• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Чай чорний листовий

Завершена

52 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 527.00 UAH
Період оскарження: 25.10.2022 14:04 - 31.10.2022 18:00
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірне рішення

Номер: 15c0697305c64f148877ecce6988fcf1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-25-007143-a.a2
Назва: Неправомірне рішення
Вимога:
Ознайомивнись з відповіддю Замовника ДЗ "Українська алергологічна лікарня МОЗ України" на вимогу UA-2022-10-25-007143-a.a1, а саме: - розгляд пропозицій проводиться відповідно до статей та норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: В ст. 17 та Ст. 31 визначено перелік причин за якими замовник відхиляє пропозицію учасника. В ст. 17 та Ст. 31 визначено перелік причин за якими замовник відхиляє пропозицію учасника. В жодній статті ЗУ Про публічні закупівлі відсутні визначення можливості відхилення пропозиції учасника торгів, якщо він, не зазначив в наданих документах ідентифікатор закупівлі. Хочемо повідомити про наступне, що п.2 Ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що приміткою п.5 Оголошення які вимагалися Замовником, вказано, що відсутність документів (з зазначенням ідентифікатора закупівлі), передбачених даним Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та Додатками до нього, розцінюється як невідповідність пропозиції Учасника умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі", а значить відсутність ідентифікатора в документах наданих Учасником ФОП Марченко Є.О. являється невідповідністю пропозиції Учасника умовам тендерної документації Замовника (п.2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»). А прийняття рішення щодо визначення переможцем Учасника пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації Замовника являється порушенням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо переглянути Ваше рішення так як для захисту своїх прав та перевірки правомірності Вашого рішення ми змушені будемо звернутися до відповідних уповноважених органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимогу буде задоволено
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 11.11.2022 10:19
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірне рішення

Номер: 36233db151dd4ffd94fc63b7a04c5fcd
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-25-007143-a.a1
Назва: Неправомірне рішення
Вимога:
Відповідно до протоколу від 10.11.2022 №43/11 Замовником ДЗ "Українська алергологічна лікарня МОЗ України" було прийнято рішення про намір укласти договір з переможцем у спрощеній процедурі закупівлі код ДК 021:2015 15860000-4 Кава, чай та супутня продукція, ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-25-007143-a ФОП Марченко Є.О. Вважаємо дане рішення неправомірним, безпідставним, та упередженим так як Учасником процедури закупівлі ФОП Марченко Є.О. при подачі пропозиції та підтверджуючих документів не виконані вимоги Замовника, а саме: - в Оголошенні Замовника вказано, що відсутність документів (з зазначенням ідентифікатора закупівлі), передбачених даним Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та Додатками до нього, розцінюється як невідповідність пропозиції Учасника умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Учасником ФОП Марченко Є.О. в жодному з наданих документів, а саме: - інформаційна довідка; - лист згода на обробку персональних даних; - цінова пропозиція; - лист роз'яснення щодо погодження; - гарантійний лист; - довідка про підпис; -лист погодження з проектом договору; -лист роз'яснення щодо експлуатаційного дозволу; - загальні відомості про учасника; -довідка щодо ліцензування; -довідка щодо статуту; -технічне завдання; -лист гарантію щодо достовірності документів; не надано ідентифікатора закупівлі, а саме UA-2022-10-25-007143-a. А значить Учасник порушив вимоги примітки п.5 Оголошення які вимагалися Замовником. Просимо переглянути Ваше рішення та відхилити пропизицію ФОП Марченко Є.О. так як вона не відповідає вимогам Оголошення які вимагалися Замовником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: УО установи вважає, що висновки про невідповідність пропозиції учасника ФОП Марченко Євгеній Олександрович умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, не ґрунтуються на приписах законів та дійсних обставин, адже умови Оголошення є стандартними та відповідають всім вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі». Абзацом 19 частини 22 статті Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. На виконання цієї вимогу Закону Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” було затверджено перелік формальних помилок. 1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: • уживання великої літери; • уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; • використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; • зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; • застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; • написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; • нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Таким чином з огляду на визначення причин пункту 5 цього наказу, Учасником було надано згоду з умовами проекту договору, то є посилання на даний документ, але в частині оформлення самого документу, було формально пропущено Специфікацію, яка і є невід’ємною частиною договору, тобто учасником надано згоду на її існування. Так само замовником не вимагалось від учасників торгів надання саме специфікації до договору, а лише «- погоджений проєкт договору (Додаток 3)» Розгляд пропозицій проводиться відповідно до статей та норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: В ст. 17 та Ст. 31 визначено перелік причин за якими замовник відхиляє пропозицію учасника. В ст. 17 та Ст. 31 визначено перелік причин за якими замовник відхиляє пропозицію учасника. В жодній статті ЗУ Про публічні закупівлі відсутні визначення можливості відхилення пропозиції учасника торгів, якщо він, не зазначив в наданих документах ідентифікатор закупівлі. В пропозиції переможця є підтвердження того, що пропонуємий товар сертифікований. Таким чином учасником виконані всі вимоги тендерної документації. Формальні помилки до кваліфікації учасників торгів та вимог до предмета закупівлі ніякого відношення не мають.
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 11.11.2022 10:19