• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М'ясо яловичини с/м (великокускове, м’якушеве, безкісткове); Чверть куряча с/м(1 кат.)

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII у редакції № 114-IX від 19.09.2019 з урахуванням особливестей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178

Завершена

430 470.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 152.35 UAH
Період оскарження: 25.10.2022 12:16 - 30.10.2022 01:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на дії (рішення) Замовника

Номер: 23a13a4202ff4343a02c80e82dac09c2
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-25-005196-a.c2
Назва: СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на дії (рішення) Замовника
Скарга:
Антимонопольному комітету України (Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ) 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45, Тел. (044) 594-64-12, 520-10-42 СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Товариство з обмеженою відповідальністю «ОПТІФУД» Код ЄДРПОУ: 39999148 65078, Одеська область, м. Одеса, вул., Генерала Петрова 23/2, кв. 1 , тел.: (093) 413-53-50 Електронна пошта: optifood@ukr.net ЗАМОВНИК: Одеський національний медичний університет Код ЄДРПОУ 02010801 65082, Україна, м. Одеса, провулок Валіховський, 2 тел.: (048)712-31-50, Електронна пошта: tender@onmedu.edu.ua Процедура: Відкриті торги з особливостями Інформація про закупівлю ID: 7a0c4ca8a05149849bfa2522c22ee633 Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-10-25-005196-a СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на дії (рішення) Замовника Одеським національним медичним університетом (далі Замовник) було оголошено відкритті торги з особливостями (далі - відкриті торги) щодо предмету закупівлі 15110000-2 «М'ясо» Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 (М'ясо яловичини с/м (великокускове, м’якушеве, безкісткове); Чверть куряча с/м(1 кат.)) , ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-25-005196-a, на очікувану вартість 430 470,00 гривень з ПДВ. До участі у відкритих торгах було подано три тендерні пропозиції учасниками: - Товариство з обмеженою відповідальністю "ОПТІФУД" - ФОП "Кравець Олексій Григорович" - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВА КОМПАНІЯ АБСОЛЮТ» Посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-25-005196-a Оцінка тендерних пропозицій була проведена автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, за ціною, шляхом застосування електронного аукціону, за результатами якого найбільш економічно вигідною визначено пропозицію ТОВ «ОПТІФУД» (також по тексту «Скаржник» «Учасник-переможець») з ціною 287 880, 00 грн. з ПДВ. 07.11.2022 р. Протокольним рішенням 03/65-ВТ уповноваженої особи Замовник встановив, що ТОВ «ОПТІФУД» відповідає усім вимогам, визначеним в тендерній документації Замовника, що є підставою для визначення його переможцем та прийнято рішення щодо укладення договору на закупівлю 15110000-2 «М'ясо» Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 (М'ясо яловичини с/м (великокускове, м’якушеве, безкісткове); Чверть куряча с/м(1 кат.)) саме з цим учасником. 09.11.2022 року Скаржником було завантажено передбачені Додатком 1 до тендерної документації документи щодо підтвердження відсутності підстав для відхилення пропозиції у відповідності до ст.17 Закону,а саме: Підстава для відхилення Замовником Документи, що повинен був завантажити Переможець процедури закупівлі (відповідно до Додатку 1 Тендерної документації) Назва файлу завантаженого документу на Прозорро ТОВ «ОПТІФУД» Частина перша статті 17 Закону 1. Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі перевіряється безпосередньо замовником під час проведення процедур закупівель, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, якщо доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Інформація перевірялась замовником самостійно. 2. Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, якщо доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. У зв’язку з тим , що станом на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів відповідний реєстр не працює, переможець надає Витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення або інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, видану відповідно до ПОЛОЖЕННЯ про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, затвердженого Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції 09.02.2018 № 166 Довідка.pdf 3. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, якщо доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. У зв’язку з тим , що станом на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів відповідний реєстр не працює, переможець надає інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, видану відповідно до ПОЛОЖЕННЯ про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, затвердженого Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції 09.02.2018 № 166. Довідка2. pdf 4. Суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Перевіряється замовником у Зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу. Оприлюднена у формі відкритих даних на веб-ресурсі: https://amcu.gov.ua/ Інформація перевірялась замовником самостійно. 5. фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; Витяг* з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» , виданий відповідно до Порядку доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30 березня 2022 року № 207, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути із датою видачі не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus. 6. службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; Витяг МВС.pdf 7. Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника перевіряється безпосередньо замовником під час проведення процедур закупівель, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, якщо доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Інформація перевірялась замовником самостійно. 8. Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, якщо доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. У зв’язку з тим , що станом на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів відповідний реєстр не працює, Переможець надає інформаційну довідку або інформаційний лист, виданий міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України, що суб’єкт господарювання не включено до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких розпочато провадження у справі про банкрутство Порядок отримання відомостей із зазначеного реєстру за посиланням: https://minjust.gov.ua/news/ministry/zmineno-poryadok-otrimannya-vidomostey-z-edinogo-reestru-pidpriemstv-schodo-yakih-porusheno-provadjennya-u-spravi-pro-bankrutstvo Довідка банкрутство.pdf 9. У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, якщо доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. У зв’язку з тим, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до відповідної публічної інформації є обмеженим, Переможець надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (повний) видається відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України 10.06.2016 № 1657/5 Витяг ЄДР. pdf 10. Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) документи від переможця не вимагаються документи від переможця не вимагаються 11. Учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" перевіряється безпосередньо замовником під час проведення процедур закупівель, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Інформація перевірялась замовником самостійно 12. Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Витяг* з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» , виданий відповідно до Порядку доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30 березня 2022 року № 207, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути із датою видачі не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus. Витяг МВС.pdf 13. Учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника Замовник не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності. документи від переможця не вимагаються Частина друга статті 17 Закону Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 Закону, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Переможець надає довідку в довільній формі про те, що між ним та замовником раніше не було укладено договір про закупівлю, за яким не виконано договірні зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Переможець процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього переможець повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Довідка ч2 ст17 .pdf Оновлена цінова пропозиція PDF (Документи додаються до скарги «Документи переможця. Rar») 14.11.2022 року Замовником прийнято протиправне рішення 03/69-ВТ щодо відхилення пропозиції переможця на підставі на підставі абз.3 пп.3 п.41 Особливостей. (Документи додаються до скарги «Рішення 03/69-ВТ. pdf») 18.11.2022 року ТОВ «ОПТІФУД» було подано скаргу до Органу оскарження на протиправне рішення щодо відхилення пропозиції. 29.11.2022 року Органом оскарження було задоволено скаргу ТОВ «ОПТІФУД» та прийнято Рішення №7025-р/пк-пз від 29.11.2022 р ., яким встановлено: «1. Зобов'язати Одеський національний медичний університет скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ОПТІФУД" за процедурою закупівлі — "М'ясо яловичини с/м (великокускове, м’якушеве, безкісткове); Чверть куряча с/м(1 кат.)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-10-25-005196-a.» Документи додаються до скарги «рішення №7025-р/пк-пз. pdf» Таким чином, рішенням органу оскарження було підтверджено протиправність відхилення пропозиції Скаржника з підстав передбачених абз.3 пп.3 п.4 Особливостей, та виконання Скаржником вимог тендерної документації щодо підтвердження відсутності підстав для відхилення пропозиції у відповідності до ст.17 – підтверджено. Тобто, з урахуванням ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та норм ЗУ «Про Антимонопольний комітет України» уповноваженим центральним органом влади (Органом оскарження у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі») був підтверджений юридичний факт виконання ТОВ «ОПТІФУД» вимог тендерної документації щодо підтвердження відсутності підстав для відхилення пропозиції у відповідності до ст.17 та протиправность рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «ОПТІФУД» на такій підставі (а саме – не надання у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей). Між тим, після повторного визнання переможцем процедури закупівлі Скаржника ТОВ «ОПТІФУД» (протокольне рішення №8 від 01.12.2022 року - документ додається до скарги), Замовником повторно прийнято рішення (протокольне рішення №03/84-ВТ від 08.12.2022 року - документ додається до скарги) про відхилення пропозиції Скаржника на тій самій підставі, що вже була предметом розгляду органу оскарження, а саме на підставі ненадання документального підтвердження відсутності підстав для відхилення пропозиції, що узгоджується із той самою нормою абз.3 пп.3 п.41 Особливостей. Варто зазначити, що після оприлюднення повторного визнання пропозиції Скаржника переможцем процедури закупівлі, а саме 01.12.2022 року, Скаржник крім відсутності юридичної необхідності повторного доказування відсутності підстав для відхилення його пропозиції, не мав фізичної можливості завантажити повторно ті ж самі документи переможця, у зв’язку з обставинами що не залежали від його волі, а саме. На сьогоднішній день в енергосистемі країни дуже напружена ситуація, внаслідок постійних ракетних обстрілів з боку рф, що призвело до вимушених заходів з проведення екстрених відключень світла, спрямованих на збалансування енергосистеми та уникнення аварій на обладнанні. Так, в період з 01.12.2022 року по 05.12.2022 року було здійснено ряд ворожих атак на енергетичну систему України, що розташована в Одеській області. Місто Одеса (місцезнаходження Скаржника) та вся Одеська область була залишена без світла майже на 5 діб поспіль. Поступове відновлення електропостачання продовжується по день подання даної Скарги. (Посилання на сайт з новинами ДТЕК Одеські Електромережі https://www.dtek-oem.com.ua/ua). Скаржник вважає обґрунтованим та об’єктивним той факт, що невиконання ним непередбаченої документацією вимоги щодо повторного завантаження документів переможця ніяким чином не вплинуло на зміст його пропозиції та хід проведення процедури відкритих торгів з Особливостями. Усі наявні в пропозиції Скаржника довідки щодо підтвердження відсутності підстав для відхилення його пропозиції були актуальними станом на 08.12.2022 року (дату повторного відхилення). Дублювати одні й ті самі документи не вбачається сенсу, всі документи, які повинен був надати переможець, вже містилися та відображалися в системі Прозорро. (СКРІНШОТ з сайту прозоро – додається до скарги). Крім того, Скаржник вважає за необхідне звернути уваги Органу оскарження, що документацією до закупівлі не було передбачено порядку повторного подання документів на підтвердження відсутності підстав для відхилення пропозиції переможця. У відповідності до умов тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Відповідно до змісту Додатку 1 Документації встановлені наступні вимоги за ст. 17 Закону: 3. Перелік документів та/або інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА ТА ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі”: Підстава для відхилення Учасники процедури закупівлі Переможець процедури закупівлі Частина перша статті 17 Закону 1. Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. перевіряється безпосередньо замовником під час проведення процедур закупівель, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, якщо доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. 2. Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, якщо доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. У зв’язку з тим , що станом на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів відповідний реєстр не працює, переможець надає Витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення або інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, видану відповідно до ПОЛОЖЕННЯ про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, затвердженого Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції 09.02.2018 № 166 3. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, якщо доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. У зв’язку з тим , що станом на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів відповідний реєстр не працює, переможець надає інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, видану відповідно до ПОЛОЖЕННЯ про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, затвердженого Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції 09.02.2018 № 166. 4. Суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.учасників не вимагаються Перевіряється замовником у Зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу. Оприлюднена у формі відкритих даних на веб-ресурсі: https://amcu.gov.ua/ 5. фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Витяг* з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» , виданий відповідно до Порядку доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30 березня 2022 року № 207, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути із датою видачі не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus. 6. службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 7. Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. перевіряється безпосередньо замовником під час проведення процедур закупівель, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, якщо доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. 8. Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, якщо доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. У зв’язку з тим , що станом на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів відповідний реєстр не працює, Переможець надає інформаційну довідку або інформаційний лист, виданий міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України, що суб’єкт господарювання не включено до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких розпочато провадження у справі про банкрутство Порядок отримання відомостей із зазначеного реєстру за посиланням: https://minjust.gov.ua/news/ministry/zmineno-poryadok-otrimannya-vidomostey-z-edinogo-reestru-pidpriemstv-schodo-yakih-porusheno-provadjennya-u-spravi-pro-bankrutstvo 9. У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, якщо доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. У зв’язку з тим, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до відповідної публічної інформації є обмеженим, Переможець надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (повний) видається відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України 10.06.2016 № 1657/5 10. Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. документи від переможця не вимагаються 11. Учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. перевіряється безпосередньо замовником під час проведення процедур закупівель, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. 12. Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Витяг* з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» , виданий відповідно до Порядку доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30 березня 2022 року № 207, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути із датою видачі не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus. 13. Учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження відсутності зазначеної підстави. Замовник не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності. Частина друга статті 17 Закону Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 Закону, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Переможець надає довідку в довільній формі про те, що між ним та замовником раніше не було укладено договір про закупівлю, за яким не виконано договірні зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Переможець процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього переможець повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. За змістом Додатку 1 до тендерної документації Замовником не було встановлено необхідності повторного завантаження документів для переможця у разі процедури оскарження, або зупинення строків перебігу процедури закупівлі, тощо. Відповідно до абз.3 пп.3 п.41 Особливостей встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей. ТОВ «ОПТІФУД» наголошує що ним було надано у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, а у Замовника були відсутні правові підстави для відхилення пропозиції Скаржника на такій підставі. Замовником фактично прийняте рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ОПТІФУД» на тих самих підставах, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення. Все вищезазначене свідчить про упередженість та необ’єктивність Замовника. Замовнику слід враховувати, що закупівлі здійснюються за принципами, установленими статтею 5 Закону, зокрема: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Скаржник не погоджується з рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII у редакції № 114-IX від 19.09.2019 (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Рішення Замовника, що оскаржується, вважаємо таким, що грубо порушує права та інтереси Скаржника, як переможця вказаної процедури закупівлі. Скаржник вважає прийняте рішення про відхилення його пропозиції таким, що прийняте з порушенням принципу неупередженості та об’єктивності, та спрямоване на дискримінацію ТОВ «ОПТІФУД» як учасника процедури закупівлі. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги Орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі, Підсумовуючи вищевикладене, звертаючись до Антимонопольного комітету України в особі постійно діючої адміністративної колегії як органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, керуючись положеннями ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника – ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ (ідентифікаційний код юридичної особи: 02010801), скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції переможця - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПТІФУД» (ідентифікаційний код юридичної особи: 39999148) в процедурі закупівлі – ВІДКРИТІ ТОРГИ з особливостями, згідно предмету закупівлі – 15110000-2 «М'ясо» Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 (М'ясо яловичини с/м (великокускове, м’якушеве, безкісткове); Чверть куряча с/м(1 кат.)), ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-25-005196-a. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Тендерна документація замовника з Додатком 1 до Тендерної документації ; 2. Протокольне рішенням про визнання ТОВ «ОПТІФУД» переможцем 03/65-ВТ уповноваженої особи від 07.11.2022 р.; 3. Протокольне рішенням відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ «ОПТІФУД» 03/69-ВТ уповноваженої особи від 14.11.2022 р.; 4. Документи переможця. Rar; 5. Рішення № 7025-р/пк-пз від 29.11.2022 р.; 6. Протокольне рішення про намір укласти договір № 8 від 01.12.2022 року ; 7. Протокольне рішення про повторне відхилення пропозиції №03/84-ВТ від 08.12.2022 року; 8. Скріншот наданих документів ТОВ «ОПТІФУД» з сайту Прозорро . Директор ТОВ «ОПТІФУД» ЖУРАКОВСЬКИЙ Сергій
Дата розгляду скарги: 22.12.2022 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.12.2022 15:38
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.12.2022 17:24
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ОПТІФУД", Жураковский Сергей Леонидович 380934135350 optifood@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції

Номер: 92244f471ca545558e2dcb213e46a286
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-25-005196-a.b1
Назва: Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції
Скарга:
Вих. № 17/11 -1 від 18.11.2022 р. Антимонопольному комітету України (Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ) 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45, Тел. (044) 594-64-12, 520-10-42 СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Товариство з обмеженою відповідальністю «ОПТІФУД» Код ЄДРПОУ: 39999148 65078, Одеська область, м. Одеса, вул., Генерала Петрова 23/2, кв. 1 , тел.: (093) 413-53-50 Електронна пошта: optifood@ukr.net ЗАМОВНИК: Одеський національний медичний університет Код ЄДРПОУ 02010801 65082, Україна, м. Одеса, провулок Валіховський, 2 тел.: (048)712-31-50, Електронна пошта: tender@onmedu.edu.ua Процедура: Відкриті торги з особливостями Інформація про закупівлю ID: 7a0c4ca8a05149849bfa2522c22ee633 Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-10-25-005196-a СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на дії (рішення) Замовника Одеським національним медичним університетом (далі Замовник) було оголошено відкритті торги з особливостями (далі - відкриті торги) щодо предмету закупівлі 15110000-2 «М'ясо» Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 (М'ясо яловичини с/м (великокускове, м’якушеве, безкісткове); Чверть куряча с/м(1 кат.)) , ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-25-005196-a, на очікувану вартість 430 470,00 гривень з ПДВ. До участі у відкритих торгах було подано три тендерні пропозиції учасниками: - Товариство з обмеженою відповідальністю "ОПТІФУД" - ФОП "Кравець Олексій Григорович" - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВА КОМПАНІЯ АБСОЛЮТ» Посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-25-005196-a Оцінка тендерних пропозицій була проведена автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, за ціною, шляхом застосування електронного аукціону, за результатами якого найбільш економічно вигідною визначено пропозицію ТОВ «ОПТІФУД» (також по тексту «Скаржник» «Учасник-переможець») з ціною 287 880, 00 грн. з ПДВ. Замовник, розглянувши тендерну пропозицію, Протокольним рішенням 03/65-ВТ уповноваженої особи від 07.11.2022 р. встановив, що ТОВ «ОПТІФУД» відповідає усім вимогам, визначеним в тендерній документації Замовника, що є підставою для визначення його переможцем та прийнято рішення щодо укладення договору на закупівлю 15110000-2 «М'ясо» Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 (М'ясо яловичини с/м (великокускове, м’якушеве, безкісткове); Чверть куряча с/м(1 кат.)) саме з цим учасником. Відповідно до абз. 3 пп. 11 п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Учасник-переможець надав повний перелік документів, що вимагався Замовником в тендерній документації та додатками до неї, а саме: Підстава для відхилення Замовником Документи, що повинен був завантажити Переможець процедури закупівлі (відповідно до Додатку 1 Тендерної документації) Назва файлу завантаженого документу на Прозорро ТОВ «ОПТІФУД» Частина перша статті 17 Закону 1. Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі перевіряється безпосередньо замовником під час проведення процедур закупівель, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, якщо доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Інформація перевірялась замовником самостійно. 2. Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, якщо доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. У зв’язку з тим , що станом на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів відповідний реєстр не працює, переможець надає Витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення або інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, видану відповідно до ПОЛОЖЕННЯ про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, затвердженого Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції 09.02.2018 № 166 Довідка.pdf 3. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, якщо доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. У зв’язку з тим , що станом на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів відповідний реєстр не працює, переможець надає інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, видану відповідно до ПОЛОЖЕННЯ про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, затвердженого Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції 09.02.2018 № 166. Довідка2. pdf 4. Суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Перевіряється замовником у Зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу. Оприлюднена у формі відкритих даних на веб-ресурсі: https://amcu.gov.ua/ Інформація перевірялась замовником самостійно. 5. фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; Витяг* з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» , виданий відповідно до Порядку доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30 березня 2022 року № 207, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути із датою видачі не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus. 6. службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; Витяг МВС.pdf 7. Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника перевіряється безпосередньо замовником під час проведення процедур закупівель, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, якщо доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Інформація перевірялась замовником самостійно. 8. Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, якщо доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. У зв’язку з тим , що станом на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів відповідний реєстр не працює, Переможець надає інформаційну довідку або інформаційний лист, виданий міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України, що суб’єкт господарювання не включено до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких розпочато провадження у справі про банкрутство Порядок отримання відомостей із зазначеного реєстру за посиланням: https://minjust.gov.ua/news/ministry/zmineno-poryadok-otrimannya-vidomostey-z-edinogo-reestru-pidpriemstv-schodo-yakih-porusheno-provadjennya-u-spravi-pro-bankrutstvo Довідка банкрутство.pdf 9. У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, якщо доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. У зв’язку з тим, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до відповідної публічної інформації є обмеженим, Переможець надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (повний) видається відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України 10.06.2016 № 1657/5 Витяг ЄДР. pdf 10. Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) документи від переможця не вимагаються документи від переможця не вимагаються 11. Учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" перевіряється безпосередньо замовником під час проведення процедур закупівель, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Інформація перевірялась замовником самостійно 12. Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Витяг* з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» , виданий відповідно до Порядку доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30 березня 2022 року № 207, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути із датою видачі не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus. Витяг МВС.pdf 13. Учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника Замовник не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності. документи від переможця не вимагаються Частина друга статті 17 Закону Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 Закону, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Переможець надає довідку в довільній формі про те, що між ним та замовником раніше не було укладено договір про закупівлю, за яким не виконано договірні зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Переможець процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього переможець повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Довідка ч2 ст17 .pdf Оновлена цінова пропозиція PDF Таким чином Переможець надав усі документи, що вимагалися Замовником від переможця. (Документи додаються до скарги «Документи переможця. Rar») Проте, Замовник розглянувши тендерну пропозицію переможця за вказаними відкритими торгами, Протокольним рішенням 03/69-ВТ уповноваженої особи від 14.11.2022 р. помилково встановив, що ТОВ «ОПТІФУД» не надав у повному обсязі документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 6 та 12 частини першої статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: «…ТОВ «ОПТІФУД» надано Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» не у відповідності до Порядку доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30 березня 2022 року № 207, а саме – без засвідчення електронною печаткою служби ЄІС МВС чим порушило вимоги Додатку 1 до тендерної документації. Вищезазначене є підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ «ОПТІФУД» згідно абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей через те, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб зазначений у тендерній документації документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту44 цих Особливостей». Скаржник не може погодитися з даним рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також норми Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII у редакції № 114-IX від 19.09.2019 (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Закон), так як переможець ТОВ «ОПТІФУД» надав у повному обсязі документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 6 та 12 частиною першої статті 17 Закону, з огляду на наступне. Відповідно до Переліку документів та/або інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пп. 6 та 12 частини першої статті 17 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагав від Переможця процедури закупівлі надати : «Витяг* з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий відповідно до Порядку доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30 березня 2022 року № 207, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути із датою видачі не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus» (далі по скарзі Витяг з ІАС)." Незрозумілим є трактування Замовника в частині відхилення пропозиції Скаржника, а саме: «… ТОВ «ОПТІФУД» надано Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» не у відповідності до Порядку…». Скаржник не розуміє, яким чином Витяг з ІАС можна отримати «не у відповідності до Порядку», та вважає таку аргументацію відхилення Замовника абсурдною, зважаючи на наступне. Відповідно до п. 2 Розділу I. Загальні положення Порядку доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30 березня 2022 року № 207 (далі Порядок ) витяг з ІАС - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням ІАС та містить відомості з неї, які є актуальні на дату та час його формування. Кожному Витягу присвоюється унікальний електронний ідентифікатор (QR-код), який забезпечує перехід за посиланням на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах ІАС. Як бачимо Витяг з ІАС, що наданий ТОВ «ОПТІФУД» - Переможцем процедури закупівлі (додається окремим файлом до скарги «Витяг МВС. pdf») повністю відповідає вимогам, що встановлені Порядком, а саме: - сформований програмним забезпеченням ІАС; - містить відомості з неї, які є актуальні на дату та час його формування; - має унікальний електронний ідентифікатор (QR-код), який забезпечує перехід за посиланням на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах ІАС . Таким чином Витяг ІАС виданий відповідно до Порядку, визначеному законодавством та Тендерною документацією. За результатами перевірки QR-коду, Замовник мав можливість перевірити достовірність Витягу з ІАС. Скануючи QR-код можна перейти за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatusResult/423848/2022-11-08T11:11:05.042861321/2022-11-08T11:11:05.601333002?path=gl2skr0atcQDUT3657DABTX-i0_oqgqHm8q7yEBo7C1dSo-w9BV0XzbwiOnQ9MVKxCuYULPEkzqCgMR-CbOCSw Інформація за посиланням надається наступна (скріншот надається до скарги «скріншот посилання за QR-кодом.pdf »): «Витяг за №ВР-000423848 видавався 08.11.2022 особі з наступними персональними даними: ПІБ: ЖУРАКОВСЬКИЙ СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ Громадянство: Україна Стать: Чоловіча Дата народження: 06.10.1979 Місце народження: Україна, Одеська, Градениці Попереднє прізвище: «Інформація не надана» Попереднє імʼя: «Інформація не надана» Попереднє по батькові: «Інформація не надана» Мета запиту: Оформлення участі у процедурі публічної закупівлі/спрощеної публічної закупівлі/» Також Замовник мав можливість перевірити Витяг з ІАС на офіційному сайті МВС за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/checkStatus . Перевірши Витяг з ІАС наданий ТОВ «ОПТІФУД» за номером, можна побачити наступну інформацію (скріншот додається «скріншот перевірка витягу. pdf »): Перевірка Витягу за Номером Витяг за №ВР-000423848 видавався особі з датою народження 06.10.1979 станом на 08.11.2022. Підстава перевірки - Оформлення участі у процедурі публічної закупівлі/спрощеної публічної закупівлі За перевіреною інформацією вбачається, що Витяг з ІАС є достовірним та чинним. Окрім того Витяг з ІАС Наданий ТОВ «ОПТІФУД» наданий із датою видачі не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю датується 07.11.2022 р. Витяг наданий станом на 08.11.2022 р. Замовник у своїй аргументації відхилення Скаржника посилається на те, що Витяг з ІАС наданий «…без засвідчення електронної печатки служби ЄІС МВС, чим порушено вимогу Додатку 1 до тендерної документації». Звертаємо увагу, що тендерною документацією та додатками до неї не вимагалось надання Витягу з ІАС засвідченого електронною печаткою служби ЄІС МВС або ж надання витягу у формі саме електронного документа. А тому незрозуміло яким чином Замовник дійшов до висновків про невідповідність пропозиції Учасника-переможця. Аналогічна практика із зазначеного питання викладена у Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладено № 5816-р/пк-пз від 13.09.2022 р. (рішення додається до скарги ). Таким чином, ТОВ «ОПТІФУД» повністю виконав ВСІ умови Додатку 1 до Тендерної документації, у тому числі надав Замовнику у повному обсязі документи для переможця, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 6 та 12 частини першої статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». На підставі чого, пропозиція суб’єкта оскарження ТОВ «ОПТІФУД» була неправомірно відхилена Замовником. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Частиною четвертою статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Відповідно до частин першої-четвертої ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Підсумовуючи вищевикладене, звертаючись до Антимонопольного комітету України в особі постійно діючої адміністративної колегії як органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, керуючись положеннями ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Скасувати Рішення Замовника – ОДЕСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ (ідентифікаційний код юридичної особи: 02010801), яким відхилено пропозицію переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПТІФУД» (ідентифікаційний код юридичної особи: 39999148) в процедурі закупівлі – ВІДКРИТІ ТОРГИ з особливостями, згідно предмету закупівлі – 15110000-2 «М'ясо» Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 (М'ясо яловичини с/м (великокускове, м’якушеве, безкісткове); Чверть куряча с/м(1 кат.)), ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-25-005196-a. 3. Зобов’язати Замовника – ОДЕСЬКТИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ прийняти рішення про визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПТІФУД» (ідентифікаційний код юридичної особи: 39999148) переможцем процедури закупівлі – ВІДКРИТІ ТОРГИ з особливостями , згідно предмету закупівлі – 15110000-2 «М'ясо» Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 (М'ясо яловичини с/м (великокускове, м’якушеве, безкісткове); Чверть куряча с/м(1 кат.)) , ідентифікатор закупівлі, очікувана вартість предмета закупівлі – 287 880, 00 грн. з ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-25-005196-a. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Тендерна документація замовника з Додатком 1 до Тендерної документації 2. Протокольне рішенням про визнання ТОВ «ОПТІФУД» переможцем 03/65-ВТ уповноваженої особи від 07.11.2022 р. 3. Протокольне рішенням відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ «ОПТІФУД» 03/69-ВТ уповноваженої особи від 14.11.2022 р. 4. Документи переможця. Rar 5. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» , виданий відповідно до Порядку доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30 березня 2022 року № 207, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі від 08.11.2022 р. виданий на Директора ТОВ «ОПТІФУД». 6. Скріншот посилання за QR-кодом. pdf 7. Скріншот перевірка витягу. pdf 8. Рішення № 5816-р/пк-пз від 13.09.2022 р. Директор ТОВ «ОПТІФУД» ЖУРАКОВСЬКИЙ Сергій
Дата розгляду скарги: 29.11.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.11.2022 17:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.12.2022 11:57
Дата виконання рішення Замовником: 01.12.2022 17:55
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 7025-р/пк-пз від 29.11.2022 виконано
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ОПТІФУД", Жураковский Сергей Леонидович 380934135350 optifood@ukr.net