• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Постільна білизна (2 подушки та ковдра) для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб

Завершена

20 028 060.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100 140.30 UAH
Період оскарження: 25.10.2022 15:00 - 30.10.2022 01:00
Вимога
Є відповідь

вимога щодо скасування незаконного рішення

Номер: d1ce40df8138431c9fae11b863e172c7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-25-007431-a.a2
Назва: вимога щодо скасування незаконного рішення
Вимога:
ВИМОГА Учасник процедури закупівлі: «Постільна білизна (2 подушки та ковдра) для здійснення заходів з підтримки внутрішньопереміщених або евакуйованих осіб ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю UA-2022-10-25-007431-a ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БІГ МАГНАТ» (скорочена назва ТОВ «БІГ МАГНАТ») код ЄДРПОУ 43772783 заперечує щодо відхилення нашої пропозиції при участі у закупівлі та не погоджуємось з причиною нашої дискваліфікації, що вказана Замовником: «Учасник в повному обсязі не підтвердив відповідність запропонованих складових набору медичним критеріям безпеки, що вимагалися Замовником у п.4 Додатку №3 до тендерної документації. Наданий учасником у складі тендерної пропозиції висновок ДСЕЕ не відповідає вимогам, установленим Замовником в частині «інтенсивність запаху не більше 1 балу». Учасник ТОВ «БІГ МАГНАТ» повідомляє, що у складі нашої тендерної пропозиції міститься висновок ДСЕЕ № 12.2-18/27263 від 08.12.2020, у якому вказано, що «інтенсивність запаху не більше 1 балу (для дитячого асортименту) не більше 2 балів (для дорослих), що у повному обсязі відповідає умовам закупівлі та чинному законодавству, зокрема вимозі відповідно до вимог ДСанПіН 3.3-182-2012 “Матеріали та вироби текстильні, шкіряні і хутрові. Основні гігієнічні вимоги”, затверджені наказом МОЗ України від 29. 12. 2012 р. № 1138, зареєстрованим у Мін’юсті 09. 01. 2013 р. за № 86/22618, підтвердження відповідності до яких визначив Замовник у тендерній документації на закупівлю. Відповідно до приміток Додатку 5 вказана вищезгадана вимога щодо інтенсивності запаху: «Інтенсивність запаху текстильних, шкіряних і хутрових матеріалів та виробів з них для дітей не повинна перевищувати 1 бал, а для дорослих - 2 бали.». Надаємо Додаток 5: Додаток 5 до Державних санітарних норм та правил «Матеріали та вироби текстильні, шкіряні і хутрові. Основні гігієнічні вимоги» ВИЗНАЧЕННЯ одориметричних показників Одориметричні дослідження включають: визначення зовнішнього стану виробів (цілісність упаковки, естетичність виробів, відповідність їх призначенню і віковій групі тощо); встановлення характеру і оцінки інтенсивності запаху. Визначення характеру та інтенсивності запаху продукції проводиться шляхом залучення волонтерів (не менше 6 осіб), які не мають змін органів нюху і порожнини носа. Дослідження проводять у добре освітленому та провітреному приміщенні. При встановленні характеру запаху звертається увага на наявність чи відсутність стороннього неприємного і непритаманного для даного виробу запаху тощо. Інтенсивність запаху визначається за п'ятибальною шкалою (Райт Р.Х., 1966 р.) відповідно до таблиці: Інтенсивність запаху матеріалів текстильних, шкіряних і хутрових та виробів з них Кількісна оцінка в балах Характеристика 0 Відсутній; не виявляється жодним з волонтерів 1 Ледве помітний; виявляється найбільш чутливими особами 2 Слабкий; привертає увагу, але визначається, якщо волонтери націлені на його визначення 3 Виразний; легко відчутний, якщо навіть увагу волонтери не звертають на нього 4 Сильний; звертає на себе увагу 5 Нестерпний; виключає можливість тривалий час перебувати в приміщенні __________ Примітка. Дослідження проводять не менше трьох разів для кожного волонтера в різні дні. Цифрові дані та характер запаху вносяться в робочу таблицю. Інтенсивність запаху текстильних, шкіряних і хутрових матеріалів та виробів з них для дітей не повинна перевищувати 1 бал, а для дорослих - 2 бали. Окремо повідомляємо, що результати Висновку ДСЕЕ залежать від того, який саме зразок надано для дослідження: дитячої білизни чи для дорослих. У складі нашої пропозиції надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18/27263 від 08.12.2020, в якому відображено дослідження комплектів білизни для дорослих та для дітей, внаслідок чого за результатами дослідження вказано «інтенсивність запаху не більше 1 балу (для дитячого асортименту) не більше 2 балів (для дорослих)». Окремо зазначаємо, що пропонована нами продукція не шкодить здоров’ю, є безпечною як для дітей, так і для дорослих, що підтверджено висновками ДСЕЕ, що надаються у складі нашої пропозиції. У разі потреби, Учасник ТОВ «БІГ МАГНАТ» гарантує проводити додаткову державну експертизу на визначення інтенсивності запаху на кожну партію товару, яка не буде перевищувати 1 бал, що буде поставлятись Замовнику у разі визначення нас переможцем закупівлі, з метою підтвердження безпечності кожної партії товару для використання. Враховуючи викладене вище, вважаємо відхилення нашої більш економічно вигідної пропозиції незаконним. Вважаємо, що в складних умовах війни, враховуючи те, що закупівля проводиться з метою підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб вважаємо відхилення пропозиції ТОВ «БІГ МАГНАТ», яка відповідає усім умовам закупівлі і є дешевшою від пропозиції переможця закупівлі ТОВ «ТК-Домашній Текстиль» на 4 126 590,00 грн. (чотири мільйони сто двадцять шість тисяч п'ятсот дев’яносто гривень 00 копійок) незаконним та злочинним. Нагадуємо Замовнику щодо необхідності виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якого проводиться закупівля, зокрема щодо необхідності дотримання Замовником приципів здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 5 Закуну, а саме: Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Одночасно повідомляємо, що ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" не виконав умову документації Замовника щодо чинності сертифікату на відповідність вимогам ISO 14001:2015: «Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 (має бути дійсний на термін подачі пропозиції); Сертифікат повинен розповсюджуватися та охоплювати неспеціалізовану оптову торгівлю», зокрема ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" надано Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 від 20.10.2021 №UA.СУ.1400.0552/3-21, у якому вказано, що він вважається чинним за умови щорічного підтвердження. Контроль відповідності здійснюється шляхом технічного нагляду. Повідомляємо, що ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" не надав у складі своєї пропозиції Звіт технічного нагляду за 2022 рік, таким чином не підтвердив вимогу Замовника щодо надання чинного сертифікату системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015. З огляду на викладене вище сертифікат що ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 є нечинним на дату подання пропозиції та пропозиція ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" підлягає відхиленню за невідповідність умовам тендерної документації Замовника. Враховуючи вказане вище, вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «БІГ МАГНАТ, одночасно скасувавши рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "ТК-Домашній Текстиль".
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Відповідно вашої вимоги надаємо наступну інформацію, тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). Відповідно до Особливостей, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернень та/або вимог стосовно вимог технічної специфікації не надходило. Оскільки закупівля проводиться для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб замовником було визначено «інтенсивність запаху не більше 1 балу». Відповідно до інформації наданої Вами в тендерній пропозиції в висновку ДСЕЕ №12.2-18-1/16186 від 21.07.2020, в якому визначено інтенсивність запаху не більше 2 балів, та інформації в висновку ДСЕЕ №12.2-18-1/11450 від 15.06.2021, в якому визначено інтенсивність запаху не більше 2 балів, що не відповідає вимогам технічної специфікації. Відповідно до інформації зазначеній на сертифікаті «Дійсний до: 23.02.2023». Замовником не було встановлено вимоги стосовно надання звіту з щорічного технічного нагляду оскільки контроль відповідності встановлюється органом з сертифікації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

вимога щодо скасування незаконного рішення

Номер: 131ca7b1d720433b872c6c02003fd48a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-25-007431-a.c1
Назва: вимога щодо скасування незаконного рішення
Вимога:
ВИМОГА Учасник процедури закупівлі: «Постільна білизна (2 подушки та ковдра) для здійснення заходів з підтримки внутрішньопереміщених або евакуйованих осіб ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю UA-2022-10-25-007431-a ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БІГ МАГНАТ» (скорочена назва ТОВ «БІГ МАГНАТ») код ЄДРПОУ 43772783 заперечує щодо відхилення нашої пропозиції при участі у закупівлі та не погоджуємось з причиною нашої дискваліфікації, що вказана Замовником: «Учасник в повному обсязі не підтвердив відповідність запропонованих складових набору медичним критеріям безпеки, що вимагалися Замовником у п.4 Додатку №3 до тендерної документації. Наданий учасником у складі тендерної пропозиції висновок ДСЕЕ не відповідає вимогам, установленим Замовником в частині «інтенсивність запаху не більше 1 балу». Учасник ТОВ «БІГ МАГНАТ» повідомляє, що у складі нашої тендерної пропозиції міститься висновок ДСЕЕ № 12.2-18/27263 від 08.12.2020, у якому вказано, що «інтенсивність запаху не більше 1 балу (для дитячого асортименту) не більше 2 балів (для дорослих), що у повному обсязі відповідає умовам закупівлі та чинному законодавству, зокрема вимозі відповідно до вимог ДСанПіН 3.3-182-2012 “Матеріали та вироби текстильні, шкіряні і хутрові. Основні гігієнічні вимоги”, затверджені наказом МОЗ України від 29. 12. 2012 р. № 1138, зареєстрованим у Мін’юсті 09. 01. 2013 р. за № 86/22618, підтвердження відповідності до яких визначив Замовник у тендерній документації на закупівлю. Відповідно до приміток Додатку 5 вказана вищезгадана вимога щодо інтенсивності запаху: «Інтенсивність запаху текстильних, шкіряних і хутрових матеріалів та виробів з них для дітей не повинна перевищувати 1 бал, а для дорослих - 2 бали.». Надаємо Додаток 5: Додаток 5 до Державних санітарних норм та правил «Матеріали та вироби текстильні, шкіряні і хутрові. Основні гігієнічні вимоги» ВИЗНАЧЕННЯ одориметричних показників Одориметричні дослідження включають: визначення зовнішнього стану виробів (цілісність упаковки, естетичність виробів, відповідність їх призначенню і віковій групі тощо); встановлення характеру і оцінки інтенсивності запаху. Визначення характеру та інтенсивності запаху продукції проводиться шляхом залучення волонтерів (не менше 6 осіб), які не мають змін органів нюху і порожнини носа. Дослідження проводять у добре освітленому та провітреному приміщенні. При встановленні характеру запаху звертається увага на наявність чи відсутність стороннього неприємного і непритаманного для даного виробу запаху тощо. Інтенсивність запаху визначається за п'ятибальною шкалою (Райт Р.Х., 1966 р.) відповідно до таблиці: Інтенсивність запаху матеріалів текстильних, шкіряних і хутрових та виробів з них Кількісна оцінка в балах Характеристика 0 Відсутній; не виявляється жодним з волонтерів 1 Ледве помітний; виявляється найбільш чутливими особами 2 Слабкий; привертає увагу, але визначається, якщо волонтери націлені на його визначення 3 Виразний; легко відчутний, якщо навіть увагу волонтери не звертають на нього 4 Сильний; звертає на себе увагу 5 Нестерпний; виключає можливість тривалий час перебувати в приміщенні __________ Примітка. Дослідження проводять не менше трьох разів для кожного волонтера в різні дні. Цифрові дані та характер запаху вносяться в робочу таблицю. Інтенсивність запаху текстильних, шкіряних і хутрових матеріалів та виробів з них для дітей не повинна перевищувати 1 бал, а для дорослих - 2 бали. Окремо повідомляємо, що результати Висновку ДСЕЕ залежать від того, який саме зразок надано для дослідження: дитячої білизни чи для дорослих. У складі нашої пропозиції надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18/27263 від 08.12.2020, в якому відображено дослідження комплектів білизни для дорослих та для дітей, внаслідок чого за результатами дослідження вказано «інтенсивність запаху не більше 1 балу (для дитячого асортименту) не більше 2 балів (для дорослих)». Окремо зазначаємо, що пропонована нами продукція не шкодить здоров’ю, є безпечною як для дітей, так і для дорослих, що підтверджено висновками ДСЕЕ, що надаються у складі нашої пропозиції. У разі потреби, Учасник ТОВ «БІГ МАГНАТ» гарантує проводити додаткову державну експертизу на визначення інтенсивності запаху на кожну партію товару, яка не буде перевищувати 1 бал, що буде поставлятись Замовнику у разі визначення нас переможцем закупівлі, з метою підтвердження безпечності кожної партії товару для використання. Враховуючи викладене вище, вважаємо відхилення нашої більш економічно вигідної пропозиції незаконним. Вважаємо, що в складних умовах війни, враховуючи те, що закупівля проводиться з метою підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб вважаємо відхилення пропозиції ТОВ «БІГ МАГНАТ», яка відповідає усім умовам закупівлі і є дешевшою від пропозиції переможця закупівлі ТОВ «ТК-Домашній Текстиль» на 4 126 590,00 грн. (чотири мільйони сто двадцять шість тисяч п'ятсот дев’яносто гривень 00 копійок) незаконним та злочинним. Нагадуємо Замовнику щодо необхідності виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якого проводиться закупівля, зокрема щодо необхідності дотримання Замовником приципів здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 5 Закуну, а саме: Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Одночасно повідомляємо, що ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" не виконав умову документації Замовника щодо чинності сертифікату на відповідність вимогам ISO 14001:2015: «Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 (має бути дійсний на термін подачі пропозиції); Сертифікат повинен розповсюджуватися та охоплювати неспеціалізовану оптову торгівлю», зокрема ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" надано Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 від 20.10.2021 №UA.СУ.1400.0552/3-21, у якому вказано, що він вважається чинним за умови щорічного підтвердження. Контроль відповідності здійснюється шляхом технічного нагляду. Повідомляємо, що ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" не надав у складі своєї пропозиції Звіт технічного нагляду за 2022 рік, таким чином не підтвердив вимогу Замовника щодо надання чинного сертифікату системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015. З огляду на викладене вище сертифікат що ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 є нечинним на дату подання пропозиції та пропозиція ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" підлягає відхиленню за невідповідність умовам тендерної документації Замовника. Враховуючи вказане вище, вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «БІГ МАГНАТ, одночасно скасувавши рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "ТК-Домашній Текстиль".
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Відповідно вашої вимоги надаємо наступну інформацію, тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). Відповідно до Особливостей, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернень та/або вимог стосовно вимог технічної специфікації не надходило. Оскільки закупівля проводиться для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб замовником було визначено «інтенсивність запаху не більше 1 балу». Відповідно до інформації наданої Вами в тендерній пропозиції в висновку ДСЕЕ №12.2-18-1/16186 від 21.07.2020, в якому визначено інтенсивність запаху не більше 2 балів, та інформації в висновку ДСЕЕ №12.2-18-1/11450 від 15.06.2021, в якому визначено інтенсивність запаху не більше 2 балів, що не відповідає вимогам технічної специфікації. Відповідно до інформації зазначеній на сертифікаті «Дійсний до: 23.02.2023». Замовником не було встановлено вимоги стосовно надання звіту з щорічного технічного нагляду оскільки контроль відповідності встановлюється органом з сертифікації.
Статус вимоги: Не задоволено