-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сортувальники банкнот
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
Завершена
846 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 230.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 230.00 UAH
Період оскарження:
25.10.2022 19:41 - 31.10.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо невідповідності пропозиції умовам тендерної документації
Номер:
5e5a3fa7093c47f88e00b2dc12d34526
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-25-012329-a.c1
Назва:
Щодо невідповідності пропозиції умовам тендерної документації
Вимога:
Шановний замовник!
Звертаємо Вашу увагу на те, що рішення щодо визнання переможцем учасника ТОВ "ДІІП 2000" є таким, що прийнято без поглибленого вивчення пропозиції.
Так, в першу чергу, умовами тендерної документації було встановлено вимоги щодо технічних характеристик обладнання. Серед них був передбачений пункт, пов'язаний із сортуванням банкнот за зношеністю, а саме щодо здатності обладнання поділу банкнот на "придатні-зношені". На майданчику іншими учасниками було неодноразово опубліковані питання з метою уточнення змісту даної вимоги, оскільки критерії визначення зношених чи придатних банкнот встановлені відповідною постановою Національного банку України № 103 від 25.09.2018 року. Інших критеріїв, передбачених законодавством не існує, тендерною документацією встановлено не було. Таким чином, при обранні моделі обладнання учасники повинні були керуватись вимогами вищезгаданої постанови. Підтвердженням цього є відповідь замовника на встановлене питання щодо визначення склеєності банкнот, а саме було підтверджено, що сортувальник повинен визначати склеєні полімерною або паперовою стрічкою фрагменти банкноти завширшки більше 10 мм. Визначення таких банкнот можливе за наявності у сортувальниках відповідного датчику, що в свою чергу принципово збільшує бюджет закупівлі та обмежує коло моделей, допущених до участі. Саме ця вимога призвела до такого малого кола учасників закупівлі із передбаченим бюджетом. Слід вказати, що запропонована модель обладнання Kisan K2 від компанії, що визначена Вами переможцем не здатна визначати зношені банкнот за критерієм склеєності скотчем, цей факт підтверджується відповідними технічними характеристиками на офіційному сайті виробника (https://kisane.com/eng/prd/prd_010100.html?bmain=view&uid=6&mode=1&lcode=), а також технічним описом до цієї моделі. Учасником у складі своєї пропозиції було підтверджено цю можливість, що є зазначенням недостовірної інформації і підставою для відхилення. Таким чином, постачальник даного обладнання в умовах відсутності конкуренції пропонує його за ціною, що є на сьогодні вище ринкової.
Серед умов тендерної документації також передбачено обмеження щодо співпраці Замовника із особами, кінцевими бенефіціарними власниками яких є резиденти Російської Федерації. Станом на дату проведення даної процедури резидент Російської Федерації компанія з аналогічною назвою - рос. мова: ООО ТПК "ДИИП 2000", здійснює діяльність на території країни-агресора за аналогічною сферою діяльності та пропонує касову техніку того ж бренду (Kisan), в тому числі запропоновану модель K2. За даними офіційного сайту компанія здійснює діяльність з 1993 року та має представництво на території окупованої Автономної Республіки Крим (https://deep2000.ru/contacts/). На підставі викладеного вище, виникають підозри щодо належності фактичних кінцевих вигодонабувачів ТОВ "ДІІП 2000" до громадян РФ. АТ "УКРПОШТА" належить до масштабних організацій критичної інфраструктури України, діяльність якої стосується мільйонів громадян та підприємств. Головна пошта країни забезбечує єдність та допомогу населенню, є символом прозорості діяльності та безпеки. У зв'язку із цим вважаємо необхідним здійснити ретельну оцінку організацій-постачальників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.11.2022 23:20
Вирішення:
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178.
Відповідно п.4 ст.33 Закону, Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
За результатами розгляду вимоги UA-2022-10-25-012329-a.c1 встановлено наступне:
Згідно п.31 Особливостей - Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Замовником в Тендерній документації до закупівлі встановлено вимогу щодо підтвердження учасниками інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: надання заповненої технічної специфікації (згідно додатку 3 до тендерної документації).
Учасником ТОВ "ДІІП 2000" надано лист №170 від 31.10.2022 з заповненою технічною специфікацією. Чим дотримано встановлену вимогу щодо підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Запропонована модель відповідає заявленим критеріям (технічним характеристикам) про що свідчить службова записка №101.011.003.001.-7659-22 від 03.11.2022 за підписом начальника Управління готівкового менеджменту та касових операцій АТ «Укрпошта» Бистрицької Н.В.
Щодо співпраці Замовника із особами, кінцевими бенефіціарними власниками яких є резиденти Російської Федерації.
Кінцевим бініфіціарним власником – контролером ТОВ "ДІІП 2000" є КРИВИЦЬКИЙ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ.
Інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі відомості про юридичних осіб, через яких здійснюється опосередкований вплив на юридичну особу:
КРИВИЦЬКИЙ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Україна, Україна, 61120, Харківська обл., місто Харків, вул.Зубенка Владислава, будинок 35Б.
Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив
Відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: 100
Відповідний ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 01.11.2022 року учасник ТОВ "ДІІП 2000" завантажив у складі своєї тендерної пропозиції.
Перевіркою на сайтах https://www.rnbo.gov.ua/ та https://sanctions.nazk.gov.ua/ про застосування санкцій до КРИВИЦЬКИЙ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ не встановлено.
Перед укладанням будь-яких договорів АТ «Укрпошта» здійснює відповідну перевірку всіх контрагентів.
Тому твердження щодо співпраці Замовника із особами, кінцевими бенефіціарними власниками яких є резиденти Російської Федерації не відповідає дійсності.
Щодо наявності компанії з тотожною (аналогічною) назвою ООО ТПК "ДИИП 2000". АТ «Укрпошта» з такою компанією не співпрацює та не має жодної інформації про неї.
Таким чином пропозиція учасника ТОВ "ДІІП 2000" визнана переможцем правомірно та відсутні підстави для відхилення.
Статус вимоги:
Не задоволено