• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень першого поверху Гостьового корпусу пам’ятки архітектури національного значення Жовківського замку (охоронний № 385) за адресою: м. Жовква, пл. Вічева,2 Львівського району, Львівської області

Під одиницею виміру "1 послуга" слід розуміти обсяг послуг відповідно до технічної специфікації

Торги відмінено

3 395 746.94 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 978.73 UAH
Період оскарження: 25.10.2022 18:03 - 01.11.2022 00:00
Вимога
Вирішена

щодо усунення дискримінуючої вимоги

Номер: 11109fcaa75f40e49dc554e52378b146
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-25-011987-a.a1
Назва: щодо усунення дискримінуючої вимоги
Вимога:
Шановний, Замовнику! Згідно Додатку №1 тендерної документації, вами зазначено наступне: аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є поточний ремонт приміщень. Зокрема, не менше одного договору, предметом закупівлі якого є поточний ремонт приміщень будівель, які є пам’ятками архітектури національного значення, а також не менше одного договору, сума якого складає не менше суми очікуваної вартості закупівлі. Згідно Закону України «Про охорону культурної спадщини», «пам’ятка культурної спадщини (далі - пам’ятка) - об’єкт культурної спадщини, який занесено до Державного реєстру нерухомих пам’яток України, або об’єкт культурної спадщини, який взято на державний облік відповідно до законодавства, що діяло до набрання чинності цим Законом, до вирішення питання про включення (невключення) об’єкта культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам’яток України». А також «об'єкти культурної спадщини незалежно від форм власності відповідно до їхньої археологічної, естетичної, етнологічної, історичної, мистецької, наукової чи художньої цінності підлягають реєстрації шляхом занесення до Державного реєстру нерухомих пам'яток України (далі - Реєстр) за категоріями національного та місцевого значення пам'ятки». В свою чергу, згідно з Порядком визначення категорії пам’яток, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 р. № 452, «об’єкти культурної спадщини, які пропонуються для внесення до Реєстру за категорією національного значення, повинні зберегти свою автентичність (пам’ятка повинна значною мірою зберегти свою форму та матеріально-технічну структуру, історичні культурні нашарування) та мати одну або більше з таких ознак: мали значний вплив на розвиток культури країни; безпосередньо пов’язані з історичними подіями, віруваннями, життям і діяльністю людей, які зробили значний внесок у розвиток національної культури; репрезентують шедевр творчого генія, є етапними творами видатних архітекторів чи інших митців; є витворами зниклої цивілізації чи мистецького стилю. Об’єкти культурної спадщини, які пропонуються для внесення до Реєстру за категорією місцевого значення, повинні зберегти свою автентичність (пам’ятка повинна значною мірою зберегти свою форму та матеріально-технічну структуру, історичні культурні нашарування) та мати одну або більше з таких ознак: мали вплив на розвиток культури певного населеного пункту чи регіону; пов’язані з історичними подіями, віруваннями, життям і діяльністю людей, які зробили значний внесок у розвиток культури певного населеного пункту чи регіону; є культурною спадщиною національної меншини чи регіональної етнічної групи. Таким чином визначення того чи пам’ятка архітектури є національного, чи місцевого значення залежить від культурно-естетичного підґрунтя, а не виду, характеру будівельних чи ремонтних робіт. Тобто досвід ремонту учасником пам’яток як національного, так і місцевого значення є еквівалентним і не може бути нівельований Замовником. Згідно ч. 4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Визначаючи, що учасник торгів повинен мати досвід ремонтних робіт виключно щодо пам’ятки архітектури національного значення, Замовник дискримінує та значно обмежує участь в закупівлі. Просимо Замовника врахувати вищенаведені аргументи та внести зміни в документацію щодо можливості подання договору на поточний ремонт приміщень будівель, які є пам’ятками архітектури як національного значення, так і місцевого значення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за ваше звернення! Замовником було проаналізовано нормативні акти, наведені Вами в тексті вимоги, та переглянуто визначення понять пам’ятка архітектури «національного» та «місцевого» значення. Відтак, Замовником прийнято рішення про задоволення Вашої вимоги та внесення змін до Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено