• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйця 1 категорії)

Завершена

322 067.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 610.33 UAH
Період оскарження: 03.11.2022 13:17 - 08.11.2022 00:00
Вимога
Відхилено

пропонуємо змінити термін оплати з 30 на 10 днів

Номер: f224997694ec48529f189ba6e44451d2
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-03-007059-a.b3
Назва: пропонуємо змінити термін оплати з 30 на 10 днів
Вимога:
Доброго дня! Яйця курячі віднесено до товарів що мають істотну соціальну значущість, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України «Про заходи щодо стабілізації цін на товари, що мають істотну соціальну значущість, товари протиепідемічного призначення» № 341 від 22 квітня 2020 р. (посилання). Кабінет Міністрів України у Постанові «Щодо забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану» № 160 від 26 лютого 2022 р. (посилання) установив максимальний строк здійснення розрахунків за поставлені продовольчі товари вітчизняного виробництва, визначені переліком товарів, що мають істотну соціальну значущість не пізніше ніж через десять календарних днів з дня виставлення постачальником таких продуктів рахунка для оплати за поставлену продукцію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відповідно до умов договору: зобов’язання замовника щодо сплати коштів (здійснення платежів) за договором настає лише за наявності у Замовника відповідного бюджетного асигнування. Замовник проводить розрахунки з Учасником у відповідності до вимог ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України через Державну казначейську службу України в Солом’янському районі м. Києва (ДКСУ) у м. Києві. Окрім того, здійснення оплат державною казначейською службою здійснюється в порядку черговості з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» від 09.06.2021 р № 590. Враховуючи вище зазначене, Замовник не може гарантувати оплату за поставлений товар «не пізніше ніж через десять календарних днів з дня виставлення постачальником таких продуктів рахунка для оплати за поставлену продукцію.» в умовах воєнного стану.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

пропонуємо змінити термін зберігання 3 90% на 80%

Номер: 165803f6ee5b4f629cb7367f8b1094ef
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-03-007059-a.a2
Назва: пропонуємо змінити термін зберігання 3 90% на 80%
Вимога:
Доброго дня! Пропонуємо змінити термін зберігання 3 90% на 80% Пропозиція: «Строк придатності товару повинен бути не менше 80% від загального терміну придатності» Обгрунтування: Відповідно до ДСТУ 5028 до столових відносять яйця, які зберігали за температури від 0 оС до 20 оС не більше ніж 25 діб, не враховуючи дня знесення. 90% від загального терміну придатності складає 22,5 дні (25 днів х 90%). Реалізація яєць після знесення потребує обробки, фасування, пакування та транспортування до покупця, що зазвичай складає більше ніж 2 дні. На практиці склалася практика реалізації виробниками яєць з терміном придатності не менше 80% від загального строку придатності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовник має право вимагати докази виконання стандарту незалежно від того, є той обов`язковий згідно з приписами законодавства чи його застосовують добровільно. Таким чином замовник пересвідчується в якості запропонованої учасниками продукції. До того ж, замовник самостійно встановлює вимоги до учасника та предмета закупівлі, а також спосіб їх документального підтвердження, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель. Відповідно до ДСТУ 5028:2008 строк зберігання столових яєць може бути продовжений до 33 днів за умови зберігання від 00 до 50С. Вимога відповідності товару ДСТУ, що встановлена до предмету закупівлі жодним чином не обмежує коло учасників, адже це найпоширеніший спосіб підтвердження відповідності якості продукції, що є державним стандартом. Разом з тим, з даною вимогою встановлені й інші вимоги підтвердження якості та безпечності продукції, так як предмет закупівлі призначений для харчування учнів закладів освіти. З огляду на викладене, вносити запропоновані зміни до оголошення не є доцільним.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Пропонуємо до ДСТУ додати ТУ У

Номер: 4ad970a193f9449d93b094a5c6e22c83
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-03-007059-a.c1
Назва: Пропонуємо до ДСТУ додати ТУ У
Вимога:
Доброго дня! Пропонуємо змінити [пункт 1 Додатку 2 Технічні вимоги], та викласти його у наступній редакції: « … ДСТУ або відповідні технічні умови, зареєстровані у встановленому законодавством порядку». Пропозиція зумовлена тим, що згідно із Закону України «Про стандартизацію», національні та міждержавні стандарти застосовуються на добровільній основі та встановлюють мінімальні вимоги, що забезпечують безпеку продукції для життя і здоров’я громадян. В свою чергу, технічні умови України (далі також ТУУ) розробляються підприємствами у випадку якщо потрібно розширити асортимент продукції, запровадити новітні розробки, вдосконалити технологічний процес, упаковку тощо. ТУУ в обов'язковому порядку проходять перевірку на відповідність державним стандартам та чинному законодавству, а також державну реєстрацію. А тому, технічні умови (як і продукція, виготовлена за їх вимогами) покращують вимоги державних стандартів і у будь-якому випадку не можуть їх погіршувати. Під час подачі пропозиції в тендері, Технічні умови постачальника обов'язково прикріплюються. Отже, ДСТУ не є виключним еталоном високої якості продукції, оскільки передбачає мінімальні вимоги, що забезпечують безпеку продукції для життя і здоров’я громадян, а ТУУ не можуть погіршувати передбачені ДСТУ вимоги. У зв’язку з цим, вимоги про відповідність якості Товару виключно певному ДСТУ (зазначення на його на етикетці), ставлять у не рівні умови та призводять до дискримінації учасників, які виробляють товар із застосуванням технічних умов із кращими (у будь-якому випадку не гіршими) показниками якості і безпечності товару. Нормативне обґрунтування: Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України «Про стандартизацію», національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Відповідно до ч. 1, 2 ст. 7 Закону України «Про стандартизацію», Технічні умови містять вимоги, що регулюють відносини між постачальником (розробником, виготівником) і споживачем (замовником) продукції; Для організації інформування споживачів (замовників) про номенклатуру та якість продукції, що випускається, контролю відповідності технічних умов обов'язковим вимогам державних, а в передбачених законодавством випадках - галузевих стандартів технічні умови на продукцію та зміни до них підлягають державній реєстрації в територіальних органах центрального органу виконавчої влади з питань технічного регулювання. Технічні умови та зміни до них, які не пройшли державної реєстрації, вважаються недійсними. Згідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частина 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовник має право вимагати докази виконання стандарту незалежно від того, є той обов`язковий згідно з приписами законодавства чи його застосовують добровільно. Таким чином замовник пересвідчується в якості запропонованої учасниками продукції. До того ж, замовник самостійно встановлює вимоги до учасника та предмета закупівлі, а також спосіб їх документального підтвердження, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель. Вимога відповідності товару ДСТУ, що встановлена до предмету закупівлі жодним чином не обмежує коло учасників, адже це найпоширеніший спосіб підтвердження відповідності якості продукції, що є державним стандартом. Разом з тим, з даною вимогою встановлені й інші вимоги підтвердження якості та безпечності продукції, так як предмет закупівлі призначений для харчування учнів закладів освіти. З огляду на викладене, вносити запропоновані зміни до оголошення не є доцільним.
Статус вимоги: Відхилено