-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
15540000-5 Сирні продукти (сир твердий сичужний 50% жирності (15544000-3 Твердий сир))
сир твердий сичужний 50% жирності - 1500 кг
Завершена
390 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 950.00 UAH
Період оскарження:
02.11.2022 16:46 - 12.11.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо тендерної документації Замовника
Номер:
487685ca95a24a60a24f3b3312e4cd73
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-02-012296-a.a1
Назва:
Щодо тендерної документації Замовника
Вимога:
Відповідно до: пункту 6 Розділу VІ. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю ДК 021:2015 код 15540000-5 - Сирні продукти (сир твердий сичужний 50% жирності) за процедурою “відкриті торги” (з особливостями) затвердженої Протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника №239 від 02.11.2022 року закупівлі UA-2022-11-02-012296-a:
- Замовник вимагає: «Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 відсотків вартості договору;
Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: грошова застава.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених ст.43 Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.»
Також відповідно до абзацу чотири пункту 11.2 Розділу 11. «Інші умови» Додатку 5 до тендерної документації «ДОГОВІР №______ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРІВ ЗА ДЕРЖАВНІ КОШТИ (проект)»: «У разі дострокового розірвання цього Договору або закінчення строку його дії або повного його виконання, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом 5 (п’яти) банківських днів повертає Постачальнику забезпечувальний (гарантійний) платіж за вирахуванням витрат та збитків, які виникли у Покупця відповідно до умов Договору.».
Відповідно Замовник, у порушення вище зазначених норм, не добросовісно відноситься до Постачальників, порушує умови повернення забезпечення договору протягом 5 (п’яти) банківських днів. Так як відповідно до закупівлі UA-2022-09-08-010497-a договір від 20.10.2022 №261 підписано з Постачальником ФОП Каверіна Л.А. та повністю виконано (як поставка так і оплата відповідно до накладних). У зв’язку з невиконанням умов договору, додатково листом від 28.10.2022, ФОП Каверіна Л.А. була змушена звернулася до Замовника (Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України), щодо повернення забезпечення, але станом на сьогоднішній день забезпечення не повернуто!
Прошу даний пункт (пункт 6 Розділу VІ. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ) виключити з тендерної документації закупівлі UA-2022-11-02-012296-a, так як замовник є недобросовісним.
Також прошу повернути забезпечення Постачальнику ФОП Каверіна Л.А. відповідно до договору від 20.10.2022 №261 у найкоротші терміни.
Відповідно до абзацу три пункту 7 Додатку 4 до тендерної документації «Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі код ДК 021:2015 код 15540000-5 сирні продукти (сир твердий сичужний 50% жирності)» закупівлі UA-2022-11-02-012296-a Замовник вимагає: «- скан-копію оригіналу акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на Учасника, виданий не пізніше 12 місяців до кінцевої дати подачі пропозицій (згідно Наказу Міністерства Аграрної Політики № 447 від 08.08.2019 р. Акт без виявлених порушень).». Дана вимога є незаконною з наступних причин:
1. На підставі Постанови КМУ №303 від 13.03.2022 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» - припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні”. Протягом періоду воєнного стану дозволити здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю) в окремих сферах, зокрема щодо запобігання неконтрольованому зростанню цін на товари, які мають істотну соціальну значущість, виключно на підставі рішення центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері, а для центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується безпосередньо Кабінетом Міністрів України, - на підставі рішення Кабінету Міністрів України: за наявності загрози, що має значний негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави. Тому дія акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин - пролонгована до закінчення війни (а не діє 12 місяців з моменту видачі, як про це наголошує Замовник);
2. Постанова КМУ №896 від 31.10.2018 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» - не зобов’язує операторів ринку щороку (кожні 12 місяців) проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин.
3. Також Наказ Міністерства Аграрної Політики № 447 від 08.08.2019 р., на який опирається Замовник - втратив чинність від 01.03.2022.
Враховуючи вище зазначене Замовник обмежує коло учасників за часовими рамками та не бере до уваги норми чинного законодавства.
Прошу виключити часові та законодавчі межі до Учасників.
Відповідно до: додатку 4 до тендерної документації «Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі код ДК 021:2015 код 15540000-5 сирні продукти (сир твердий сичужний 50% жирності), додатку 1 до тендерної документації «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» закупівлі UA-2022-11-02-012296-a Замовник вимагає:
- Відповідно до пункт 1 таблиці додатку 4 до тендерної документації: Сир твердий, товар має відповідати ДСТУ 4421:2005 або ДСТУ 6003:2008
- Відповідно до абзацу чотири пункту 7 додатку 4 до тендерної документації - скан-копію декларації виробника або копію посвідчення про якість товару (який пропонується до постачання) або інший документ, що підтверджує якість товару;
- Відповідно до таблиці зазначеній у додатку 1 до тендерної документації: Сир твердий сичужний 50% жирності ДСТУ 4421:2005 або ДСТУ 6003:2008 «Сири тверді»;
Але відповідно до підпункту 10 пункту 1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю ДК 021:2015 код 15540000-5 - Сирні продукти (сир твердий сичужний 50% жирності) за процедурою “відкриті торги” (з особливостями) затвердженої Протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника №239 від 02.11.2022 року закупівлі UA-2022-11-02-012296-a:
- Замовник вимагає лише: копії документів, на підтвердження відповідності вимогам ДСТУ та/або ТУ У (сертифікат (посвідчення) якості, відповідності, ветеринарне свідоцтво та/ або інший документ, який засвідчує якість продукції) (зазначені документи повинні бути діючими на момент розкриття тендерних пропозицій).
Надайте роз’яснення який документ мені як Учаснику закупівлі потрібно надати, що підтверджує якість товару відповідно: стандартів ДСТУ та/або ТУ У чи стандартів тільки ДСТУ 4421:2005 або ДСТУ 6003:2008?
Відповідно до: додатку 2 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ, ПІДСТАВИ, ВСТАНОВЛЕНІ СТАТТЕЮ 17 ЗАКОНУ, ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ І ВИМОГАМ ЗГІДНО ІЗ ЗАКОНОДАВСТВОМ», закупівлі UA-2022-11-02-012296-a Замовник вимагає:
Відповідно до пункт 3 таблиці додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» :
3.1 Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку складену у довільній формі, яка містить відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) (з зазначенням кількості аналогічних договорів, що є предметом закупівлі, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, сум та стану виконання договорів, в тому числі своєчасності виконання договорів), копії аналогічного(их) договору(ів) стосовно предмета закупівлі (не менше 2-х договорів) та оригінал або нотаріально завірену(і) копію(ї) відгуку(ів) про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) від замовників (не менше двох) відповідно до поданих копій договорів (відгуки повинні містити інформацію про якість поставлених товарів, своєчасність виконання, наявність чи відсутність зауважень, обов’язково вказати фактичне виконання договорів)
3.2 Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є поставка товару згідно предмету закупівлі за ДК 021:2015 15540000-5 сирні продукти (не менше 2 (двох) аналогічних договорів).
Але відповідно до підпунктів 5.1 – 5.2 пункту 5 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю ДК 021:2015 код 15540000-5 - Сирні продукти (сир твердий сичужний 50% жирності) за процедурою “відкриті торги” (з особливостями) затвердженої Протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника №239 від 02.11.2022 року закупівлі UA-2022-11-02-012296-a:
Замовник вимагає: 5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
5.2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) із зазначенням найменування, адреси, телефону контрагента (покупця) згідно такого аналогічного договору, найменування предмету закупівлі, номер та дату договору;
- копію не менше 1-го (одного) виконаного (частково виконаного) аналогічного договору з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), разом з копією документу, що підтверджує отримання товару контрагентом (покупцем) згідно договору (накладна на поставку товару або акт приймання-передачі товару, чи іншого документу, що підтверджує фактичне постачання товару за договором);
- позитивний відгук від контрагента (покупця) згідно виконання (часткового виконання) аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції учасника, що має бути складений на фірмовому бланку контрагента (покупця) (якщо такий є) та виданий за підписом керівника (або особи, що виконує його функції) контрагента (покупця), а також містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування товару згідно договору та загальну інформацію про виконання учасником своїх обов’язків згідно договору.
Надайте роз’яснення який мені як Учаснику:
- Потрібно надавати один аналогічний договір чи два?
- Договори повинні бути повністю виконані чи частково виконані?
- Довідку складену у довільній формі, яка містить відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) формувати відповідно до пункт 3 таблиці додатку 2 до тендерної документації чи пункту 5 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ?
- Чи потрібно долучати накладну на поставку товару або акт приймання-передачі товару, чи іншого документу, що підтверджує фактичне постачання товару за договором?
- Аталогічний договір у розумінні відповідності ДК 021:2015 15540000-5 сирні продукти (не менше 2 (двох) аналогічних договорів) чи аналогічний договір у відповідності до виду закупівлі: «сир твердий сичужний 50% жирності»?
- У підготовці документів на закупівлю UA-2022-11-02-012296-a я керуюся додатком 2 до тендерної документації чи Розділом III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ у випадку, якщо вони суперечать один одному?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.11.2022 20:03
Вирішення:
1)Щодо питання надання забезпечення виконання договору. Згідно частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що забезпечення виконання договору про закупівлю - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю. То ж ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику надано право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією, а також встановлювати умови надання такого забезпечення.
2)Щодо питання Акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин. Так як Замовник потребує отримання якісного товару, замовник вважає необхідним вимагати від учасників не лише поставку якісного товару, а ще й належне зберігання даного товару між поставками. Учасник закупівлі, у якого відсутня можливість надати документ, що вимагається тендерною документацією, відповідно до пункту 3.3 частини 3 розділу V Тендерної документації, може надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про вищезазначені обставини неможливості надання документу, з обґрунтуванням періодичності отримання конкретним учасником такого документу, а також підтвердити інформацію, що вимагається, шляхом надання іншого документу.
3)Також повідомляємо, що до Тендерної документації внесені відповідні зміни щодо підтвердження якості продукції та надання документального підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям
Статус вимоги:
Задоволено