• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 5

Послуги з надання невиключної ліцензії на право користування програмним забезпеченням для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів для реалізації функції автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів у м. Дніпро

Торги відмінено

976 320.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 881.60 UAH
Період оскарження: 01.11.2022 16:08 - 23.11.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга до АМКУ на дії Замовника

Номер: 3b1ac75b27014dcfbe172fb2b254f21a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-01-010253-a.a3
Назва: Скарга до АМКУ на дії Замовника
Скарга:
Скарга на дії та рішення Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.12.2022 14:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.12.2022 09:56
Дата виконання рішення Замовником: 19.12.2022 11:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: Інспекцією з питань контролю за паркуванням прийнято рішення: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ДІСАЙД ЛТД" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЄДИНИЙ ПАРКУВАЛЬНИЙ ПРОСТІР" переможцем процедури закупівлі — "Послуги з надання невиключної ліцензії на право користування програмним забезпеченням для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів для реалізації функції автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів у м. Дніпро ", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-11-01-010253-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА­ЛЬНІСТЮ «ДІСАЙД ЛТД», Бородуліна Валентина 0959212352 vborodulina@desyde.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга до АМКУ

Номер: 18a3e2d280d042f2b531945d1f4635f8
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-01-010253-a.c2
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
Скарга до АМКУ щодо порушення замовником законодавства та встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 15.11.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.11.2022 15:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.11.2022 11:54
Дата виконання рішення Замовником: 21.11.2022 14:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: Інспекція з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради отримала рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.11.2022 №6739-р/пк-пз, щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі. Внесли зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Послуги з надання невиключної ліцензії на право користування програмним забезпеченням для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів для реалізації функції автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів у м. Дніпро» (UA-2022-11-01-010253-a) та виклали останню в новій редакції з урахуванням внесених змін, - виключити з Додатку 2 останніх абзаців, а саме: - Державна експертиза комплексної системи захисту інформації (КСЗІ) проводиться з метою визначення відповідності КСЗІ технічному завданню, вимогам нормативних документів із захисту інформації, визначення можливості введення КСЗІ у складі інформаціно-телекомунікаційної системи (ІТС) в експлуатацію та є окремим етапом приймальних випробувань ІТС. Державна експертиза КСЗІ в ІТС проводиться згідно з положенням про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації. - По завершенні державної експертизи надається атестат відповідності КСЗІ, зареєстрований Держспецзв’язком України, та позитивний експертний висновок, якщо під час проведення експертизи не було виявлено недоліків, які не було усунуто до її завершення. - Обов'язково надати атестат відповідності КСЗІ.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА­ЛЬНІСТЮ «ДІСАЙД ЛТД», Бородуліна Валентина 0959212352 vborodulina@desyde.ua
Вимога
Відхилено

Вимога до Замовника

Номер: 07d51baafad14424be897db06e3a7fea
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-01-010253-a.c1
Назва: Вимога до Замовника
Вимога:
Вимога щодо виключення із тендерної документації вимоги, яка є дискримінаційною та являється штучним обмеженням, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу вважаємо за необхідне повідомити наступне. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації Виконавець має забезпечити наступні технічні та функціональні можливості в тому числі, але не виключно: створення запиту (наприклад, із ідентифікацією через КЕП) на отримання відомостей про відповідальну особу по реєстраційним номерним знакам транспортного засобу до ЄДР МВС, у відповідності до вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме: статті 279-1. Розгляд справ про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, та про порушення правил зупинки, стоянки, оплати паркування транспортних засобів, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису); створення постанови про адміністративне правопорушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксованого в режимі фотозйомки за допомогою доказової бази, отриманої від компонента виявлення та фотофіксації порушень; підготовка до передачі постанови про адміністративне правопорушення у сфері порушення правил зупинки, стоянки, оплати паркування транспортних засобів до Реєстру адміністративних правопорушень МВС у сфері безпеки дорожнього руху, у відповідності до вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме: статті 279-1. «Розгляд справ про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, та про порушення правил зупинки, стоянки, оплати паркування транспортних засобів, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису)». Відповідно до ч.2 ст.279-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення за запитом посадових осіб уповноважених підрозділів Національної поліції, інспекторів з паркування у письмовій або електронній формі (у тому числі за умови ідентифікації цих посадових осіб за допомогою електронного цифрового підпису) відповідні органи (підрозділи) Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства юстиції України зобов’язані надавати відомості про належного користувача транспортного засобу, фізичну особу, керівника юридичної особи, за якою зареєстровано транспортний засіб, особу, яка виконує повноваження керівника такої юридичної особи, з обов’язковим дотриманням Закону України "Про захист персональних даних". Інформація про фізичну особу (персональні дані) – це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження (ст. 11 Закону України "Про інформацію") Згідно ст. 24 Закону України "Про захист персональних даних": - держава гарантує захист персональних даних; - суб'єкти відносин, пов'язаних із персональними даними, зобов'язані забезпечити захист цих даних від незаконної обробки, а також від незаконного доступу до них; - забезпечення захисту персональних даних у базі персональних даних покладається на володільця цієї бази; - володілець бази персональних даних в електронній формі забезпечує її захист відповідно до закону; - в органах державної влади та органах місцевого самоврядування, організаціях, установах і на підприємствах усіх форм власності визначається структурний підрозділ або відповідальна особа, яка організовує роботу, пов'язану із захистом персональних даних при їх обробці, відповідно до закону. Обробка баз персональних даних в електронній формі здійснюється за допомогою автоматизованих (інформаційно-телекомунікаційних) систем, до яких належать персональні електронно-обчислювальні машини, локальні або корпоративні комп’ютерні мережі, сервери баз даних тощо. Користувач бази персональних даних обробляє персональні дані в складі інформаційно-телекомунікаційної системи, у якій забезпечується захист персональних даних відповідно до вимог закону. На підставі вищевикладеного вбачається, що програмне забезпечення, послуги з надання невиключної ліцензії на право користування до якого є предметом закупівлі, повинно забезпечити можливість створення постанови у справі про адміністративне правопорушення, яка повинна містити відомості про особу, стосовно якої розглядається справа (прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), дата народження, місце проживання чи перебування відповідно до статті 283 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а отже містить персональні дані, які віднесені до конфіденційної інформації та повинні буди захищені відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Згідно зі ст.8 Закону України “Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах” інформація з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, повинна оброблятися в системі із застосуванням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю. Підтвердження відповідності комплексної системи захисту інформації здійснюється за результатами державної експертизи, яка проводиться з урахуванням галузевих вимог та норм інформаційної безпеки у порядку, встановленому законодавством. Відповідно до п.2 розділу І Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації, затвердженого наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації від 16.05.2007р. №93, державна експертиза у сфері технічного захисту інформації (далі - експертиза) проводиться з метою дослідження, перевірки, аналізу та оцінки об'єктів експертизи щодо їх відповідності вимогам нормативних документів із технічного захисту інформації та можливості їх використання для забезпечення технічного захисту інформації. За результатами державної експертизи складається атестат відповідності КСЗІ відповідно до п.28 розділу ІІ вказаного Положення, який й підтверджує захист інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі. З огляду на викладене Ваша вимога щодо виключення з тендерної документації вимоги щодо надання атестату відповідності КСЗІ не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено