• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Яловичина тушкована ж/б (вищого гатунку)

Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених статею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівельпід час подання тендерної пропозиції.

Завершена

3 071 220.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 91 800.00 UAH
Період оскарження: 31.10.2022 13:33 - 05.11.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга до АМКУ

Номер: 16e65873b46a488e8a5a64f3fe2938fd
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-31-004479-a.a3
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
про порушення вимог законодавства щодо проведення закупівель. Детальніше у додатку
Дата розгляду скарги: 14.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.12.2022 12:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.12.2022 13:00
Дата виконання рішення Замовником: 20.12.2022 16:45
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі- Колегія) за номером 7410-р/пк-пз від 14.12.2022 року – Замовником 20 грудня 2022 року рішення Колегії «ВИКОНАНО», тобто скасовано рішення про визначення Комунального підприємства «Володимирський ринок» переможцем за процедурою закупівлі «Яловичина тушкована ж/б (вищого ґатунку)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-10-31-004479-а, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині вищевказаного Рішення (Протокол №110 від 20 грудня 2022 року – ДОДАЄТЬСЯ).
Автор: ФОП МУКОСЄЄВА ОЛЕНА КАС'ЯНІВНА, Олена Мукосєєва 380983900272 mukosieieva@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Невідповідність пропозиції Переможця вимогам ТД та чинного законодавства

Номер: f449f26088414408b3af2ce8305b458b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-31-004479-a.a2
Назва: Невідповідність пропозиції Переможця вимогам ТД та чинного законодавства
Вимога:
Прошу розглянути та задовольнити подану Вимогу. Детальніше у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Подана вимога є необґрунтованою та такою, що по своїй суті не відповідає фактичним обставинам проведення процедури закупівлі і вимогам законодавства у сфері публічних закупівель і, як наслідок, не підлягає задоволенню. Наша позиція ґрунтується на наступних обставинах та документах. Щодо першого пункту вимоги повідомляємо наступне: В тендерній документації (розділ ІІІ п.1) вказано, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з: - реєстром наданих документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції. Учасник Комунальне підприємство «Володимирський ринок» виконав дану умову тендерної документації надавши у складі своєї пропозиції «Реєстр наданих документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції». Довідка №444 від 29.11.2022р. та Договір №87-Г-22 від 02.08.2022р. подані Учасником для виправлення виявлених невідповідностей в інформації та документах після розкриття тендерних пропозицій тому їх у реєстрі немає і не повинно бути. Тому вважаємо, що тендерна пропозиція Переможця відповідає вимогам тендерної документації та не підлягає відхиленню. Щодо другого пункту вимоги повідомляємо наступне: В тендерній документації (розділ ІІІ п.1) вказано, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з: - ціновою пропозицією, згідно додатку №1 цієї тендерної документації. Учасник надав цінову пропозицію №390 від 07.11.2022р. яка ідентична формі зазначеній у тендерній документації. Цінова пропозиція учасника оформлена на фірмовому бланку учасника та підписана уповноваженою особою. Зміст цінової пропозиції відповідає змісту вказаному у зразку цінової пропозиції. Те що в дужках не вказана назва Учасника не впливає на зміст цінової пропозиції. Тому вважаємо, що тендерна пропозиція Переможця відповідає вимогам тендерної документації та не підлягає відхиленню. Щодо третього пункту вимоги повідомляємо наступне: Тендерною документацією (п.5 розділ ІІІ) передбачалося надання правовстановлюючих документів, які підтверджують наявність і Учасника власних та/або орендованих складських приміщень для зберігання продуктів харчування. Учасник надав у складі своєї тендерної пропозиції Наказ Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Головного управління комунальної власності м.Києва №222 від 05.04.2012р. «Про закріплення майна за комунальним підприємством «Володимирський ринок» згідно якого за підприємством закріплено на праві господарського відання майно, в тому числі й складські приміщення. У даному наказі наявна інформація про кількість складських приміщень та кількість холодильних камер. У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що використовується для виконання господарської діяльності учасника №365 від 02.11.2022р. вказана інформація про метраж складських приміщень, хоча тендерною документацією це не передбачалося, вимагалося вказати лише кількість, а кількість вказана в наказі співпадає з кількістю вказаною у довідці. Тому вважаємо, що учасник виконав вимогу тендерної документації та підтвердив наявність складських приміщень в нього. Щодо четвертого пункту вимоги повідомляємо наступне: Тендерною документацією (розділ ІІІ п.5) для підтвердження «наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вимагалося надання: 1. Довідки про наявність працівників, які відповідальні за виконання договору (у т.ч. директор, головний бухгалтер, водій, вантажник, тощо), в якій повинно бути зазначено: ПІБ, посада, досвід роботи на займаній посаді. 2. Особових медичних книжок, з даними про проходження медичного огляду, працівників вказаних у довідці про наявність працівників, які відповідальні за виконання договору. Слід зазначити, що у тендерній документації вказаний перелік професій/посад, а саме: «директор, головний бухгалтер, водій, вантажник, тощо», у реченні вказано у дужках, як тлумачення можливого переліку, та після загального об’єднуючого словосполучення «працівників які відповідальні за виконання договору» — є не що інше, як просто можливий перелік професій/посад працівників, відповідальних за виконання договору, додатковим аргументом цього є використання слова «тощо». Учасник надав Інформаційну довідку про наявність працівників №371 від 02.11.2022р. в якій зазначив перелік наявних у нього працівників. В наданій довідці відсутні посади головного бухгалтера та вантажника, з чого випливає, що для виконання договору учасник не потребує залучення таких працівників. Також в даній довідці «досвід роботи на займаній посаді» замінено на «досвід роботи на останній посаді (роки)» та вказано досвід роботи працівників, що несуперечить вимогам замовника. А заміна слова не впливає на зміст та інформацію вказану у тендерній пропозиції. ПІБ працівників у довідці вказані, а те що ім’я і по-батькові вказані ініціалами, а не розписані повністю на зміст тендерної пропозиції теж не впливає та не спотворює надану інформацію. Також Учасником надано особисті медичні книжки тих працівників, які відповідальні саме за виконання договору. Тому вважаємо, що учасник Комунальне підприємство «Володимирський ринок» підтвердив в повному обсязі кваліфікаційну критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Щодо п’ятого пункту вимоги повідомляємо наступне: Тендерною документацією (розділ ІІІ п.6) для підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вимагалося надання скан-копій наступних документів: - пояснювальну записку з описом якісних характеристик товару та його екологічної чистоти (конкретна торгівельна назва запропонованого товару; країна походження; повна назва виробника та його адреса; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; спосіб і термін зберігання); - копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством: посвідчення про якість/ декларація виробника та ін. Учасник Комунальне підприємство «Володимирський ринок» у складі своєї пропозиції надав пояснювальні записки з описом якісних характеристик товару та його екологічної чистоти №382 від 03.11.2022р., №433 від 22.11.2022р., цінову пропозицію №390 від 07.11.2022р., заповнений проект договору про закупівлю в яких вказано товар що постачатиметься, а саме: «Яловичина тушкована ж/б (вищого ґатунку)» виробника ТОВ «М’ясорибторг». Тому найменування товару залишилося незмінним. Учасник надав пояснювальні записки з описом якісних характеристик товару та його екологічної чистоти №382 від 03.11.2022р., №433 від 22.11.2022р., декларацію виробника №3436 від 23.12.2021р., декларацію виробника №МР00-001004 від 21.04.2022р., експертний висновок №000461п/22 від 26.09.2022р. в яких зазначено що товар відповідає ДСТУ 4450:2005. Тобто учасник в повному обсязі підтвердив відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ. А підтвердження таких показників як колір м’яса, колір та вигляд м’ясного соку у нагрітому стані та стандарти встановлені для фізико-хімічних показників, а саме: масова частка м’яса з жиром%, масова частка жиру%, масова частка кухонної солі% та сторонні домішки тендерною документацією не передбачалося. Тому вважаємо, що учасник Комунальне підприємство «Володимирський ринок» підтвердив якість товару в повному обсязі. Щодо шостого пункту вимоги повідомляємо наступне: Тендерною документацією (розділ ІІІ п.6) для підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вимагалося надання скан-копій наступних документів: - сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів виданого уповноваженим на це органом; - сертифікат на систему управління якістю виданого уповноваженим на це органом. Учасник Комунальне підприємство «Володимирський ринок» надав у складі своєї пропозиції лист-пояснення №433 від 22.11.2022р. та лист-пояснення №343 від 22.11.2022р. щодо відсутності вказаних сертифікатів в учасника так, як вини не передбаченні чинним Законодавством для учасника як обов’язкові, та надав наказ №76 від 28.09.2021р. «Про розробку, впровадження та застосування Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). Згідно п.2 «Інша інформація» розділу V тендерної документації передбачено, що якщо документи які вимагаються у тендерній документації не передбаченні чинним законодавством для учасника, необхідно надати довідку (у довільній формі) про відсутність відповідного документа із законодавчо обгрунотованим поясненням щодо їх відсутності. Тому вважаємо, що тендерна пропозиція учасника Комунального підприємства «Володимирський ринок» відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вище вказане вважаємо, що Комунальне підприємство «Володимирський ринок» правомірно визнано переможцем відкритих торгів на закупівлю М’ясопродуктів (код за ДК 021:2015 15130000-8). Рішення було об’єктивним та неупередженим.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Кваліфікаційні вимоги

Номер: 362247d1db2843ac9eb4991a696ed5ae
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-31-004479-a.b1
Назва: Кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовнику! відповідно до умов документації вами вимагається надати Довідку про наявність працівників, які відповідальні за виконання договору (у т.ч. директор, головний бухгалтер, водій, вантажник, тощо), в якій повинно бути зазначено: ПІБ, посада, досвід роботи на займаній посаді. Я є ФОП, бажаю прийняти участь у Вашій закупівлі, однак законодавством не передбачена для ФОП обов'язок мати найманих працівників, таких ,зокрема як, директор та головний бухгалтер. Прошу внести відповідні зміни до документації та зазначити вимогу наступним чином: Довідку про наявність працівників, які відповідальні за виконання договору (у т.ч. директор (для ФОП не вимагається) , головний бухгалтер (для ФОП не вимагається), водій, вантажник, тощо), в якій повинно бути зазначено: ПІБ, посада, досвід роботи на займаній посаді. Дякую
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Шановний Учасник! Тендерною документаціюю п.2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено, що якщо документи які вимагаються у цій тендерній документації непередбачені чинним законодавством для учасника, необхідно надати довідку (у довільній формі) про відсутність відповідного документа із законодавчо обґрунтованим поясненням щодо їх відсутності. Тож якщо учасник ФОП він може надати довідку у довільній формі в якій зазначити про відсутність посади директора та головного бухгалтера із законодавчо обґрунтованим поясненням щодо їх відсутності. Тому вважаємо, що внесення змін до тендерної документації є недоцільним.»
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.11.2022 00:01