-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Металопластикові вироби (вікна, протимоскітна сітка, відлив, підвіконня)
Торги не відбулися
630 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 150.00 UAH
Період оскарження:
26.10.2022 11:00 - 31.10.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
ff1fb19ddbcb4c3991e9af4c57cf3680
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-26-003140-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо розглянути та приняти до уваги нашу вимогу. В Тендерній документації в Додатку 4 -Учасник для повноти розуміння обсягів та предмету закупівлі, а також для правильного прорахунку пропозиції та врахування всіх витрат до закінчення строку подання тендерних пропозицій повинен оглянути об‘єкт за місцем поставки товару та провести попередні заміри. За результатами якого підписати із Замовником відповідний акт обстеження та надати її у складі Тендерної пропозиції. Тендерні пропозиції Учасників, які не оглянули об‘єкт до закінчення строку подання тендерних пропозицій будуть відхилені. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі.Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі , шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про "Учасник в межах вартості товару повинен забезпечити виїзд представника для уточнення розмірів, кріпильних та супутніх матеріалів, складання, поставки, перевірки їх функціонування, та надати офіційний лист із схематичними зображеннями й відповідними замірами" до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового виїзду представника для уточнення розмірів, кріпильних та супутніх матеріалів, складання, поставки, перевірки їх функціонування на об’єкт в період уточнень , була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.Згорнути
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.10.2022 17:53
Вирішення:
Добрий день! Вважаємо, що вимога огляду об’єкту поставки до закінчення строку подання тендерних пропозицій не є дискримінаційною, оскільки у Замовника відсутні працівники, які здатні провести професійні заміри та креслення. В свою чергу, Учасники, які планують брати участь у закупівлі повинні мати таких працівників і відповідні знання, що підтверджується довідкою у довільній формі про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації згідно Тендерної документації та ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також маємо зазначити, що Ви невірно вказуєте на те, що Учасник має надати офіційний лист із схематичними зображеннями й відповідними замірами, така вимога Замовника у Тендерній документації відсутня.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.11.2022 10:00
Дата виконання рішення Замовником:
31.10.2022 10:18
Підтвердження вирішення:
Учасники, які планують брати участь у закупівлі повинні мати працівників і відповідні знання, що підтверджується довідкою у довільній формі про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації