-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини підвальних приміщень КНП «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» по вул. Хмельницьке шосе, 84 в м. Вінниця
Завершена
4 558 465.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 792.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 792.33 UAH
Період оскарження:
26.10.2022 17:54 - 10.11.2022 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
вимога
Номер:
52dea1a75cc74e1d88bfdd6b60038683
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-26-012060-a.c1
Назва:
вимога
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації, для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період уточнень (звернення за роз’ясненнями), особисто відвідати та оглянути об’єкт будівництва, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта.
Частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, частина 3 статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
встановлюючи відповідні вимоги, замовник порушує право скаржника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати «Акт обстеження об’єкту» за підписом уповноваженої особи замовника.
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія, ефективність та пропорційність; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання «Акту обстеження об’єкту» є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції. Разом з тим, огляд об’єкту є важливим для учасників з точки зору правильної оцінки об’єму та характеру робіт, тобто дискримінація полягає в тому, що це має бути право учасників, а не обов’язок та не має бути обов’язкового складання акту за підписом уповноваженої особи замовника.
Прошу внести зміни і виключити вимогу про надання в складі пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.10.2022 11:57
Опис причини скасування:
помилково
Дата скасування:
27.10.2022 13:22