• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 1 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 2 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 3 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 4 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення патологоанатомічних розтинів тіл померлих (будь якої категорії складності) (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень)

Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (одержувач бюджетних коштів). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція готується та подається українською мовою.

Торги не відбулися

638 239.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 191.20 UAH
Період оскарження: 04.11.2022 18:31 - 25.11.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

скарга на дискримінаційні вимоги Замовника

Номер: d3b4d9392a064c82a8cc4ea14fde6047
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-04-012339-a.b1
Назва: скарга на дискримінаційні вимоги Замовника
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІНЛАБ» Код ЄДРПОУ 44367502 Україна, 21037, м. Вінниця, «Поділля» (пн) район, вул. Зодчих будинок 16 квартира 12 № __________ від «09» листопада 2022 року ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТНВА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО KOMITETУ УKPAÏHH 3 РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЪ 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник : ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІНЛАБ Україна, 21037, м. Вінниця, «Поділля» (пн) район, вул. Зодчих будинок 16 квартира 12 Код ЄДРПОУ 44367502 Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги»(скорочено КНП «ВМКЛ ШМД»). Код за ЄДРПОУ: 01982749 вул. Київська, 68, м. Вінниця, 21032, Україна. Телефон/факс: (0432)664039 .Ел. пошта:mklshmd@ukr.net Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднене на веб-порталі prozorro.gov.ua 04.11.2022 ідентифікатор закупівлі UA-2022-11-04-012339-a Скарга щодо встановлення Комунальним некомерційним підприємством «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» дискримінаційних вимог у тендерній документації на закупівлю Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 1 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 2 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 3 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 4 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення патологоанатомічних розтинів тіл померлих (будь якої категорії складності) (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги. Комунальним некомерційним підприємством «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» (надалі Замовник) було оголошено про проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю : Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 1 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 2 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 3 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 4 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення патологоанатомічних розтинів тіл померлих (будь якої категорії складності) (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги. Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-11-04-012339-a. Вказані торги були оголошені на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-04-012339-a. Ознайомившись з тендерною документацією ТОВ «Вінлаб» вважає, що визначення Замовником предмету закупівлі одним лотом є порушенням принципів закупівель , передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII зі змінами (далі Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них та можливість учасників (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм брати участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, та як наслідок, визначення предмету закупівлі шляхом об’єднання всіх позицій в один предмет закупівлі обмежує коло та право потенційних учасників на участь у процедурі закупівлі, у тому числі Скаржника, що обґрунтовується наступним. Відповідно до Тендерної документації Замовника п.4.1 Розділу І Замовник визначив предмет закупівлі: «Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 1 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 2 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 3 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 4 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення патологоанатомічних розтинів тіл померлих (будь якої категорії складності) (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги.» Згідно п. 4.2 Розділу І Тендерної документації лоти не передбачаються, що означає, що потенційні учасники відкритих торгів з особливостями мають подати свої тендерні пропозиції стосовно предмету закупівлі вцілому, за 5 найменуваннями. Відповідно до п. 3.6.1 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Додатком 1 До тендерної документації визначено медико-технічні вимоги, яким повинна відповідати тендерна пропозиція будь-якого учасника щодо умов надання послуг: МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Послуги з патологоанатомічних досліджень: 1. Результат дослідження розтину тіла померлого та патологоанатомічний висновок має бути оформлений відповідно до вимог законодавства. 2. Місце розташування лабораторії має бути у межах міста Вінниця, яке проводить дослідження. 3. Учасник повинен своїми силами, засобами і матеріалами надати послуги по проведенню патологоанатомічних досліджень. 4. Результати наданих послуг Виконавець видає Замовнику у паперовому вигляді протягом 4-5 робочих днів (залежно від категорії складності послуг) з дати отримання матеріалу на дослідження. 5. Виконавець повинен бути зареєстрованим в медичній інформаційній системі e-Health (надати довідку у довільній формі). 6. Лабораторія повинна мати ліцензію на здійснення певного виду господарської діяльності (на підтвердження надається оригінал або копія ліцензії). 7. Учасник повинен мати реєстрацію в ЄСОЗ . Послуги з проведення гістологічних досліджень: № з/п Предмет закупівлі Од. виміру Кількість 1 Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 1 категорії складності Посл. (дослід.) 250 2 Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 2 категорії складності Посл. (дослід.) 1300 3 Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 3 категорії складності Посл. (дослід.) 220 4 Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 4 категорії складності Посл. (дослід.) 230 5 Проведення паталогоанатомічних розтинів тіл померлих (будь якої категорії складності) Посл. (дослід.) 700 Проаналізувавши п. 6 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника можемо дійти висновку, що кожний потенційний учасник торгів має подати пропозицію щодо всього переліку предмету закупівлі, оскільки предмет закупівлі не передбачає поділ на окремі частини (лоти). Скаржник вважає, що виведення предмету закупівлі у єдиний предмет закупівлі штучно унеможливлює доступ до відкритих торгів з особливостями на закупівлю : Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 1 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 2 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 3 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 4 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення патологоанатомічних розтинів тіл померлих (будь якої категорії складності) (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, з наступних підстав: Наказом Міністерства охорони здоров’я України №1877 від 06.09.2021 Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21 вересня 2021р. за № 1239/36861 «Про затвердження Порядку проведення патологоанатомічного розтину» затверджено порядок патологоанатомічного розтину. Згідно п. 3 вказаного порядку « Розтини тіл померлих від хвороб і патологічних станів у ЗОЗ та у випадках смерті за місцем проживання проводяться: 1) у патологоанатомічному відділенні ЗОЗ, в якому помер пацієнт; 2) у разі відсутності патологоанатомічного відділення у складі ЗОЗ розтин проводиться у іншому ЗОЗ, який має у своєму складі патологоанатомічне відділення або у патологоанатомічному бюро (центрі), на підставі договорів, укладених між ЗОЗ.» Відповідно до розділу ІІ методичних рекомендацій організації роботи закладів і підрозділів патологоанатомічної служби України від 2017 року Українського центру наукової медичної інформації та патентно-ліцензійної роботи Міністерства охорони здоров’я України узгоджених в.о. директора Медичного департаменту МОЗ України від 11.04.2017 р. «Патологоанатомічний заклад (патологоанатомічне бюро, центр) (далі – Заклад) є державним і комунальним закладом охорони здоров’я особливого типу, що підпорядковується МОЗ України, територіальним структурним підрозділам з питань охорони здоров’я.», відповідно до розділу ІІІ вказаних методичних рекомендацій «Патологоанатомічне відділення, централізоване патологоанатомічне відділення (далі – Відділення) є структурним підрозділом державного, комунального закладу охорони здоров’я.» Вказаним документом визначено , що форма власності суб’єкта, що має право проводити патологоанатомічні розтини тіл померлих обмежена державною та комунальною. Форма власності ТОВ «Вінлаб»- приватна. В той час як надання послуг з Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 1 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 2 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 3 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 4 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень) може бути надано суб’єктом медичного обслуговування без обмеження організаційно-правової форми останнього. Потенційні учасники, які бажають прийняти участь в торгах і мають дешевші від всіх інших потенційних учасників торгів тендерні пропозиції на декілька послуг , не мають можливість запропонувати одну чи декілька послуг з переліку, що є загальним предметом закупівлі, оскільки він не поділений на лоти. Пропозиції інших учасників, в тому числі скаржника, котрі не зможуть запропонувати певну ексклюзивну позицію, незалежно від можливості запропонувати всі інші позиції за конкурентними цінами, не будуть відповідати умовам Тендерної документації Замовника та повинні бути відхиленні Замовником на підставі ст. 31 Закону. Отже, коли деякі послуги об’єднані в один предмет закупівлі без розподілу їх на лоти, за обставин, що хоча б одна послуга може бути надана лише одним надавачем, надавачі інших послуг, що входять до предмета закупівлі, не зможуть взяти участь у торгах, не маючи змоги запропонувати Замовнику одночасно усі позиції предмета закупівлі, і такі дії Замовника є свідомим обмеженням останнім кола потенційних учасників та конкуренції, чим, в тому числі, зменшується економія бюджетних коштів. Зазначене свідчить, що Тендерна документація викладена у такий спосіб, який не дає можливості нашому підприємству брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги Тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку. На переконання Скаржника, послуги, що становлять предмет закупівлі Замовника для уникнення дискримінації та збільшення конкуренції необхідно поділити на лоти, відділивши послуги гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу від послуг з проведення патологоанатомічних розтинів тіл померлих (будь якої категорії складності), що забезпечить добросовісну конкуренцію серед учасників недискримінація учасників, і лише так буде досягнута мета Закону, а саме забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Крім того, тендерна документація не містить обґрунтування об’єднання усіх послуг в єдиний предмет закупівлі. Ст. 5 Закону визначає принципи здійснення публічних закупівель : « Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. 5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Ч. 4 ст. 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зважаючи на наведенні положення законодавства та викладені доводи скарги, вважаємо що дії Замовника в частині об’єднання в Тендерній документації предмета закупівлі в один лот прямо порушують вимоги ст. 22 Закону та принципи здійснення закупівель визначені ст. 5 Закону – недискримінації учасників. Внаслідок дій Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, порушуються права та законні інтереси Скаржника, як потенційного учасника торгів, з огляду на наступне: Скаржник є суб’єктом господарської діяльності у сфері медичної практики, зокрема є надавачем послуг гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу, з усіма необхідною дозвільною документацією. Скаржник, як потенційний учасник торгів, може запропонувати надання послуг та бажає взяти участь у відкритих торгах з особливостями згідно п. 4.1 Розділу І , п. 6 Розділу ІІІ та Додатку 1 Тендерної документації за такими позиціями: Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 1 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 2 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 3 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 4 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень). Сформувавши предмет закупівлі без поділу на лоти, Замовник обмежив коло учасників відкритих торгів з особливостями тільки тими, які зможуть запропонувати надання послуг одразу по всім позиціям. Окремо звертаємо увагу шановної колегії, що дана закупівля є повторною, так як попередня закупівля UA-2022-10-07-008587-a, за аналогічним предметом закупівлі була відмінена в зв’язку з відсутністю учасників, що в свою чергу підтверджує доводи, що викладені у скарзі. Додатково також повідомляємо, що замовником у п.1 Розділу ІІ тендерної документації не вірно зазначено строки надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, так згідно п. 51 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 вказано наступне: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Натомість Замовником вказано : Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 3 дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів із дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. В зв’язку з чим, також просимо колегію зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність до вимог постанови КМУ, так як в майбутньому це може слугувати підставою для зобов’язання Замовника розірвати догоговір за результатами Моніторингу відкритих торгів з Держаудитслужбою. Також замовником допущено помилки в строках на укладання договору, зокрема згідно вимог підпунктів 6.2.3. та 6.2.4. п. 2 озділу VI тендерної документації вказано: З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 дні. В той час, Замовником згідно вимог підпункту 7 п.1 Розділу ІІІ вимагається надання Форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» відповідно до додатку №2 5. Якщо нас визначено переможцем торгів, ми беремо на себе зобов’язання підписати договір із замовником не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення, що суперечить як вимогам тендерної документації так і вимогам постанови КМУ 1178 від 12.10.2022 На підставі викладеного, на нашу думку Замовник має відмінити вище вказану процедуру закупівлі, внести відповідні зміни до тендерної документації в частині поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти), що підвищить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати бюджетні кошти. На підставі викладеного, керуючись ст. 5,18,22 Закону України «Про публічні закупівлі», положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 « Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення допущенні Комунальним некомерційним підприємством «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» та зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» привести Тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а у разі неможливості виправити допущенні порушення, процедуру закупівлі, що проводить Комунальне некомерційне підприємство «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» на закупівлю : Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 1 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 2 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 3 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу 4 категорії складності (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Проведення патологоанатомічних розтинів тіл померлих (будь якої категорії складності) (ДК 021:2015 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень), Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, процедура торгів – відкриті торги з особливостями, ідентифікатор закупівлі: UA-2022-11-04-012339-a, відмінити. Додатки: - Платіжне доручення про оплату коштів з подачу скарги, - Методичні рекомендації організації роботи закладів і підрозділів патологоанатомічної служби України від 2017 року Українського центру наукової медичної інформації та патентно-ліцензійної роботи Міністерства охорони здоров’я України узгоджених в.о. директора Медичного департаменту МОЗ України від 11.04.2017 р., - Лист щодо наявності ліцензії, - Витяг з наказу МОЗ щодо ліцензії, - Статут ТОВ «Вінлаб», - Опис документів з кодом доступу, - Рішення про призначення керівника. Директор ______________ МОСКАЛЮК Т.П.
Дата розгляду скарги: 17.11.2022 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.11.2022 16:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.11.2022 16:27
Дата виконання рішення Замовником: 22.11.2022 18:31
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання вимоги, вносяться зміни до тендерної документації.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЛАБ", Москалюк Тетяна 380978511894 tanya-vyn@ukr.net