-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт даху столярного цеху КНП «Центральна міська лікарня» Рівненської міської ради по вул. М. Карнаухова (Мірющенка), 25а в м. Рівне (підготовка об’єкта до опалювального сезону з енергозбереженням) [*Уточнений код ДК 021-2015 – 45261910-6 – Ремонт дахів ]
Закупівля здійснюється на підставі Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”
Торги не відбулися
145 998.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 729.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 729.99 UAH
Період оскарження:
03.11.2022 10:53 - 08.11.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо прийнятого рішення після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
4b3de592a5bc4329b6df16e9b4d5b2b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-03-003379-a.c2
Назва:
СКАРГА щодо прийнятого рішення після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
СКАРГА щодо прийнятого рішення після оцінки тендерних пропозицій учасників
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга_столярний цех 2_.docx 08.12.2022 13:28
- скарга_столярний цех 2.pdf.asice.zip 08.12.2022 13:28
- скарга_столярний цех 2.PDF 08.12.2022 13:28
- відповідь на скаргу 2.pdf 12.12.2022 11:04
- Відповідь на скаргу2.doc 12.12.2022 11:04
- протокол 160.pdf 23.12.2022 13:39
- протокол 160.pdf 23.12.2022 13:41
- рішення від 12.12.2022 № 7279.pdf 12.12.2022 16:47
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.12.2022 № 7494.pdf 19.12.2022 16:16
- рішення від 19.12.2022 № 7494.pdf 22.12.2022 12:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.12.2022 15:21
Дата розгляду скарги:
19.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.12.2022 16:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.12.2022 12:17
Дата виконання рішення Замовником:
23.12.2022 13:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано протоколом 160 від 23.12.2022 року
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо прийнятого рішення після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
67ccf5a98a5248ce93896e6b9d5d4415
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-03-003379-a.b1
Назва:
Скарга щодо прийнятого рішення після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Скарга щодо прийнятого рішення після оцінки тендерних пропозицій учасників
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга_столярний цех_.docx 21.11.2022 18:07
- скарга_столярний цех.PDF 21.11.2022 18:07
- скарга_столярний цех.zip 21.11.2022 18:07
- Заперечення на скаргу.pdf 24.11.2022 14:04
- Заперечення на скаргу.doc 24.11.2022 14:04
- Протокол 146.pdf 06.12.2022 10:18
- рішення від 24.11.2022 № 6901.pdf 25.11.2022 12:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.12.2022 №7076.pdf 02.12.2022 11:36
- Рішення від 01.12.2022 № 7076.pdf 05.12.2022 15:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.11.2022 10:52
Дата розгляду скарги:
01.12.2022 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.11.2022 12:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.12.2022 15:05
Дата виконання рішення Замовником:
06.12.2022 10:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7076-р/пк-пз виконано на підставі протоколу про скасування рішення № 146