-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Інші завершальні будівельні роботи
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 1 400.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 1 400.00 UAH
Період оскарження:
03.11.2022 15:06 - 09.11.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Приведення тендерної документації у відповідність до вимог Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Номер:
95b7237d65e04589a7d4a30bb7eb80df
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-03-010050-a.c3
Назва:
Приведення тендерної документації у відповідність до вимог Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Вимога:
Шановний Замовник!
1. Пунктом 47 та 48 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ №1178 від 12.10.2022р. передбачено, що Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі:
1) відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями;
2) неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями.
Електронною системою закупівель автоматично протягом одного робочого дня з дати настання підстав для відміни відкритих торгів, визначених цим пунктом, оприлюднюється інформація про відміну відкритих торгів.
Прошу привести пункт 1 розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" у відповідність до вищезазначеної Постанови.
2. Абзацом 4 пункту 46 Постанови встановлено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Прошу привести пункт 2 розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" у відповідність до вищезазначеної Постанови.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.11.2022 11:54
Вирішення:
Внесено зміни до документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Експертиза кошторису
Номер:
812c909ba7cc4206a8e7fdeb8585dd73
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-03-010050-a.b2
Назва:
Експертиза кошторису
Вимога:
Шановний замовник!
Тендерною документацією щодо проведення відкритих торгів передбачено, що переможець торгів надає підписаний договір разом з висновком експертизи, про що надати гарантійний лист.
Прошу надати пояснення чи зобов"язаний учасник закупівлі включати вартість проходження експертизи кошторису до кошторисної документації?
За потреби прошу внести зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.11.2022 11:37
Вирішення:
Відповідні роз'яснення до документації внесено
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Огляд об"єктів
Номер:
51db48e806154493a3be7153006a4450
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-03-010050-a.c1
Назва:
Огляд об"єктів
Вимога:
Шановний замовник!
Тендерною документацією щодо проведення відкритих торгів передбачено, що учасники надають у складі тендерних пропозицій Акт ознайомлення Учасника з об’єктом і умовами роботи, складений в довільній формі, з підписами обох сторін.
Вважаємо, що така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у закупівлі необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об'єктів є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не підписати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до всіх суб'єктів господарювання.
Звертаємо увагу, що огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг.
Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад.
Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати акт з результатами обстеження об’єкта, завірений підписом уповноваженої особи Замовника, при цьому, з підстав, незалежних від учасників, Замовником може бути не наданий зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення таких суб’єктів господарювання, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині – видалити вимогу про огляд місця виконання робіт та надання акту ознайомлення.
Аналогічної правової позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, у своєму рішенні від 13.10.2020 року за №19223-р/пк-пз.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.11.2022 11:35
Вирішення:
зміни до документації внесено, пункт видалено
Статус вимоги:
Задоволено