-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код НК 024:2019: 37710 - Система анестезіологічна, загального призначення
Завершена
970 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 850.00 UAH
Період оскарження:
31.10.2022 15:44 - 10.11.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
про коригування технічного завдання
Номер:
07ce216b02ca49438de0688613f0f90b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-31-007146-a.c2
Назва:
про коригування технічного завдання
Вимога:
Шановний Замовник! Прошу Вас відкоригувати технічне завдання з наркозно-дихального апарату відповідно до загальноприйнятих в світової анестезіологічної практики та міжнародних норм і правил, а саме:
1. Чітко вказати рушійний (керуючий) газ пневмоприводу апарату: О2 або повітря
2. Пояснити протиріччя п.6 та п. 12 техзавдання. Чому при подачі газу на вході магістралі Ви вимагаєте тиск від 280 до 600 кПа, але при цьому тиск подачі закису азоту (N2O) із магістралі або балона з регульованим тиском не більше 173 кПа. Більшість виробників наркозно-дихальної техніки з пневматичним приводом випускають апарати з вхідним тиском газів (кисень, закис азоту та/або повітря) від 280 до 600 кПа. Більше того – проектування лікарняних магістралей, технічні характеристики концентраторів кисню, кисневих станцій, генераторів закисів азоту та медичних компресорів здійснюється з урахуванням вхідних тисків від 280 до 650 кПа.
3. Виключити п.25 тех.завдання як таке, що суперечить концепції побудови сучасних апаратів і обмежує участь у закупівлі потенційних учасників ринку.
4. Виключити п.18 технічного завдання ,що суперечить п.6 і п.12
5. Пояснити фактичне дублювання п. 27 та п.31 тех.завдання. Можливо в п.31 було на увазі - діапазон відображення?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.11.2022 09:35
Вирішення:
Добрий день. Уповноважена особа розглянула Вашу вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне:
1. Серед широкого вибору сучасних наркозно-дихальних апаратів, які представлені сьогодні на ринку України, є можливість обрати апарат в якому керуючий газ пневмоприводу вибирається у налаштуваннях апарату, а не по замовчуванню в конструктивних конфігураціях виробника. Подібна функція є ознакою сучасного апарату європейских або американських виробників.
2. У вимогах встановлених в п.6 та в п.12 «Медико-технічні, якісні вимоги до предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації не має протиріч. Кисень та повітря – це привідний газ. N2O - це анельгезуючий (анестезіологічний) газ. Тобто, це різні типу газу для яких встановлюються окремі вимоги щодо тиску подачі. Крім того, в п.6 встановлені вимоги щодо тиску газу НА вході магістралі, а в п.12 – щодо тиску подачі N2O З магістралі АБО балона з регульованим тиском.
3. Технічне завдання (Додаток №2 до тендерної документації) складено відповідно до вимог чинного законодавства та наявної потреби Замовника. При складені технічного завдання, нами були проаналізовані інструкції виробників сучасного медичного обладнання та отримані комерційні пропозиції від декількох компаній, які спроможні поставити апарати, що відповідають технічним характеристикам, які вказані в п. 25 «Медико-технічні, якісні вимоги до предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації. В замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
4. В п.6, 12, 18 «Медико-технічні, якісні вимоги до предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації не має протиріч; п.18 та п.12 «Медико-технічні, якісні вимоги до предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації не є взаємопов’язаними між собою. В пунктах 6 та 18 «Медико-технічні, якісні вимоги до предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації протиріч немає, оскільки в п.6 встановлені вимоги щодо тиску газу на вході магістралі, а у п. 18 - щодо номінального тиску подачі газу. В замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
5. Вимоги зазначені у п.27, 31 «Медико-технічні, якісні вимоги до предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації не дублюються. В п.27 «Медико-технічні, якісні вимоги до предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації встановлені вимоги щодо хвилинного обсягу.
В п.31 «Медико-технічні, якісні вимоги до предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації вказано вимоги щодо діапазону хвилинного об’єму, це стосується діапазону відображення, а саме відображення технічних параметрів на екрані апарату.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.11.2022 18:02
Вимога
Вирішена
Щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
02d1e33dcfd7492e8fd5ccbd8cbef24b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-31-007146-a.b1
Назва:
Щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник!
Згідно п. 5.2.3 Розділу V тендерної документації «На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором»
Згідно п. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку
Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 року, а саме:
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Так, у залежності від предмета закупівлі, визначеного замовником відповідно до Порядку, придбання здійснюється шляхом застосування однієї з процедур, передбачених статтею 13 Закону України “Про публічні закупівлі”, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі” для товарів і послуг окремо.
Поряд з цим згідно статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Згідно п.21 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
При цьому відповідно до частини третьої статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, у разі якщо замовником у розумінні Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено придбання консультаційних послуг, така закупівля має здійснюватись відповідно до річного плану (додатку до нього) відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, шляхом застосування однієї із процедур, передбачених статтею 13 Закону України “Про публічні закупівлі”, керуючись вартісними межами, визначеними Законом. Таку позицію підтвердив також департамент регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=a2badb65-f166-480f-ab33-2d6594b07329&lang=uk-UA).
Також, рішенням Постійно діючої адмінколегії АМКУ з розгляду скарг про порушення у сфері закупівель по одному з тендерів встановлено, що вимога про оплату консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі. А положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації. Зазначена вимога є незаконною.
Замовникам слід замовляти юридично-консультаційні послуги окремо від процедури закупівлі конкретного товару чи послуги. А учасники, в свою чергу, не зобов’язані оплачувати такі послуги.
Враховуючи все вищевказане прошу Вас внести зміни до тендерної документації та видалити пункт 5.2.3 Розділу V з тендерної документації як такий, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовникам слід замовляти юридично-консультаційні послуги окремо від процедури закупівлі конкретного товару чи послуги. А учасники, в свою чергу, не зобов’язані оплачувати такі послуги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.11.2022 17:58
Вирішення:
Добрий день. За результатами розгляду Вашої вимоги, уповноважена особа прийняла рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено