• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення та монтаж вікон та дверей металопластикових

Торги відмінено

67 220.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 340.00 UAH
Період оскарження: 25.07.2016 11:17 - 29.07.2016 16:00
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо перегляду дискваліфікації учасника та перегляд рішення про визначення переможця закупівлі ID UA-2016-07-25-000060-a

Номер: ca5b9deb0c3642fbb3b34d563c66207c
Ідентифікатор запиту: UA-2016-07-25-000060-a.c1
Назва: Вимога щодо перегляду дискваліфікації учасника та перегляд рішення про визначення переможця закупівлі ID UA-2016-07-25-000060-a
Вимога:
Цією вимогою повідомляємо Вас про те, я, Фізична особа-підприємець Тімченко Інна Вікторівна є категорично не згодною з рішенням щодо дискваліфікації, як учасника процедури допорогової електронної закупівлі (ID закупівлі UA-2016-07-25-000060-a), що було прийнято тендерним комітетом Вашого підприємства і зафіксовано у протоколі №48 від 10.08.2016 р. (далі – Протокол). Згідно вищезазначеного Протоколу причиною для дискваліфікації зазначено те, що «…Фізична особа-підприємець Тімченко Інна Вікторівна, згідно наданої документації електронної закупівлі, не є платником ПДВ, що унеможливлює розрахункові операції з бухгалтерією аеропорту.». У зв’язку з викладеним вище, повинна зазначити наступне. Відповідно до п. 9 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. №35 (далі – Порядок) «…9.1. Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. 9.2. У разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням. Виключними підставами дискваліфікації є: 1. пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; 2. Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.» Відтак, в Протоколі тендерного комітету Ви повинні надати вичерпну та зрозумілу аргументацію, чому пропозиція ФОП Тімченко І.В., яка запропонувала найменшу ціну, не відповідає умовам Вашої Закупівлі. Ці умови було викладено в електронному документі «ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ.doc», прикріпленому Вами до оголошення про закупівлю. В п.п. б) п. 5 Вищезазначеного документу ви вказуєте, що «…Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: б) свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), або свідоцтво про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);». Таким чином, Ви документально у власних вимогах підтверджуєте, що маєте намір співпрацювати с учасником, який може бути платником єдиного податку. Більше того, ФОП Тімченко І.В. є суб'єктом господарювання, який застосовує спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, та відноситься до другої групи платників єдиного податку, а відповідно до ст. 291.4. Податкового кодексу України «…2) друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв: не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб; обсяг доходу не перевищує 1500000 гривень.» У чинному законодавстві України, зокрема, в Податковому кодексі України, відсутня будь-яка заборона для суб'єкта господарювання, який знаходиться на загальній системі оподаткування (в тому числі платника ПДВ) мати господарські правовідносини (зокрема, в частині купівлі-продажу товарів) з суб'єктом господарювання, який застосовує спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, та відноситься до другої групи платників єдиного податку. Зазначаємо, що предметом процедури допорогової електронної закупівлі (ID закупівлі UA-2016-07-25-000060-a) є товар – вікна та двері металопластикові , які Ви віднесли за ДК 016: 2010 – до коду 22.23.1 Вироби пластмасові для будівництва; лінолеум і покриви на підлогу, тверді, не пластикові, та за ДК 021: 2015 - до коду 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби. Більш того, у відритому доступі у ЦБД системи PROZORRO знаходиться завершена підписанням договору закупівля (ID UA-2016-07-01-000014-b) на закупівлю товару – офісних меблів, переможцем якої Вами, згідно із протоколом №34 від 13.07.2016 р. визнано фізичну особу-підприємця Щербатенко Сергія В’ячеславовича, який також, як і я, є суб'єктом господарювання, який застосовує спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, та відноситься до другої групи платників єдиного податку. Цей факт говорить, що ви проводите вибіркову кваліфікацію учасників, застосовуючи різний підхід до рівнозначних пропозицій. З огляду на зазначене вище, як учасник, який запропонував найменшу ціну, вважаю дискваліфікацію Фізичної особи-підприємця Тімченко Інни Вікторівні недостатньо аргументованою, а відтак – безпідставною. Вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ФОП Тімченко І.В. умовам Закупівлі та переглянути рішення щодо дискваліфікації, що було прийнято тендерним комітетом Вашого підприємства і зафіксовано у протоколі №48 від 10.08.2016 р., а також переглянути рішення про визначення переможця закупівлі ID UA-2016-07-25-000060-a. Нагадую Вам положення Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. №35: п.п.9.2. «…якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги.». п.п.14.2. «…Замовник протягом 3 днів розглядає Вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період Замовник повинен опублікувати відповідь на Вимогу і (у випадку задоволення Вимоги) внести відповідні зміни до умов Закупівлі або переглянути рішення про дискваліфікацію та/або рішення про визначення Переможця.» Сподіваємося, що ця ситуація виникла випадково. Готові до плідної співпраці у майбутньому. З повагою, Фізична особа-підприємець (Тімченко І.В.)
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 12.08.2016 11:53