-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт підлоги захисної споруди (протирадіаційне укриття) Опорного закладу загальної середньої освіти Машівський ліцей Машівської селищної ради Полтавської області, за адресою: Полтавська обл., Полтавський р-н, селище міського типу Машівка, вул. Печериці Юрія, будинок 9А (Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи).
Завершена
285 227.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 426.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 426.14 UAH
Період оскарження:
04.11.2022 12:29 - 11.11.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Просимо переглянути рішення про дискваліфікацію
Номер:
6d788e618ecd4fe19c95c309df408617
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-04-005925-a.c1
Назва:
Просимо переглянути рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «СКМ МОНТАЖ» з повагою та розумінням, надією на подальшу співпрацю, звертається з вимогою переглянути рішення про дискваліфікацію учасника на підставі наступного.
Замовником Опорний заклад загальної середньої освіти Машівський ліцей Машівської селищної ради Полтавської області (далі-Замовник) оголошено закупівлю Поточний ремонт підлоги захисної споруди (протирадіаційне укриття) Опорного закладу загальної середньої освіти Машівський ліцей Машівської селищної ради Полтавської області, за адресою: Полтавська обл., Полтавський р-н, селище міського типу Машівка, вул. Печериці Юрія, будинок 9А (Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) за ідентифікаційним номером UA-2022-11-04-005925-a
За результатами аукціону пропозицією з найнижчою ціною виявилась пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «СКМ МОНТАЖ», що була відхилена замовником відповідно до протоколу №76 від 16 листопада 2022 року.
У протоколі замовником зазначено, що вiдхилено тендерну пропозицiю учасника ТОВ СКМ МОНТАЖ (код СДРПОУ 42764588) на пiдставi абзацу 2 пiдпункту 2 пункту 41 Особливостей, оскiльки тендерна пропозицiя не вiдповiдає умовам технiчної специфiкацii та iншим вимогам шодо предмета закупiвлi тендерної документації (Учасник у складi пропозицiї не надав документальне пiдтвердження вiдповiдностi технiчним вимогам Додатку 3 Тендерної документацiї (вiдповiдно до дiючих в Українi державних будiвельних настанов, норм, стандартiв i правил Учасник не надав розрахунок договiрної цiни, локальний кошторис та пiдсумкову вiдомiсть pecypciв за предметом закупiвлi), а також вiдповiдно Додатку 4 Тендерної документації не надав погоджений проект договору або лист-згоду з умовами проекту договору).
Товариство з обмеженою відповідальністю «СКМ МОНТАЖ» не погоджується з підставами відхилення пропозиції на підставі наступного: Замовником у тендерній документації не вимагалось надання розрахунку договiрної цiни, локального кошторису та пiдсумкової вiдомiсті pecypciв за предметом закупiвлi та погоджений проект договору або лист-згоду з умовами проекту договору.
Відповідно Товариством з обмеженою відповідальністю «СКМ МОНТАЖ» не було порушено жодного пункту вимог тендерної документації, всі документи що вимагались тендерною документацією були надані учасником у складі пропозиції.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно оцінив пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СКМ МОНТАЖ», адже пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами та є найбільш економічно вигідною.
Крім того, відповідно до п.40 Постанови КабМіну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Звертаємо увагу Замовника, що Замовником була проігнорована імперативна норма - п.40 Постанови КабМіну від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей щодо надання погодженого проекту договору або листа-згоди з умовами проекту договору в електронній системі закупівель у необхідний строк .
Відповідно Товариство з обмеженою відповідальністю «СКМ МОНТАЖ» є учасником відповідної процедури закупівлі та претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору із Замовника у майбутньому.
Крім того, Товариство з обмеженою відповідальністю «СКМ МОНТАЖ» систематично приймає участь у процедурах закупівель інших замовників та має досвід постачання товарів для контрагентів як державної так і приватної форми власності.
Відхиляючи пропозицію учасника з найвигіднішою для Замовника ціною Замовником порушено принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип недискримінації учасників та максимальної економії.
На підставі вище зазначеного просимо скасувати протокол розгляду тендерних пропозиції №76 від 16 листопада 2022 року яким було відхилено пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «СКМ МОНТАЖ» та визнати Товариство з обмеженою відповідальністю «СКМ МОНТАЖ» переможцем закупівлі, опублікувати намір про укладення договору.
Звертаємо увагу, що у випадку ігнорування Вами вказаної вимоги ми змушені будемо звертатись до контролюючих та правоохоронних органів та відповідно АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 16.11.2022 16:04
Дата подачі:
16.11.2022 16:04
Вирішення:
За результатами розгляду поданої Вами вимоги повідомляємо:
Пунктом 40 Постанови №1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості), зазначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
В Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Тендерної документації Замовником чітко прописано, що послуги повинні надаватися відповідно до діючих в Україні державних будівельних настанов, норм, стандартів і правил. Якість матеріалів, виробів і конструкцій, що будуть застосовуватися в процесі надання послуг, повинна відповідати вимогам відповідних діючих норм і стандартів. Відповідно пункту 3.7. Настанови з визначення вартості будівництва, для визначення кошторисної вартості об’єктів складається кошторисна документація таких видів: локальні кошториси; локальні кошторисні розрахунки; об’єктні кошториси; об’єктні кошторисні розрахунки; кошторисні розрахунки; зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва; зведення витрат; відомості кошторисної вартості об’єктів, що входять до пускових комплексів; відомості кошторисної вартості об’єкта будівництва та робіт з охорони довкілля; відомості ресурсів до відповідних кошторисів та кошторисних розрахунків. Предмет закупівлі підпадає під дії норм цієї Настанови. Тому учасник повинен був надати кошторисний розрахунок своєї ціни згідно діючих будівельних норм. А також, під час періоду подання пропозицій, в електронній системі закупівель Замовнику було поставлене питання «Чи потрібно надавати кошторисні розрахунки?».
Відповідь Замовника була: «Так, потрібно». Будь-які зміни, доповнення, а також відповіді та уточнення на запитання в процедурі закупівель є в відкритому доступі, та відкриті для загального ознайомлення. Тому дана інформація була доступна і Вам.
Право надати учаснику виправити відсутність даної інформації протягом двох днів, не передбачено пунктом 40 Особливостей, оскільки вона відноситься до виключення та є інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Згідно з ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація має містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Тож зрозуміло, що Замовник не даремно надає проект договору, і діє в рамках чинного законодавства. П. 3 Розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації (далі – Розділ), зазначено, що проект договору подається для ознайомлення в Додатку 4 до Оголошення. П.4 Розділу чітко прописано, що Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
А також, в п. 4. Розділу прописано, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених пунктом 19 Особливостей.
Учасник не надав жодного підтвердження з згодою вказаних вимог тендерної документації, зокрема проекту договору та його істотних умов. Учасник не додав ні погоджений проект договору, ні лист-згоду з умовами договору.
Тому, Замовник відхиляє вимогу Учасника.
Також, додатково повідомляє, що Замовником здійснено запит до Державної податкової служби, для перевірки достовірності поданої Вами інформації про відсутність в Учасника боргу зі плати податків та зборів. Оскільки, в доступних реєстрах, присутня інформація про наявність в Учасника боргу зі сплати податків та зборів.
Статус вимоги:
Відхилено