• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Закупівлю розпочато по очікуваній вартості на 2018 рік.

Завершена

254 958.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 549.58 UAH
Період оскарження: 08.12.2017 12:53 - 22.12.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів»

Номер: 9cbcd35f69bd48c7a837a0929b2589bf
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-08-001562-c.b1
Назва: Вимога щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів»
Вимога:
Тендерним комітетом Комунального закладу «Херсонський обласний госпіталь інвалідів та ветеранів війни» Херсонської обласної ради (надалі іменується «Замовник») «08» грудня 2017 року оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію на закупівлю - ДК 021:2015 (15810000-9) (Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) хліб білий пшеничний першого ґатунку, хліб житньо-пшеничний першого ґатунку. Ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) передбачено, що рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається Замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів. Так, «27» грудня 2017 року відбувся електронний аукціон за процедурою закупівлі. «04» січня 2017 року було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу. ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» належить до кола учасників вказаної процедури закупівлі (не визнано переможцем торгів). ФОП Цисовська Ю.А. також брала участь у процедурі закупівлі. За результатами оцінки тендерних пропозицій перерахованих вище учасників, проведеної автоматично електронною системою закупівель, шляхом застосування електронного аукціону, тендерна пропозиція ФОП Цисовська Ю.А. визначена в якості найбільш економічно вигідною. У свою чергу, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Відповідно до ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Ч. 4 вказаної статті Закону встановлено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Замовник, розглянувши тендерну пропозицію ФОП Цисовська Ю.М., визначив ФОП Цисовська Ю.А, переможцем процедури закупівлі, внаслідок чого, прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з вказаним учасником процедури закупівлі. Однак, ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» вважає, що замовник визначив переможця процедури закупівлі з порушенням положень Закону, що в свою чергу призвело до прийняття протиправного рішення Заомвником торгів. ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» вбачає порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі з огляду на наступне. Ст. 16 Закону встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв (наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору). Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). П. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної документації» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю товарів передбачено, що Тендерна пропозиція повинна містити, у тому числі інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону (Додаток № 3) до тендерної документації. У свою чергу, Додаток № 3 до тендерної документації «Документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону» закріплює необхідність надання інформації про транспортні засобі, якими буде здійснюватися поставка товару. При цього, такі транспортні засоби повинні відповідати ст. 23, 25, 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Однак, в порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації Замовника, учасником ФОП Цисовська Ю.А. в складі тендерної документації не надано документи, які підтверджують відповідність вказаним кваліфікаційним критеріям. Таким чином, із поданих в складі тендерної пропозиції документів учасника ФОП Цисовська Ю.А. неможливо встановити, чи відповідають такі транспортні засоби кваліфікаційним критеріям та вимогам, які ставляться до безпечності транспортування харчових продуктів. Вказане свідчить про невідповідність такої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та вимогам чинного законодавства України, зокрема, Правилам перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 20.02.1998 р. № 128/2568 (п. 12.4.). В свою чергу, звертаємо увагу тендерного комітету Замовника на те, що учасник процедури закупівлі – ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» у складі тендерної пропозиції подано документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону. Так, учасником подано (1) договір на дезінфекцію транспортних засобів; (2) довідки про санітарну обробку транспортних засобів, залучених до перевезення предмета тендерної закупівлі; (3) медичні книжки на водіїв транспортних засобів, залучених до перевезення предмета закупівлі. Вищенаведене дає достатні підстави для висновку про те, що тендерна пропозиція ФОП Цисовська Ю.А. не відповідає визначеним Замовником вимогам тендерної документації. Так, однією з підстав для відхилення Замовником тендерної документації згідно із ст. 30 Закону є невідповідність такої тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації. Отже, в даному випадку Замовник повинен був керуватися вказаними положеннями ст. 30 Закону, зокрема прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Цисовська Ю.А. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до абзацу другого ч. 4 ст. 28 Закону, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Звідси випливає, що в силу приписів Закону Замовник повинен перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції – тендерної пропозиції ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів». Разом з тим, в порушення вимог Закону України «Про захист персональних даних» учасником ФОП Цисовська Ю.А. не подано в складі тендерної документації документів, що підтверджують надання згоди особами на використання інформації щодо них. Учасником ФОП Цисовська Ю.А. лише зазначено, що інформація про працівників, залучених до поставки предмета закупівлі, поширюється з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних», однак, жодного підтвердження цьому не надано. Враховуючи вищенаведене, відповідно до Закону, вимагаємо: 1. Розглянути вказану вимогу та надати інформацію про переваги пропозиції ФОП Цисовська Ю.А. порівняно з пропозицією ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» щодо відповідності кваліфікаційним критеріям. 2. Переглянути/скасувати прийняте рішення про визначення переможцем торгів ФОП Цисовська Ю.А. 3. Розглянути тендерну пропозицію наступного учасника.
Вирішення: Шановний учасник закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "Херсонський завод кондитерських виробів"! Звертаємо Вашу увагу, що норми частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» не можуть застосовуватися до ситуації, що виникла під час проведення цієї закупівлі. Адже право на звернення з вимогою до замовника виникає в учасника, пропозиція якого розглядалася і не була визначена переможною (далі цитата «учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції … може звернутися ….»). Тендерна пропозиція ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» не розглядалася замовником, оскільки відповідно до частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Отож замовник не має жодних правових підстав для надання інформації про переваги пропозиції ФОП Цисовська Ю.А. порівняно з пропозицією ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» (пропозиція останнього не розглядалася). Окрім того, звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено жодних правових підстав для встановлення учасниками вимог до замовника для перегляду та скасування замовником свого рішення про визначення переможця. Водночас, детально вивчивши Ваше звернення повідомляємо наступне: додатком №3 до тендерної документації встановлено вичерпний перелік документів, які мають міститися у складі пропозиції учасника для підтвердження його відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям. Так, щодо відповідності критерію «1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасники повинні надати у складі своєї пропозиції наступні документи: - інформація щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази достатньої для виконання умов договору; Учасник надає відомості про реєстрацію потужностей за видами діяльності: реалізація, зберігання та/або експлуатаційний дозвіл. - зазначити транспортні засоби якими буде здійснюватись поставка товару. Учасник надає відомості про реєстрацію потужностей за видом діяльності: транспортування (транспортні засоби мають відповідати ст. 23, 25, 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). У складі пропозиції ФОП Цисовська Ю.А. вказані документи та відповідна інформація надані в повному обсязі. Обов’язкове надання у складі тендерних пропозицій інших документів, зокрема договору на дезінфекцію транспортних засобів; довідок про санітарну обробку транспортних засобів, залучених до перевезення предмета тендерної закупівлі; медичних книжок на водіїв транспортних засобів, залучених до перевезення предмета закупівлі не передбачалося умовами тендерної документації. Окрім того, тендерної документацією не передбачалося надання учасниками у складі своїх пропозицій жодного підтвердження правомірності поширення персональних даних працівників. Натомість учасники повинні надати інформацію щодо працівників учасника (водіїв, експедиторів, комірників, тощо, що мають медичні книжки з пройденим медоглядом), які безпосередньо будуть залучені для виконання умов договору. Така інформація надана у складі пропозиції ФОП Цисовська Ю.А. Відповідно до норм Закону України «Про захист персональних даних» особа, яка володіє персональними даними на законних підставах, повинна мати дозвіл від суб'єкта персональних даних, зокрема і на їх поширення. Такий дозвіл отримується в індивідуальному порядку. Для підтвердження дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних» ФОП Цисовська Ю.А. повідомила замовника про правомірність поширення, хоча могла цього й не робити, оскільки жодних вимог у тендерній документації з цього питання не містилося. Частина перша статті 30 Законом України «Про публічні закупівлі» містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників. Інших підстав законодавство не передбачає. Замовник не вправі відхилити пропозицію учасника за відсутність документів, які не вимагалися тендерною документацією. Усі документи, які вимагалися тендерною документацією, наявні у складі пропозиції ФОП Цисовська Ю.А. Зважаючи на вищевикладене, підстави для розгляду наступної тендерної пропозиції учасника відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів»

Номер: 045f248135c846c0b882fb5f51ed9b12
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-08-001562-c.b2
Назва: Вимога щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів»
Вимога:
Тендерним комітетом Комунального закладу «Херсонський обласний госпіталь інвалідів та ветеранів війни» Херсонської обласної ради (надалі іменується «Замовник») «08» грудня 2017 року оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію на закупівлю - ДК 021:2015 (15810000-9) (Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) хліб білий пшеничний першого ґатунку, хліб житньо-пшеничний першого ґатунку. Ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) передбачено, що рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається Замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів. Так, «27» грудня 2017 року відбувся електронний аукціон за процедурою закупівлі. «04» січня 2018 року було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу. ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» належить до кола учасників вказаної процедури закупівлі (не визнано переможцем торгів). ФОП Цисовська Ю.А. також брала участь у процедурі закупівлі. За результатами оцінки тендерних пропозицій перерахованих вище учасників, проведеної автоматично електронною системою закупівель, шляхом застосування електронного аукціону, тендерна пропозиція ФОП Цисовська Ю.А. визначена в якості найбільш економічно вигідною. У свою чергу, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Відповідно до ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Ч. 4 вказаної статті Закону встановлено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Замовник, розглянувши тендерну пропозицію ФОП Цисовська Ю.М., визначив ФОП Цисовська Ю.А, переможцем процедури закупівлі, внаслідок чого, прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з вказаним учасником процедури закупівлі. Однак, ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» вважає, що замовник визначив переможця процедури закупівлі з порушенням положень Закону, що в свою чергу призвело до прийняття протиправного рішення Заомвником торгів. ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» вбачає порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі з огляду на наступне. Ст. 16 Закону встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв (наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору). Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). П. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної документації» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю товарів передбачено, що Тендерна пропозиція повинна містити, у тому числі інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону (Додаток № 3) до тендерної документації. У свою чергу, Додаток № 3 до тендерної документації «Документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону» закріплює необхідність надання інформації про транспортні засобі, якими буде здійснюватися поставка товару. При цього, такі транспортні засоби повинні відповідати ст. 23, 25, 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Однак, в порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації Замовника, учасником ФОП Цисовська Ю.А. в складі тендерної документації не надано документи, які підтверджують відповідність вказаним кваліфікаційним критеріям. Таким чином, із поданих в складі тендерної пропозиції документів учасника ФОП Цисовська Ю.А. неможливо встановити, чи відповідають такі транспортні засоби кваліфікаційним критеріям та вимогам, які ставляться до безпечності транспортування харчових продуктів. Вказане свідчить про невідповідність такої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та вимогам чинного законодавства України, зокрема, Правилам перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 20.02.1998 р. № 128/2568 (п. 12.4.). В свою чергу, звертаємо увагу тендерного комітету Замовника на те, що учасник процедури закупівлі – ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» у складі тендерної пропозиції подано документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону. Так, учасником подано (1) договір на дезінфекцію транспортних засобів; (2) довідки про санітарну обробку транспортних засобів, залучених до перевезення предмета тендерної закупівлі; (3) медичні книжки на водіїв транспортних засобів, залучених до перевезення предмета закупівлі. Вищенаведене дає достатні підстави для висновку про те, що тендерна пропозиція ФОП Цисовська Ю.А. не відповідає визначеним Замовником вимогам тендерної документації. Так, однією з підстав для відхилення Замовником тендерної документації згідно із ст. 30 Закону є невідповідність такої тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації. Отже, в даному випадку Замовник повинен був керуватися вказаними положеннями ст. 30 Закону, зокрема прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Цисовська Ю.А. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до абзацу другого ч. 4 ст. 28 Закону, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Звідси випливає, що в силу приписів Закону Замовник повинен перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції – тендерної пропозиції ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів». Разом з тим, в порушення вимог Закону України «Про захист персональних даних» учасником ФОП Цисовська Ю.А. не подано в складі тендерної документації документів, що підтверджують надання згоди особами на використання інформації щодо них. Учасником ФОП Цисовська Ю.А. лише зазначено, що інформація про працівників, залучених до поставки предмета закупівлі, поширюється з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних», однак, жодного підтвердження цьому не надано. Враховуючи вищенаведене, відповідно до Закону, вимагаємо: 1. Розглянути вказану вимогу та надати інформацію про переваги пропозиції ФОП Цисовська Ю.А. порівняно з пропозицією ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» щодо відповідності кваліфікаційним критеріям. 2. Переглянути/скасувати прийняте рішення про визначення переможцем торгів ФОП Цисовська Ю.А. 3. Розглянути тендерну пропозицію наступного учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Дата опублікування: 05.01.2018 18:39
Опис причини скасування: Помилка у змісті вимоги.
Дата скасування: 05.01.2018 18:39