-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт внутрішніх електричних мереж КНП "ЦПМСД №3 Дарницького району м. Києва, Харківське шосе, 121" за кодом ДК 021:2015 45310000-3 – Електромонтажні роботи
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених п.6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
Торги відмінено
3 620 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 100.00 UAH
Період оскарження:
31.10.2022 14:17 - 12.11.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо огляду обєкту
Номер:
cecad8814e0f4bd484074e91bac4b84e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-31-005032-a.a1
Назва:
Щодо огляду обєкту
Вимога:
Шановний замовнику і Ви тудаж як би ви не називали чи це ознайомлення з обємами робіт чи огляд обєкту де в пункті 13. ви вимагаєте щоб Учасник закупівлі надає Лист-гарантію у довільній формі про те, що Учасник перед подачею пропозиції провів обстеження об’ємів робіт та зобов’язується здати об’єкт в експлуатацію в установленому порядку з відміткою відповідальної особи про здійснення огляду. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, тому, що тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним хворобами, повітряною тривогою відсутністю світла відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об’єкту і таке інше (Замовнику у нас війна і повітряні тривоги тривають по декілька годин), Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту або як ви називаєте ознайомлення з об’ємами робіт, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Тим більше, що учасник гарантує виконання зобов’язань підписаним договором, чи не так?. Також об’єми робіт є в технічному завданні. Тому не видумуйте різних причи і скасуйте дану вимогу щодо огляду об’єкту та уточнення об’ємів робіт.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.11.2022 17:26
Вирішення:
В зв’язку з тим що тендерна документація не відповідає вимогам та положенням Постанови, що порушує вимоги п. 3 Постанови, оскільки публічні закупівлі товарів, робіт і послуг проводять відповідно до Закону з урахуванням особливостей. Процедура закупівлі була відмінена на підстави, передбаченої ч. 17 статті 14 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено