-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги (послуги з охорони об’єкта)
Торги не відбулися
463 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 315.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 315.00 UAH
Період оскарження:
27.10.2022 15:03 - 03.11.2022 00:00
Вимога
Відхилено
щодо Калькуляції
Номер:
aaac2c5e7a1a41119f64a086bd85668f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-27-008759-a.c6
Назва:
щодо Калькуляції
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо надати форму Калькуляції, для усунення можливих двояких трактувань!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.10.2022 10:32
Вирішення:
Шановний потенційний учасник, згідно вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей, що передбачені ПКМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Виходячи з вищенаведеного, Ви маєте виключне право вимагати усунення порушення під час проведення тендеру, а не вимагати «Надати форму Калькуляції, для усунення можливих двояких трактувань». Тендерна документація Замовника містить документ - Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Додаток № 3), в якому зазначено характеристики та вид охорони (в тому числі – кількість охоронців), отже Калькуляція (повний план розрахунок) вартості надання послуг з охорони об’єкту Замовника за період з 01.01.2023 – 31.12.2023 року повинна бути зроблена з урахуванням цих вимог та включати інформацію яка містить прораховану вартість Вашої цінової пропозиції на бюджетний 2023 рік за послуги з охорони об’єкту.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
щодо дискримінаційних вимог
Номер:
ee2c8dc97c4248609f854d4992715785
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-27-008759-a.c5
Назва:
щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник ви вимагаєте довідку з обслуговуючого банку про відкриття рахунку та про відсутність простроченої заборгованості за кредитами видана не більше 14 денної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, в тому числі надати оригінал довідки виданої компетентним державним органом про наявність відкритого рахунку в обслуговуючому банку, виданих станом не раніше 14 денної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі. Перша за все не зрозуміло, навіщо вам і довідка з банку і довідка з ДПС. По друге, чому сам 14 днів??? Можливо данні 14 дня як раз підходять участнику, якого ви вже вирішили визначити переможцем? Вимагаємо прибрати ці дешеві та ганебні вимоги. У разі відмови будемо змушені звернутися до АМКУ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.10.2022 10:31
Вирішення:
Шановний потенційний учасник, зазначені вимоги: 1) Довідка з обслуговуючого банку про відкриття рахунку та про відсутність простроченої заборгованості за кредитами видана не більше 14 денної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, та 2) Оригінал довідки виданої компетентним державним органом про наявність відкритого рахунку в обслуговуючому банку, виданих станом не раніше 14 денної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі, жодним чином не порушують вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей, що передбачені ПКМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року, не звужують коло учасників та не дискримінують їх. Взяти ці Довідки може будь-який учасник – юридична та/або фізична особа-підприємець. З приводу терміну: 14 денний термін було встановлено з метою володіння свіжою (актуальною) інформацією про потенційних учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
щодо дискримінаційної вимоги
Номер:
2f634b79bed94145a5e5b650b9d2dbb2
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-27-008759-a.a4
Назва:
щодо дискримінаційної вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику ви вимагаєте надати Витяг з ЄДР виданий уповноваженим органом не більше 10 денної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій та Відомості з ЄДРПОУ видані уповноваженим органом не більше 10 денної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Перш за все Відповідно до пункту 2 наказу Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 466/5 "Про деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" виписки, витяги та довідки в паперовій та електронній формах відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", мають однакову юридичну силу, автентичність цього документу може бути перевірена на сайті Міністерства юстиції України.
Відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) – це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційноправових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами.
Відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (надалі –
Єдиний державний реєстр) - єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи.
Відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) – це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами.
Положення було введене в дію з 01.01.1996; Кабінет Міністрів України доручив Міністерству статистики вжити заходів для створення та ведення Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
Відповідно до пункту 3 Положення, Реєстр ведеться з метою:
- забезпечення єдиного державного обліку та ідентифікації суб'єктів;
- класифікації суб'єктів для отримання статистичної інформації у формалізованому вигляді;
- проведення спостережень за структурними змінами в економіці щодо видів діяльності, створення, реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) та ліквідації суб'єктів;
- удосконалення статистичного обліку суб'єктів та створення реєстрів респондентів статистичних спостережень (статистичних реєстрів).
Згідно із пунктом 4 Положення, інформаційний фонд Реєстру містить такі дані:
- ідентифікаційні - ідентифікаційний код та найменування суб'єкта;
- класифікаційні - види економічної діяльності, територіальна належність, форма власності, організаційно-правова форма господарювання, інституційний сектор економіки, найменування органу, до сфери управління якого належить суб'єкт, тощо;
- довідкові - місцезнаходження, телефон, телефакс, прізвище керівника, засновників тощо;
- реєстраційні - відомості про створення, припинення суб'єктів та вчинення інших реєстраційних дій щодо них;
- економічні - виробничі та фінансово-економічні показники діяльності суб'єкта. Згідно з пунктом 5 Положення, до складу базових даних ЄДРПОУ входять:
- ідентифікаційний код, організаційно-правова форма юридичної особи (відокремленого підрозділу);
- ідентифікаційний код та найменування юридичної особи (для відокремлених підрозділів юридичних осіб);
- територіальна належність та місцезнаходження;
- прізвище та телефон керівника;
- дані щодо видів економічної діяльності;
- інституційний сектор економіки;
- дата проведення первинної реєстрації;
- дата та місце проведення останніх реєстраційних дій.
До складу розширених даних входять:
- ідентифікаційний код, організаційно-правова форма юридичної особи (відокремленого підрозділу);
- ідентифікаційний код та найменування юридичної особи (для відокремлених підрозділів юридичних осіб);
- територіальна належність та місцезнаходження;
- прізвище, телефон/факс керівника/голови ліквідаційної комісії, керуючого санацією;
- адреса електронної пошти;
- дані щодо всіх видів економічної діяльності, указаних у реєстраційних документах;
- інституційний сектор економіки;
- орган державної реєстрації;
- дата проведення первинної реєстрації;
- дата та місце проведення останніх реєстраційних дій.
Відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (надалі – Єдиний державний реєстр) – єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи.
Відповідно до ч. 4 статті 9 цього Закону, в Єдиному державному реєстрі містяться, зокрема, такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб:
1) найменування юридичної особи, у тому числі скорочене (за наявності);
2) ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (далі - ідентифікаційний код);
3) організаційно-правова форма;
8) перелік засновників (учасників) юридичної особи: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), серія та номер паспорта, якщо засновник - фізична особа; найменування, країна резидентства, місцезнаходження та ідентифікаційний код, якщо засновник - юридична особа; відмітка про закінчення повноважень засновника громадського формування у зв’язку з державною реєстрацією;
9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та
ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.
10) місцезнаходження юридичної особи;
11) види діяльності;
12) назва органів управління юридичної особи;
13) відомості про керівника юридичної особи, а за бажанням юридичної особи - також про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо: прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи;
15) розмір статутного (складеного) капіталу (пайового фонду) та розмір частки кожного із засновників (учасників);
16) вид установчого документа (установчий акт, статут, модельний статут, засновницький договір, одноособова заява (меморандум), положення тощо);
18) інформація для здійснення зв’язку з юридичною особою: телефон, адреса електронної пошти;
19) дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі;
20) дані про відокремлені підрозділи юридичної особи:
ідентифікаційний код відокремленого підрозділу; найменування відокремленого підрозділу;
місцезнаходження відокремленого підрозділу; види діяльності відокремленого підрозділу;
відомості про керівника відокремленого підрозділу: прізвище, ім’я, по батькові, посада, дата народження, дата призначення та реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи;
відомості про членів керівних органів: прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку – для відокремленого підрозділу громадського формування;
відомості про належність відокремленого підрозділу юридичної особи, що припиняється шляхом злиття, приєднання, поділу або перетворення, до юридичної особи - правонаступника;
інформація для здійснення зв’язку з відокремленим підрозділом: телефон та адреса електронної пошти;
26) дані про перебування юридичної особи у процесі припинення, у тому числі дані про рішення щодо припинення юридичної особи, відомості про комісію з припинення (ліквідатора, ліквідаційну комісію тощо) та про строк, визначений засновниками (учасниками) юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, для заявлення кредиторами своїх вимог;
27) дані про скасування рішення засновників (учасників) або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи;
28) дані про перебування юридичної особи у процесі провадження у справі про банкрутство, санації, у тому числі відомості про розпорядника майна, керуючого санацією;
29) дані про юридичних осіб, правонаступником яких є зареєстрована юридична особа;
30) дані про юридичних осіб - правонаступників;
31) дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення, на підставі якого проведено реєстраційну дію;
39) місце зберігання реєстраційної справи в паперовій формі;
41) фінансова звітність про господарську діяльність юридичної особи (крім бюджетних установ) у складі балансу і звіту про фінансові результати в
електронній формі, отримана з інформаційної системи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики;
42) відомості, отримані в порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів;7
43) відомості про смерть засновника (учасника) юридичної особи, визнання його безвісно відсутнім чи оголошення померлим, відомості про смерть керівника
юридичної особи та особи, яка може вчиняти дії від імені юридичної особи, тощо. Стаття 10 цього Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб,
фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" встановлює презумпцію достовірності відомостей, внесених до Єдиного державного реєстру:
Якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою (частина 1).
Якщо відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, є недостовірними і були внесені до нього, третя особа може посилатися на них у спорі як на достовірні. Третя особа не може посилатися на них у спорі у разі, якщо вона знала або могла знати про те, що такі відомості є недостовірними (частина 2).
Якщо відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, не внесені до нього, вони не можуть бути використані у спорі з третьою особою, крім випадків, коли третя особа знала або могла знати ці відомості (частина 3).
Порядок інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційними системами Державної служби статистики України, затвердженим наказом Міністерства юстиції України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 28.09.2015 № 1834/5/1212, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.10.2015 р. за № 1192/27637 (далі
– Порядок інформаційної взаємодії), визначає механізм інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами Державної служби
статистики України (включно із ЄДРПОУ), у тому числі передачі ідентифікаційних кодів ЄДРПОУ.
Інформаційна взаємодія здійснюється на центральному рівні в електронній формі інформаційно-телекомунікаційними засобами (пункт 2). Інформаційну взаємодію забезпечує адміністратор Єдиного державного реєстру та Державна служба статистики України (пункт 4). Передача відомостей про проведені реєстраційні дії щодо юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, у тому числі повідомлень державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», з Єдиного державного реєстру до реєстрів Державної служби статистики України здійснюється автоматично програмними засобами ведення Єдиного державного реєстру одночасно з проведенням відповідної реєстраційної дії у цьому реєстрі (пункт 7). Передача відомостей з реєстрів Державної служби статистики України до Єдиного державного реєстру здійснюється автоматично програмними засобами ведення реєстрів Державної служби статистики України невідкладно після завершення опрацювання відомостей у цих реєстрах (пункт 9).
Таким чином, ЄДР містить ту ж саму інформацію, що і ЄДРПОУ; постійний автоматичний обмін інформацією між двома реєстрами нормативно забезпечується
Порядком інформаційної взаємодії.
Водночас, відомості ЄДР є за своїм змістом значно повнішими і в силу закону вважаються достовірними.
Слід зазначити, що таку ж позицію виразила у своєму рішенні №15595 -р/пк-пз від 29.10.2019 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи вище викладене вимагаємо виключити один з двох документів за для уникнення затягування закупівлі в майбутньому!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.10.2022 10:28
Вирішення:
Шановний потенційний учасник, зазначені вимоги: 1) Витяг з ЄДР виданий уповноваженим органом не більше 10 денної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, та 2) Відомості з ЄДРПОУ видані уповноваженим органом не більше 10 денної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, жодним чином не порушують вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей, що передбачені ПКМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року, не звужують коло учасників та не дискримінують їх. Взяти ці документи може будь-який учасник – юридична та/або фізична особа-підприємець. Крім того звергаємо Вашу увагу, що згідно вимог ТД Замовника передбачено наступне: « У разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/учасника-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. »
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
щодо дискримінаційної вимоги
Номер:
a4eca42a702b4d37980f8a44effdee42
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-27-008759-a.b3
Назва:
щодо дискримінаційної вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, однією з ваших вимог є виконання аналогічного договору(ів) учасник повинен надати довідку про виконання аналогічних договорів (не менше двох) за 2019 – 2021 роки. Данна вимога є незанна. Відповідно до законодавства Вам надано право вимагати підтвердження досвіду аналогічних договорів, однак законом також передбачено заборону будь якої дискримінації. Критерій років виконання договорів, а саме що аналогічні договори мають бути 2019-2021 років є прямою дискримінацію підприємств. Також рекомендуємо знайомитися з рішеннями АМКУ з данного питання! Вимагаємо виключити чи змінити дану вимогу!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.10.2022 10:23
Вирішення:
Шановний потенційний учасник, зазначена вимога: 1) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору(ів) учасник повинен надати довідку про виконання аналогічних договорів (не менше двох) за 2019 – 2021 роки, з аналогічним предметом закупівлі за наступною формою (учасник не повинен відступати від даної форми), жодним чином не порушують вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей, що передбачені ПКМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року, не звужують коло учасників та не дискримінують їх. Вищезазначена вимога встановлена для того, щоб Замовник був впевнений, що хоча б в останні 3 роки, перед проведенням даних Відкритих торгів, з 2019 по 2021, потенційний учасник надавав охоронні послуги та має досвід їх надання, оскільки Замовник є вищий навчальний заклад в якому навчаються багато студентів, за яких він несе відповідальність.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
щодо дикримінаціної вимоги
Номер:
42b13a9d9e524d6b8c82a4d43596c797
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-27-008759-a.b2
Назва:
щодо дикримінаціної вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, однією з ваших вимог є надання копії Звітів форми 1-ДФ, станом на останню звітню дату. Разом з тим Податковий розрахунок (форму № 1ДФ) подають окремо за кожен квартал (податковий період) протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Враховучи це в тендері зможуть прийняти участь тількі ті участники у яких були оформлені люди в минулому кварталі. Данна вимога є дискримінацуіною у звязку з тим, що якщо тільки у цьому кварталі підприємство набрало людей на роботу, то взяти участь у цьому тендері вже відсутня можливість. Враховуючи вище викладене, вимагаємо змінити вищевказану вимогу! У разі відмови будемо змушені звернутися до АМКУ!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.10.2022 10:18
Вирішення:
На виконання вимог ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник має право вимагати від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2) Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Частиною 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Виходячи з вищенаведеного, наголошуємо, що Вимога щодо надання копії Звітів форми 1-ДФ, станом на останню звітню дату не є дискримінаційною, жодним чином не порушую вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» та ПКМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року. Ця вимога потрібна для того, щоб Замовник був впевнений, що Учасник, який прийматиме участь в тендері має офіційно працевлаштованих працівників, які мають досвід в охоронній діяльності, оскільки Замовник є вищий навчальний заклад в якому навчаються багато студентів, за яких він несе відповідальність.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
щодо дискримінаціних вимог
Номер:
5d45d24d09a24da38b61e9fabe50bf2e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-27-008759-a.c1
Назва:
щодо дискримінаціних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику, однією з ваших вимог є про наявність головного офісу та/або територіального підрозділу (представництва) учасника, про наявність чергової частини при головному офісі та/або територіальному підрозділі (представництві) – цілодобово, у м. Вінниці. Данна вимога є незаконної з огляду на те, що ліцензія на охоронну діяльність видається на всю України і у ЗУ "Про охоронну діяльність" відсутні будь які вимоги щодо відкриття предстаницт за місцем знаходження замовників. Разом з тим пропонуємо ознайомитися з практикою АМКУ щодо вирішення данного питання. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо змінити або виключити данну вимогу!!! У разі разі відмови будемо змушені звернутися до АМКУ!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.10.2022 10:12
Вирішення:
ЗУ "Про публічні закупівлі" не встановлено заборони вимагати від Учасника надання підтвердження інформації щодо наявності матеріально-технічної бази, зокрема наявності головного офісу та/або територіального підрозділу Учасника у м. Вінниці із зазначенням його місцезнаходження. Законом передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Наявність матеріально-технічної бази, зокрема головного офісу та/або територіального підрозділу учасника у м. Вінниці, як один з кваліфікаційних критеріїв, не має на меті обмеження конкуренції та/або дискримінації Учасників. Ця вимога за рішенням Замовника була встановлена з метою можливості вчасного (оперативного) реагування у разі виникнення особливих (екстренних) ситуацій та з метою надання якісних послуг на території об'єкта охорони Замовника. Звертаємо Вашу увагу, що ця вимога зумовлена тим, що Замовником є вищий навчальний заклад в якому навчаються багато студентів. Отже, виходячи з вищенаведеного, Уповноважена особа Замовника не вбачає в зазначеній вимозі дискримінаційних умов. Крім того наголошуємо на тому, що немає проблем орендувати офіс у Вінниці та передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати послуги у м. Вінниця та/або у Вінницькій області.
Статус вимоги:
Відхилено