-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дріт зварювальний обміднений
Завершена
502 560.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 512.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 512.80 UAH
Період оскарження:
31.10.2022 16:09 - 05.11.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
виправлення помилки
Номер:
d26af92d6b0047f694b241ff255132d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-31-007659-a.c2
Назва:
виправлення помилки
Вимога:
Шановний Замовник!
Вимагаємо виправити помилку у роз’яснені що таке «еквівалент».
Правильне розуміння еквіваленту товару це: «Еквівалент – товар, який має технічні, якісні та кількісні характеристики, що повністю відповідають усім технічним вимогам, технічним, якісним та кількісним характеристикам і правилам, зазначеним у цій тендерній документації». Вимагаємо замінити опис що таке еквівалент з існуючого помилкового «*або еквівалент. Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у товару зазначеному в цьому переліку.» на правильне розуміння «*або Еквівалент. Еквівалент – товар, який має технічні, якісні та кількісні характеристики, що повністю відповідають усім технічним вимогам, технічним, якісним та кількісним характеристикам і правилам, зазначеним у цій тендерній документації».
З повагою, Учасник
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.11.2022 13:14
Вирішення:
В тендерній документації не розкривається значення слова еквівалент. Мається на увазі що, у разі наявності в предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». А твердження: "Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у товару зазначеному в цьому переліку" слід трактувати як вимогу до запропонованого учасником товару, у разі якщо учасником пропонується еквівалент.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.11.2022 18:03
Вимога
Відхилено
Зміни у Закупівлі стосовно умов оплати
Номер:
e7b5bf9dcd4c47f091afd6f58e9ec9b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-31-007659-a.c1
Назва:
Зміни у Закупівлі стосовно умов оплати
Вимога:
Шановний ЗАМОВНИК!
Повідомляю, що у жовтні 2022 року Державна податкова служба України масово здійснює призупинення податкових накладних, направлених платником податку на реєстрацію.
Це масове явище по Україні, стосовно якого платниками податків вже створено петиції до Президента України, та до Верховної Ради України:
1.«Про повну відміну блокування податкових накладних з ПДВ (скасування Постанови Кабінету Міністрів України №1165 від 11 грудня 2019 р.)».
https://itd.rada.gov.ua/services/Petition/Index/11061
2. Визнати право платника податків (податкового агента) на презумпцію невинуватості
https://petition.president.gov.ua/petition/165654
3. ПРО ВІДСУТНІСТЬ МОЖЛИВІСТІ РЕЄСТРАЦІЇ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ
https://petition.president.gov.ua/petition/167520
У цієї тендерної документації вказані умови оплати: «Для Постачальника, який має статус платника ПДВ: ЗАМОВНИК здійснює оплату поставленого Товару на 10 банківський день з дня реєстрації податкової накладної, оформленої та зареєстрованої у відповідності до вимог чинного законодавства України».
Тобто для Постачальника є великий ризик не отримати оплату за поставлений Товар через блокування реєстрації податкової накладної Державною податковою службою України.
Тому прошу Вас зробити зміни у цій Закупівлі стосовно умов оплати.
Просимо замінити умову оплати з «ЗАМОВНИК здійснює оплату поставленого Товару на 10 банківський день з дня реєстрації податкової накладної, оформленої та зареєстрованої у відповідності до вимог чинного законодавства України» на «ЗАМОВНИК здійснює оплату поставленого Товару на 10 банківський день з дня підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ»
З повагою, Учасник
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.11.2022 11:57
Вирішення:
Внаслідок блокування податкових накладних наше підприємство не має можливості скористатися правом на податковий кредит, що призводить до вимивання оборотних коштів на підприємстві, а у випадку невідшкодування цих коштів (20% від бази оподаткування) – до утворення збитків від здійснення операцій з придбання товарів, робіт чи послуг. Згідно ч. 1 ст. 193 ГК України, суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання – відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. Статтею 201 ПК України встановлено, що платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи, та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Таким чином, внесення зазначених змін до умов оплати є недоцільним.
Статус вимоги:
Відхилено