-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Дизельне паливо)
Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Дизельне паливо)
Завершена
2 790 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 950.00 UAH
Період оскарження:
06.12.2017 16:08 - 18.12.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Власні/орендовані АЗС , господарські договри
Номер:
d2364466177243ffa084934e8492fe17
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-06-003582-c.a2
Назва:
Власні/орендовані АЗС , господарські договри
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовнику. В Додатку 1 до тендерної документації, «Таблиця 1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», пункті 1 підпункті 1.2. та 1.3. розміщено наступну інформацію: «1.2. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про всі власні АЗС /чи АЗС орендовані на території м.Івано-Франківськ», та «1.3. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність не менше 2 АЗС (власних чи орендованих), які розміщені на території м. Івано-Франківськ та однієї з цілодобовим режимом роботи умовно в центральній частині міста Івано-Франківська, зовнішні параметри якої визначаються руслами річок Бистриця Надвірнянська та Бистриця Солотвинська, вул. Івасюка, - вул.Надрічна, вул. Довженка,- вул. Петлюри,- вул.Ребета. (надати список та адреси АЗС).»
Дана вимога є дискримінаційною з тих підстав, що в разі якщо Учасник має розгалужену мережу не власних або орендованих АЗС, а партнерських АЗС і має змогу таким чином виконати Технічне Завдання згідно Додатку 4 до тендерної документації, прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам.
Також, у Додатку 1 до тендерної документації, «Таблиця 1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», пункті 1 підпункті 1.4. розміщено наступну інформацію: «1.4. У разі подання відомостей про АЗС орендовані, учасник забов'язаний надати авторизаційний лист від власника АЗС та копію договору оренди термін дії якого не менше ніж до кінця I кварталу 2019 р.».
Дана вимога є дискримінаційною та не об’єктивною з тих підстав, що договірні відносини Учасника з суб’єктом користування/володіння АЗС повинні перевищувати строки поставки товару згідно пункту 4.4. Розділу 1 «протягом 2018 року».
Замовником не доведена необхідність та доцільність у встановленні такої вимоги. Термін дії договору про закупівлю до 31 грудня 2018 року з можливою пролонгацією на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а також за взаємною згодою сторін.
Тобто станом на період подачі тендерної пропозиції до 22.12.2017 року не можливо чітко встановити факт підписання такої додаткової угоди на початок 2019 року.
Враховуючи вищезазначене, встановленими вимогами Вашою установою порушено принципи статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає, що закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того, стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, та просимо внести зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційних критеріїв (додаток 1 до тендерної документації), де вказані виключно власні/орендовані АЗС, а також вимога щодо дії господарських договорів до кінця першого кварталу 2019 року.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 2.docx 13.12.2017 12:30
Дата подачі:
11.12.2017 17:52
Вирішення:
Відповідь на вимогу надана
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
13.12.2017 12:33
Підтвердження вирішення:
Відповідь на вимогу
Шановний дописувач! Ми розглянули Ваші зауваження щодо дискримінаційних на Вашу думку кваліфікаційних вимог встановлених замовником у складі тендерної документації на закупівлю транспортного пального, а також щодо необгрунтованності встановленого строку дії договору.
Повідомляємо Вас про те, що вимога про підтвердження наявності не менше, як 2-х АЗС у учасника торгів на визначеній території не є дискримінаційною, а юридично і технічно обґрунтована. Наявність в учасника торгів АЗС, може бути юридично підтверджена або документом про власність або договором оренди, що відповідає критеріям та суті господарських відносин у відповідній сфері надання послуг. Ваше посилання на наявність «партнерських» АЗС не має законодавчо врегульованого визначення згідно Господарського кодексу України, і відповідно не може гарантувати належне виконання договірних зобов’язань та забезпечити реалізацію прав та обов’язків сторін договору.
Щодо терміну дії договору повідомляємо про те, що доцільність отримання авторизаційного листа від власника АЗС або копії договору оренди на термін дії неменше ніж до кінця І кварталу 2019 року обумовлена можливість пролонгації договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року. Така умова є обґрунтованою та не містить дискримінації учасників, а посилює вимоги щодо реальності виконання договору і забезпечення безперебійного обслуговування населення станцією швидкої допомоги на період необхідний для проведення публічної закупівлі.
Відповідно до ч. 23 ст. 16 Закону України « Про публічні закупівлі», -
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до ч. 1 ст. 133 ГК України, -
Стаття 133. Правовий режим майна суб'єктів господарювання
1. Основу правового режиму майна суб'єктів господарювання, на якій базується їх господарська діяльність, становлять право власності та інші речові права - право господарського відання, право оперативного управління.
Господарська діяльність може здійснюватися також на основі інших речових прав (права володіння, права користування тощо), передбачених Цивільним кодексом України.
{Частина перша статті 133 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2424-IV від 04.02.2005}
З огляду на викладене, заявлені умови тендерної пропозиції не містять ознак дискримінаційних вимог до учасників, є обґрунтованими, об’єктивними і неупередженими.
Вимога
Відкликано скаржником
Зауваження щодо кваліфікаційних критеріїв
Номер:
8a4a86ce0dd64fc1ad7d07410b228c04
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-06-003582-c.a1
Назва:
Зауваження щодо кваліфікаційних критеріїв
Вимога:
У Вашій тендерній документації є наступний пункт:
"1.3. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність не менше 2 АЗС (власних чи орендованих), які розміщені на території м. Івоно-Франківськ та однієї з цілодобовим режимом роботи умовно в центральній частині міста Івано-Франківська, зовнішні параметри якої визначаються руслами річок Бистриця Надвірнянська та Бистриця Солотвинська, вул. Івасюка, - вул.Надрічна, вул. Довженка,- вул. Петлюри,- вул.Ребета. (надати список та адреси АЗС)."
Вважаємо його таким, що дискримінує учасників закупівлі, так як Ви конкретно вказуєте назви вулиць, русла річок де мають знаходитись АЗС.
В зв"язку із цим ми дійшли висновку, що Ваша документація була розроблена для перемоги конкретного учасника, що є грубим порушенням Закону України "Про публічні закупівлі".
Якщо Ви не внесете зміни до документації по вищезазначеному пункту ми змушені будемо звернутись до Антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата опублікування:
07.12.2017 12:47
Опис причини скасування:
помилка
Дата скасування:
07.12.2017 12:47