• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Конструкційні матеріали (Плити залізобетонні дорожні (Лот №1 Плити залізобетонні дорожні, Лот №2 Плити залізобетонні дорожні, Лот №3 Плити залізобетонні дорожні))

Завершена

19 248 355.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 19 814.60 UAH
Період оскарження: 03.11.2022 18:57 - 11.11.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги до учасників в частині їх оцінки

Номер: ecd953768e5642cba27acc910f38c048
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-03-013902-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги до учасників в частині їх оцінки
Вимога:
Вимога щодо усунення порушень та внесення змін до тендерної документації. Пунктом 37 статті 1 Закону України визначено, що учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином відповідно до норм Закону учасником процедури закупівлі може бути фізична особа – підприємець. Пунктом 1 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації визначено наступне: «З метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх учасників, учасник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель, інформацію про ціну його пропозиції без врахування ПДВ. При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до діючого законодавства України.» Враховуючи, той факт, що учасником процедури закупівлі потенційно може бути фізична особа-підприємець 3 групи з ставкою єдиного податку 5 %. Надаючі свою пропозицію з врахування єдиного податку 5 %, така пропозиція з початку буде знаходитись в нерівних умовах по відношенню до платників податку на додану вартість, які наддадуть свої пропозиції без врахування податків. Крім того, відповідно до положень тендерної документації після проведення процедури закупівлі, такий учасник отримає можливість збільшити свою пропозиція відразу на 20 %. Таки чином, Вами в тендерній документації встановлені упереджені та вкрай дискримінаційні умови для суб’єктів малого бізнесу, а зокрема до фізичних осіб-підприємців платників єдиного податку. Встановлюючи такі дискримінаційні вимоги в тендерній документації, Ви грубо порушуєте основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», щодо вільної та неупередженої участі в закупівлях всіх суб’єктів господарювання та створюєте обставини щодо утиснення малого бізнесу. Враховуючи зазначене, звертаюсь до Вам з Вимогою виправити дискримінаційну вимогу по відношенню, зокрема до платників єдиного податку, та передбачити таким суб’єктам господарювання можливість подавати їх пропозицію, так само, як і платникам податку на додану вартість, без врахування податків які вони мають сплатити, з подальшим нарахуванням відповідного розміру податку при укладанні договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи, той факт, що учасником процедури закупівлі потенційно може бути як юридична особа так і фізична особа з різними ставками податку Пунктом 1 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації визначено наступне: «З метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх учасників, учасник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель, інформацію про ціну його пропозиції без врахування ПДВ. При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до діючого законодавства України.», що в свою чергу ставить пропозицію Учасника в рівних умовах з іншими.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.11.2022 14:03