• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги охорони

Відповідна номенклатурна позиція - 79713000-5 Послуги з охорони об"єктів та особистої охорони

Завершена

435 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 350.00 UAH
Період оскарження: 28.10.2022 13:05 - 11.11.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 3c31b4f8bbf34c2fbeff6b1232dc73f3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-28-005788-a.b6
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Щодо пункту 1 вимоги: Підстава невідповідності : «Вимога документації 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації - охоронників (охоронців), які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, які будуть задіяні в охороні об’єктів замовника за цією закупівлею та мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1.» Повідомляємо наступне: Відповідно до Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Опис формальних помилок: 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Так як «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Вих 02/12 від 07.11.2022 р. надана учасником ТОВ «БЕЗПЕКА К9» містить всю необхідну інформацію відповідно до зразку Таблиця 1 викладеного в додатку 1 до ТД , а зміна форми(додано колонку із зазначенням «Посади» та змінено форму вже існуючих колонок) не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі, то ця невідповідність відноситься до формальних (несуттєвих) помилок та не призводить до відхилення тендерної пропозиції. Щодо пункту 2 вимоги: Підстава невідповідності: «Переможець зазначає, що планує залучити субпідрядника ТОВ «Охоронне об’єднання «СПРУТ»» і надає довідку про відповідність даного учасника вимогам статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Але в даній довідці зазначено, що ТОВ «Охоронне об’єднання «СПРУТ»» є УЧАСНИКОМ, що є неправдивою інформацією, адже в аукціоні не було такого учасника.» У відповідь повідомляємо що відповідно до умов ТД довідка від субпідрядника про відповідність вимогам статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» не вимагалася, тому це не може бути підставою для відхилення учасника ТОВ «БЕЗПЕКА К9». Також додатково інформуємо, що факт того що ТОВ «Охоронне об’єднання «СПРУТ»» зазначає себе в «Довідці про відсутність підстав відмови в участі ТОВ «Охоронне об’єднання «СПРУТ» у процедурі закупівлі відповідно до ст.. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»» як «учасник» відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, так як це не впливає на зміст документу та не призводить до його спотворення. Щодо пункту 3 вимоги: Учасником ТОВ «БЕЗПЕКА К9» у складі тендерної пропозиції надано два договори «Аналогічний договір К9 Веймут Таун Білдінг» з предметом договору: «Забезпечення контрольно-пропускного режиму та охорону об’єкту «Нове будівництво житлового комплексу з вбудовано-прибудованими нежитловими приміщеннями, паркінгами, середньою загальноосвітньою школою та багатофункціональною будівлею за адресою вул. Соборна 73а-77а, с. Софіївська Борщагівка в Бучанському районі Київської області», будівництво якого здійснюється на земельній ділянці загальною площею 9,5838 га, кадастровий номер 3222486200:03:001:0051, що розташована за адресою: Україна, Київська область, Бучанський район (колишнє підпорядкування – Києво-Святошинський район), Софіївсько-Борщагівська сільська рада» та «Аналогічний договір К9 Стаді Юей Інтернейшнл» з предметом договору «Забезпечення контрольно-пропускного режиму та охорону приміщень, що знаходяться за адресою: Київська область, м. Ірпінь, вул.. 11 Лінія, 2». Предмет договору відповідає вимозі щодо аналогічного договору зазначеної в тендерній документації так як до ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги» входять наступні послуги з відповідними кодами ДК, а саме: 79711000-1 «Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації», 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони», 79714000-2 «Послуги зі спостереження», 79714100-3 «Послуги з розшуку», 79714110-6 «Послуги з розшуку осіб, що переховуються від правосуддя», 79715000-9 «Послуги з патрулювання», 79716000-6 «Послуги з видачі службових перепусток». Відповідно до зазначеного, предмет аналогічних договорів відповідає коду ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги» та задовольняє вимогу замовника викладену в умовах тендерної документації. Щодо аналогічного договору «Аналогічний договір К9 Веймут Таун Білдінг», то вартість послуг за грудень 2021 року складає 30967,74 грн з урахуванням того, що рахунок виставлений не за повний місяць, а з 2 грудня 2021 року, тобто з моменту підписання договору. Також хочемо зазначити що відповідно до п 6.2. Договору № 0212-2 від 2 грудня 2021 року «Якщо за місяць до закінчення строку Договору жодна із сторін не вимагатиме його припинення , Договір вважається продовженим на таких же умовах і на той же строк.» Отже договір не потребує додаткової угоди на пролонгацію, так як пролонгація договору прописана в його умовах. Враховуючи вищезазначене, Замовник не вбачає необхідності вносити зміни до свого рішення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 3c718137e68d4f0e8654209fe1085d9a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-28-005788-a.a5
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! 1. В Додатку 1 до тендерної документації Вами (ІНСТИТУТОМ ПРОГРАМНИХ СИСТЕМ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ - далі Замовник) встановлено вимоги до учасників: - Довідка в довільній формі з переліком охоронників які задіяні в ГШР (не менше 10 охоронників). На підтвердження надати: - На кожного працівника, які задіяні в ГШР надати дозволи на зберігання та носіння зброї. - Сканкопія/-ї з оригіналу/-ів та/або копії/-й документа/-ів (закони, накази, розпорядження, акти обстеження, акти введення експлуатацію тощо), що підтверджує/-ють наявність в учасника кімнат/-и зберігання зброї. Ми, потенційний учасник цієї закупівлі вважаємо, що зазначені нами в п.1 цього документу Ваші вимоги є дискримінаційними по відношенню до нашого підприємства. Нашими обґрунтуванням й доказами дискримінаційності по відношенню до нашого підприємства висунутих Вами в тендерної документації вимог є наступне: Наше підприємство (далі-Учасник) надає охоронні послуги багатьом замовникам (можемо підтвердити договорами, що виконуються та виконані) з використанням груп швидкого реагування, зокрема в м. Києві, яких цілком достатньо для якісного надання послуг. Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник, встановивши вимогу щодо завищеної кількості, а саме: не менше 10 (десяти) охоронників які задіяні в ГШР, порушує право нашого підприємства на участь у вказаній процедурі закупівлі. Замовник закуповує послуги з цілодобової охорони за допомогою одного цілодобового поста охорони. Вимагаючи наявність не менше 10 (десяти) охоронників, які задіяні в ГШР не можна пояснити дійсними потребами Замовника. Чому не сорок охоронників? Така вимога не є об’єктивною і достатньо виправданою. При цьому відсутній причинно-наслідковий зв’язок між вимогою і предметом закупівлі (його технічними характеристиками), саме: № з/п Пост Тип поста Технічне оснащення 1 Пост №1 «Контрольно - перепускний» (м. Київ, проспект Академіка Глушкова, 40) - стаціонарний - внутрішній - цілодобовий - пульт централізованого спостереження Технічне завдання Замовника цілком можливо виконати двома ГШР (одна їде на виклик, інша для підтримки). Зазначаємо також, що у м. Київ наявні правоохоронні органи (відділ національної поліції), які, по дзвінку охоронника чи охоронної компанії, здатні з’явитися в достатній кількості на об’єкті Замовника для усунення причин, що викликали небезпечну ситуацію. Тому вимоги щодо матеріальної бази учасників, а саме: «довідка в довільній формі з переліком охоронників які задіяні в ГШР (не менше 10 охоронників). На підтвердження надати: - На кожного працівника, які задіяні в ГШР надати дозволи на зберігання та носіння зброї.» є дискримінаційними, зокрема для Учасника й такими, що суттєво звужують коло учасників в цій закупівлі й повинні бути видалені з тендерної документації Замовника. - 2. Вимоги щодо: «Сканкопія/-ї з оригіналу/-ів та/або копії/-й документа/-ів (закони, накази, розпорядження, акти обстеження, акти введення експлуатацію тощо), що підтверджує/-ють наявність в учасника кімнат/-и зберігання зброї.» також є такими, що порушують права та законні, охоронювані законом інтересів Учасника та суперечать законодавству у сфері публічних закупівель. Ми, потенційний учасник цієї закупівлі вважаємо, що зазначені нами в п.2 цього документу Ваші вимоги є дискримінаційними по відношенню до нашого підприємства. Нашими обґрунтуванням й доказами дискримінаційності по відношенню до нашого підприємства висунутих Вами в тендерної документації вимог є наступне: А) Зазначаємо, що жодним нормативним актом чи документом, що регламентує охоронну діяльність не вимагається наявності в обов’язковому порядку у суб’єкта охоронної діяльності (Учасника) кімнати для зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії; Б) Надання учасниками в цій закупівлі копії дозволів на право зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії не підтвердить наявність кімнати для зберігання зброї та пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. Наявність чи відсутність збройової кімнати ніяким чином не підтверджує права на носіння, використання та зберігання зброї охоронниками учасників, зокрема, Учасника. Постановою КМУ від 11 лютого 2013 року №97 чітко передбачено перелік спецзасобів, яких достатньо суб’єкту охоронної діяльності для виконання своїх функцій. В) Вимога щодо наявності у Учасника збройової кімнати є необов’язковою для учасників (Учасника) з точки зору діючого законодавства України, навіть з огляду на частину 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Г) Навіть, п.9 статті 46 Закону України «Про національну поліцію» забороняє застосовувати зброю у місцях де може бути завдано шкоди іншим особам, в місцях масового скупчення людей, в нашому випадку на території об’єктів ІНСТИТУТУ ПРОГРАМНИХ СИСТЕМ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ. Таким чином, зазначені нами в п.2 вимоги Замовника є обмежуючими та дискримінаційними до Учасника й ці вимоги Замовника порушують принципи закупівель, що визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» й повинні бути видалені з тендерної документації Замовника. З огляду на зазначене вище вимагаємо видалити зазначені дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін в тендерну документацію Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Єдиною метою, якою ми керуємося при підготовці тендерної документації, є придбання вчасних та якісних послуг з охорони наших об’єктів при безумовному дотриманні принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, наведених в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Вважаємо за доцільне звернути Вашу увагу, що пунктом 4 Ст. 3 Закону застерігається, що «відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом». Щодо вимоги : «Довідка в довільній формі з переліком охоронників які задіяні в ГШР (не менше 10 охоронників). На підтвердження надати: - На кожного працівника, які задіяні в ГШР надати дозволи на зберігання та носіння зброї.» Ця вимога обумовлена тим, що відповідно до умов тендерної документації надання послуг за цією закупівлею вимагає цілодобової присутності охоронників у складі групи швидкого реагування для забезпечення реагування на спрацювання засобів технічної охорони 24 годин на добу впродовж всього терміну надання послуг. Питання організаційної роботи – цілодобового чергування, надання відпусток тощо, відноситься до господарської діяльності учасника. Крім того, зазначені питання регулюються окремими нормативно-правовими актами, зокрема, Кодексом законів про працю України. При визначенні кваліфікаційних критеріїв, Замовник керується Законом та іншими нормативно правовими актами, зокрема Кодексом Законів про працю України, а питання організації роботи працівників (графік роботи) відноситься до господарської діяльності потенційних учасників. Наявність екіпажу груп швидкого реагування є необхідною для надання цих послуг - на одну машину не менше 2 співробітників: водій-охоронник та охоронник у кожному екіпажі. Враховуючи забезпечення реагування на спрацювання засобів технічної охорони 24 годин на добу впродовж всього терміну надання послуг та кількість працівників при 40-годинному робочому тижні, норма тривалості робочого часу у листопаді 2022 року складає 176 год, тобто мінімальна кількість працівників на одну групу швидкого реагування має складати 9 охоронників. Приклад листопада 2022 року: 30 днів х 24 год = 720 год/міс; 720 год/міс розділений на 176 год норми тривалості робочого часу = 4,09 ; 4,09 х 2 (мінімальна кількість охоронників задіяних в ГШР) = 8,18 охоронників задіяних протягом місяця. Тобто, з вищезазначених розрахунків вбачається, що мінімальна кількість охоронників в групі швидкого реагування, у складі мінімум з двох осіб, що залучені до виконання робіт протягом місяця, має складати не менше 9 працівників. З метою не дискримінації учасників, Замовником встановлено кількість охоронників групи швидкого реагування з метою забезпечення надання якісних послуг враховуючи різні графіки роботи у суб'єктів господарювання у відповідності до статті 45 Конституції України, Кодексом Законів про працю України (надання працівникам щорічної оплачуваної відпустки, лікарняні тощо). Таким чином, вимога про наявність не менше 9 охоронників, які задіяні в групі швидкого реагування цілком доцільна. Отже, для дотримання відповідності чинному законодавству України замовником будуть внесені зміни до тендерної документації та зменшено мінімальну кількість охоронників задіяних в ГШР до 9 працівників. Щодо вимоги : «Сканкопія/-ї з оригіналу/-ів та/або копії/-й документа/-ів (закони, накази, розпорядження, акти обстеження, акти введення експлуатацію тощо), що підтверджує/-ють наявність в учасника кімнат/-и зберігання зброї.» Ця вимога обумовлена тим, що учаснику відповідно до технічної специфікації, а саме додаток 2 до ТД необхідно посилити пост охорони за допомогою групи швидкого реагування в нештатних ситуаціях. Також додатком 1 до ТД передбачено перелік документів для підтвердження спроможності учасника виконати зазначену вище вимогу тендерної специфікації, а саме: - На кожного працівника, які задіяні в ГШР надати дозволи на зберігання та носіння зброї. - Дозвіл, виданий власнику груп швидкого реагування, на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. Відповідно до пункту 11 ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960, придбання та зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначених патронів, здійснюються з урахуванням таких вимог: 1) суб'єкт охоронної діяльності зобов'язаний отримати в установленому законодавством порядку: - дозвіл на відкриття та функціонування об'єкта дозвільної системи; - дозвіл на право придбання зазначених пристроїв; 2) пристрої та патрони до них зберігаються у спеціально обладнаному сховищі, яке повинно відповідати вимогам, установленим підпунктом 11.5 пункту 11 Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженої наказом МВС від 21 серпня 1998 р. № 622; 3) суб'єкт охоронної діяльності веде облік пристроїв та патронів до них за формою згідно з додатком 22 до зазначеної Інструкції; 4) облік видачі і прийняття пристроїв, патронів до них, що видаються працівникам охорони на час несення служби, ведеться відповідальною особою шляхом внесення відповідних даних до книги обліку видачі і прийняття пристроїв та патронів до них; 5) непридатні для подальшого використання пристрої та патрони до них здаються суб'єктом охоронної діяльності до територіальних органів Національної поліції за місцезнаходженням. Відповідно до вищезазначеного, учасник зобов’язаний забезпечити надання послуг у відповідності до вимог ЗУ «Про охоронну діяльність», Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ № 960 від 15.11.2015 року, Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженої Наказом МВС України від 21.08.98 року № 622, в частині організації використання та зберігання зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів в спеціальних кімнатах зберігання вищезазначених пристроїв в період не використання суб’єктом господарювання. Дозвіл МВС України на право відкриття та функціонування об’єкту дозвільної системи: кімнати зберігання спеціальних пристроїв. Отже ми не вбачаємо в цій частині тендерної документації невідповідностей чинному законодавству України та не плануємо вносити зміни до її вимог. Враховуючи що вимогу учасника задоволено по першому пункту та не задоволено по другому, а також те, що у замовника не має технічної можливості визначити вимогу «задоволеною частково», є необхідність визначити вимогу як «відхилена».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо графіку надання охоронних послуг.

Номер: 1212393f4cde40b4ad3f8c8e3df1b99c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-28-005788-a.c4
Назва: Щодо графіку надання охоронних послуг.
Вимога:
В підпункті 7.18 проєкту договору наведеного у Додатку 3 до ТД вказано, що Виконавець несе матеріальну відповідальність перед Замовником у розмірах, визначених у Додатку 3 до цього Договору, за допущення наступних випадків, у тому числі відволікання від належного виконання службових обов’язків (приватні розмови, вживання їжі та напоїв на посту, неналежне ведення службової документації тощо). Відповідно до Технічної специфікації охоронник має бути на посту охорони протягом 24 годин. Не зрозумілим залишається питання щодо вживання їжі, оскільки відповідно до ст. 66 КЗпП України працівникам надається перерва для відпочинку і харчування тривалістю не більше двох годин. Вимагаємо внести зміни до ТД і деталізувати графік надання послуг з охорони з відведенням часу для вживання їжі працівником охорони.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За дотримання вимог КЗпП України під час надання послуг охорони на об’єкті Замовника відповідає Виконавець. Виконавець має організувати та забезпечити наявність цілодобової охорони об’єкту, тобто наявність щонайменше 1-ї особи що виконує функції охорони.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.11.2022 00:02
Вимога
Відхилено

Розмір відповідальності

Номер: c3996abf09394fceb58b7db6ce436e31
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-28-005788-a.c3
Назва: Розмір відповідальності
Вимога:
В підпункті 7.18 проєкту договору наведеного у Додатку 3 до ТД зазначено: «Виконавець несе матеріальну відповідальність перед Замовником у розмірах, визначених у Додатку 3 до цього Договору, за допущення наступних випадків…». В додатку 3 до ТД наведена лише форма Акту про виявлене порушення і ніяких розмірів відповідальності там не наведено. Вимагаємо внести відповідні зміни в додаток 3 до ТД та конкретизувати дане питання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник залишає за собою право визначати розмір матеріальної відповідальності згідно п. 7.18 Договору в залежності від тяжкості порушення та обсягів заподіяної шкоди Замовнику.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Обсяги технічної охорони

Номер: b8d63981e2a54c4f9297550f74d3833a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-28-005788-a.b2
Назва: Обсяги технічної охорони
Вимога:
В додатку 2 до ТД в Таблиці №1 «Дислокація варт охорони об’єктів. За період з січня по грудень 2023 року» міститься стовпчик «Технічне оснащення», в якому зазначається вимога: «пульт централізованого спостереження» (далі – ПЦС). При цьому із Технічної специфікації на послуги охорони, що наведена у додатку 2 до ТД, вбачається необхідність у закупівлі фізичної охорони, яка передбачає наявність на посту працівника персоналу охорони. Однак із Технічної специфікації не вбачається необхідність наявності в учасників ПЦС, оскільки не зрозуміло, що саме необхідно підключати до ПЦС. Прошу надати роз’яснення, чи встановлені на об’єкті Замовника засоби охоронної сигналізації? Якщо на об’єкті Замовника наявна охоронна сигналізація, то вимагаємо внести зміни в ТД і зазначити обсяги обслуговування такої сигналізації Переможцем цієї процедури закупівлі із вказанням кількості приладів сигналізації та відповідних датчиків.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, найближчим часом буде внесено зміни до Тендерної документації стосовно вимог до ПЦС
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо технічної охорони

Номер: f93ea526117940c4854db5798b4828a2
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-28-005788-a.b1
Назва: Щодо технічної охорони
Вимога:
В додатку 2 до ТД в Таблиці №1 «Дислокація варт охорони об’єктів. За період з січня по грудень 2023 року» міститься стовпчик «Технічне оснащення», в якому зазначається вимога: «пульт централізованого спостереження» (далі – ПЦС). При цьому із Технічної специфікації на послуги охорони, що наведена у додатку 2 до ТД, вбачається необхідність у закупівлі фізичної охорони, яка передбачає наявність на посту працівника персоналу охорони. Однак із Технічної специфікації не вбачається необхідність наявності в учасників ПЦС, оскільки не зрозуміло, що саме необхідно підключати до ПЦС. Прошу внести зміни в ТД і зазначити, що саме Переможець цієї процедури має підключити до власного ПЦС?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Найближчим часом до Тендерної документації будуть внесені зміни щодо вимог підключення до ПЦС
Статус вимоги: Задоволено