• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (папір формату А 4, конверти немарковані)

папір формату А4- 5000 пачок, конверти немарковані- 50500 штук

Завершена

1 150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 750.00 UAH
Період оскарження: 28.10.2022 14:30 - 04.11.2022 00:00
Вимога
Відхилено

технічні характеристики предмету закупівлі

Номер: 116071967ff04fb5b7d74c105740256a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-28-007515-a.c1
Назва: технічні характеристики предмету закупівлі
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у відкритих торгах з особливостями UA-2022-10-28-007515-a на закупівлю «Офісного устаткування та приладдя різного (папір формату А 4, конверти немарковані)» де Замовником виступає Головне управління ПФУ у Львівській області . Після вивчення тендерної документації до відкритих торгів з особливостями UA-2022-10-28-007515-a нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу офісного формату А-4,були встановлені для конкретної марки товару , одного виробника, а саме паперу офісного Навігатор Юніверсал ( Navigator Universal). При цьому, надати еквівалент вказаному паперу неможливо, оскільки відсутній будь-який інший виробник, який може запропонувати аналогічний папір з технічними харатеристиками, які вимагаються у тендерній документації. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному чи декільком параметрам. Це обмежує конкуренцію, звужує коло учасників, порушує вимоги Закону та дозволяє Замовнику визначити переможцем процедури заздалегідь визначеного учасника на власний розсуд Замовника без дотримання принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів учасників. Звертаємо Вашу увагу що відповідно до ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог , що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Папір офісний: формат А4 Базова вага, г/м2 ISO 536 – 80+/-3 Товщина, мкн ISO 534 – 107 +/-3 Шорсткість, мл/хв ISO 8791-2 – 150 +/- 30 Вологість, % ISO 287 – 5+/-1 Білизна ISO 11475 - 170+/-3 Яскравість D65, % ISO 2470-2 – не менше 112 Непрозорість, % ISO 2471 – 95 +/-1
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 2 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостям, що оприлюднюється замовником, обов'язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. В додатку №1 до тендерної документації замовником зазначені технічні характеристики предмету закупівлі. Слід зазначити, що кожна із зазначених у додатку № 1 характеристика має суттєве значення для якості паперу, яка в свою чергу впливає на якість виготовлених документів, в тому числі якість сировини, яка підтверджена сертифікатом якості, а також забезпечує кращу працездатність офісної техніки та економію коштів на її обслуговування. У додатку № 1 відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку, замовником зазначені технічні характеристики предмету закупівлі, тобто передбачена можливість для учасників надавати будь-яку торгівельну марку паперу. На ринку паперової продукції достатньо виробників паперу та їх торгівельних марок, які виготовляють продукцію із зазначеними характеристиками. Таким чином, доводи щодо дискримінаційних вимог до учасників закупівлі паперу є безпідставними, а вимога щодо зміни характеристик паперу, зазначених у додатку 1, є недоцільною, адже такі зміни суттєво вплинуть на якість паперу та умови експлуатації оргтехніки.
Статус вимоги: Відхилено