• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Лот 1 - послуги медичних лабораторій, код ДК 021:2015 - 85145000-7, лот 2 - послуги медичних лабораторій, код ДК 021:2015 - 85145000-7

Завершена

4 697 598.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 9 694.89 UAH
Період оскарження: 25.10.2022 10:36 - 30.10.2022 01:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: b7ada12970af4372bca155b3c7e83e36
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-25-002626-a.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Доброго дня. Згідно Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» Стаття 7. Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню 1. Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: 15) медична практика; Постанова КМУ від 2 березня 2016 р. № 285 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» визначає вимоги до примічення, зокрема: «Пункт 20. Суб’єкт господарювання щодо кожного місця провадження медичної практики повинен мати відповідний документ, який підтверджує право користування цим приміщенням (право власності, оренди або інше право користування). Приміщення повинні відповідати встановленим санітарним нормам.» «Пункт 21. …мають бути підтверджені актом санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта, виданим уповноваженим на це органом (установою) » Просимо змінити вимоги зазанчені у Додаток 1 до тендерної документації Технічні вимоги: «Учасник повинен надати акт визначення відповідності приміщення для надання медичних послуг санітарним нормам, який повинен відповідати санітарним нормам висновку ДСУ з ПБХП та ЗС (на підтвердження надати висновок ДСУ з ПБХП та ЗС).», так як вважаємо дану вимогу незаконною, дискримінаційною, та такою, що порушує наші права, як учасника закупівлі. Закон України «Про публічні Закупівлі» передбачає (а саме стаття 5), що закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Частина 4 цієї статті чітко визначає, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Аналогічна позиція викладена в частині 4 статті 22 Закону, згідно якої Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо замінити вимогу на формулювання згідно діючого законодавства : «Учасник повинен надати акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта, виданим уповноваженим на це органом (установою)» , так як до уповноваженого органу відносяться і Державні Установи «МЦКПХ» МОЗ України (ДЕРЖАВНІ УСТАНОВИ МІСЬКІ ЦЕНТРИ КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник ! Ваша вимога UA-2022-10-25-002626-a.a2 від 28 жовтня 2022 року розглянута Замовником . 1. Відповідно до п. додатку 1 Учасник повинен надати акт визначення відповідності приміщення для надання медичних послуг санітарним нормам, який повинен відповідати санітарним нормам висновку ДСУ з ПБХП та ЗС (на підтвердження надати висновок ДСУ з ПБХП та ЗС). Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 02.04.2013 року №259 затверджені Державні санітарні норми і правила «Санітарно-протиепідемічні вимоги до закладів охорони здоров'я, що надають первинну медичну (медико-санітарну) допомогу», п.1.3 розділу 1 яких передбачено, що Державний санітарно-епідеміологічний нагляд та контроль за дотриманням вимог цих Державних санітарних норм і правил здійснюють Державна санітарно-епідеміологічна служба України та її територіальні органи. На підставі вищезазначеного, документація містить вимогу щодо надання акту визначення відповідності приміщення для надання медичних послуг санітарним нормам, який повинен відповідати санітарним нормам висновку ДСУ з ПБХП та ЗС та висновку ДСУ з ПБХП та ЗС. Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 1e9ed96edb3e45c4899b877793f9210f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-25-002626-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Доброго дня! Умовами тендерної документації :Додаток 1 до тендерної документації передбачено, що «…Учасник повинен забезпечити розташування пункту по забору біологічного матеріалу у межах не більше 100 м від розташування Замовника з метою оптимізації маршрутів пацієнтів та уникнення конфліктних ситуацій, що можуть виникнути (на підтвердження надати договір оренди).». Вважаємо умови процедури закупівлі, викладені в тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та ми, як потенційний Учасник даної процедури закупівлі, переконані в тому, що вимоги, поставлені Замовником до потенційних учасників, є дискримінаційними та такими, що порушують права Учасників на рівну конкуренцію, з огляду на таке: Замовник даною вимогою обмежує конкуренцію, звужує потенційне коло учасників до Учасника, який має розташування пункту по забору біологічного матеріалу у приміщенні Замовника. Дана вимога, передбачена Замовником, має негативний вплив на конкуренцію при здійсненні процедур закупівель та є такою, що порушує вимоги частини 4 статті 22, статті 29 Закону і принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону, призводить до усунення, обмеження чи спотворення конкуренції при здійсненні процедур закупівель. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Публічні закупівлі згідно із статтею 5 Закону здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частин 3 та 4 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зазначений критерій, передбачений у Додатку 1 пункту 11, умовами тендерної документації, є дискримінаційним щодо потенційних учасників процедур публічних закупівель та має негативний вплив на конкуренцію при здійсненні процедур закупівель, та таким, що порушує вимоги частини 4 статті 22, статті 29 Закону і принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону, призводить до усунення, обмеження чи спотворення конкуренції при здійсненні процедур закупівель. Просимо замінити зазначену вимогу на таку: «…Учасник повинен забезпечити розташування пункту по забору біологічного матеріалу у місті Харкові з метою оптимізації маршрутів пацієнтів та уникнення конфліктних ситуацій, що можуть виникнути (на підтвердження надати договір оренди).» , що не буде порушувати наші права, як потенційного Учасника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації до складу послуг, що є предметом закупівлі включається забір біологічного матеріалу. Вимога щодо розташування пункту по забору біологічного матеріалу у межах не більше 100 м від розташування Замовника обумовлена тим, що наразі в Україні введено воєнний стан, а місто Харків розташоване в районі проведення активних воєнних (бойових) дій, тому ризикувати життям пацієнтів як з приводу здачі аналізів, так і з своєчасності їх виконання та отримання, Замовник - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, метою діяльності якої є збереження життя людини, не має право. Крім того, Замовнику потрібно бути впевненим у своєчасності отримання результатів аналізів, що може бути забезпечено в умовах відсутності транспортного сполучення та електроенергії лише близьким місцезнаходженням лабораторії та/або її відділення(ів). Не будемо також забувати про додаткові фінансові витрати пацієнтів, які можуть виникнути у випадку «незручного» місцезнаходження лабораторії та/або її відділення(ів) та необхідності діставатися до неї транспортом. Зауважимо також, що учасник документально не обґрунтував та не підтвердив неможливість виконання вказаної вимоги, адже наразі в межах 100 м міститься більш ніж 2 лабораторії, та досить багато приміщень здається в оренду. Враховуючи вищенаведене, вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено