-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ
Торги не відбулися
3 525 614.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 628.07 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 628.07 UAH
Період оскарження:
02.01.2018 14:15 - 14.01.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
75a5f5143f0448f3b22fea8c17aaa631
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-02-000926-a.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня!
Керуючись умовами Постанови НКРЕКП від 28.03.2017 №348 «Про встановлення тарифів на послуги транспортування природного газу для споживачів України для точок входу і точок виходу для ПАТ "Укртрансгаз", у зв’язку з втратою чинності Постанови КМУ від 01.10.2015 №758 «Про затвердження Положення про покладання спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період)», яка надавала можливість окремим постачальникам природного газу включати у вартість газу і транспортування його магістральними трубопроводами, звертаємось до Вас з метою внесення змін в документацію внаслідок наявної потреби приведення її відповідно до умов положень чинного законодавства України, яке регулює порядок організації та проведення торгів, та здійснення господарської діяльності у сфері газопостачання. З «1» квітня 2017 року ціна на газ розділена на дві складові: на ціну газу як товару - дану послугу надають Постачальники, та абонплату за транспортування газу –послуга буде у компетенції тільки ГРП (газорозподільчі підприємства, тобто обл. газ).
Вищенаведенні обставини унеможливлюють включення до ціни газу і транспортування, як це мало місце до 01.04.2017р.. Додатково інформуємо, що Обл. газ не займається продажем газу. А замовникам, в свою чергу, необхідно проводити окремі процедури на закупівлю природного газу та окремо на його транспортування.
Вимога щодо включення у вартість ціни тендерної пропозиції вартості транспортування газу є неправомірною, та порушує права постачальника природного газу. Звертаємось із вимогою зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.01.2018 14:39
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу, звертаємо Вашу увагу на те, що у вимогах Розділу ІІ пункту 5 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі – Наказ)від 17.03.2016 року за №454 передбачено, що у разі, якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.
Таким чином слід зазначити, що відповідно до статті 19 Закону України «Про ринок природного газу» (далі – Закон) суб'єкти ринку природного газу є рівними у праві на отримання доступу до газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ, установки LNG та на приєднання до газотранспортних і газорозподільних систем. Відповідно до пункту 39 статті 1 Закону: суб'єкт ринку природного газу – оператор газотранспортної системи, оператор газорозподільної системи, оператор газосховища, оператор установки LNG, замовник, оптовий продавець, оптовий покупець, постачальник, споживач. З чого вбачається, що кожний постачальник має право укласти з оператором газотранспортної системи договір на транспортування природного газу магістральними трубопроводами для своїх споживачів до точок входу в газорозподільні системи.
Тому, в силу вимог вищеназваних положень Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України вважаємо, що Замовники повинні передбачати вартість послуги транспортування, а загалом положення вищезгаданих Наказу та Закону нівелюють Ваше твердження щодо дискримінаційних вимог.
Статус вимоги:
Відхилено