• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з охорони об’єкту

Завершена

235 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 175.00 UAH
Період оскарження: 03.11.2022 11:00 - 08.11.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога щодо поліції охорони

Номер: ea8ac92df02f4fd2a671fc044b2dc2a0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-03-003594-a.c2
Назва: Дискримінаційна вимога щодо поліції охорони
Вимога:
Шановник Замовнику! Ми уважно прочитали Вашу відповідь, й у нас одно запитання, якщо з громадянином виникне ситуація яка потребує втручання поліції й у нього немає договору з поліцією, то вона не приїде? Поліція й без договорів зобов'язана реагувати на внештатні ситуації. Будемо оскаржувати в Колегії.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Обладнання з ручною системою тривожної сигналізації (кнопка тривоги/брелок тощо) яке забезпечує передачу тривожних сповіщень на пульт централізованого спостереження (ПЦС) Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області (УПО), забезпечує миттєве сповіщення та швидке реагування уразі виникнення не передбачуваних обставин в Комунальному некомерційному підприємстві Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”. Зокрема, при наданні послуг з охорони майна та громадського порядку на об’єкті замовника, можливе виникнення ситуацій, які вимагатимуть затримання, знешкодження та передання правоохоронним органам озброєних злочинців, своєчасного прибуття на об’єкт охорони наряду реагування. Згідно чинного законодавства лише наряд Управлінням поліції охорони ГУ НП у Львівській області озброєний бойовою вогнепальною зброєю та оснащений спеціальними засобами індивідуального бронезахисту та активної оборони. Вищевказана вимога, яку Ви вважаєте дискримінаційною, не обмежує конкуренцію та не ставить у нерівні умови різних учасників, оскільки жодних перешкод для учасника немає у тому, щоби укласти господарський договір з іншим суб’єктом охоронної діяльності, яким є Управлінням поліції охорони ГУ НП у Львівській області , з метою надання йому послуг з спостереження за ручною системою тривожної сигналізації та реагування наряду поліції. На практиці жодних перешкод в отриманні послуг за договором про спостереження за ручною системою тривожної сигналізації з реагуванням наряду поліції охорони для учасників (суб’єктів охоронної діяльності) не має, оскільки Управлінням поліції охорони ГУ НП у Львівській області є професійною спеціалізованою організацією, яка діє на засадах самофінансування, має розгалужену структуру і надає повний комплекс охоронних послуг. А тому, будь-яка фізична та юридична особа може укласти з цією організацією договір у сфері охоронної діяльності.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога ТД підлягає видаленню

Номер: aca3f6bb4e934695819a0d69b6256f93
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-03-003594-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога ТД підлягає видаленню
Вимога:
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ! В Вашій тендерної документації містяться, зокрема, вимоги щодо: *Учасники обов’язково включають у Довідку обладнання, матеріально-технічну базу та технології, необхідні для надання послуг згідно предмету закупівлі, а саме: - обладнання з ручною системою тривожної сигналізації (кнопка тривоги/брелок тощо) яке забезпечує передачу тривожних сповіщень на пульт централізованого спостереження (ПЦС) Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області (УПО). Для підтвердження наявності обладнання з ручною системою тривожної сигналізації, яке забезпечує передачу тривожних сповіщень на ПЦС УПО, учасник в складі тендерної пропозиції надає: - сканкопію договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) про надання Управлінням поліції охорони ГУ НП у Львівській області послуг учаснику з спостереження за ручною системою тривожної сигналізації та реагування наряду поліції, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі (далі-Договір). Ми, юридична особа, суб’єкт охоронної діяльності (далі-Підприємство) яке зареєстроване у місті Києві, проте ми успішно надаємо послуги з охорони об’єктів, адміністративних будівель та майна замовників на всій території України, зокрема у м. Львові (далі - послуги з охорони). Успішність надання послуг з охорони Підприємством можемо підтвердити наданням декількох виконаних договорів з усіма додатками та актами виконаних робіт й позитивними відгуками замовників, зокрема, бюджетними лікувальними закладами з різних міст України, без залучення нами Управління поліції охорони ГУ НП (УПО). Наше Підприємство використовує як власні так й залучені групи швидкого реагування (ГШР) на тривожні виклики, передані на наш власний пульт централізованого спостереження (ПЦС). Якість послуг з охорони є досить високою без втручання Управління поліції охорони ГУ НП (УПО). Зазначення Замовником в тендерній документації вимог щодо договору з ГУ НП у Львівській області (УПО) вважаємо дискримінаційним по відношенню до нашого Підприємства та інших не місцевих учасників в цій закупівлі, оскільки таки вимоги: - суттєво звужують коло потенційних учасників, унеможливлюючи їх участь в цій закупівлі ; - ставлять учасників в цій закупівлі, зокрема, Підприємство в пряму залежність від третьої особи (Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області (УПО)) яка не буде стороною договору, що буде укладено на підставі цій закупівлі (звичайна третя особа в зобов’язанні не має ні прав, ні обов’язків-див. Роз’яснення у кінці Вимоги); - примушують учасників в цій закупівлі, зокрема, Підприємство до дій (здійснення правочину до початку вступання в процес, що розпочався), вчинення яких не є обов’язковими для них (частина друга статті 14 Цивільного кодексу України (далі-ЦКУ). Обґрунтуванням дискримінаційної вимоги щодо укладання учасниками в цій закупівлі, зокрема, Підприємством, договорів з Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області (УПО)у Вашому місті є наступне: 1. Частиною п’ятою статті 13 ЦКУ не допускається використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області (УПО) є безальтернативним державним підприємством, монополістом у Вашому регіоні. 2. Спроби нашого Підприємства укласти угоди/договори з Управліннями поліції охорони ГУ НП майже у всіх регіонах України, зокрема, з ГУ НП у Львівській області (УПО),були марними, оскільки останні не зацікавлені в співпраці з немісцевими учасниками. Й Замовник це чудово розуміє та встановлює дискримінаційну вимогу, щоб «відсіяти» небажаних йому учасників 3. За таких умов в закупівлі можуть прийняти участь лише учасники, які мають вищезазначений Договір (яким вдалося вмовити Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області (УПО) його підписати). Вимагаємо від Замовника прибрати зазначені дискримінаційні вимоги, а саме: *Учасники обов’язково включають у Довідку обладнання, матеріально-технічну базу та технології, необхідні для надання послуг згідно предмету закупівлі, а саме: - обладнання з ручною системою тривожної сигналізації (кнопка тривоги/брелок тощо) яке забезпечує передачу тривожних сповіщень на пульт централізованого спостереження (ПЦС) Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області (УПО). Для підтвердження наявності обладнання з ручною системою тривожної сигналізації, яке забезпечує передачу тривожних сповіщень на ПЦС УПО, учасник в складі тендерної пропозиції надає: - сканкопію договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) про надання Управлінням поліції охорони ГУ НП у Львівській області послуг учаснику з спостереження за ручною системою тривожної сигналізації та реагування наряду поліції, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі . Роз’яснення: Зазначаємо також, що в правовідносинах між сторонами треті особи (в даному випадку (Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області (УПО)) не мають ні прав (за виключенням договору на користь третьої особи), ні обов’язків. Якщо і йдеться про обов’язки чи права, то вони складають зміст уже інших правовідносин. Щоб відтінити цю відмінність, назвемо «суб’єктами (учасниками) зобов’язання» тільки сторони (Замовник і Учасник, Виконавець), тоді як третіх осіб — суб’єктами виконання зобов’язання (поряд із сторонами). Або ж сторони і треті особи, на користь яких укладено договір, вважаються суб’єктами зобов’язань, а фактичні виконавці, які не мають ні прав, ні обов’язків, — суб’єктами виконання зобов’язання. Отже, звичайна третя особа в зобов’язанні не має ні прав, ні обов’язків.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” розглянуло Вашу вимогу та за результатом її аналізу повідомляємо наступне: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” є медичною установою спеціалізованого характеру у якій перебувають особи, що потребують не лише лікування, а й вжиття усіх можливих заходів безпеки, зважаючи на їх статус та запроваджений воєнний стан на території України. Вимога щодо надання копії договору (з усіма додатками, зазначеними у договорі, як невід’ємні та додатковими угодами/договорами) укладеному між учасником та управлінням поліції охорони ГУ НП у Львівській області про надання послуг учаснику з спостереження за ручною системою тривожної сигналізації та реагування наряду поліції, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі, є необхідною вимогою, яка пов’язана із забезпеченням належного виконання умов договору про закупівлю (договору про надання охоронних послуг), що буде укладатися з Учасником-переможцем. Зокрема, при наданні послуг з охорони майна та громадського порядку на об’єкті замовника, можливе виникнення ситуацій, які вимагатимуть затримання, знешкодження та передання правоохоронним органам озброєних злочинців, своєчасного прибуття на об’єкт охорони наряду реагування. Згідно чинного законодавства лише персонал охорони наряду реагування поліції озброєний бойовою вогнепальною зброєю та оснащений спеціальними засобами індивідуального бронезахисту та активної оборони, що є надважливим фактором їх залучення, враховуючи ситуацію, яка склалася. Щодо дискримінаційного характеру вимог то зауважуємо, МТБ учасника в частині засобів для сповіщення та засобів захисту учасника може бути як власною так і використовуваною згідно договору оренди/лізингу/надання послуг тощо. Укладення договору з Управлінням поліції охорони ГУ НП у Львівській області є необхідним для Учасників, для забезпечення оперативності доїзду на виклик, так як лише це Управління має дозвіл на використання синіх проблискових маячків, що відповідно скорочує час очікування оперативної бригади. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що тендерною документацією не ставиться вимога про наявність в учасника дозволів на наявність та використання вогнепальної зброї та інших засобів, які мають у своєму розпорядженні державні охоронні структури, а тому участь у тендері можуть взяти суб’єкти охоронної діяльності різних форм власності, чим забезпечується і рівна можливість взяти участь у закупівлі, і забезпечено укомплектованість спеціальними засобами охорони, якими має право користуватись лише УПО. Управління поліції охорони у Львівській області є професійною спеціалізованою організацією, яка діє на засадах самофінансування, має розгалужену структуру і надає повний комплекс охоронних послуг. Крім того, з огляду на зростання кількості злочинів із застосуванням вогнепальної зброї вимога Замовника щодо фізичного захисту своїх працівників, пацієнтів, майна, а також самих охоронців персоналу охорони Учасника-переможця, які почасти не мають можливості протистояти озброєним нападникам, є цілковито виправданою. Важливого значення набуває психологічна підготовка особового складу, спеціальна фізична та професійна натренованість та загартованість . За високої загальної підготовленості особового складу до дій в умовах воєнного стану навіть раптове, не прогнозоване виникнення надзвичайних ситуацій не поставить відповідне управління у складне становище.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.11.2022 18:03