-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Машина для обробки даних (персональні комп'ютери, ноутбуки)
Торги не відбулися
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:
31.10.2022 15:02 - 06.11.2022 00:00
Вимога
Відхилено
ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Номер:
17148866fd394d9890b4476c46cb1c64
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-31-006246-a.c1
Назва:
ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Вимагаємо внести зміни до ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Пов'язані документи:
Учасник
- Шановний замовнику.docx 05.11.2022 23:38
Дата подачі:
05.11.2022 23:38
Вирішення:
У відповідь на вимогу внести зміни до тендерної документації в частині усунути таку вимогу, як надати «авторизаційний лист від виробника запропонованого товару із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника.», повідомляємо наступне.
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено вимоги до тендерної документації, які мають дотримуватися Замовники при її розробці до кожної закупівельної процедури. Зокрема, частина 3 цієї статті «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.».
Тобто, чинне законодавство України надає право Замовникам на власний розсуд, враховуючи власні потреби та принципи здійснення публічних закупівель, встановлювати вимоги до потенційних учасників та їх тендерних пропозицій.
Також існує напрацьована практика Антимонопольного Комітету України стосовно вимоги про надання авторизаційного листа від виробника запропонованого товару.
Зокрема, рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018 р., було відмовлено у задоволенні скарги учасника торгів у частині внесення змін до тендерної документації, а саме прибрати вимогу «обов'язку подачі учасником листів авторизації від виробника», що на його думку здійснює штучне обмеження кола потенційних учасників торгів лише виробниками товарів.
АМКУ надав висновок про те, що скаржник не довів необхідність внесення змін до Документації, не довів та документально не підтвердив неможливість виконання зазначеної умови Документації, а також яким чином зазначена умова порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі.
Тобто, у потенційних учасників торгів є всі можливості отримати авторизаційний лист від виробника товару, або ж обґрунтовано довести протилежне – її неможливість.
Аналогічні позиції АМКУ також викладені у рішеннях № 1279-р/пк від 16.03.2017 р, №10459-р/пк-пз від 10.10.2018 р., № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 р.
З переліченими рішеннями АМКУ можна ознайомитися на сайті: https://dozorro.org/amku-practice/shodo-garantijnih-listiv-vid-virobnikadistribyutoradiler, https://amcu.gov.ua/ .
Отже, ні чинне законодавство, ні практика АМКУ, не обмежує замовника у встановленні вимоги надати авторизаційного листа від виробника запропонованого товару.
Таким чином, Замовником прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги, з підстав не доведення існування дискримінаційних умов закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено