• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Яйця курячі

Завершена

75 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 376.00 UAH
Період оскарження: 27.10.2022 15:03 - 02.11.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Пропонуємо змінити термін оплати з 20 на 10 днів

Номер: 44c8657b13464837b1bfe73bb319c334
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-27-007982-a.c3
Назва: Пропонуємо змінити термін оплати з 20 на 10 днів
Вимога:
Доброго дня. Яйця курячі віднесено до товарів що мають істотну соціальну значущість, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України «Про заходи щодо стабілізації цін на товари, що мають істотну соціальну значущість, товари протиепідемічного призначення» № 341 від 22 квітня 2020 р. (посилання). Кабінет Міністрів України у Постанові «Щодо забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану» № 160 від 26 лютого 2022 р. (посилання) установив максимальний строк здійснення розрахунків за поставлені продовольчі товари вітчизняного виробництва, визначені переліком товарів, що мають істотну соціальну значущість не пізніше ніж через десять календарних днів з дня виставлення постачальником таких продуктів рахунка для оплати за поставлену продукцію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: встановлений Замовником строк оплати передбачає її здійснення протягом зазначеного періоду. Розрахунки за договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюються у відповідності до норм чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Пропонуємо до ДСТУ додати ТУУ

Номер: eccf0248a5e84ddeafcd202ce612eff0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-27-007982-a.c2
Назва: Пропонуємо до ДСТУ додати ТУУ
Вимога:
Доброго дня. Пропонуємо змінити [пункт Додатку 3 ], та викласти його у наступній редакції: « … ДСТУ або відповідні технічні умови, зареєстровані у встановленому законодавством порядку». Пропозиція зумовлена тим, що згідно із Закону України «Про стандартизацію», національні та міждержавні стандарти застосовуються на добровільній основі та встановлюють мінімальні вимоги, що забезпечують безпеку продукції для життя і здоров’я громадян. В свою чергу, технічні умови України (далі також ТУУ) розробляються підприємствами у випадку якщо потрібно розширити асортимент продукції, запровадити новітні розробки, вдосконалити технологічний процес, упаковку тощо. ТУУ в обов'язковому порядку проходять перевірку на відповідність державним стандартам та чинному законодавству, а також державну реєстрацію. А тому, технічні умови (як і продукція, виготовлена за їх вимогами) покращують вимоги державних стандартів і у будь-якому випадку не можуть їх погіршувати. Під час подачі пропозиції в тендері, Технічні умови постачальника обов'язково прикріплюються. Отже, ДСТУ не є виключним еталоном високої якості продукції, оскільки передбачає мінімальні вимоги, що забезпечують безпеку продукції для життя і здоров’я громадян, а ТУУ не можуть погіршувати передбачені ДСТУ вимоги. У зв’язку з цим, вимоги про відповідність якості Товару виключно певному ДСТУ (зазначення на його на етикетці), ставлять у не рівні умови та призводять до дискримінації учасників, які виробляють товар із застосуванням технічних умов із кращими (у будь-якому випадку не гіршими) показниками якості і безпечності товару. Нормативне обґрунтування: Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України «Про стандартизацію», національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Відповідно до ч. 1, 2 ст. 7 Закону України «Про стандартизацію», Технічні умови містять вимоги, що регулюють відносини між постачальником (розробником, виготівником) і споживачем (замовником) продукції; Для організації інформування споживачів (замовників) про номенклатуру та якість продукції, що випускається, контролю відповідності технічних умов обов'язковим вимогам державних, а в передбачених законодавством випадках - галузевих стандартів технічні умови на продукцію та зміни до них підлягають державній реєстрації в територіальних органах центрального органу виконавчої влади з питань технічного регулювання. Технічні умови та зміни до них, які не пройшли державної реєстрації, вважаються недійсними. Згідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частина 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» встановлення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відноситься до компетенції Замовника закупівлі. Скориставшись правом наданим чинним законодавством, уповноваженою особою було прийнято рішення про встановлення саме таких технічних та якісних вимог до предмета закупівлі, що відповідають необхідним стандартам якості продукції відповідно до потреб Замовника. Крім того варто зазначити, що технічні характеристики предмета закупівлі ніяким чином не впливають на кваліфікаційні критерії до учасників, не дискримінують та не впливають на об’єктивність оцінки цінових пропозицій. Під час проведення процедур закупівель Замовник керується принципами здійснення закупівель визначеними у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Пропонуємо змінити термін придатності з 85% на 80%

Номер: d4442ac7a770465da90ceacd286b983b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-27-007982-a.b1
Назва: Пропонуємо змінити термін придатності з 85% на 80%
Вимога:
Доброго дня. Пропозиція: «Строк придатності товару повинен бути не менше 80% від загального терміну придатності» Обгрунтування: Відповідно до ДСТУ 5028 до столових відносять яйця, які зберігали за температури від 0 оС до 20 оС не більше ніж 25 діб, не враховуючи дня знесення. 90% від загального терміну придатності складає 22,5 дні (25 днів х 90%). Реалізація яєць після знесення потребує обробки, фасування, пакування та транспортування до покупця, що зазвичай складає більше ніж 2 дні. На практиці склалася практика реалізації виробниками яєць з терміном придатності не менше 80% від загального строку придатності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» встановлення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відноситься до компетенції Замовника закупівлі. Скориставшись правом наданим чинним законодавством, уповноваженою особою було прийнято рішення про встановлення саме таких технічних та якісних вимог до предмета закупівлі, що відповідають необхідним стандартам якості продукції відповідно до потреб Замовника. Крім того варто зазначити, що технічні характеристики предмета закупівлі ніяким чином не впливають на кваліфікаційні критерії до учасників, не дискримінують та не впливають на об’єктивність оцінки цінових пропозицій. Під час проведення процедур закупівель Замовник керується принципами здійснення закупівель визначеними у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено