-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Яйця,картопя,горох
Документація додається в оголошенні
Завершена
146 650.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 733.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 733.00 UAH
Період оскарження:
28.12.2017 18:50 - 03.01.2018 20:00
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження Рішення про визначення переможця
Номер:
9e109ab767ae4c6685b6934ae718fccc
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-28-001326-c.a1
Назва:
Оскарження Рішення про визначення переможця
Вимога:
Тендерним комітетом Відділу освіти Солонянської РДА було визнано переможцем процедури закупівлі ФОП Ардель М.В. (ЄДРПОУ 3163420251).
Відповідно до Додатку 2 Кваліфікаційні вимоги до учасника Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції в електронному ( сканованому ) вигляді наступні документи до проведення аукціону:
Відповідно п 1. Учасник повинен надати Цінову пропозицію з описом товару та його характеристику ( Додаток №4 до інформації)
ФОП Ардель М.В. не було надано Цінової пропозиції до проведення аукціону, що є порушенням вимог Тендерної документації Замовника.
Відповідно п 5. Учасник повинен надати Документ про якість (сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, або зареєстровані ТУ на виготовлення товару у Держстандарті, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації тощо)
ФОП Ардель М.В. зазначені вище документу надані не на весь асортимент товару, що зазначений у закупівлі. Окрім цього документи не завірені підписом та печаткою ФОП Ардель М.В.
Відповідно п 7. Учасник повинен надати Експлуатаційний дозвіл для потужностей ( обєктів ) з зберігання і реалізації харчових продуктів видане Головним управлінням Держпродспоживслужби у Дніпропетровській області.
ФОП Ардель М.В. в складі своєї документації не було надано вищезазначеного документу. Це є грубим порушенням вимог тендерної документації Замовника. Таким чином відсутня можливість довести, що складські приміщення, що використовуються Учасником, відповідають вимогам діючого Законодавства.
Відповідно п 9. Якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі то надає копії свідоцтв про реєстрацію автотранспортних засобів.
Відповідності до Витягу з реєстру платників єдиного податку Ардель Максим Валерійович – знаходиться на спрощеній системі оподаткування та являється платником єдиного податку – 2-гої групи, а платники єдиного податку 2-гої групи у відповідності до ст 291 ПКУ (Податковий кодекс України), не можуть надавати транспортні послуги юридичним особам, якою є Замовник, тобто самостійно не може здійснювати перевезення. Таким чином ФОП Ардель М.В. грубо порушує вимоги діючого законодавства.
Відповідно п 11. На підтвердження дотримання Учасником вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91 щодо періодичної дезінфекції транспорту Учасник надає:
- у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання:
- копія договіру про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі;
у разі, якщо Учасник самостійно здійснює дезінфекцію транспортних засобів:
- наказ Учасника про призначення особи відповідальною за проведення дезінфекційних робіт автотранспорту;
- довідку у довільній формі в якій пояснити наступне: де, яким чином та якою особою проводиться і буде проводитися під час поставки предмету закупівлі дезінфекція транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі.
Відповідно до цього пункту ФОП Ардель М.В. дадає Договір про надання послуг (для фізичних та юридичних осіб) № 319/5 від 23.03.2017року. Договір надано не в повному обсязі(тільки перша та остання сторінки). Термін дії наданого договору невідомий. Також невідомо які саме послуги надаються за цим договором, тому, що ФОП Ардель М.В. не надав скановану копію Специфікації (Додатку 1), що є невід’ємною частиною Договору № 319/5 від 23.03.2017року.
Таким чином ФОП Ардель М.В. грубо порушує вимоги Тендерної документації Замовника.
Відповідно п 13. Учасник надає копії сторінок медичної книжки (з відміткою лікаря про проходження медогляду) водіїв, експедиторів транспортних засобів та вантажників, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, у кількості відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі (окремо водії, окремо експедитори транспортні та окремо вантажники).
ФОП Ардель М.В. було заявлено два транспортні засоби для перевезення продуктів харчування. При цьому ФОП Ардель М.В. надається копія санітарної (медичної) книжки тільки одного водія, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Відповідно п 14. Учасник надає копії правовстановлюючих документів, підтверджуючих наявність у учасника власних та /або орендованих складських приміщень для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з умовами зберігання від 0 до -18С та від 0С до +5, залежно від умов зберігання продуктів харчування, які закуповуються. Якщо, нерухоме майно, в якому зберігаються та /або реалізовуються продукти харчування, які будуть постачатися учасником по договору орендоване, учаснику потрібно надати лист – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2018р. за підписом директора юридичної особи(орендодавця) або фізичної особи підприємця/ громадянина(орендодавця).
ФОП Ардель М.В. надає Договір оренди нежитлового приміщення №14/2017 від 21 мая 2017року. Даний Договір надано не в повному обсязі – тільки перша та остання сторінки. Термін дії наведеного договору не відомий. Крім того не було надано Акт прийому-передачі (Додаток №1), що є невід’ємною частиною цього Договору.
Також ФОП Ардель М.В. лист – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2018р. за підписом директора юридичної особи(орендодавця) або фізичної особи підприємця/ громадянина(орендодавця)
Таким чином ФОП Ардель М.В. грубо порушує вимоги Тендерної документації Замовника.
Надання документів після проведення Аукціону суперечить вимогам Додатку 2 Кваліфікаційні вимоги до учасника Тендерної документації Вашої тендерної ддокументації.
Незважаючи на це ФОП Ардель М.В. були надані документи після проведення аукціону та розкриття тендерних пропозицій, а саме:.
Довідка про наявність працівників.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.01.2018 21:54
Версія документу від 12.01.2018 21:54
Розкрито: 12.01.2018 21:54
Авто 1773.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.01.2018 21:54
Версія документу від 12.01.2018 21:54
Розкрито: 12.01.2018 21:54
Свідоцтво реєстрації 1773.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.01.2018 21:54
Версія документу від 12.01.2018 21:54
Розкрито: 12.01.2018 21:54
Довіреність на експлуатацію авто 1773.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.01.2018 21:54
Версія документу від 12.01.2018 21:54
Розкрито: 12.01.2018 21:54
Довіреність на експлуатацію 4550.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.01.2018 21:54
Версія документу від 12.01.2018 21:54
Розкрито: 12.01.2018 21:54
Цінова пропозиція Соки.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.01.2018 21:54
Версія документу від 12.01.2018 21:54
Розкрито: 12.01.2018 21:54
Надання документів після проведення Аукціону – це грубе порушення вимог Додатку 2 Кваліфікаційні вимоги до учасника Тендерної документації Замовника.
Відповідно вимогам Додатку 2 Кваліфікаційні вимоги до учасника Тендерної документації Замовника *У разі відсутності або невідповідності у складі цінової пропозиції перелічених документів пропозицію буде відхилено, як таку, що не відповідає вимогам замовника.
Таким чином визначаючи ФОП Ардель М.В. переможцем за результатами тендерної закупівлі Тендерний комітет Відділу освіти Солонянської РДА порушує наступні статті Закону України про публічні закупівлі:
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Стаття 30. Відхилення тендерних пропозицій
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:……4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно Розділу VIII ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ Стаття 38. Відповідальність за порушення вимог цього Закону:
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Приймаючи до уваги вищенаведене ВИМАГАЄМО відмінити Рішення тендерного комітету Відділу освіти Солонянської РДА щодо визнання ФОП Ардель М.В. переможцем закупівлі,на підставі того, що ФОП Ардель М.В. були порушені майже всі пункти Додатку 2 Кваліфікаційні вимоги до учасника Тендерної документації Замовника.
Якщо наша вимога не буде виконана ми будемо змушені звернутися до АМКУ та судових інстанцій з вимогою визнати Рішення тендерного комітету Відділу освіти Солонянської РДА таким, що містить корупційну складову.
У випадку якщо ви не можете відмінити Рішення тендерного комітету про визнання переможця ВИМАГАЄМО визначити закупівлю недійсною та скасувати цю закупівлю
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження Рішення про визначення переможця.PDF 15.01.2018 09:09
Дата подачі:
15.01.2018 09:09
Вирішення:
Закупівля продуктів харчування є допороговою закупівлею, тобто для допорогових закупівель Замовники мають право вибору ( а не обов’язок), працювати в електронній системі закупівель чи провести прямі закупівлі.
Механізм проведення допорогових закупівель Замовником, який обрав роботу в електронній системі Prozorro, визначено Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом №35 від 13.04.2016р. «Зовнішторгвидав України » та Розпорядженням голови Дніпропетровської ОДА № р-492/0/3-15 від 21.08.2015р. і Доручення голови Дніпропетровської ОДА №07-48/0/35-17 від 23.06.2017р.
Дана закупівля проводилася з метою відбору переможця згідно критеріям, для потреб Замовника та в цілях економії бюджетних коштів.
Статус вимоги:
Не задоволено