• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Плитка тротуарна, поребрик

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 03.11.2022 16:42 - 08.11.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА ЩОДО НЕЗАКОННИХ ДІЙ ЗАМОВНИКА ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «МІРАЙГРУП»

Номер: ea510abd74b548a49bb571eb0cb183ec
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-03-009863-a.b1
Назва: ВИМОГА ЩОДО НЕЗАКОННИХ ДІЙ ЗАМОВНИКА ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «МІРАЙГРУП»
Вимога:
ТОВ «МІРАЙГРУП» 18.11.2022 року, Ідентифікатор закупівлі UA-2022-11-03-009863-a ВИМОГА ЩОДО НЕЗАКОННИХ ДІЙ ЗАМОВНИКА ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «МІРАЙГРУП» Товариство з обмеженою відповідальністю «МІРАЙГРУП» керуючись Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме абзацом 2, пунктом 43: «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, ВВАЖАЄ НЕДОСТАТНЬОЮ АРГУМЕНТАЦІЮ, зазначену в повідомленні, такий учасник МОЖЕ ЗВЕРНУТИСЯ ДО ЗАМОВНИКА З ВИМОГОЮ надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.», повідомляє наступну нижченаведену інформацію. 18 листопада Уповноваженою особою Замовника торгів було оприлюднено Протокол № 108 від 18.11.2022 року, відповідно до якого було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «МІРАЙГРУП». З даним рішенням Уповноваженої особи не погоджуємося, свою позицію обґрунтовуємо наступними фактами, при цьому керуючись виключними нормами загального та спеціального права, що регулюють порядок проведення публічних закупівель! 1) ВІДПОВІДНО ДО ЯКОГО НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО АКТУ РОЗПОЧАТА ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ? На веб-порталі Уповноваженого органу Прозоро розпочато процедуру закупівлі відкриті торги з відміткою «з Особливостями» (джерело: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-03-009863-a ). Тобто розпочатий Уповноваженою особою тендер, повинен проводитися ВИКЛЮЧНО до порядку та умов, що прийняті виконавчим органом влади, а саме Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі» (пункт 3 КМУ № 1178 від 12.10.2022 року). 2) ЯКИМИ НОРМАМИ ПРАВА МАЄ КЕРУВАТИСЯ УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ПІД ЧАС ПОРЯДКУ РОЗГЛЯДУ ТА ОЦІНКИ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ТОРГІВ? Пунктами 39 та 40 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено наступне: - Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) З УРАХУВАННЯМ ПОЛОЖЕНЬ ПУНКТУ 40 ЦИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ (пункт 39 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178); - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, ВІН РОЗМІЩУЄ У СТРОК, ЯКИЙ НЕ МОЖЕ БУТИ МЕНШИМ НІЖ ДВА РОБОЧІ ДНІ ДО ЗАКІНЧЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ ТАКИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (КРІМ ВИПАДКІВ відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Наголошуємо на тому, що вижчевказані пункти 39 та 40 є нормами спеціального права та за методом правового регулювання відносяться ДО ІМПЕРАТИВНИХ НОРМ. Тобто Імперативна норма (Ius cogens) — виражає в категоричних розпорядженнях держави ЧІТКО ПОЗНАЧЕНІ ДІЇ Й НЕ ДОПУСКАЮТЬ НІЯКИХ ВІДХИЛЕНЬ від вичерпного переліку прав і обов'язків суб'єктів. Інакше: ІМПЕРАТИВНІ НОРМИ ПРЯМО НАКАЗУЮТЬ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ. В даному випадку, якщо Уповноважена особа під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІРАЙГРУП» виявила невідповідність в частині не подання документів, надання яких передбачалося тендерною документацією, то в такому випадку Уповноважена особа ЗОБОВ’ЯЗАНА розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей!!! Звертаємо увагу Уповноваженої особи на те, що Розділом 5, частини 2 Тендерною документації, остання затвердила одну із наступних умов порядку проведення розгляду тендерних пропозицій, а саме: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції ТА/АБО ПОДАННЯ ЯКИХ ПЕРЕДБАЧАЛОСЬ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ, ВІН РОЗМІЩУЄ У СТРОК, ЯКИЙ НЕ МОЖЕ БУТИ МЕНШИМ НІЖ ДВА РОБОЧІ ДНІ ДО ЗАКІНЧЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ ТАКИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ.». 3) ЩОДО ДОКУМЕНТІВ, ЩО НЕ ПОДАНІ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «МІРАЙГРУП»! В протоколі № 108 від 18.11.2022 року Уповноваженою особою вказано, що учасник в складі пропозиції не надав три документи. В даному випадку МИ ЗАПЕРЕЧУЄМО проти такої кількості документів. А саме вимогами Тендерної документації не передбачалося, що в складі пропозиції повинні були надаватися довідки довільної форми з інформацією про: А) Інформація про субпідрядників, у разі їх залучення до виконання. Зауважуємо на тому, що Замовник торгів закупляє ТОВАР, а не РОБОТИ чи ПОСЛУГИ!!!! Вимогами документації ЧІТКО ПРОПИСАНО УМОВУ, пункт 8, Розділ 3 ТД: «У РАЗІ ЗАКУПІВЛІ РОБІТ ЧИ ПОСЛУГ УЧАСНИК ЗАЗНАЧАЄ В ТЕНДЕРНІЙ пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт чи послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт або послуг». ДАНА ПІДСТАВА ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ НЕ Є ЗАКОННОЮ при проведенні даної закупівлі!!! Б) Вимогами Тендерної документації НЕ ВИМАГАЛОСЯ НАДАННЯ ДОВІДКИ в складі пропозиції про те що учасник торгів не відноситься до наступного критерію: «є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України». В даному випадку Уповноважена особа не мала законного права відхиляти тендерну пропозицію у зв’язку із тим, що в складі пропозиції не надано довіку, ЩО НЕ ВИМАГАЛАСЯ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ!!! Додатково інформуємо, що в складі пропозиції надано Витяг/виписка з ЄДРПОУ, де вказано всю інформацію місце реєстрації кінцевого бенефіціарного власника тощо, де можна ознайомитися з тим, що компанія зареєстрована в Україні, засновником (власником) є громадянин України тощо. В) ТОВ «МІРАЙГРУП» погоджується з тим, що в складі пропозиції не надано Форму тендерної пропозиції. В даному випадку ми маємо законне право дозавантажити вказаний документ відповідно до пунктів 39 та 40 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178! На підставі вищевикладеної інформації та керуючись Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, ВИМАГАЄМО: - надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, оскільки в протоколі № 108 від 18.11.2022 року УО вказує на довідки, що не вимагалися вимогами Тендерної документації, при цьому опираючись на них та не керуючись жодним пунктом ТД, вказує на те, що такі документи повинні були надаватися в складі пропозиції; - обґрунтувати причини не оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника торгів (пункт 40 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року); - скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІРАЙГРУП»; - повернути на попередню кваліфікацію тендерну пропозицію ТОВ «МІРАЙГРУП»; - оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «МІРАЙГРУП». ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ: Принагідно інформуємо, що у випадку ігнорування поданої вимоги або її не задоволення, нами буде скеровано скаргу до АМКУ (пункт 52 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року). Під час дискваліфікації тендерної пропозиції ТОВ «МІРАЙГРУП», Уповноваженою особою було допущено порушення наступних норм чинного законодавства України: - пунктів 39-40 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року; - пункт 3 КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНУ, проводять закупівлі відповідно до Закону З УРАХУВАННЯМ ЦИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ. В даному випадку порушено принципи публічних закупівель передбачених статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ! 1) ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.. 44 передбачає відповідальність за порушення вимог цього Закону: За порушення вимог, УСТАНОВЛЕНИХ ЦИМ ЗАКОНОМ ТА НОРМАТИВНО-ПРАВОВИМИ АКТАМИ, ПРИЙНЯТИМИ НА ВИКОНАННЯ ЦЬОГО ЗАКОНУ, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), НЕСУТЬ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗГІДНО ІЗ ЗАКОНАМИ УКРАЇНИ. 2) КУпАП , ст. 164-14 - відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника ВІД ТИСЯЧІ П’ЯТСОТ ДО ТРЬОХ ТИСЯЧ НЕОПОДАТКОВУВАНИХ МІНІМУМІВ ДОХОДІВ ГРОМАДЯН.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Рішенням уповноваженої особи Барської міської ради від 18.11.2022 (протокол №108) відхилено тендерну пропозицію ТОВ «МІРАЙГРУП» по Предмету закупівлі. Відповідно до Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме абзацом 2, пунктом 43: «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутись до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону». За результатами розгляду Вимоги було встановлено її необґрунтованість та відсутність підстав для задоволення. Доводи, наведені у Вимозі не знайшли свого підтвердження та не являються підставою для задоволення Вимоги учасника з огляду на наступне. 1) ВІДПОВІДНО ДО ЯКОГО НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО АКТУ РОЗПОЧАТА ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ? На веб-порталі Уповноваженого органу Прозоро розпочато процедуру закупівлі відкриті торги з відміткою «з Особливостями» (джерело: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-03-009863-a ). Тобто розпочатий Уповноваженою особою тендер, повинен проводитися ВИКЛЮЧНО до порядку та умов, що прийняті виконавчим органом влади, а саме Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі» (пункт 3 КМУ № 1178 від 12.10.2022 року). Міністерство економіки України як Уповноважений орган, який здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель, інформує, що з 19.10.2022 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - постанова № 1178, Особливості), прийнята відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон). Отже, з 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Враховуючи вищевикладене, закупіля UA-2022-11-03-009863-a здійснюється відповідно до Закону з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. 2. ЯКИМИ НОРМАМИ ПРАВА МАЄ КЕРУВАТИСЯ УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ПІД ЧАС ПОРЯДКУ РОЗГЛЯДУ ТА ОЦІНКИ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ТОРГІВ? Пунктами 39 та 40 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено наступне: - Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) З УРАХУВАННЯМ ПОЛОЖЕНЬ ПУНКТУ 40 ЦИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ (пункт 39 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178); - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, ВІН РОЗМІЩУЄ У СТРОК, ЯКИЙ НЕ МОЖЕ БУТИ МЕНШИМ НІЖ ДВА РОБОЧІ ДНІ ДО ЗАКІНЧЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ ТАКИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (КРІМ ВИПАДКІВ відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Наголошуємо на тому, що вижчевказані пункти 39 та 40 є нормами спеціального права та за методом правового регулювання відносяться ДО ІМПЕРАТИВНИХ НОРМ. Тобто Імперативна норма (Ius cogens) — виражає в категоричних розпорядженнях держави ЧІТКО ПОЗНАЧЕНІ ДІЇ Й НЕ ДОПУСКАЮТЬ НІЯКИХ ВІДХИЛЕНЬ від вичерпного переліку прав і обов'язків суб'єктів. Інакше: ІМПЕРАТИВНІ НОРМИ ПРЯМО НАКАЗУЮТЬ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ. В даному випадку, якщо Уповноважена особа під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІРАЙГРУП» виявила невідповідність в частині не подання документів, надання яких передбачалося тендерною документацією, то в такому випадку Уповноважена особа ЗОБОВ’ЯЗАНА розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей!!! Звертаємо увагу Уповноваженої особи на те, що Розділом 5, частини 2 Тендерною документації, остання затвердила одну із наступних умов порядку проведення розгляду тендерних пропозицій, а саме: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції ТА/АБО ПОДАННЯ ЯКИХ ПЕРЕДБАЧАЛОСЬ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ, ВІН РОЗМІЩУЄ У СТРОК, ЯКИЙ НЕ МОЖЕ БУТИ МЕНШИМ НІЖ ДВА РОБОЧІ ДНІ ДО ЗАКІНЧЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ ТАКИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ.». Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” п. 39. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. п. 40. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” відповідно до пункту 31. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений. До закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: -відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; -погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції. У разі необхідності учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель. Якщо вимогами тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати той чи інший документ, а у складі тендерної пропозиції учасника такий документ відсутній, то така тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. 3. ЩОДО ДОКУМЕНТІВ, ЩО НЕ ПОДАНІ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «МІРАЙГРУП»! В протоколі № 108 від 18.11.2022 року Уповноваженою особою вказано, що учасник в складі пропозиції не надав три документи. В даному випадку МИ ЗАПЕРЕЧУЄМО проти такої кількості документів. А саме вимогами Тендерної документації не передбачалося, що в складі пропозиції повинні були надаватися довідки довільної форми з інформацією про: А) Інформація про субпідрядників, у разі їх залучення до виконання. Зауважуємо на тому, що Замовник торгів закупляє ТОВАР, а не РОБОТИ чи ПОСЛУГИ!!!! Вимогами документації ЧІТКО ПРОПИСАНО УМОВУ, пункт 8, Розділ 3 ТД: «У РАЗІ ЗАКУПІВЛІ РОБІТ ЧИ ПОСЛУГ УЧАСНИК ЗАЗНАЧАЄ В ТЕНДЕРНІЙ пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт чи послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт або послуг». ДАНА ПІДСТАВА ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ НЕ Є ЗАКОННОЮ при проведенні даної закупівлі!!! Б) Вимогами Тендерної документації НЕ ВИМАГАЛОСЯ НАДАННЯ ДОВІДКИ в складі пропозиції про те що учасник торгів не відноситься до наступного критерію: «є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України». В даному випадку Уповноважена особа не мала законного права відхиляти тендерну пропозицію у зв’язку із тим, що в складі пропозиції не надано довіку, ЩО НЕ ВИМАГАЛАСЯ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ!!! Додатково інформуємо, що в складі пропозиції надано Витяг/виписка з ЄДРПОУ, де вказано всю інформацію місце реєстрації кінцевого бенефіціарного власника тощо, де можна ознайомитися з тим, що компанія зареєстрована в Україні, засновником (власником) є громадянин України тощо. В) ТОВ «МІРАЙГРУП» погоджується з тим, що в складі пропозиції не надано Форму тендерної пропозиції. В даному випадку ми маємо законне право дозавантажити вказаний документ відповідно до пунктів 39 та 40 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178! На підставі вищевикладеної інформації та керуючись Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, ВИМАГАЄМО: - надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, оскільки в протоколі № 108 від 18.11.2022 року УО вказує на довідки, що не вимагалися вимогами Тендерної документації, при цьому опираючись на них та не керуючись жодним пунктом ТД, вказує на те, що такі документи повинні були надаватися в складі пропозиції; - обґрунтувати причини не оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника торгів (пункт 40 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року); - скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІРАЙГРУП»; - повернути на попередню кваліфікацію тендерну пропозицію ТОВ «МІРАЙГРУП»; - оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «МІРАЙГРУП». Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” п. 41. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону; не надав забезпечення
Статус вимоги: Відхилено