-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Костюм літній польовий
Завершена
3 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
Період оскарження:
28.10.2022 10:29 - 01.11.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо безпідставної дискваліфікації ТОВ«БУДІНТЕХНО»
Номер:
476791f8ca2c4698979dae9910380d3b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-28-001866-a.b1
Назва:
Щодо безпідставної дискваліфікації ТОВ«БУДІНТЕХНО»
Вимога:
ВИМОГА
Щодо безпідставної
дискваліфікації ТОВ«БУДІНТЕХНО»
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 44 від
11 листопада 2022 року було відхилено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІНТЕХНО» щодо закупівлі за ідентифікатором
UA-2022-10-28-001866-a (Костюм літній польовий).
На вище зазначені обставини повідомляємо, що дане рішення є необгрунтованим та таким, що прийнято з порушеннями законодавстава України виходячи з наступного.
Підставою для відхилення, відповідно до Протоколу, послужили наступні обставини:
«Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації. А саме, у вимогах тендерної документації замовника встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати інформацію та документальне підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, а саме відповідності до одного з п’яти типів тканин, з яких повинні бути виготовлені комплекти костюма літнього польового. Учасником було надано документи, для підтвердження відповідності технічним, якісним вимогам наступні документи:
- Декларація про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, Затвердженого ПКМУ №761 від 27.08.2008р. Термін дій Декларації до 27.01.2022р.;
- Сертифікат перевірки типу за №UA.TR.01100003-17-17 від 27.01.2017 р. Термін дії до 26.01.2022 р.
Отже, на момент подання тендерної пропозиції документи не є дійсними у зв’язку з чим не можуть бути прийнятими до уваги.»
З огляду на вищеописані підстави повідомляємо про наступне.
Під час розгляду Одеським обласним комунальним підприємством «Видавництво «Чорномор’я» (далі за текстом- Замовник) тендерної пропозиції ТОВ «БУДІНТЕХНО» було виявлено невідповідність в інформації та розміщено (опубліковано) повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель наступного змісту:
«У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати інформацію та документальне підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, а саме відповідність до одного з п’яти типів тканин, з яких повинні бути виготовлені комплекти костюма літнього польового. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника відсутня документальне підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, так як надана довідка довільної форми містить лише інформацію про відповідність до вимог, викладених у Додатку №2 до тендерної документації без документального підтвердження.»
Протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності ТОВ «БУДІНТЕХНО» було виправлено виявлені невідповідності та надано документ (далі за текстом - Документ).
Зміст даного документу засвідчує, що товар (костюм літній польовий) відповідає одному із типів тканин, який дозволяється використовувати для його виготовлення, а саме:
тип 5. Визначення типу тканини для виготовлення товару є кінцевим фактом визначеності та внесенням ясності стосовно того з якого матеріалу (тканини) та у відповідності до вимог якого ДСТУ буде його виготовлено. Тобто, надання даної інформації є вирішенням саме того питання, яке і піднімалось на розгляд як невідповідність, і тим самим є її вирішенням.
Стосовно Декларації про відповідність та Сертифікату перевірки типу (далі за текстом – Додатки Документу), які були надані в якості додатків до Документу, повідомляємо, що у відповідності до вимог тендерної документації, дані сертифікати повинні бути надані в момент поставки товару. Оскільки, надання даних сертифікатів у складі тендерної пропозиції не вимагалось, то їх ненадання (або надання з терміном дії який заківчився) не є та не може бути підставою для дискваліфікації.
Отже, виходячи з цього можна зробити висновок, що виявлену невідповідність було виправлено, а термін дії Додатків Документу не є підставою для дискваліфікації.
Отже, всі вище перелічені аргументи беззаперечно свідчать про те, що пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІНТЕХНО» цілком на повністю відповідає вимогам зазначеним тендерною документацією Замовника. Докази та підстави вважати протележне відсутні, а твердження цього є спотворенням понять.
Враховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійсненя закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
У відповідності до положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі мають здійснюватися за такими принципами:
• добросовісна конкуренція;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на усіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Водночас, описані вище обставини прямо вказують на наявність під час розгляду тендерних пропозицій явної упередженості необ’єктивності, що грубо порушує права інших учасників, які мають намір стати переможщем даної процедури закупівлі.
Враховуючи вище наведені обставини, слід вважати, що рішення Замовника щодо дискваліфікації ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІНТЕХНО»_є неправомірним та необгрунтованим.
З огляду на вищевказане, на необгрунтованість та безпідставність дій Замовника, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою недопущення порушення законодавства України, -
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти цю Вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення Замовника (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 44 від) про дискваліфікацію ТОВ «БУДІНТЕХНО».
3. Прийняти більш зважене та обгрунтоване рішення, яке не суперечитиме вимогам законодавства України.
В РЕЗУЛЬТАТІ НЕГАТИВНОГО РОЗГЛЯДУ ДАНОЇ ВИМОГИ,
ТОВ «БУДІНТЕХНО» БУДЕ ІНІЦІЙОВАНО ВИМОГУ ДО ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ОЗНАК ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ТА У ВІДПОВІДНОСТІ ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» БУДЕ ПОДАНУ ВІДПОВІДНУ СКАРГУ ДО АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ (ОРГАНУ ОСКАРЖЕННЯ).
Директор ТОВ «БУДІНТЕХНО» Ю.А. Ворона
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога скасування рішення щодо дискваліфікації.pdf 11.11.2022 20:20
- Відповідь на Вимогу.pdf 16.11.2022 13:53
Дата подачі:
11.11.2022 20:20
Вирішення:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІНТЕХНО»
Код ЄДРПОУ 44503083
36000, Полтавська обл., м. Полтава,
Вул. Європейська, буд. 21, оф. 207
щодо закупівлі UA-2022-10-28-001866-a
ВІДПОВІДЬ на вимогу щодо безпідставної дискваліфікації ТОВ«БУДІНТЕХНО» вих.№16/100 від 11.11.2022 року
Шановний Учасник!
Згідно абзацу другому пункту 43. «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
У вимогах тендерної документації п.1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовника встановлено, що Учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати інформацію та документальне підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, п.6 Розділу ІІІ визначено, що Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерних пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, а саме відповідність до одного з п’яти типів тканин, з яких повинні бути виготовлені комплекти костюма літнього польового. Однак, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня документальне підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, так як надана довідка довільної форми містить лише інформацію про відповідність до вимог, викладених у Додатку №2 до тендерної документації без документального підтвердження. В зв’язку з виявленими невідповідностями Учаснику було направлено Вимогу про їх усунення.
На виконання даної вимоги Учасником була надана довідка щодо інформації та документального підтвердження технічним характеристикам предмету закупівлі, в якій було зазначено, що Учасник «надає інформацію та документальне підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі… Якість товару відповідає державним стандартам та технічним умовам, що підтверджуються відповідним сертифікатом та декларацією (надано в додатках)». Отже, Учасником самостійно визначено, що Сертифікат та Декларація відповідності є документальним підтвердження відповідності тендерної пропозиції до вимог Додатку №2 Технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі. При вивчені даних документів щодо документального підтвердження було встановлено, що термін дії Декларації відповідності закінчився 27.01.2022 р. та термін дії Сертифікату перевірки типу – 26.01.2022 р., а отже є недійсними. У зв’язку з цим, вважаємо, що Учасник не виконав вимоги пункту 40 ОСОБЛИВОСТЕЙ, а саме не надав протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності документального підтвердження до вимог, так як довідка не є документом, а отже не є документальним підтвердженням відповідності до технічних вимог.
Вищезазначене, згідно першого абзацу підпункту 2 пункту 1 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» є підставою для відхилення.
Уповноважена особа Марія БОГОМОЛОВА-КУЦ
Статус вимоги:
Відхилено