-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Система автоматизованого продажу засобів оплати проїзду (код ДК 021:2015 30144400-4)
Придбання системи автоматизованого продажу засобів оплати проїзду зі встановленням на міському електричному транспорті м. Хмельницький
Завершена
2 057 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 285.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 285.00 UAH
Період оскарження:
22.07.2016 23:38 - 03.08.2016 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
ознака корупційного діяння
Номер:
261be9d694c7478ead8e1484a81eca27
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-07-22-000462-b.b1
Назва:
ознака корупційного діяння
Скарга:
Щодо відхилення тендерної пропозиції Павлович Сніжанни Вікторівни вважаю за доцільним навести декілька претенцій.
1. В протоколі № 27 засідання комітету з конкурсних торгів Хмельницького комунального підприємства "Електротранс" основною причиною відхилення тендерної пропозиції Павлович Сніжанни Вікторівни вказаний п.7 ст.17 Закону України № 922-VIII від 25.12.2015р. “Про публічні закупівлі”, а саме "тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника".
Разом із тим, вважаю за доцільним нагадати Замовнику п.16 ст.1 Закону України № 922-VIII від 25.12.2015р. “Про публічні закупівлі”, а саме, що пов’язана особа - особа, яка здійснює контроль над учасником процедури.
Запевнюю, що попри родинні зв’язки ФОП Павлович С. В. та ПП “ПРИЗ-ТАКСІ” - Павлович Є. Г. у замовника відсутні докази здійснення такої дії, а саме контролю над учасником процедури закупівлі.
2. Разом із тим, в протоколі зазначено, що "Цінові пропозиції учасників ФОП Павлович Сніжана Вікторівна (м.Хмельницький) … вказані без урахування ПДВ."
У тендерній документації відсутні вимоги щодо обов’язковості цінової пропозиції з урахуванням ПДВ. Таким чином, це не може бути причиною відхилення тендерної пропозиції. ФОП Павлович Є.П. застосовує спрощену систему оподаткування -єдиний податок, без реєстрації ПДВ. Відповідно, визначати замовнику вартість товарів (робіт, послуг) з ПДВ є порушенням норм податкового законодавства.
3. В протоколі Замовника зазначено "Крім того, відповідно до реєстру платників податків єдиного податку Павлович С.В. та Ткач Т.О. взяті на облік лише 02.08.2016 року, що свідчить про відсутність достатнього досвіду в даній сфері та невідповідність кваліфікаційним критеріям, передбачених тендерною документацією Замовника."
У тендерній документації відсутні вимоги щодо дати реєстрації виконавця, а визначати кваліфікацію за датою реєстрації – абсурд або ознака корупційного діяння. Не є визначальним у тендерній документації, що продаж товарів (надання послуг, виконання робіт) повинен здійснювати самостійно учасник без використання спеціалістів. Так, ФОП Павлович С.В. не обмежена, а навпаки має всі права використовувати у своїй підприємницікій діяльності кваліфікованих спеціалістів із досвідом роботи монтажу телеметричного обладнання.
ФОП Павлович С.В. співпрацює з підприємствами та організаціями та фахівцями самого високого рівня та кваліфікації що підтверджує наданні довідки.
Не має вимоги тендерна документація, що зміст документів для підтвердження квалліфікаційних критеріїв повинні бути різними тобто не повинні бути схожими. Оскільки замовник ставить мені це в порушенні, то він фактично розширює зміст кваліфікаційних критеріїв, що є ознакою дискримінації або корупції.
Враховуючи вище наведенні пояснення наполягаємо призупинити тендер до завершення повного розслідування та покарання винних.
Вищенаведена інформація буде направлена в:
- Міністерство економічного розвитку і торгівлі України;
- Державної фінансової інспекції України;
- Кабінет міністрів України.
З повагою, Павлович С.В.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- без розгляду № 410 від 17.08.16.pdf 17.08.2016 18:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.08.2016 16:30
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.08.2016 18:21