-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит фінансово-господарської діяльності підприємства)
Завершена
17 370 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 86 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 86 850.00 UAH
Період оскарження:
14.11.2017 14:34 - 10.12.2017 00:00
Вимога
Відхилено
Вимоги щодо внесення змін до п. 2.3. Розділу 2
Номер:
9cfcdd5ddac1408c9930f3c3bbecb8c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-14-001747-a.c3
Назва:
Вимоги щодо внесення змін до п. 2.3. Розділу 2
Вимога:
В п. 2.3. Договору передбачено, що Виконавець зобов’язаний надати Замовнику в паперовому вигляді «Фінансову звітність Замовника станом на 31.12.2017, на 31.12.2018 та на 31.12.2019 відповідно до МСФЗ;». В свою чергу в п. 5.1.10 передбачено, що «Замовник відповідає за належне ведення бухгалтерського обліку, підготовку і достовірне надання Фінансової звітності, відповідно до законодавства України, включаючи відповідне розкриття інформації, відповідно до МСФЗ». Виконавець не може проводити аудит фінансової звітності яку він готував, отже не може надати її Замовнику. Це суперечитиме принципу незалежності аудитора. Враховуючи викладене, пропонуємо виключити з обов’язків Виконавця надання фінансової звітності замовника.
В п. 2.3. вказано, що Виконавець зобов'язаний надати аудиторський звіт в електронній формі у форматі MS Word і MS Excel. Пропонуємо видалити ці положення, тому що аудиторський звіт надається в друкованому вигляді з підписом і печаткою аудиторської фірми.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.12.2017 17:54
Вирішення:
Вітаємо! Замовником ПАТ "Укрпошта" розглянуто скаргу, про що повідомляємо наступне:
Як правильно зазначено п5.1.10 передбачає, що підготовка фінансової звітності є відповідальністю Замовника. В п2.3 мова йде не про підготовку фінансової звітності, а про надання комплекту фінансової звітності разом з аудиторським звітом. Тобто тут мова лише про компіляцію аудиторського звіту та фінансової звітності, яка підготовлена Замовником.
Що стосується формату надання аудиторського звіту – договір передбачає один з двох форматів – MS Word або MS Excel, а не обидва. Прийнятним буде надання аудиторського звіту у форматі MS Word, коли неможливо внести правки до аудиторського звіту. Крім того, аудиторський звіт, як і фінансова звітність, є дійсними при наявності підпису та печатки. Відповідно мастер-файл звітності це паперова форма, яка завірена підписами та печаткою.
Ст.21 Закону Про аудиторську діяльність передбачає, що за неналежне виконання своїх зобов'язань аудитор несе майнову та іншу цивільно-правову відповідальність відповідно до договору та закону.
П6.1 договору передбачає, що у разі невиконання або неналежного виконання зобов’язань сторони несуть відповідальність, передбачену законами України та цим Договором.
Вважаємо, що поточна редакція розділу враховує законодавчі вимоги стосовно відповідальності аудиторів та суперечність відсутня.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимоги стосовно встановлення відповідальності аудитора
Номер:
deb079d8c3774c64a6dd966de45924e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-14-001747-a.c2
Назва:
Вимоги стосовно встановлення відповідальності аудитора
Вимога:
Встановлення відповідальності аудитора у розмірі, що перевищить фактично завдані збитки суперечить положенням ч.2 ст.21 Закону України «Про аудиторську діяльність» та наступним пунктам Кодексу етики професійних бухгалтерів, затвердженого рішенням Аудиторської палати України 27.02.2014 року №290/7: Розділу 290 Кодексу етики професійних бухгалтерів, з суті яких випливає, що незалежність аудитора може бути під загрозою у випадку встановлення додаткових фінансових санкцій, понад розмір фактично завданих замовнику збитків. У зв’язку з вищевикладеним, та на підставі ст.23 Закону, пропонуємо: 1) виключити п.6.3 проекту Договору про закупівлю 2) внести зміни до Глави 6 «Відповідальність Сторін», передбачивши в ньому таке положення: «Цим Сторони погодились, що на підставі ч.2 ст.21 Закону України «Про аудиторську діяльність» штрафні санкції, передбачені ст.231 Господарського кодексу України не застосовуються до відносин Сторін, що виникають на підставі цього Договору.» 3) Додати п. 6.9. в наступній редакції: «6.9. Відповідальність Виконавця обмежується виключно реальними збитками, які виникли як результат винних дій та/або бездіяльності Виконавця при наданні Послуг або виконанні інших обов’язків за Договором. Виконавець в жодному разі не несе відповідальності перед Замовником або будь-якою третьою особою за упущену, втрачену вигоду, додаткові витрати, понесені Замовником, в результаті невиконання або неналежного виконання Договору. У будь-якому випадку загальна відповідальність Виконавця обмежується сумою плати за надання Послуг, фактично виплаченими Виконавцю за ту частину Послуг, що спричинила виникнення відповідальності. Вищевказані обмеження відповідальності не підлягають застосуванню у випадку умисного порушення Договору Виконавцем.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.12.2017 17:52
Вирішення:
Вітаємо! Замовником ПАТ "Укрпошта" розглянуто скаргу, про що повідомляємо насткпне:
Як правильно зазначено п5.1.10 передбачає, що підготовка фінансової звітності є відповідальністю Замовника. В п2.3 мова йде не про підготовку фінансової звітності, а про надання комплекту фінансової звітності разом з аудиторським звітом. Тобто тут мова лише про компіляцію аудиторського звіту та фінансової звітності, яка підготовлена Замовником.
Що стосується формату надання аудиторського звіту – договір передбачає один з двох форматів – MS Word або MS Excel, а не обидва. Прийнятним буде надання аудиторського звіту у форматі MS Word, коли неможливо внести правки до аудиторського звіту. Крім того, аудиторський звіт, як і фінансова звітність, є дійсними при наявності підпису та печатки. Відповідно мастер-файл звітності це паперова форма, яка завірена підписами та печаткою.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Зміна розміру банківської гарантії
Номер:
fa29e1a66e134ed89426af92c32572c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-14-001747-a.c1
Назва:
Зміна розміру банківської гарантії
Вимога:
Розділом 13 Договору передбачено надання Виконавцем банківської гарантії забезпечення виконання Договору на суму, що становить 5 (п’ять) відсотків вартості (ціни) Договору та зі строком дії протягом строку дії Договору. Ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що «Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору.» Враховуючи той факт, що послуги за договором надаватимуться протягом трьох років, а саме до травня 2020 року, виконавець буде змушений в якості забезпечення гарантії перерахувати до банківської установи значні кошти (орієнтовно 15% від вартості аудиту за 1 рік) на довготривалий період. Пропонуємо Вам скористатись правом встановлення розміру банківської гарантії та встановити його на рівні 1 – 1.5% від вартості (ціни) договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.12.2017 17:50
Вирішення:
Вітаємо! Замоником ПАТ "Укрпошта" скаргу розгялнуто та задоволено. До Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено