• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція («Amitriptyline»; «Amitriptyline»; «Atracurium»; «Atropine»; «Hydazepam»; «Suxamethonium»; «Dopamine»; «Ketamine»; «Morphine»; «Propofol»; «Diazepam»; «Thiopental»; «Tramadol»; «Phenazepam»; «Fentanyl»; «Natrii oxybutyras»; «Trimeperidine»)

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 04.12.2017 12:48 - 22.12.2017 00:00
Вимога
Відхилено

Оскарження умов тендеру

Номер: 0ae22d69f3594c5aaa6a4a03557fcaad
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-04-000544-a.c1
Назва: Оскарження умов тендеру
Вимога:
детально у доданому файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Голова тендерного комітету Джигалюк В.І. повідомив, що 05.12.2017 року в системі ProZorro надійшла вимога № UA-2017-12-04-000544-A.C1 щодо умов тендеру. Секретар тендерного комітету Задовська О.В. повідомила, що протокольним рішенням Замовника затверджено тендерну документацію на закупівлю «Фармацевтична продукція («Amitriptyline»; «Amitriptyline»; «Atracurium»; «Atropine»; «Hydazepam»; «Suxamethonium»; «Dopamine»; «Ketamine»; «Morphine»; «Propofol»; «Diazepam»; «Thiopental»; «Tramadol»; «Phenazepam»; «Fentanyl»; «Natrii oxybutyras»; «Trimeperidine») - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6» (далі – тендерна документація). В п.9 загальних вимог технічного завдання (додаток 2) тендерної документації Замовник навів перелік лікарських засобів, в який входять психотропні, отруйні, сильнодіючі та наркотичні лікарські засоби згідно наказу МОЗ України № 344 від 07.07.2004р. «Про затвердження переліків отруйних та сильнодіючих лікарських засобів» та наказу МОЗ України №360 від 19.07.2005р. «Про затвердження Правил виписування рецептів на лікарські засоби і вироби медичного призначення, Порядку відпуску лікарських засобів і виробів медичного призначення з аптек та їх структурних підрозділів, Інструкції про порядок зберігання, обліку та знищення рецептурних бланків». Згідно наказу МОЗ України №360 від 19.07.2005р. «Про затвердження Правил виписування рецептів на лікарські засоби і вироби медичного призначення, Порядку відпуску лікарських засобів і виробів медичного призначення з аптек та їх структурних підрозділів, Інструкції про порядок зберігання, обліку та знищення рецептурних бланків» Додаток 3 до правил виписування рецептів та вимог-замовлень на лікарські засоби і вироби медичного призначення, що підлягають предметно-кількісному обліку в закладах охорони здоров’я входять: 1. Наркотичні лікарські засоби; 2. Психотропні лікарські засоби; 3. Отруйні та сильнодіючі лікарські засоби; 4. Комбіновані лікарські засоби, які містять ефедрин (окрім лікарських засобів у формі сиропів), трамадол, псевдоефердрин та декстропропоксифен. Пропозицію про внесення змін та здійснення оцінювання лікарських засобів, вказаних у специфікації тендерної документації, попозиційно (кожна позиція - лот) Замовник відхиляє з огляду на наступне. Згідно із п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016р. № 454 із змінами і доповненнями (далі – Порядок). Відповідно до Порядку, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Згідно пунктом 37 частини 1 статті 1 Закону, частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, вищенаведеними нормами чинного у сфері публічних закупівель законодавства, не встановлено обов'язку Замовника визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти), в тому числі і у разі надходження відповідного звернення потенційних учасників. Це право Замовнику надано для ефективної організації господарської діяльності. Як вбачається із положень тендерної документації, на виконання вищенаведених приписів закону, Замовник визначив предмет закупівлі за показником третього знака ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, код - 33600000-6, назва – «Фармацевтична продукція («Amitriptyline»; «Amitriptyline»; «Atracurium»; «Atropine»; «Hydazepam»; «Suxamethonium»; «Dopamine»; «Ketamine»; «Morphine»; «Propofol»; «Diazepam»; «Thiopental»; «Tramadol»; «Phenazepam»; «Fentanyl»; «Natrii oxybutyras»; «Trimeperidine») - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6». З огляду на те, що предмет закупівлі визначено з дотриманням приписів Закону, тендерний комітет також вважає безпідставним висновок про дискримінацію учасників торгів та обмеження конкуренції шляхом порушення порядку визначення предмету закупівлі на етапі підготовки тендерної документації. Слід зазначити, що поділ предмета закупівлі на лоти за показником "номенклатура" є недоцільним з огляду на вимоги абзацу третього частини першої статті 3 Закону щодо максимальної економії та ефективності витрачання державних коштів, оскільки об’єктивно створює ризик неможливості закупівлі окремих найменувань та відповідно забезпечення ними цільової групи населення. Запропоновано відхилити вимогу учасника в частині поділу переліку лікарських засобів на лоти. Водночас внесено зміни щодо частини вимоги у визначенні дозування та фасування лікарських засобів під пунктами 3, 6, 8 та 10.
Статус вимоги: Відхилено