• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Печі твердопаливні (буржуйки)

Торги відмінено

14 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 100 000.00 UAH
Період оскарження: 26.10.2022 09:24 - 31.10.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 4961bebec2644a229f90e209e6a1a9e9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-26-000959-a.a5
Назва: Вимога
Вимога:
детально у документі що додається
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: ВИРІШИВ: 1. Відмінити рішення, щодо визначення переможцем відкритих торгів з особливостями згідно з предметом закупівлі «Печі твердопаливні (буржуйки)», код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «42340000-1» (Ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-26-000959-a), учасника торгів – ТОВ «Океан-Комплексні рішення». 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до ТОВ «Океан-Комплексні рішення» про усунення невідповідностей продовж 24 годин з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону, а саме: 1) виправити довідку Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за Формою 3 з Тендерної документації; 2) надати шляхом завантаження в електронну систему сканкопії видаткових накладних без виправлень (ратушування), а також за можливості копії довіреностей на отримання товару за договором купівлі-продажу № 01-08-09 від 08.09.2022 р. на Бондаренко Ю.В. та Кухоль Т.М. 3. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Океан-Комплексні рішення» на строк до 09.12.2022 р.; 4. Звернутися до Державної податкової служби України з метою встановлення дійсності видаткових накладних наданих ТОВ «Океан-Комплексні рішення». 5. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення відповідну інформацію з урахуванням Оприлюднити повідомлення про продовження строку на розгляд відповідної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель з урахуванням частини 10 статті 29 Закону та пункту 40 Особливостей.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на дії та рішення замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників

Номер: 328f3c43422947ada41046864520d4d7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-26-000959-a.a4
Назва: СКАРГА на дії та рішення замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Вих. № 1611/01 від «16» листопада 2022 Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 (через електронну систему закупівель) Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ІР СОМ» код ЄДРПОУ: 32338465 61072, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця 23 серпня, 31-б Тел.: +38(057)752-22-00 e-mail: nefedov.v@ipcom.ua Замовник: Департамент цивільного захисту, оборони та взаємодії з правоохоронними органами Київської обласної державної адміністрації код ЄДРПОУ: 14372952 Місцезнаходження: вул. Вишгородська, буд. 21 м. Київ, Київська область, Україна, 04074 тел. +38 (044) 4300110 email: tenderkoda@gmail.com Інформація про закупівлю: ID: ea90603d602f427892779e1d1c7f49be Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-10-26-000959-a СКАРГА на дії та рішення замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), в порядку статті 18 Закону та абзацу третього пункту 56 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, 26.10.2022 09:24 год. Департаментом цивільного захисту, оборони та взаємодії з правоохоронними органами Київської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями за номером UA-2022-10-26-000959-a, на закупівлю товару за предметом: Печі твердопаливні (буржуйки) Код ДК 021:2015 42340000-1 – Печі непобутового призначення (надалі – Закупівля). Товариство з обмеженою відповідальністю «ІР СОМ» (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у вказаній процедурі закупівлі та згідно тендерної документації затвердженої Протоколом Уповноваженої особи від 26.10.2022 № 43 (надалі – ТД) надало свою тендерну пропозицію. Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій: 03.11.2022 08:00 год. Аукціон відбувся: від 04.11.2022 14:23 год. до 04.11.2022 16:04 год. У процедурі закупівлі взяли участь такі учасники: 1. ТОВ "IP COM" (скаржник) - остаточна пропозиція: 7 799 994 грн з ПДВ 2. ТОВ «ПРОМПОСТАЧПАРТНЕР»- остаточна пропозиція: 7 799 999 грн з ПДВ 3. ТОВ "ОКЕАН-КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"- остаточна пропозиція: 7 800 000 грн з ПДВ 4. ФОП "БАЛІЦЬКИЙ СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"- остаточна пропозиція: 7 900 000 грн з ПДВ 5. ПП "СПОЛІ-БУД КОМПАНІ" - остаточна пропозиція: 8 200 000 грн з ПДВ 6. ТОВ "НВА ГРУП"– остаточна пропозиція: 8 449 000 грн з ПДВ 7. ТОВ "А3ТЕХ-УКРАЇНА" - остаточна пропозиція: 8 800 000 грн з ПДВ 8. ТОВ "АВ-ПРОМ" - остаточна пропозиція: 10 449 000 грн з ПДВ 9. ТОВ "МІКС-ІНВЕСТ" - остаточна пропозиція: 10 450 000 грн з ПДВ 10. ТОВ "УКРТАК.ЮА" - остаточна пропозиція: 10 499 000 грн з ПДВ 11. ТОВ «УКРІНТЕРМ»» - остаточна пропозиція: 11 900 000 грн з ПДВ 12. ТОВ "Епіцентр К" - остаточна пропозиція: 12 799 920 грн з ПДВ 13. ТОВ "ЮГСТАЛЬ" - остаточна пропозиція: 13 200 000 грн з ПДВ 14. ТОВ "Оріон компанія" - остаточна пропозиція: 13 500 000 грн з ПДВ 15. ТОВ "УСТИМІВСЬКИЙ КОТЕЛЬНОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" - остаточна пропозиція: 13 800 000 грн з ПДВ. Очікувана вартість закупівлі: 14 000 000 грн з ПДВ Протокольним рішенням, а саме, ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ № 63 від 11.11.2022 р. (далі по тексту – Протокол), розміщеним в системі електронних закупівель Prozorro 11 лист. 09:10 год. пропозиція Скаржника була відхилена. Ретельно розглянувши вищезазначений Протокол нами (Скаржником) було виявлено, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника. (Додаток 1 - ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ № 63 від 11.11.2022 р.). У Протоколі зазначено, що підставою для відхилення пропозиції була подана учасником ФОП "БАЛІЦЬКИЙ СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" скарга від 10.11.2022 16.:43 год. скарга на протокольне рішення (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ № 55 від 07.11.2022) щодо визначення переможцем ТОВ «ІР СОМ» і прийнято рішення: « 3. У зв’язку з можливою підробкою видаткової накладної № 70021від 15.09.2022, що подана у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІР СОМ» не вважати дану накладну належним документом , що підтверджує виконання договору від 04.11.2022 № 23/0922. Враховуючи вищевикладене задовільнити вимогу ФОП БАЛІЦЬКОГО СЕРГІЯ ВАСИЛЬОВИЧА (ID: UA-2022-10-26-000959-a.а1) та скасувати протокол уповноваженої особи № 55 від 07.11.2022 про визначення переможцем пропозиції ТОВ «ІР СОМ». Відхилити тендерну пропозицію учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «ІР СОМ» у зв’язку з відсутністю належних доказів, що підтверджують виконання аналогічного договору….» По-перше, у Протоколі невірно зазначена дата аналогічного договору, тому що договір № 23/0922 від 04.09.2022, але це можна вважати технічною помилкою, як і помилку в зазначені загальної суми вартості товару прописом, яка припущена Скаржником у видатковій накладній № 70021 від 15.09.2022, яка формувалась у відсутності зв’язку з програмою 1С при відвантажені товару. По-друге, ствердження про можливу підробку* документів не може бути підставою для відхилення пропозиції, тому що Замовник не звертався за інформаціє або з вимогою надати оригінали чи додаткове підтвердження здійснення поставки товару за договором № 23/0922 був укладений 04.09.2022. * Підробка — каране законом виготовлення неправдивих (фальшивих) документів або внесені в офіційний документ явно неправдиві відомості, а також зміна змісту, характеру і призначення документа підчистками, поправками тощо, з метою видати їх за справжні. Згідно абзацу третього частини 15 статті 29 Закону, підставою для відхилення може бути отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. По третє, відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «ІР СОМ» у зв’язку з відсутністю належних доказів, що підтверджують виконання аналогічного договору, без застосування Замовником статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 40 Особливостей: «40. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження», що є порушенням Замовником Закону, щодо можливості надати додаткову інформацію, стосовно підтвердження Скаржником відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. При цьому просимо зауважити, що надані Скаржником у складі тендерної пропозиції: копія договору № 23/0922 від 04.09.2022, видаткова накладна № 70021 від 15.09.2022 та Лист – відгук від 01.11.2022 від ФОП Рульова Олександра Сергійовича, повністю підтверджує вимогу викладену у Додатку № 1 до ТД, а саме підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, де помилка у визначенні вартості поставленого товару не є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку Замовником може бути виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. Окрім цього просимо зауважити, що Замовник не надав у Протоколі посилання на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність, що передбачено частиною 2 статті 31 Закону. Керуючись Законом та Особливостями, ми звертаємося до Органу Оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наші права та законні інтереси. Отже, враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що Замовником під час проведення процедури закупівлі було порушено положення частин 15, статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 40 Особливостей та принципи здійснення закупівель, згідно зі статтею 5 Закону, а саме: недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників тендеру. Враховуючи вищезазначене, Скаржник вважає, що Замовник порушує права та законні інтереси ТОВ «ІР СОМ» як Учасника відповідної процедури та як потенційного претендента на укладання договору з Замовником у майбутньому. З метою дотримання принципів здійснення закупівель, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІР СОМ», ПРОСИТЬ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІР СОМ» прийняте протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи № 63 від 11.11.2022 р. 3. Зобов’язати Замовника повернути тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІР СОМ» на кваліфікацію. Додатки: 1) ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ № 63 від 11.11.2022 – 2 арк. 2) Інші документи за цією скаргою знаходяться у Публічному доступі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2022-10-26-000959-а Директор ТОВ «IP COM» Віталій НЕФЬОДОВ
Дата розгляду скарги: 24.11.2022 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.11.2022 15:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.11.2022 15:17
Дата виконання рішення Замовником: 15.12.2022 15:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АКМУ виконано протоколом № 82 від 28.11.2022
Автор: ТОВ "IP COM", Олеся Мiлехiна +380676587773 mls@ipcom.ua http://ipcom.ua
Вимога
Є відповідь

Щодо відхилення пропозиції ТОВ "ІР СОМ"

Номер: 7a0a9bf11a1944739929d8d5d1d9f88f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-26-000959-a.b3
Назва: Щодо відхилення пропозиції ТОВ "ІР СОМ"
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми не згодні з підставами відхилення нашої тендерної пропозиції, які визначені у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 63 від 11.11.2022(далі – Протокол) та вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в Протоколі, тому керуючись ч.3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі (далі – Закон) та п.43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі-Постанова), вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, а саме: 1.Підстава для відхилення у пункті 2 Протоколу: «За результатами детальної перевірки факти викладені у скарзі учасника закупівлі ФОП Баліцького Сергія Васильовича повністю підтвердилися». Питання: Надайте відповідь де опублікована скарга? Тому що на майданчику в закупівлі (Ідентифікатор закупівлі:UA-2022-10-26-000959-a) скарга не завантажена. Надайте аргументацію, про які факти йдеться мова і чим підтвердилися? 2.Підстава для відхилення у п.3 Протоколу: «У зв’язку з можливою підробкою видаткової № 70021 від 15.09.2022 що подана у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ІР СОМ» не вважати дану накладну належним документом, що підтверджує виконання договору від 04.11.2022 №23/0922». Питання: Надайте аргументовану відповідь, якими нормами Закону та/або Постанови передбачено відхилення тендерної пропозиції на підставі сумнівів Замовника щодо можливої підробки? Надайте аргументовану відповідь куди звертався Замовник, для перевірки інформації і яку інформацію Замовник отримав? Звертаємо увагу, що частиною 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачено право замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Отже, якщо замовник виявляє ознаки підробки документа, він може звернутися до відповідного суб’єкта, який сформував видав та підписав цей документ, в даному випадку видаткову накладну і перевірити автентичність шляхом звіряння з оригіналом документу. У разі отримання від відповідного суб’єкта підтвердження недостовірності наданого учасником документа замовник зобов’язаний відхилити такого учасника на підставі абзацу 4 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону у разі, якщо зміст недостовірної інформації є суттєвим для визначення результатів процедури закупівлі Станом на дату подання цієї вимоги звернень Замовника до ТОВ «ІР СОМ» не було. Зауважимо, що у складі своєї пропозиції ТОВ «ІР СОМ» надав Лист-гарантію про достовірність інформації вих. № 0211/12 від «02» листопада 2022 (20. Лист-гарантія про достовірність інформації.pdf.asice) в якому погодився з правом Замовника звернутися за до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції, а також з правом запросити від учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження інформації, наданої у тендерній пропозиції учасника. В свою чергу ТОВ «ІР СОМ» гарантував надати обґрунтування, доповнення та пояснення, на вимогу Замовника у відповідності до умов тендерної документації та у відповідності до чинного законодавства України. .При цьому звертаємо увагу, що чинне законодавство України не містить навіть тлумачення категорії «суттєвість» (тобто відсутні критерії або ознаки такої категорії) не говорячи про формулювання «можливості підробки». Практика вирішення спорів у сфері публічних закупівель свідчить, що, як правило, дослідженню підлягають питання наявності або відсутності факту надання недостовірної інформації, а не її суттєвості (рішення Органу оскарження від 06.10.2020 № 18777-р/пк-пз, від 23.10.2020 № 19816-р/пк-пз, від 21.08.2020 № 15937-р/пк-пз). Наголошуємо, що підтвердити факт підробки документів може орган, підприємство, установа або організація, які могли видати такий документ, та / або технічна експертиза, проведена експертом, атестованим у Міністерстві юстиції України. 3. Підстава для відхилення у пункті 2 Протоколу: відсутність належних доказів щодо підтвердження належного виконання аналогічного договору. Питання: Надайте аргументовану відповідь, чому замовник не виконав норми Закону стосовно обов’язкового надання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей? Повідомляємо, що Замовник порушив охоронювані Законом права Учасника передбачені частиною 9 статті 26 Закону, а саме право на виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, якщо такі виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. На підставі вищезазначеного і у разі дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, а як наслідок порушення прав та законних інтересів ТОВ «ІР СОМ» ми вимушені будемо відстоювати свої права в АМКУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1) Скарга ФОП Баліцького Сергія Васильовича на рішення Уповноваженої особи щодо оголошення переможця відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Печі твердопаливні (буржуйки)» надійшла від 10.11.2022 року, о 16:43 год. (ID: UA-2022-10-26-000959-a.a1). Зміст скарги: «Ознайомившись з протокольним рішенням за результатом проведених торгів за ідентифікатором UA-2022-10-26-000959-a вважаємо, що Замовник неправомірно акцептував пропозицію ТОВ «ІР СОМ» з наступних причин: Відповідно до п.1 додатку №1 ТД учасник у складі документів тендерної пропозиції має надати видаткові накладні на підтвердження виконання аналогічних договорів. По-перше, учасником ТОВ «ІР СОМ» надано видаткову накладну №70021 від 15.09.2022, загальна сума в якій вказана 159 000,00 грн, а вже далі по тексту (прописними буквами) 27 600 грн, що чітко вказує на недостовірність наданої інформації даним Учасником. По-друге, видаткова накладна №70021 від 15.09.2022 наче б то підписана контрагентом ФОП Рульов О.С., однак підпис та печатка ФОП Рульова О.С. є відсканована, вирізана та накладена на текст видаткової накладної за допомогою графічного редактора. По-третє, зауважуємо, що і відгук від ФОП Рульов О.С. також містить накладену (вирізану за допомогою фоторедактора) печатку та підпис. Вищевикладене свідчить про надання недостовірної інформації Учасником Замовнику, що має ознаки ймовірної підробки документа, та загалом невиконання учасником ТОВ «ІР СОМ» вимог тендерної документації щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність досвіду виконання аналогічного договору.» 2) Відповідно до частини 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно абзацу 2 частини 15 статті 29 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Проте накладну №70021 від 15.09.2022 р. видав сам учасник закупівлі ТОВ «ІР СОМ». Відповідно пункту 1.3. Положення про уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в департаменті цивільного захисту, оборони та взаємодії з правоохоронними органами Київської обласної державної адміністрації, що затверджене наказом директора департаменту від 10.01.2022 № 02, Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об'єктивність і неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. 3) Відповідно абзацу 2 підпункту 1 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону. 4) Щодо ненадання учаснику закупівлі можливості виправити невідповідності протягом 24 годин Зомовник повідомляє, що відповідно абзацу 2 пункту 40 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

вимога щодо неправомірного відхилення ТОВ «ПРОМПОСТАЧПАРТНЕР»

Номер: daf4a39538d9495dbd589193a3cbe16e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-26-000959-a.c2
Назва: вимога щодо неправомірного відхилення ТОВ «ПРОМПОСТАЧПАРТНЕР»
Вимога:
11.11.2022 протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.11.2022 № 64 відхилено тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Печі твердопаливні (буржуйки)», код національного класифікатора України ДК 021:2015 — Єдиний закупівельний словник» - 42340000-1 - Печі непобутового призначення (ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-26-000959-a) з наступних підстав: тендерна пропозиція учасника не містить інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації. ТОВ «ПРОМПОСТАЧПАРТНЕР» не погоджується із відхиленням, так як: 1. згідно з пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження, зокрема, інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації. У додатку № 3 до тендерної документації наведені технічні та кількісні вимоги до предмету закупівлі, проте не встановлені окремі вимоги щодо надання будя-якої інформації та / або документів учасником процедури закупівлі. Відповідно відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОМПОСТАЧПАРТНЕР» є безпідставним; 2. Відповідно до пункту 43 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. В свою чергу замовником не оприлюднено: • інформацію з посиланням на відповідні положення Особливостей ; • інформацію з посиланням на чіткі умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають; • не зазначено у чому саме полягає така невідповідність. Згідно з частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Безпідставно відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМПОСТАЧПАРТНЕР» замовник порушує принципи здійснення публічних закупівель. Враховуючи викладене вище, вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМПОСТАЧПАРТНЕР» від 11.11.2022 № 64 та визначити переможцем процедури закупівлі № UA-2022-10-26-000959-a, адже тендерна пропозиція ТОВ «ПРОМПОСТАЧПАРТНЕР» відповідає вимогам тендерної документації замовника та вимогам до предмета закупівлі. В іншому випадку ТОВ «ПРОМПОСТАЧПАРТНЕР» буде змушено оскаржити рішення замовника до органу оскарження та повідомити Державну аудиторську службу України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення), яке тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1) Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПРОМПОСТАЧПАРТНЕР» відхилена на підставі абзацу 7 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». 2) Відповідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації за предметом закупівлі «Печі твердопаливні (буржуйки)», код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” «42340000-1», учасник відкритих торгів з особливостями подає шлахом завантаження зокрема інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації. 3) Не відповідність полягає в тому, що замовник не може зрозуміти який товар та з якими технічними характеристиками пропонує йому учасник ТОВ «ПРОМПОСТАЧПАРТНЕР» в закупівлі за предметом «Печі твердопаливні (буржуйки)», код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” «42340000-1» (Ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-26-000959-a).
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 18c01d5c4c4e479f8812d7d05aca7509
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-26-000959-a.a1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
ВИМОГА Ознайомившись з протокольним рішенням за результатом проведених торгів за ідентифікатором UA-2022-10-26-000959-a вважаємо, що Замовник неправомірно акцептував пропозицію ТОВ «ІР СОМ» з наступних причин: Відповідно до п.1 додатку №1 ТД учасник у складі документів тендерної пропозиції має надати видаткові накладні на підтвердження виконання аналогічних договорів. По-перше, учасником ТОВ «ІР СОМ» надано видаткову накладну №70021 від 15.09.2022, загальна сума в якій вказана 159 000,00 грн, а вже далі по тексту (прописними буквами) 27 600 грн, що чітко вказує на недостовірність наданої інформації даним Учасником. По-друге, видаткова накладна №70021 від 15.09.2022 наче б то підписана контрагентом ФОП Рульов О.С., однак підпис та печатка ФОП Рульова О.С. є відсканована, вирізана та накладена на текст видаткової накладної за допомогою графічного редактора. По-третє, зауважуємо, що і відгук від ФОП Рульов О.С. також містить накладену (вирізану за допомогою фоторедактора) печатку та підпис. Вищевикладене свідчить про надання недостовірної інформації Учасником Замовнику, що має ознаки ймовірної підробки документа, та загалом невиконання учасником ТОВ «ІР СОМ» вимог тендерної документації щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність досвіду виконання аналогічного договору». Кримінальним кодексом України, а саме ст. 358 передбачена відповідальність за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів. Пунктом 15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Окрім того, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Згідно вимог пп.1 п.1 ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. У свою чергу, відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Керуючись чинним законодавством України, ВИМАГАЄМО ВІД ЗАМОВНИКА: 1.) скасувати протокол №55 від 07.11.2022 про визначення переможцем пропозиції учасника ТОВ «ІР СОМ»; 2.) Відхилити пропозицію учасника ТОВ «ІР СОМ». В разі не приведення Замовником закупівлі до відповідності вимог чинного законодавства України з метою захисту законних інтересів ми будемо змушені звернутися до зі скаргою до АМКУ, до Державної аудиторської служби та Національної Поліції з вимогою про проведення моніторингу та відповідно перевірки процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вашу вимогу щодо скасування рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів з особливостями учасника ТОВ «ІР СОМ» задоволено.
Статус вимоги: Задоволено