповідно до листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №7/17-10476 від 26.06.2012 р. наявність у інженера-кошторисника відповідного кваліфікаційного сертифіката є обов'язковою умовою у разі виконання проектної документації на капітальний ремонт, що передбачається здійснити за рахунок державних коштів за спрощеною документацією, основними складовими якої є дефектний акт та кошторис. За результатами закупівлі UA-2022-10-03-003350-a (Проєктно-вишукувальні роботи для об'єкту "Капітальний ремонт внутрішніх електричних мереж амбулаторії № 1 КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3" КМР за адресою: вул. Женевська, 6б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.") та згідно договору на виконання проектно-вишукувальних робіт №18106 від 18.10.2022 року, кошторисна документація має бути розроблена та пройти експертизу в складі робочого проекту. Ми підрядна організація, що не розробляє проект,а є учасником тендеру на виконання робіт. Вважаємо, що ця вимога замовника є дискримінаційна тому просимо тендерну пропозицію привести в норму до діючого законодавства.
3) Також п.2 Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії», Замовник вимагає
- наявність кваліфікованих електротехнічних штатних фахівців у кількості не менше 3-ох осіб.
Учасник повинен надати скановані копії посвідчення працівників, які пройшли навчання та мають необхідні допуски, з відміткою про чергову та/або періодичну перевірку знань з охорони праці та групу з електробезпеки чинні на дату подання пропозиції.
Обов’язково зазначити адміністративно-технічного співробітника з групою з електробезпеки не нижче V, який є відповідальним за безпечне виконання робіт, та який має бути штатним працівником та мати освітньо-кваліфікаційний рівень бакалавр, за напрямом - електромеханіка та з кваліфікацією бакалавр з електромеханіки (надати копію диплому завірену Учасником). Чому саме бакалавр з електромеханіки? Спеціаліст чи магістр з електромеханіки не буде відповідати умовам тендерної документації, але по факту, може бути відповідальним за безпечне виконання робіт.
На підтвердження інформації вказаної у довідці, Учасник повинен надати:
- скан-копії з оригіналу наказів про прийняття робітників на роботу та скан-копії з оригіналу трудових книжок на кожного працівника (першу та останню сторінку).
Дані вимоги, щодо наявності саме штатних працівників в учасника без можливості залучення осіб за цивільно-правовими договорами та / або конкретна кількість працівників в учасника певної кваліфікації та / або надання посвідчення про проходження відповідного навчання працівників учасника в можуть бути такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому просимо тендерну пропозицію привести в норму до діючого законодавства.
4) В додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» п..3 Замовником передбачено надання Учасником відомостей про не менше ніж одного виконаного договору на виконання робіт аналогічних предмету закупівлі, оприлюднені на інформаційно-телекомунікаційному порталі публічних закупівель Прозорро, укладені учасником протягом 2022 року з замовником/замовниками, що зареєстрований/зареєстровані у місті Кривий Ріг або Криворізькому районі) та надання позитивного листа відгуку, який видано замовником з яким було укладено договір.
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що підготовлена для конкретно визначеного Учасника. Оскільки виконання аналогічних договорів протягом 2022 року із Замовником, який фінансується за рахунок бюджетних коштів та зареєстрованих у м. Кривий Ріг або у Криворізькому районі значно звужує коло потенційних Учасників та обмежує участь інших, що порушує принципи визначені Законом України «Про публічні закупівлі» в частині створення конкурентного середовища та розвитку добросовісної конкуренції. Крім того досвід виконання аналогічних договорів може мати місце не тільки з державними органами і органами місцевого самоврядування, а і з комерційними структурами. Вимога про надання «Позитивного листа-відгуку, який видано Замовником» є дискримінаційною, оскільки позитивність відгуку Замовника є суб’єктивною думкою конкретного Суб’єкта господарської діяльності та не може бути Кваліфікуючим критерієм можливості виконання договору. Підтвердження досвіду, звужене аналогічним договором за державні кошти, або встановлення додаткових вимог до виконаних договорів із суб’єктами господарювання недержавної форми власності, виконання договору для потреб певного замовника та / або договір з чітко вказаним предметом закупівлі є вимогами, що можуть обмежувати конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо тендерну пропозицію привести в норму до діючого законодавства.
5) В додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» у Переліку документів, що мають бути подані учасником у складі пропозиції, а саме:
«Учасник у складі пропозиції надає через електронну систему закупівель договірну ціну (локальні кошторисні розрахунки на виконання технічного завдання; відомості ресурсів до локальних кошторисів; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, зведений кошторисний розрахунок) (далі - Розрахунки) згідно проектній документації. В складі пропозиції Учасник повинен надати Розрахунки (файл з розширенням «.pdf») із зазначенням версії та назви програмного комплексу, в якому здійснено розрахунок, підписані Учасником з проставлянням печатки (за наявності), та затверджені сертифікованим інженером-проектувальником у частині кошторисної документації.»
Учасник повен надати скановану копію діючого сертифікату інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, який повинен бути завірений підписом та печаткою власника сертифікату із зазначенням предмету закупівлі.
Вимога замовника щодо, затвердження «Розрахунків» сертифікованим інженером-проектувальником є дискримінаційна та необґрунтована. Так, як наявність у інженера-кошторисника відповідного кваліфікаційного сертифіката є обов'язковою умовою у разі виконання проектної документації на капітальний ремонт, що передбачається здійснити за рахунок державних коштів, а не на підписання «Розрахунків та Договірної ціни» при участі у процедурі закупівлі робіт та підписанні договору. Просимо тендерну пропозицію привести в норму до діючого законодавства.
Розрахунок ціни пропозиції (договірної ціни) (стартова сума аукціону) з підтверджуючими розрахунками здійснюється за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», та розрахований у ліцензійному програмному комплексі.
Згідно Наказу Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» №281 від 01.11.2021 року, у додатку до наказу зазначені Державні стандарти України, що втратили чинність: а саме ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Отже розрахунок ціни пропозиції (договірної ціни) (стартова сума аукціону) з підтверджуючими розрахунками здійснюється за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» №281 від 01.11.2021 року. Просимо тендерну пропозицію привести в норму до діючого законодавства.
6) Просимо Додаток 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» доповнити дефектним актом та/або специфікацією з Робочого проекту та/або кошторисною документацією до проекту із зазначенням необхідних матеріалів (з їх технічними характеристиками: переріз жил кабелів\проводів, та ін..).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.11.2022 09:14