• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з вивезення та утилізації медичних відходів)»

Категорія Замовника: Згідно п. 3, ч. 1, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", Пропозиції готуються українською мовою

Завершена

260 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 600.00 UAH
Період оскарження: 02.11.2022 12:43 - 09.11.2022 00:00
Вимога
Відхилено

- Копія Позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент з високотемпературного термічного оброблення та знешкодження небезпечних відходів; - Копія Позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент щодо виконання робіт по збиранню, зберіганню, знешкодженню, утилізації відпрацьованих нафтопродуктів (мастила, мастильні матеріали, оливи

Номер: 594ec17af83943549c23e77f3082f363
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-02-006258-a.b5
Назва: - Копія Позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент з високотемпературного термічного оброблення та знешкодження небезпечних відходів; - Копія Позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент щодо виконання робіт по збиранню, зберіганню, знешкодженню, утилізації відпрацьованих нафтопродуктів (мастила, мастильні матеріали, оливи
Вимога:
Яким саме нпа передбачена обов'язкова вимога щодо надання цих висновків СЕС при наданні послуг із утилізації небезпечних відходів бюджетній установі? Можливо до якоїсь нпа були внесені зміни,про які знає тільки уповноважена особа?? Таким чином ви обмежуєте коло Учасників до одного, порушуючі усі існуючі правила. Не потрібно уповноваженій особі брати на себе забагато зобов'язань. Уповноважена особа не є законодавцем та не може вносити зміни до ЗУ "Про входи", Наказу МОЗ 325 та іншої законодавчої бази. Тож, вимагаємо видалити непраомірні вимоги та не вдаватися до порушення Законодавства для отримання, ймовірно, власної вигоди
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Нормативно-правовим актом, яким передбачено надання документів, які підтверджують відповідність пропозиції учасника вимогам технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі є ЗУ «Про публічні закупівлі». Нормативно-правовим актом, яким регламентується порядок проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи є Наказ МОЗ України №247 «Про затвердження тимчасового порядку проведення санітарно-гігієнічної експертизи», яким визначено: об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність(невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини,затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Технологічний регламент основний технічний документ, що визначає технологію, режим, порядок проведення операцій технологічного процесу, показники якості продукції та безпечні умови роботи - є об’єктом державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Вимога надання учасником в складі пропозиції підтверджуючих документів ( висновків санітарно-епідеміологічної експертизи) щодо відповідності наявних технологічних процесів (технологічних регламентів) діючим нормативно-правовим актам не вносить зміни до Наказу МОЗ №325 , ЗУ «Про відходи» та іншої законодавчої бази. Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення вимоги Учасника відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

На підтвердження даної вимоги надати гарантійний лист в довільній формі, сертифікат виробника, видаткову накладну про їх придбання та копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «Пакети з полімерних матеріалів для збирання медичних відходів (використаних засобів індивідуального захисту, медичного одягу та інших медичних засобів)».

Номер: 97918e05e03540beba24e2c290129a0c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-02-006258-a.c4
Назва: На підтвердження даної вимоги надати гарантійний лист в довільній формі, сертифікат виробника, видаткову накладну про їх придбання та копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «Пакети з полімерних матеріалів для збирання медичних відходів (використаних засобів індивідуального захисту, медичного одягу та інших медичних засобів)».
Вимога:
Доповнення до попередньої вимоги. Де у Наказі МОЗ 325 прописано, що Учасник має надавати копію висновку СЕС? Чи Замовник не дотримується Законодавства та не зберігає відходи у спеціальній тарі,а чекає цього від Учасник. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу, або ми будемо змушені звернутися до контролюючих органів із проханням переірити заклад
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник Правила та порядок поводження з небезпечними відходами, до яких в тому числі відносяться медичні відходи, встановлюються на території України не тільки Наказом МОЗ України №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», але й іншими нормативно-правовими актами. Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У відповідності до вказаних вище вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» серед технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі у тендерній документації зазначена вимога щодо наявності та надання спеціальної тари та ємностей для збирання медичних відходів. Враховуючи вище наведене вважаємо відсутніми підстави для задоволення вимоги Учасника
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так
Вимога
Відхилено

- Гарантійний лист щодо надання (за запитом Замовника) одноразвоих ємностей для гострих предметів (надати висновок СЕЕ)

Номер: e0ee0d0a32134587a9bda6c3ca179192
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-02-006258-a.b3
Назва: - Гарантійний лист щодо надання (за запитом Замовника) одноразвоих ємностей для гострих предметів (надати висновок СЕЕ)
Вимога:
Замовник закуповує послуги з утилізації відходів чи закупоує тару у цій закупівлі? це взаємовідносини тільки між постачальником та Учасником. До чого тут Замовник послуг? Наказ МОЗ 325 не передбачає надання Замовнику послуг цей висновок СЕС. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу із Оголошення
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: . Шановний Учасник Відповідно до вимог Наказу МОЗ України №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» - Медичні відходи категорії В збирають у тверду (що не проколюється) упаковку (контейнери) або в одноразову м’яку (пакети).Наказом МОЗ України №247 «Про затвердження тимчасового порядку проведення санітарно-гігієнічної експертизи» визначено, що об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність(невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини,затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Тара (контейнери) для зберігання медичних відходів є об’єктом санітарно-епідеміологічної експертизи та потребує отримання відповідного висновку. Додатково хочемо зазначити, що правила та порядок поводження з небезпечними відходами, до яких в тому числі відносяться медичні відходи, встановлюються на території України не тільки Наказом МОЗ України №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», але й іншими нормативно-правовими актами. Враховуючи вище наведене вважаємо відсутніми підстави для задоволення вимоги Учасника
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Свідоцтво про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій.

Номер: 6450566d124e40fbab61c2892921c5e2
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-02-006258-a.b2
Назва: Свідоцтво про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій.
Вимога:
Свідоцтва зазначені вище видаються співробітникам, які проводять ремонтні роботи. яким чином ці свідоцтва стосуються цієї закупівлі? Вимагаємо видалити неактуальну вимогу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник Відповідно до вимог Ліцензійних умов провадження діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про професійну (професійно-технічну) освіту» - «Професійна (професійно-технічна) освіта є складовою системи освіти України. Професійна (професійно-технічна) освіта є комплексом педагогічних та організаційно-управлінських заходів, спрямованих на забезпечення оволодіння громадянами знаннями, уміннями і навичками в обраній ними галузі професійної діяльності, розвиток компетентності та професіоналізму, виховання загальної і професійної культури. Професійна (професійно-технічна) освіта здобувається у закладах професійної (професійно-технічної) освіти.» Згідно ст. 16 Закону - «Особі, яка опанувала курс професійного (професійно-технічного) навчання і успішно пройшла кваліфікаційну атестацію, видається свідоцтво про присвоєння або підвищення робітничої кваліфікації, зразок якого затверджується Кабінетом Міністрів України.» Стаття 31. ЗУ «Про професійну (професійно-технічну) освіту» визначено, що Державний перелік професій з підготовки кваліфікованих робітників у закладах професійної (професійно-технічної) освіти розробляється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері освіти і науки і затверджується Кабінетом Міністрів України та надано відповідне посилання. Враховуючи вище наведене вважаємо відсутніми підстави для задоволення вимоги Учасника
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Неправомірна вимога

Номер: f2f8d71158d841d3a3061a321677a518
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-02-006258-a.c1
Назва: Неправомірна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, ніяким законодавчим актом не передбачено,що водіїв на підприємстві має бути саме 3, а також уповноважених з питань безпеки на транспорті теж 3, ніяким нпа не регламентує ці умови до підприємства - Копія Свідоцтва про підготовку водія (-їв) небезпечних вантажів (не менше трьох); - Копія Свідоцтва про підготовку уповноваженого з питань безпеки на транспорті (не менше трьох). Тож, вимагаємо не прописувати дискримінаційни умови для учасників та не обмежувати коло учасників, порушуючі усі принципи публічних закупівель. Вимагаємо видалити з Оголошення конкретну кількість зазначених вище посвідчень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: . Шановний Учасник! Відповідно до Постанови КМУ від 2 грудня 2015 р. № 1001 Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом, суб’єкт господарювання, що здійснює відповідну ліцензійну діяльність зобов’язаний мати фахівців уповноважених (консультантів) з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів та водіїв, що мають свідоцтво про допущення до перевезення небезпечних вантажів. Крім цього, п.9 ч.16 Постанови КМУ від 2 грудня 2015 р. № 1001 визначено, що Ліцензіат зобов’язаний забезпечити під час провадження господарської діяльності необхідну кількість прийнятих на роботу водіїв, визначену за умови, що ліцензіат здійснює перевезення згідно з наявними у нього договорами з дотриманням вимог щодо тривалості робочого часу та відпочинку водіїв. Варховуючи вище наведене та з метою забезпечення ефективного надання послуг в умовах пандемії та воєнного стану, Замовник вважає за потрібне вимагати від Учасників саме таку кількість водіїв та фахівців (не менше трьох), які мають відповідні посвідчення, щоб мати впевненість, що послуги будуть надаватись вчасно та ним не буде задіяно, в порушення чинного законодавства, робітників без дозвільних документів. Враховуючи вищевикладене, і те, що Учасник не довів та документально не підтвердив неможливість отримання ним документів, які вимагаються Замовником та неможливість виконати зазначену умову Документації та не довів, яким чином дана вимога перешкоджає Замовнику взяти участь у процедурі закупівлі, вважаємо відсутніми підстави для задоволення вимоги Учасника.
Статус вимоги: Відхилено