-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Поточний ремонт системи автоматичного пожежогасіння та протипожежного захисту)
Завершена
900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 000.00 UAH
Період оскарження:
01.11.2022 13:55 - 10.11.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога, яка порушує чинне законодавство України (повторна вимога)
Номер:
bdf8663a778a40ffbf0806f59a4191bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-01-006889-a.a4
Назва:
Дискримінаційна вимога, яка порушує чинне законодавство України (повторна вимога)
Вимога:
Вибачте Шановний Замовнику, але ми, як добросовісний Учасник процедури закупівлі, який дотримується норм та вимог чинного законодавства України, все ж таки не можемо стояти осторонь порушення вами норм саме цього законодавства України, які ви, як Замовник, і нам це прикро усвідомлювати, адже Замовником є Антимонопольний комітет України і хто, як не ви повинні бути взірцем для інших Замовників та Учасників інших процедур закупівель.
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації в Додатку 1 наявна вимога до Учасників, згідно п.1.1. Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть задіяні у наданні послуг із зазначенням ПІБ, кваліфікації/посади, загального стажу роботи.
У довідці обов’язково мають бути зазначені:
- керівник підприємства (надати документ про проходження навчання з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-7.11-12 Забезпечення роботодавцями охорони праці працівників та НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2-2-2009));
По-перше хочемо вас розчарувати НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2-2-2009)) це є не нормативно-правовий акт з Охорони праці, а Державні будівельні норми. Доказом нашої правоти є наступне (додаємо фото офіційної сторінки сервісу чинних документів Будстандарт Online, згідно якого чітко зазначено та підтверджено, що НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2-2-2009)) - затверджений наказом від 27.01.2009 року №45 Про затвердження державних будівельних норм.
По-друге, інша ваша вимога, як Замовника, стосовно надання документу про проходження навчання з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-7.11-12 Забезпечення роботодавцями охорони праці працівників керівник підприємства є також дискримінаційною та такою, яка не відповідає та відповідно порушує норми чинного законодавства України стосовно Учасників, якими є фізична особа підприємець з огляду на наступне:
фізична особа підприємець (ФОП) не є посадовою особою і не зобов’язаний ним бути, згідно чинного законодавства України.
Згідно гл. 5 Цивільного кодексу України (далі ЦКУ) статті 50 Право фізичної особи на здійснення підприємницької діяльності, ч.2 Фізична особа здійснює своє право на підприємницьку діяльність за умови її державної реєстрації в порядку, встановленому законом. Інформація про державну реєстрацію фізичних осіб - підприємців є відкритою.
Згідно статті 128, ч.3 Господарського кодексу України (далі ГКУ)
ч.3. Громадянин може здійснювати підприємницьку діяльність:
- безпосередньо як підприємець або через приватне підприємство, що ним створюється;
- із залученням або без залучення найманої праці;
- самостійно або спільно з іншими особами.
Відповідно до ч.3 ст.65 ГКУ зазначено, що для керівництва господарською діяльністю підприємства власник безпосередньо або через уповноважені органи призна-чає керівника підприємства, а ось ч.4 ст.128 ГКУ говорить про право громадянина здійснювати управління заснованим ним приватним підприємством безпосередньо або через керівника
Проаналізувавши вимоги чинного законодавства України, а саме ЦКУ і ГКУ, можна чітко стверджувати, що всі згадки директора в нормативних документах у той чи інший спосіб пов’язані з керівництвом саме підприємством - відсутні. У свою чергу, гл. 5 ЦКУ «Фізична особа — підприємець» не містить жодної згадки про створення ФОПом виконавчого органу та наймання директора (керівника).
Окрім того, відповідно до ст.92 ЦКУ, що врегульовує дієздатність юридичної особи, набуття цивільних прав та обов’язків, їх здійснення юридичною особою відбувається через її органи, які діють відповідно до установчих документів та закону. При цьому «порядок створення органів юридичної особи встановлюється установчими документами та законом».
Відомості про органи управління разом з іншою інформацією відповідно до ст.89 ЦКУ вносяться до Єдиного державного реєстру (далі – ЄДР). Директор ТОВ є керівним органом юридичної особи, якщо це відображено в статуті ТОВ та відповідний запис внесений до ЄДР. Отже, директор ТОВ, який діє від імені цього ТОВ, своїми діями створює права та обов’язки для ТОВ, як для юридичної особи, а не для себе особисто.
Відповідно до ст.2 ЦКУ суб’єктами цивільних (а отже й господарських) правовідносин є фізичні та юридичні особи. Отже директор ТОВ може бути ще й самостійним суб’єктом цивільних правовідносин (підприємцем).
Підсумовуючи вищезазначене фізична особа підприємець не є керівником (директором), адже в цьому випадку фізична особа підприємець не мала би ніякого законного права бути керівником (директором) ТОВки або ПП. Чинне законодавство України дозволяє фізичній особі підприємцю бути - директором (керівником) на ТОВці або ПП.
По-третє, відповідно до чинного НПАОП 0.00-7.11-12 Забезпечення роботодавцями охорони праці працівників керівник підприємства Наказ № 67 від 25.01.2012 року, в розділі II. Вимоги щодо організації та забезпечення безпеки на робочих місця, цитуємо для вас, як відповідального органу, щодо дотримання норм законодавства України, в тому числі і чинних НПАОП, наступний пункт чинного НПАОП 0.00-7.11-12:
п.2.2. Працівники мають бути проінформовані та проінструктовані щодо дій, необхідних у разі виникнення на підприємстві аварійних ситуацій, пов’язаних з безпосередньою загрозою для їх життя і здоров’я, та про вжиті або такі, що мають бути вжитими, запобіжні і захисні заходи.
Роботодавець забезпечує повну і вичерпну інформацію працівників та їх уповноважених представників з питань охорони праці про можливі небезпечні ситуації, про вжиті заходи для їх запобігання або їх ліквідації та про дії працівників у аварійних ситуаціях.
Для забезпечення належного виконання цих заходів роботодавець призначає відповідальних осіб, забезпечує їх підготовку і спорядження відповідно до небезпечності виробництва, масштабів і специфіки підприємства.
Акцентуємо вашу увагу на словосполученні "роботодавець призначає відповідальних осіб"
Також цитуємо спеціально для вас п.2.5 чинного НПАОП 0.00-7.11-12:
п.2.5. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці працівників, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання здійснюються відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці від 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за № 231/10511.
Відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, розділу 5. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб
п.5.1. Перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4).
Відповідно до Додатку 3
до пункту 5.1 Типового положення
про порядок проведення навчання
і перевірки знань з питань охорони праці
ПЕРЕЛІК
посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці
1. Підприємства, установи й організації, об'єднання підприємств
1.1. Керівники, заступники керівників, головні спеціалісти, керівники основних виробничих та технічних служб підприємств, установ й організацій, об'єднань підприємств незалежно від форм власності та характеру виробничої діяльності, які безпосередньо пов'язані з організацією безпечного ведення робіт.
Цитуємо для вас ключове словосполучення "які безпосередньо пов'язані з організацією безпечного ведення робіт".
Додаток до пункту 5.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (додаємо, як доказ).
Відповідно до чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" таким працівником (фахівцем) є керівник робіт, а не керівник (директор) підприємства.
Також цитуємо на останок спеціально для вас наступну інформацію, згідно чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року, який підтверджує нашу вимогу до Вас, як до Замовника, стосовно того, що вимога, щодо наявності директора (керівника) в Учасника, є такою, яка в черговий раз порушує норми чинного законодавства України, а відповідно є дискримінаційною, адже обмежує кількість потенційних Учасників процедури.
Оскільки роботи, що передбачені предметом закупівлі здійснюються на основі паперової або електронної Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852. Дані Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Розділом «Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». в п.7. Для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат забезпечує наявність мінімальної кількості працівників. Допускається залучення керівників та виконавців робіт (послуг) одночасно для кількох видів робіт (послуг) за умови відповідності їх ступеня вищої освіти, визначеного цими Ліцензійними умовами для певного виду робіт (послуг). Ще раз цитуємо та виділяємо в лапки "керівників та виконавців робіт (послуг)", а не керівника (директора) підприємства.
Мінімальна кількість працівників (керівників та виконавців робіт (послуг), яка встановлена для певних видів робіт (послуг) цими Ліцензійними умовами, визначається штатним розписом ліцензіата або трудовим договором (контрактом).
Даною вимогою ви навмисно порушуєте чинне законодавство України, а саме Постанову КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ
провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а також ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", згідно якої Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників, а також щодо Принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників ч.1 п.2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
Проходження спеціального навчання для керівника підприємства призведе до непередбачених законодавством фінансових затрат Учасника, що прямо порушує норми статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
На основі вищезазначеної нами інформації, яка підтверджена документально Наполягаємо на видалені дискримінаційної вимоги, яка порушує норми чинного законодавства України, щодо наявності від Учасника(ів) керівника підприємства з (наданням документів про проходження навчання з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-7.11-12 Забезпечення роботодавцями охорони праці працівників та НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2-2-2009)) відповідно.
Або внести відповідні коригування в вимогу до Учасників, згідно норм чинного законодавства України, ми це вам, як Замовнику, довели на основі фактів, а саме:
наявність в Учасника(ів) "керівника робіт" з (наданням документів про проходження навчання з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-7.11-12 Забезпечення роботодавцями охорони праці працівників).
Пов'язані документи:
Учасник
- НПАОП 0.00-7.11-12- Будстандарт.jpg 09.11.2022 21:42
- Типове положення навчання з ОП (НПАОП 0.00-4.12-05).pdf 09.11.2022 21:42
- ДБН А.3.2-2-2009 (Будстандарт).jpg 09.11.2022 21:42
Дата подачі:
09.11.2022 21:42
Вирішення:
Відповідно до пункту 45 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», в т.ч. наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У тендерній документації Замовником встановлені кваліфікаційні вимоги необхідні для здійснення якісних послуг. Згідно п. 1.2. НПАОП 0.00-7.11-12 «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» зазначено «Дія цих Вимог поширюється на всіх суб’єктів господарювання незалежно від форм власності і видів діяльності». Саме для реалізації та дотримання умов з охорони праці керівник повинен мати відповідне навчання. Зазначаємо, що відсутність у Учасників відповідного навчання чи оформлених належним чином документів не є підставою для внесення змін у тендерну документацію Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога, яка порушує чинне законодавство України.
Номер:
f62056d3e4574c8fac4a5dc8b040b084
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-01-006889-a.b3
Назва:
Дискримінаційна вимога, яка порушує чинне законодавство України.
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації в Додатку 1 наявна вимога до Учасників, згідно п.1.1. Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть задіяні у наданні послуг із зазначенням ПІБ, кваліфікації/посади, загального стажу роботи.
У довідці обов’язково мають бути зазначені:
- керівник підприємства (надати документ про проходження навчання з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-7.11-12 Забезпечення роботодавцями охорони праці працівників та НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2-2-2009));
Доводимо до Вашого відома, що даною вашою вимогою ви навмисне обмежуєте кількість потенційних Учасників процедури закупівлі, окрім того наявність керівника підприємства, або по-іншому директора не одноразово визнавалася рішенням постійно діючої комісії АМКУ, як дискримінаційна.
Також згідно чинної Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", згідно Кадрових вимог наявність керівника підприємства (директора) не передбачена при виконанні робіт, що є предметом закупівлі.
Відповідно до Технічної специфікації та типу обладнання, яке зазначене в ній, згідно розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень"
Кадрові вимоги
14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Тобто жодного слова та вимоги, щодо "обов'язкової" наявності керівника підприємства (директора) при виконанні робіт, які є предметом закупівлі не передбачене чинною Постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852
Відповідно проходження навчання керівником підприємства (надати документ про проходження навчання з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-7.11-12 Забезпечення роботодавцями охорони праці працівників та НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2-2-2009)) також не потрібне!!!
Даною вимогою ви навмисно порушуєте чинне законодавство України, а саме Постанову КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ
провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а також ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", згідно якої Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників, а також щодо Принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників ч.1 п.2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
Проходження спеціального навчання для керівника підприємства призведе до непередбачених законодавством фінансових затрат Учасника, що прямо порушує норми статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Наполягаємо на видалені дискримінаційної вимоги, яка порушує норми чинного законодавства України, щодо наявності від Учасника(ів) керівника підприємства з (наданням документів про проходження навчання з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-7.11-12 Забезпечення роботодавцями охорони праці працівників та НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2-2-2009)) відповідно.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.11.2022 11:19
Вирішення:
Відповідно до пункту 45 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
У тендерній документації Замовником встановлена вимога щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, зокрема, керівник підприємства (надати документ про проходження навчання з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-7.11-12 Забезпечення роботодавцями охорони праці працівників та НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2-2-2009)).
Зазначаємо, що метою Замовника перш за все є перевірка кваліфікації учасників.
На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, замовник відповідно до законодавства може вимагати від учасника надання довідки в довільній формі, довідки за встановленою замовником формою, а також копій інших документів, що підтверджують кваліфікацію працівників (копії дипломів, сертифікатів, допусків, трудових книжок тощо).
Також звертаємо увагу, що відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 визначено, що Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають, що для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат забезпечує наявність мінімальної кількості працівників. Мінімальна кількість працівників (керівників та виконавців робіт (послуг), яка встановлена для певних видів робіт (послуг) цими Ліцензійними умовами, визначається штатним розписом ліцензіата або трудовим договором (контрактом). Зі змісту наведеного зазначаємо, що дана постанова визначає умови щодо ліцензування та отримання суб’єктами виконання робіт і послуг протипожежного призначення ліцензії на право виконання таких робіт. Дані вимоги не містять обмежень чи вимог щодо тендерної документації. Це обов’язок суб’єкта господарювання забезпечити такі умови, в т.ч. працівників, для здійснення своєї діяльності. Проте, Замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії, в т.ч. підтвердження наявності працівників, включаючи керівника та їх кваліфікацію. Законом України «Про охорону праці» передбачені права працівників на охорону праці під час роботи та законом визначено обов’язок дотримання умов з безпечної охорони праці. Стаття 18 Закону України «Про охорону праці» визначає, що працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці. Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
Саме для реалізації та дотримання умов з охорони праці керівник повинен мати відповідне навчання. Закон не обмежує Замовника у виборі кваліфікаційних критеріїв та способу їх підтвердження.
На підставі вищенаведеного зазначаємо, що встановлена вимога у Додатку 1 до тендерної закупівлі щодо наявності керівника підприємства (надати документ про проходження навчання з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-7.11-12 Забезпечення роботодавцями охорони праці працівників та НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2-2-2009)) є правомірною, що підтверджує наявність кваліфікованого персоналу, в т.ч. керівника, який є відповідальним за своїх працівників та організацію охорони праці на своєму підприємстві, установі, організації, тим більш, що технологія надання послуг та виконання робіт закупівлі передбачає роботи підвищеної небезпеки.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Незрозуміла Технічна специфікація та відповідно незрозуміла тендерна закупівля
Номер:
832b4ac0c56b445798ded53033a77f83
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-01-006889-a.b2
Назва:
Незрозуміла Технічна специфікація та відповідно незрозуміла тендерна закупівля
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації в ДОДАТКУ 2 Технічна специфікація до тендерної документації наявні Прилади приймально-контрольний пожежний ППКП «Тірас-16.128П», Прилад приймально-контрольний пожежний ППКП «Тірас-16П», Прилад приймально-контрольний пожежний ППКП «Тірас-8П» - це при, які відносяться до системи неадресної пожежної сигналізації.
А також є Сповіщувач димовий адресний СПД-3А, Сповіщувач пожежний ручний SPR-3L (неадресний), Пульт диспетчера адресний VCN-001A, КП СО VCNS-001A.
Неадресні Прилади приймально-контрольні пожежні нажаль не працюють з адресними сповіщувачами, тобто змонтована система працювати у вас не буде ніколи!!!
Аналізуючи вищезазначене у нас, як у потенційного Учасника, виникає чітке запитання до вас, як до Замовника, чи розроблений та затверджений робочий проект на дану систему і чи пройшов даний робочий проект всі необхідні процедури, а саме - проходження експертизи та отримання позитивної експертної оцінки, відповідно до чинної Постанови №560 від 11.05.2011 року "ПОРЯДОК затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи", а також незрозуміло чи пройшла експертизу кошторисна документація (кошторис), адже сума кошторису перевищує 300 тис. грн., відповідно до ч.10 Постанови №560 від 11.05.2011 року
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.11.2022 10:44
Вирішення:
У відповідь зазначаємо наступне: 1) з приводу сповіщувача пожежного димового адресного СПД-3А внесені відповідні зміни до тендерної документації; 2) щодо наявності робочого проєкту, інформуємо, що під час прийняття рішення про закупівлю Замовник керувався наявним робочим проєктом.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Незрозуміла назва тендерної закупівлі, яка не відповідає технічному завданню
Номер:
6b12cbde7f224459b040598970037d1f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-11-01-006889-a.a1
Назва:
Незрозуміла назва тендерної закупівлі, яка не відповідає технічному завданню
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, назвою тендерної закупівлі є "Поточний ремонт системи автоматичного пожежогасіння та протипожежного захисту". В додатку №2 "Технічна специфікація" у вас зазначене все обладнання, яке відноситься до "Система пожежної сигналізації та диспетчеризації СПЗ". В цьому ви також можете пересвідчитися самостійно ознайомившись з чинним ДБН В.2.5.-56:2014 Системи протипожежного захисту, розділ 1 "Сфера застосування". Також той факт, що це є два різні види робіт протипожежного призначення, підтверджується згідно чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ
провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"
Згідно чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року
існує розділ "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних"
та розділ "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень"
У вас з незрозумілих причин назва предмета закупівлі, з незрозумілих причин відноситься до розділу "Системи пожежогасіння", а обладнання яке зазначене в "Технічній специфікації" відноситься до "Система пожежної сигналізації та диспетчеризації СПЗ".
Також це виглядає, якось дивно та незрозуміло для нас, як потенційного Учасника, а також ми впевненні і для інших потенційних Учасників, з огляду на те, що в ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, ви вимагаєте від Учасників, надати згідно п.2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
2.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір, що відповідає предмету закупівлі.
Виникає чітке запитання до вас, так який же договір буде вважатися аналогічним, який буде відповідати назві предмета закупівлі, чи аналогічним буде вважатися договір, щодо того обладнання "Система пожежної сигналізації та диспетчеризації СПЗ", яке зазначене і повинно бути змонтоване відповідно до Технічної специфікації?
Надайте будь-ласка чітки розяснення, або внесіть відповідні зміни до тендерної документації, згідно вимог чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.11.2022 10:22
Вирішення:
Згідно з чинним ДБН В.2.5.-56:2014 Системи протипожежного захисту, п.3.1. Система пожежогасіння, яка виконує функції виявлення ознак горіння, оповіщення про пожежу та подавання вогнегасної речовини без втручання людини. В технічному завданні було допущено описку та зазначенні сповіщувачі димові адресні СПД-3А, та внесені відповідні зміни на сповіщувачі димові СПД-3 які виконують в тому числі і виявлення ознак горіння в приміщенні серверної кімнати як компонент системи пожежогасіння серверної.
Аналогічним договором слід вважати договір який за змістом робіт підтверджує досвід ремонту/впровадження обладнання для систем протипожежного захисту зазначеного в технічному завданні.
Статус вимоги:
Задоволено