• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Папір форматний щільністю 45, 60 г/м2

Шановні учасники торгів! Для підготовки якісної тендерної пропозиції, пропонуємо звернути увагу на аналіз поширених помилок в тендерних пропозиціях учасників закупівель ПАТ Укрпошта: http://ukrposhta.ua/pro-pidpriyemstvo/derzhavni-zakupivli/informaciya-pro-zakupivli Бажаємо успіхів!

Завершена

1 689 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 4 160.00 UAH
Період оскарження: 05.12.2017 17:01 - 16.12.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: b982dcefc655413389009f7de538050b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-05-004053-c.b4
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати інформацію стосовно причин зазначення найбільш економічно вигідною тендерної пропозиції «Тощьов Олег Вячеславович» (единий податок, без сплати ПДВ) порівняно з пропозицією ТОВ «Паперова продукція» (загальна система оподаткування).
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вітаємо! Відповідно до пункту 1 розділу V тендерної документації: замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ), зборів, обов’язкових платежів, страхування, витрати, що пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Електронна система визначає найкращою тендерну пропозицію з найнижчою ціною. Таким чином, Змовник не визначав найбільш економічну вигідну пропозицію, та не встановлював критерії переваг для пропозиції учасників. Оцінка тендерних пропозицій проводилась електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Крім цього, слід врахувати, що система Prozorro автоматично визначає переможця за найменшою ціною. При цьому, система не робить винятку для ціни з ПДВ чи без ПДВ. Враховуються всі пропозиції. Відповідно до Закону вартість закупівлі товарів, робіт та послуг повинна відображати всі витрати замовника на закупівлю, у т. ч. і ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, то його пропозиція (остання за аукціоном) на час підписання договору не зміниться, і ціна закупівлі не перевищить бюджету. З іншого боку встановлювати виняток для платників ПДВ та встановлювати інші (індивідуальні) методи оцінки для таких суб’єктів господарювання неприпустимо, адже так дії будуть суперечити принципам державних закупівель. Думка замовника кореспондується з численними рішеннями АМКУ, зокрема від 10.06.2016 № 40-р/пк-зк. Замовник не мав та не має на меті порушити права учасника. Просимо врахувати надану інформацію та деаякі аспекти роботи електронної системи закупівель. Дякуємо за участь у закупівлях ПАТ "Укрпошта".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 4cd7015c155e45bb8a29765d8e5d7da5
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-05-004053-c.a3
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати інформацію стосовно причин зазначення найбільш економічно вигідною тендерної пропозиції «Тощьов Олег Вячеславович» (единий податок, без сплати ПДВ) порівняно з пропозицією ТОВ «Паперова продукція» (загальна система оподаткування).
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вітаємо! Відповідно до пункту 1 розділу V тендерної документації: замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ), зборів, обов’язкових платежів, страхування, витрати, що пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Електронна система визначає найкращою тендерну пропозицію з найнижчою ціною. Таким чином, Змовник не визначав найбільш економічну вигідну пропозицію, та не встановлював критерії переваг для пропозиції учасників. Оцінка тендерних пропозицій проводилась електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Крім цього, слід врахувати, що система Prozorro автоматично визначає переможця за найменшою ціною. При цьому, система не робить винятку для ціни з ПДВ чи без ПДВ. Враховуються всі пропозиції. Відповідно до Закону вартість закупівлі товарів, робіт та послуг повинна відображати всі витрати замовника на закупівлю, у т. ч. і ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, то його пропозиція (остання за аукціоном) на час підписання договору не зміниться, і ціна закупівлі не перевищить бюджету. З іншого боку встановлювати виняток для платників ПДВ та встановлювати інші (індивідуальні) методи оцінки для таких суб’єктів господарювання неприпустимо, адже так дії будуть суперечити принципам державних закупівель. Думка замовника кореспондується з численними рішеннями АМКУ, зокрема від 10.06.2016 № 40-р/пк-зк. Замовник не мав та не має на меті порушити права учасника. Просимо врахувати надану інформацію та деаякі аспекти роботи електронної системи закупівель. Дякуємо за участь у закупівлях ПАТ "Укрпошта".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження результатів закупівлі

Номер: 87831b1d8c38427fb79825ac1636642e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-05-004053-c.b1
Назва: Оскарження результатів закупівлі
Вимога:
Згідно Протоколу від 28.12.2017 року за №2 розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі: ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір форматний щільністю 45, 60 г/м2) ЛОТ 1 Папір офсетний А4 щільність 60 г/м2 пропозиція «Тощьов Олег Вячеславович» була визначена найбільш економічно вигідною. Вважаємо що таке рішення є необ'єктивною оцінкою результатів аукціону та не відповідає вимогам тендерної документації, а саме, розділу V п.1 (Оцінка тендерної пропозиції). Згідно цьому пункту «Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ), зборів, обов’язкових платежів, страхування, витрати, що пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі»». До участі в тендері допущені учасники з різною системою оподаткування: - учасник «Тощьов Олег Вячеславович», єдиний податок, ставка 5%, група 3 (без сплати ПДВ); - інші учасники на загальній системі оподаткування. При поставці продукції Замовнику учасником на єдиному податку податкова накладна не видається і право на податковий кредит у Замовника не виникає. Таким чином, продукція, яка постачається, обходиться Замовнику на 20% дорожче аукціонної ціни. Тому аукціонна ціна, що запропонована наступним учасником з урахуванням всіх податків, є істотно меншою, ніж ціна, що запропонована «Тощьов Олег Вячеславович». Тому вимагаємо проводити оцінку результатів аукціону згідно розділу V п.1 – з врахуванням всіх витрат Замовника, пов’язаних із сплатою податків. Окрім того, звертаємо вашу увагу на невідповідність листа про досвід виконання аналогічних робіт та відгук на них «Тощьов Олег Вячеславович» вимогам Додатку №1 тендерної документації, а саме, предмет закупівлі – папір форматний. Учасником надані документи, де предмет закупівлі – папір офсетний. На підставі вищевикладеного ТОВ «Паперова продукція» вимагає розглянути результати аукціону з врахуванням вимог діючої тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вітаємо! Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження результатів закупівлі

Номер: f14e01d162474c659a578f718b5422bc
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-05-004053-c.a2
Назва: Оскарження результатів закупівлі
Вимога:
Згідно Протоколу від 28.12.2017 року за №3 розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі: ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір форматний щільністю 45, 60 г/м2) ЛОТ 2 Папір газетний А4 щільність 45 г/м2 пропозиція «Тощьов Олег Вячеславович» була визначена найбільш економічно вигідною. Вважаємо що таке рішення є необ'єктивною оцінкою результатів аукціону та не відповідає вимогам тендерної документації, а саме, розділу V п.1 (Оцінка тендерної пропозиції). Згідно цьому пункту «Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ), зборів, обов’язкових платежів, страхування, витрати, що пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі»». До участі в тендері допущені учасники з різною системою оподаткування: - учасник «Тощьов Олег Вячеславович», єдиний податок, ставка 5%, група 3 (без сплати ПДВ); - інші учасники на загальній системі оподаткування. При поставці продукції Замовнику учасником на єдиному податку податкова накладна не видається і право на податковий кредит у Замовника не виникає. Таким чином, продукція, яка постачається, обходиться Замовнику на 20% дорожче аукціонної ціни. Тому аукціонна ціна, що запропонована наступним учасником з урахуванням всіх податків, є істотно меншою, ніж ціна, що запропонована «Тощьов Олег Вячеславович». Тому вимагаємо проводити оцінку результатів аукціону згідно розділу V п.1 – з врахуванням всіх витрат Замовника, пов’язаних із сплатою податків. Окрім того, звертаємо вашу увагу на невідповідність листа про досвід виконання аналогічних робіт та відгук на них «Тощьов Олег Вячеславович» вимогам Додатку №1 тендерної документації, а саме, предмет закупівлі – папір форматний. Учасником надані документи, де предмет закупівлі – папір офсетний. На підставі вищевикладеного ТОВ «Паперова продукція» вимагає розглянути результати аукціону з врахуванням вимог діючої тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вітаємо! Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду.
Статус вимоги: Відхилено