• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги щодо збирання, перевезення, зберігання, утилізації небезпечних відходів (90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)

Завершена

147 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 736.00 UAH
Період оскарження: 03.11.2022 16:00 - 09.11.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірні дії

Номер: ea50e2d60c1540ea9f3fd0bce214fd4a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-03-011753-a.b2
Назва: Неправомірні дії
Вимога:
Шановний Замовнику! Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЛЕКОЗА-ХИСТ» детально ознайомившись із Вашою відповіддю від 20.11.2022 р. нашу вимогу ідентифікатор UA-2022-11-03-011753-a.c1) від 16.11.2022 р., дійшли наступного виснов-ку: Відповідно до п. 40 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або докумен-тах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, по-відомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі за-купівель.Замовником не взятий до уваги той факт, що учасником ДОЧІРНІМ ПІДПРИЄМСТВОМ "БОДНАРІВКА" ЛЬВІВСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕЛЕНИЙ ЛЬВІВ" надано недостовірну інформацію, що є сут-тєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону. ТОВ «ПОЛЕКОЗАХИСТ» має право звернутись до Замовника із Вимогою, щодо порушених прав Учасника. Навіть, якщо пропозиція не розглядалась Замовником. Останній в свою чергу повинен зреагувати на Вимогу Учасника та надати обґрунтовану відповідь .Саме обґрунтовану відповідь, а не формальне посилання на норму Закону, яка ніяким чином не стосується реагування на Вимогу. Замовником порушується ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупів-лі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про заку-півлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. 5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні пред-ставники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Зако-ном. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. У випадку не взяття до уваги факту порушення умов тендерної документації та надання документів які не відповідають умовам чинного законодавства з боку учасника ДП "БОДНАРІВКА" ЛЬВІВСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМ-СТВА "ЗЕЛЕНИЙ ЛЬВІВ" так і Вас як Замовника. Тому про дані обставини ми бу-демо змушені повідомити про порушення законодавства про публічні закупівлі Дер-жавну аудиторську службу та подати заяву про проведення аудиту до Рахункової палати
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628, уважно розглянувши Ваше звернення (ідентифікатор в системі публічних закупівель UA-2022-11-03-011753-a.b2) повідомляє наступне: Положеннями п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), встановлено право Учасника, пропозиція якого відхилена, звернутися до Замовника за додатковою причиною невідповідності його пропозиції вимогам (умовам) тендерної документації. Звернувшись до Замовника не у відповідності до положень ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням п. 43 Особливостей, Замовником все ж таки зреаговано на Вашу Вимогу (ідентифікатор в системі публічних закупівель - UA-2022-11-03-011753-a.c1) та надано обґрунтовану відповідь з повним дотриманням вимог Особливостей в частині інформування учасників процедури закупівлі. Слід зазначити, що при розгляді пропозиції учасника Дочірнього підприємства "Боднарівка" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів", у Замовника відсутні факти надання учасником недостовірної інформації, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, а факти, викладені у Вашій вимозі (ідентифікатор в системі публічних закупівель UA-2022-11-03-011753-a.b2) щодо того, що Замовником таку інформацію виявлено, керуючись положеннями абзацу другого частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, взагалі не відповідають дійсності. Окремо слід зазначити, що у Вашому зверненні не доведено та не обґрунтовано факти порушення Замовником всіх, без винятку, принципів здійснення публічних закупівель, визначених у ч. 1 ст. 5 Закону, навіть тих, які по суті своїй мають дотримуватись виключно учасниками процедури закупівлі. Враховуючи викладене, наголошуємо, що в рамках даної процедури не маємо намірів та можливості змушувати учасників до вчинення ними окремих дій, які не передбачені Законом та пропонуємо Вам в подальшому керуватись виключно положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога неправомірні дії Замовника

Номер: 56f3514558e24acb9c74927358c319de
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-03-011753-a.c1
Назва: Вимога неправомірні дії Замовника
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 було проведено закупівлю ID UA-2022-11-03-011753-a Послуги щодо збирання, перевезення, зберігання, утилізації небезпечних відходів (90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) Відповідно до протоколу № 85 від 16.11.2022 р. Рішення уповноваженої особи Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 розгляду тендерних пропозицій ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БОДНАРІВКА" ЛЬВІВСЬКОГО КОМУНАЛЬ-НОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕЛЕНИЙ ЛЬВІВ" (надалі- Учасник) визнано переможцем. ТОВ «ПОЛЕКОЗАХИСТ» не погоджується із зазначеним рішенням з наступних підстав: По-перше: Відповідно до додатку № 1 Тендерної документації Замовником вима-галось надати копію діючого договору обов’язкового страхування відповідності суб’єкта перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час транспортування небезпечних відходів. Учасником надано ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДОГОВІР № 14/08 обов’язково страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання нега-тивних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів від 01 вересня 2022 р. Як вбачається з п.1.2. дія Договору розповсюджується виключно на перевезення Страхувальником наступних видів небезпечних вантажів – батарейки живлення, люмінесцентні лампи. Відповідно до Додатку № 5 Тендерної документації Замовником ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ). 1. Перелік небезпечних відходів на збирання, перевезення, зберігання, утилізації. № з/п Найменування небезпечних відходів Клас не-безпеки Оди-ниця виміру Кіль-кість 1 Відпрацьовані люмінесцентні лампи І клас не-безпеки шт. 10000 2. Відпрацьовані ртутні термометри І клас небезпеки шт. 1200 Отже в ГЕНЕРАЛЬНОМУ ДОГОВОРІ № 14/08 обов’язково страхування відповіда-льності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів від 01 вересня 2022 р. відсутній та-кий небезпечний відхід як відпрацьовані ртутні термометри, а отже договір вважається таким, що не відповідає умовам тендерної документації. По-друге: Відповідно до додатку № 3 2. Підтвердження правомочності на укладен-ня договору про закупівлю. Учасником надано довіреність від 11.11.2022 р. № НВ-22/198 якою уповноважили Ядчишина Олега Володимировича на право представляти інтереси підприємства під час проведення процедури відкритих торгів на закупівлю послуг ДК 021:2015 (CPV 2008) – 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Замовник Полтавське комунальне автотранспортне підприємс-тво 1628, а саме підписання документації конкурсних торгів, пропозицію конкурсних торгів, довідки, звертатися до тендерного комітету Замовника та для утримання та уточ-нення інформації по закупівлі, укладати договір про закупівлю та інші повноваження, що стосуються тендерної закупівлі. Строком до 31.12.2022 р. В довіреності відсутній ідентифікатор закупівлі, який надає змогу ідентифікувати, що саме на закупівлю № UA-2022-11-03-011753-a була видано доручення, що ставить під сумнів легітимність підписання тендерної пропозиції. Також відсутній паспорт довіре-ного, задля ідентифікації особи, що саме довірений підписував тендерну пропозицію. Слід звернути Увагу, що Учасником надано додаток № 6 пропозиція, в п.2 зазна-чено, Дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Наша пропозиція буде обов'язко-вою для нас і може бути визнана найкращою Замовником у будь-який час до закінчення зазначеного терміну. То яким чином Ядчишин О.В. не має права підписувати пропози-цію строк якої 90 к.д. із дорученням датованим до 31.12.2022 р. По-третє: Відповідно до п. 3. Розділ I. ДОДАТКОВО У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕОБХІДНО НАДАТИ: Для підтвердження вимог Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» надати копію вис-новку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Учасником надано Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи № 05.03.02-07/14376 від 07.04.2015 р. «Обґрунтування встановлення розміру санітарно-захисної зони для цеху переробки трубчастих та компактних енергоощадних ламп , місто Львів, вулиця Пластова, 125». Тобто Учасником надано обґрунтування санітарно-захисної зони . Відповідно до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встано-вленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Отже Учасником повинно було надатись висновок санітарно-епідеміологічної екс-пертизи не на обґрунтування санітарно-захисної зони, а саме на оцінку умов відповіднос-ті вимогам санітарних норм і правил господарської діяльності у сфері поводження з небе-зпечними відходами. Як вбачається із висновку санітарно-епідеміологічної експертизи № 05.03.02-07/14376 від 07.04.2015 р. «Обґрунтування встановлення розміру санітарно-захисної зони для цеху переробки трубчастих та компактних енергоощадних ламп , місто Львів, вулиця Пластова, 125». Ліцензія ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА "БОДНАРІВКА" ЛЬВІВСЬ-КОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕЛЕНИЙ ЛЬВІВ" видана на адресу: 79041, Львівська область, м. Львів. Вул. Окружна 56. Відповідно до ПКМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження госпо-дарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» № 466 від 13 липня 2016 р. П. 11. Ліцензіат здійснює операції у сфері поводження з небезпечними відходами за умови: отримання провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами виключно в межах місць провадження господарської діяльності згідно з отриманою ліцензією відповідно до вимог цих Ліцензійних умов; ст. 1 Закону України « Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуч-чя населення» санітарне та епідемічне благополуччя населення - це стан здоров'я насе-лення та середовища життєдіяльності людини, при якому показники захворюваності пе-ребувають на усталеному рівні для даної території, умови проживання сприятливі для населення, а параметри факторів середовища життєдіяльності знаходяться в межах, визначених санітарними нормами; Отже як вбачається Учасник проводить свою господарську діяльність не в межах визначених санітарними нормами, що є грубим порушення та може призвести до негати-вних наслідків. Висновок СЕЕ від 07 квітня 2015 р. наданий раніше ніж Учасник отримав облад-нання в користування, тобто Акт передачі-приймання від 16 листопада 2015 р. Також не співпадає назва Устаткування: в Акті передачі-приймання вказа-на "Лінія по переробці трубчастих та компактних люмінісцентних ламп LP-200", а в Висновці СЕЕ вказане інша назва "Обгрунтування встановлення розміру санітарно-захісної зони для цеху переробки трубчастих та компактних енергоощадних ламп, м. Львів, вул. Пластова, 125". Висновку зазначено країну виробника ТзОВ "Євроекоскоп" м.Львів. А в Довідці про наявність технологій - Шведська компанія «MRT System International». По-четверте: Відповідно до Додатку 1 п.1. Наявність в учасника процедури за-купівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасником надано довідку про наявність матеріально-технічної бази від 11.11.2022 р. за вих. № НВ-22/193 в якій зазначено дистилятор для відновлення ртуті BPD-100. На дану МТБ відсутній висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Не надано протокол № 591 від 17.03.2015 р. який є невід’ємною частиною Виснов-ку санітарно-епідеміологічної експертизи № 05.03.02-07/14376 від 07.04.2015 р. «Обґрун-тування встановлення розміру санітарно-захисної зони для цеху переробки трубчастих та компактних енергоощадних ламп , місто Львів, вулиця Пластова, 125». По-п’яте: Відповідно до п.5 Додатку 5 надати Довідку в довільній формі з описом наявної технології з екологічно безпечного оброблення відходів, що містять як складові або забруднювачі ртуть, включаючи відновлення ртуті. А також документи, що підтвер-джують право власності/оренди на відповідне обладнання для відновлення ртуті. Учасником надано довідку від 11.11.2022 р. за вих. № НВ-22/202 в якому зазначе-но, що Учасник влаштовано автоматизоване обладнання європейського зразка для пере-роблення відходів, що містить ртуть виробництва Шведської компанії «MRT System In-ternational». Робота грунтується на вібро-механічному (Лінія LP-200, Дистилятор BPD-100). Відповідно до рішення Виконавчого комітету Львівської міської ради від 04.11.2015 р. № 646 Про передачу у повне господарське відання ДП «Бондарівка» ЛКП «Зелений Львів» комплекту устаткування для знешкодження ртутних ламп. Передано обладнання Лінія LP-200, Дистилятор BPD-100. Теж саме і вбачається в Акті передачі-приймання. Ніякої мови про Шведську компанію «MRT System International» у вище за-значених документах не має. Отже враховуючи вище викладене ТОВ «ПОЛЕКОЗАХИСТ» вважає дії Замо-вника протимінними та упередженими, щодо визнання ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БОДНАРІВКА" ЛЬВІВСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕЛЕНИЙ ЛЬВІВ» переможцем. Тендерна документація Учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації. У випадку незадоволення нашої Вимоги ми будемо змушені звернутись до Антимонольного комітету України. З огляду на вище вказане ПРОСИМО: 1. Скасувати ПРОТОКОЛ №85 від 16.11.2022 р. Рішення уповноваженої особи Пол-тавського комунального автотранспортного підприємства 1628 щодо визнання пе-реможцем ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БОДНАРІВКА" ЛЬВІВСЬКОГО КОМУ-НАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕЛЕНИЙ ЛЬВІВ» за закупівлею UA-2022-11-03-011753-a . 2. Перейти до оцінки інших учасників закупівлі № UA-2022-11-03-011753-a .
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Ознайомившись із Вашою вимогою (ідентифікатор UA-2022-11-03-011753-a.c1) від 16.11.2022 р., повідомляємо наступне: відповідно до абзацу 2 пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону». Оскільки, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Полекозахист» (ЄДРПОУ 41037524) не розглядалася Замовником, так як не була визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, а була наступною по ціні за пропозицію обраного переможця, тому не вважається відхиленою в рамках закону. Виходячи з вищенаведеного, дана вимога є неправомірною та такою, що суперечить чинному законодавству.
Статус вимоги: Відхилено