• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання будинків, прибудинкової території, прилеглих тротуарів та утримання інженерних комунікацій за адресою: м. Київ, вул. Бастіонна, 9

ДК 021:2015 – 98340000-8 Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги

Завершена

790 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 900.00 UAH
Період оскарження: 21.11.2017 15:16 - 04.12.2017 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення замовника про вибір переможця

Номер: 4fc03b01834e47539f6a47e1f8dc98bb
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-21-001840-c.b3
Назва: Скарга на рішення замовника про вибір переможця
Скарга:
Пенсійним фондом України (надалі-Замовник) було оголошено про проведення відкритих торгів по закупівлі Послуги з прибирання будинків, прибудинкової території, прилеглих тротуарів та утримання інженерних комунікацій за адресою: м. Київ, вул. Бастіонна, 9 ( згідно ДК 021:2015 код 98340000-8 Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги), далі-послуги. Ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель на веб порталі prozorro.gov.ua : UA-2017-11-21-001840-c Товариство з обмеженою відповідальністю «Експлуатаційна компанія №1» (надалі-Скаржник) прийняло участь у даній процедурі закупівель та відповідно до умов тендерної документації надало пропозицію та весь пакет документів оформлених у відповідності до встановлених вимог тендерною документацією замовника. 11-12-2017, 14:53 відбувся аукціон, згідно реєстру пропозицій, у відкритих торгах прийняли участь наступні учасники: 1. Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України» з ціновою пропозицією 730 000,00 грн. 2. Товариство з обмеженою відповідальністю "Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент" з ціновою пропозицією 729 900,00 грн. 3. ТОВ "Експлуатаційна компанія №1" з ціновою пропозицією 680 000,00 грн. Мінімум. Системою електронних закупівель визнана найбільш економічно вигідною пропозиція ТОВ "Експлуатаційна компанія №1". 13-12-2017 о 14:06:12 годині на веб –порталі prozorro.gov.ua Замовником опубліковано протокол засідання тендерного комітету Замовника № 132 від 12.12.2017 року, яким пропозицію ТОВ "Експлуатаційна компанія №1" було відхилено. Розглянувши протокол засідання тендерного комітету ПФ України №132 від 12/12/17р, яким пропозицію ТОВ "Експлуатаційна компанія №1" було відхилено, та дослідивши тендерну пропозицію переможця Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України», ТОВ "Експлуатаційна компанія №1" приходить до висновку про те, що дії Замовника щодо відхилення нашої пропозиції є необгрунтованими та такими, що порушують права нашого підприємства, та пропозиція переможця не відповідає умовам тендерної документації. Обставини, що обумовляють вищезазначені факти, виклалені в Скарзі, що додається. Вимагаємо: 1. Прийняти Скаргу до розгляду та призупинити процедуру по даній закупівлі; 2. Перевірити відповідність дій та рішень Замовника при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "Експлуатаційна компанія №1"; 3. Скасувати рішення яке викладене у Протоколі № 132 від 12.12.2017 року засідання тендерного комітету Пенсійного фонду України про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Експлуатаційна компанія №1"; 4. Скасувати рішення яке викладене у Протоколі № 133 від 12.12.2017 року засідання тендерного комітету Пенсійного фонду України, яким відхилено пропозицію ТОВ "Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент". 5. Скасувати повідомлення про намір укласти договір з ДП «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України», що оприлюднено Замовником 13-12-2017, о 14:14:10 годині в електронній системі закупівель . 6. Витребувати у Замовника протокол розгляду пропозиції ДП «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України», яким визначено останнє підприємство переможцем закупівлі, та через порушення Замовником порядку оприлюднення документів, цей протокол не оприлюднено в системі електронних закупівель на Веб-портал Уповноваженого органу. 7. Скасувати рішення тендерного комітету Пенсійного фонду України про визначення ДП «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України» переможцем закупівлі. 8. Зобов'язати замовника провести повторний розгляд тендерної пропозиції ТОВ "Експлуатаційна компанія №1".
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 15.01.2018 16:58
Автор: ТОВ "Експлуатаційна компанія №1", Шевчук Юрій Романович 380674100905 ek1dvv@gmail.com http://ek1.com.ua
Вимога
Є відповідь

Скарга на рішення Замовника

Номер: 7545f67f0fa74c42b775bf2aa388bdef
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-21-001840-c.b2
Назва: Скарга на рішення Замовника
Вимога:
Пенсійним фондом України (надалі-Замовник) було оголошено про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Послуги з прибирання будинків, прибудинкової території, прилеглих тротуарів та утримання інженерних комунікацій за адресою: м. Київ, вул. Бастіонна, 9 (ДК 021:2015 – 98340000-8 Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги)». Ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель на веб порталі prozorro.gov.ua : UA-2017-11-21-001840-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «Експлуатаційна компанія №1» прийняло участь у даній процедурі закупівель та відповідно до умов тендерної документації надало пропозицію та весь пакет документів, оформлених у відповідності до встановлених вимог тендерною документацією замовника. 11.12.2017 відбувся аукціон, згідно реєстру пропозицій, у відкритих торгах прийняли участь наступні учасники: 1. Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України» з ціновою пропозицією 730 000,00грн. 2. ТОВ "Експлуатаційна компанія №1» з ціновою пропозицією 680 000,00грн 3. ТОВ "Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент" з ціновою пропозицією 729 900,00грн Системою електронних закупівель визнана найбільш економічно вигідною пропозиція ТОВ "Експлуатаційна компанія №1". Згідно Протоколу №132 засідання тендерного комітету Пенсійного фонду України від «12» грудня 2017 р. – було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Експлуатаційна компанія №1». Підставою для відхилення зазначається невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації, а саме: надана Банківська гарантія обумовлює обов’язок банку сплатити за гарантією наявністю письмового підтвердження Учасника про відкликання його пропозиції, письмової відмови Учасника від підписання договору та/або надання забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. ТОВ «Експлуатаційна компанія №1, зазначає, що надана ПАТ «РВС Банк» Банківська гарантія № 7396-17Г від «08» грудня 2017 року, складена згідно вимог законодавства України та «Уніфікованих правил Міжнародної торгівельної палати для гарантій на вимогу Міжнародної Торгівельної Палати» (публікація МТП №758 від 2010 року), а також повністю відповідає умовам Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Послуги з прибирання будинків, прибудинкової території, прилеглих тротуарів та утримання інженерних комунікацій за адресою: м. Київ, вул. Бастіонна, 9 (ДК 021:2015 – 98340000-8 Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги)», ідентифікатор закупівлі UA-2017-11-21-001840-c. Зокрема, згідно статті 564 п.1 Цивільного кодексу України: «Після одержання вимоги кредитора гарант повинен негайно повідомити про це боржника і передати йому копії вимоги разом з доданими до неї документами». У поданій Учасником ТОВ «Експлуатаційна компанія №1» Банківській гарантії зазначається, які саме документи повинен передати Бенефіціар Гаранту, а отже, це повністю відповідає діючому законодавству України. Також, згідно статті 8 «Зміст інструкцій та гарантій» «Уніфікованих правил Міжнародної торгівельної палати для гарантій на вимогу Міжнародної Торгівельної Палати» (публікація МТП №758 від 2010 року), гарантія повинна містити: - п.h Будь-які умови стосовно вимоги платежу - п.і Умова про необхідність пред'явлення вимоги чи інших документів у паперовій та/або в електронній формі. Таким чином, ТОВ «Експлуатаційна компанія №1», стверджує, що надана Банківська гарантія № 7396-17Г від «08» грудня 2017 року, складена, згідно вимог законодавства України та повністю відповідає вимогам пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації, а отже підстави для відхилення пропозиції Учасника закупівлі «Послуги з прибирання будинків, прибудинкової території, прилеглих тротуарів та утримання інженерних комунікацій за адресою: м. Київ, вул. Бастіонна, 9 (ДК 021:2015 – 98340000-8 Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги)», ідентифікатор закупівлі UA-2017-11-21-001840-c, ТОВ «Експлуатаційна компанія №1» відсутні. ТОВ «Експлуатаційна компанія №1» не погоджується з рішенням Замовника та вважає що прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Експлуатаційна компанія №1» (Протокол №132 засідання тендерного комітету Пенсійного фонду України від «12» грудня 2017 р.) щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації є незаконним та порушує ст.30 Закону України “Про публічні закупівлі”. Учасник відкритих торгів за предметом закупівлі «Послуги з прибирання будинків, прибудинкової території, прилеглих тротуарів та утримання інженерних комунікацій за адресою: м. Київ, вул. Бастіонна, 9 (ДК 021:2015 – 98340000-8 Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги)», ідентифікатор закупівлі: UA-2017-11-21-001840-c, ТОВ «Експлуатаційна компанія №1» вимагає відміни рішення, згідно Протоколу №132 засідання тендерного комітету Пенсійного фонду України від «12» грудня 2017 р. Просимо Замовника Пенсійний фонд України та платформу "ПРОЗОРРО" розглянути наше звернення та зазначені вимоги у терміни згідно чинного законодавства. У випадку ігнорування нашої скарги про порушення Закону України «Про публічні закупівлі», будемо змушені подати скаргу до органу оскарження.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У зв’язку із надходженням звернення (ID:UA-2017-11-21-001840-c.b2) щодо закупівлі за предметом закупівлі: Послуги з прибирання будинків, прибудинкової території, прилеглих тротуарів та утримання інженерних комунікацій за адресою: м. Київ, вул. Бастіонна, 9 (ДК 021:2015 – 98340000-8 Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2017-11-21-001840-c) Пенсійний фонд України повідомляє. Відповідно до статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» пунктом 2 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено надання забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної безвідкличної банківської гарантії щодо обов’язку банку сплатити на користь Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у частині третій статті 24 Закону. На відміну від цих вимог надана Учасником гарантія передбачає зобов’язання банку сплатити за умови, зокрема наявності письмового підтвердження Учасника про відкликання його пропозиції, письмової відмови Учасника від підписання договору та/або надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Враховуючи викладене Замовник дійшов обґрунтованого висновку щодо невідповідності наданого забезпечення вимогам пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації та, керуючись пунктом 3 Розділу V тендерної документації, відхилив пропозицію Учасника.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації

Номер: 21b8ae101c9f49028714bf2504d4e89a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-21-001840-c.a1
Назва: Вимога щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовник. Відповідно до Протоколу № 133 від 12.12.2017 р. пропозиція учасника ТОВ «Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент» була відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: - надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не відповідає вимогам, визначеним у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (Додаток № 1 до тендерної документації). Відповідно до п. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні (в Протоколі № 133 від 12.12.2017 р.) та звертаємося к Вам з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент» умовам тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У зв’язку із надходженням звернення (ID: UA-2017-11-21-001840-c.a1) про надання роз’яснення щодо закупівлі за предметом закупівлі: Послуги з прибирання будинків, прибудинкової території, прилеглих тротуарів та утримання інженерних комунікацій за адресою: м. Київ, вул. Бастіонна, 9 (ДК 021:2015 – 98340000-8 Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2017-11-21-001840-c) Пенсійний фонд України повідомляє. Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (Додаток № 1 до тендерної документації) передбачено перелік послуг на об’єкті обслуговування, зокрема, щодо обслуговування та поточного ремонту внутрішніх будинкових мереж водопроводу і каналізації, обслуговування меблів та столярних виробів, ремонту та заміни замків, та наведено перелік відповідних виконавців послуг. Пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено подання учасником в складі пропозиції довідки, складеної у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка Учасника ТОВ «Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент» від 07.12.2017 № 140/12 не містить інформації про наявність відповідних працівників, про що зазначено у рішенні тендерного комітету Пенсійного фонду України від 12.12.2017 №133 та оприлюдненому повідомленні.
Статус вимоги: Не задоволено