• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Теплопостачання для об’єктів: Новопільський ліцей Новопільської сільської ради та Комунальний заклад « Новопільський заклад дошкільний освіти (ясла-садок) «Снігуронька» загального розвитку » Новопільської сільської ради

Завершена

1 257 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 286.50 UAH
Період оскарження: 24.10.2022 12:09 - 30.10.2022 01:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 )

Номер: c5a09b6d13aa473f9eff41d23db94599
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-24-004229-a.b4
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 )
Скарга:
24.10.2022 року Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради (далі — Замовник) оголосив процедуру закупівлі ID UA-2022-10-24-004229-a за ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція. Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 02.11.2022 року. Протоколом уповноваженої особи № 139 від 04 листопада 2022 року Замовник відхилив тендерну пропозицію ШИРОКІВСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО. Підставою для відхилення пропозиції ШИРОКІВСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО є, «тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону». Широківське житлово-комунальне підприємство вважає, що зазначене рішення є протиправним та таким що прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель в частинах: 1. Зазначена Уповноваженою особою підстава для відхилення тендерної пропозиції- «тендерна/пропозиція не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» не передбачена законодавством. 2. Рішення не містить посилання про конкретні підстави відхилення 3. Рішення не містить посилання на відповідні норми Закону, Постанови та умови тендерної документації, яким не відповідає тендерна пропозиція 4. Рішення не містить посилання у чому саме полягає невідповідність 5. Рішенням обмежано право Ширківського ЖКП на усунення невідповідностей відповідно до пункту 40 Постанови. Зважаючи на викладене, прийняте уповноваженою особою рішення, щодо відхилення тендерної пропозиції №139 від 04 листопада 2022р, порушує право Ширківського ЖКП на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. Ширківського ЖКП вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення, щодо відхилення його тендерної пропозиції. Керуючись статтями 5, 18 Закону, ПРОШУ: 1.Прийняти скаргу до розгляду. 2.Скасувати рішення Замовника №139 від 04 листопада 2022р , щодо відхилення тендерної пропозиції Ширківського ЖКП як таке що прийняте в супереч п.43 Постанови, яка кореспондується з частиною другою ст.31 Закону Додатки: Протокол уповноваженої особи № 139 від 04 листопада 2022поку
Дата розгляду скарги: 15.11.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.11.2022 13:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.11.2022 10:52
Дата виконання рішення Замовником: 18.11.2022 12:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно рішення №6750-р/пк-пз від 15.11.2022, УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ скасувало рішення про відхилення тендерної пропозиції ШИРОКІВСЬКОГО ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА за процедурою закупівлі — "Теплопостачання для об’єктів: Новопільський ліцей Новопільської сільської ради та Комунальний заклад "Новопільський заклад дошкільний освіти (ясла-садок) "Снігуронька" загального розвитку" Новопільської сільської ради", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-10-24-004229-a. та повернуло ШИРОКІВСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО на кваліфікацію.
Автор: ШИРОКІВСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО, Юлія Білобородько +380675695328 beloborodko1969@ukr.net
Вимога
Вирішена

Щодо задвоєння закупівлі

Номер: 3457c394b27548b6aed8230c76281eef
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-24-004229-a.a3
Назва: Щодо задвоєння закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник Вами, на авторизованому електронному майданчику, розміщено дві ідентичні закупівлі: UA-2022-10-24-004229-a 24.10.2022 12:09 відкриті торги з особливостями UA-2022-10-17-000899-a 17.10.2022 09:45 відкриті торги Користуючись правом на суб’єктивну думку, звертаємо Вашу увагу, що закупівлі товарів, робіт і послуг, що розпочаті до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178(далі Постанови), завершуються в порядку, що діяв до набрання нею чинності. Дата набрання чинності Постанови:19.10.2022р Ця ситуація ставить Учасників в неоднозначні суперечливі умови незрозумілості дій Замовника, необґрунтовано звужує права Учасників бути обізнаними у моделюванні своєї подальшої поведінки(куди подавати пропозицію?). Звертаємо Вашу увагу, що в тендерну документацію закупівлі UA-2022-10-24-004229-a 24.10.2022 12:09 відкриті торги з особливостями було внесено зміни, які не знайшли свого відображення в тендерній документації закупівлі UA-2022-10-17-000899-a 17.10.2022 09:45 відкриті торги; запитання-відповіді та вимоги, що містить закупівля UA-2022-10-24-004229-a 24.10.2022 12:09 відкриті торги з особливостями, не містяться в закупівлі UA-2022-10-17-000899-a 17.10.2022 09:45 відкриті торги. Просимо прийняти обґрунтоване рішення з урахуванням усіх обставин, що мають значення для його прийняття(відминити одну із закупівель)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, закупівля UA-2022-10-17-000899-a, була скасована! Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

п.3.3,п.3.4,п.3.5 Розділу ІІІ Проекту договору на закупівлю

Номер: e472201ad65f46a78534c6c0b22aed58
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-24-004229-a.a2
Назва: п.3.3,п.3.4,п.3.5 Розділу ІІІ Проекту договору на закупівлю
Вимога:
Згідно з пунктами Розділу ІІІ Проекту договору про теплопостачання: П.3.3.Тариф на теплопостачання може бути змінений у разі зміни обсягу окремих витрат, пов’язаних з виробництвом, транспортування та постачання теплової енергії, з причин, які не залежать від Постачальника, зокрема збільшення або зменшення податків та зборів, мінімальної заробітної плати, орендної плати та амортизаційних відрахувань, підвищення або зниження цін і тарифів на паливо-енергетичні та інші матеріальні ресурси. Підтвердженням зміни тарифу є рішення уповноваженого на те органу. П.3.4. Про зміну діючого тарифу Постачальник повідомляє Споживача листом з наданням відповідного документу про зміну тарифу,який є невід’ємною частиною договору,що містить фактичну інформацію та обгрунтовуючі документи про зміну вартості теплопостачання , за 15 календарних днів до моменту їх зміни. П.3.5. Тариф на теплопостачання за 1 Гкал. може бути зменшений у розмірі узгодженому Сторонами. Статтею 13 Закону України «Про теплопостачання» встановлено, що до основних повноважень органів місцевого самоврядування у сфері теплопостачання належать: регулювання діяльності суб’єктів відносин у сфері теплопостачання в межах, віднесених до відання відповідних рад; затвердження місцевих програм розвитку у сфері теплопостачання, участь у розробці та впровадженні державних і регіональних програм у цій сфері; затвердження з урахуванням вимог законодавства у сфері теплопостачання проектів містобудівних програм, генеральних планів забудови населених пунктів, схем теплопостачання та іншої містобудівної документації; здійснення контролю за забезпеченням споживачів тепловою енергією відповідно до нормативних вимог; погодження на розміщення в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці нових або реконструкцію діючих об’єктів теплопостачання та сприяння розвитку систем теплопостачання на відповідній території; встановлення для всіх категорій споживачів тарифів на теплову енергію і тарифів на виробництво теплової енергії (крім тарифів на теплову енергію, вироблену на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях та когенераційних установках) у порядку і межах, визначених законодавством; щоквартальне оприлюднення встановлених для всіх категорій споживачів тарифів на теплову енергію, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії (крім теплоелектроцентралей, теплоелектростанцій, атомних електростанцій та когенераційних установок); перегляд за власною ініціативою та/або за зверненням суб’єкта господарювання тарифів на теплову енергію, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії (крім теплоелектроцентралей, теплоелектростанцій, атомних електростанцій та когенераційних установок), але не більше одного разу на квартал; погодження інвестиційних програм стосовно об’єктів теплопостачання, що перебувають у комунальній власності, крім тих, що виробляють теплову енергію на теплоелектроцентралях, ТЕС, АЕС, когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії; Відповідно до ст.140,ст.144 Конституції України місцеве самоврядування є правом територіальної громади - жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України. Місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи. Органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території. Рішення органів місцевого самоврядування з мотивів їх невідповідності Конституції чи законам України зупиняються у встановленому законом порядку з одночасним зверненням до суду. Обґрунтування Вимоги: Встановлення тарифу є юридичним фактом, настання якого залежить виключно від волі суб’єкта права (органу місцевого самоврядування) та в силу вимог ст.13 Закону України «Про теплопостачання» об’єктивно не залежать від волі Учасника (Виконавця), є втручанням Замовника в діяльність органу місцевого самоврядування. (суперечить ст.13 Закону України «Про теплопостачання» п.6 ч.1ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі») Вимога: п.3.3 викласти в такій редакції «Тариф на теплопостачання може бути змінений в порядку, встановленому ст.13 Закону України «Про теплопостачання» п.3.4 виключити п.3.5 виключити
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановиний учаснику! Що до п. 3.3. ми не згодні! Підстава: Наказ МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 12.09.2018 № 239, а саме: V. Умови зміни тарифів 1. Зміна тарифів на теплову енергії, її виробництво, транспортування та постачання, тарифів на комунальні послуги здійснюється шляхом перегляду тарифу і його структури або шляхом коригування тарифів. Коригування тарифів здійснюється протягом строку їх дії винятково у випадках зміни вартості окремих складових чинних тарифів із причин, не залежних від суб’єкта господарювання (збільшення або зменшення мінімальної заробітної плати, податків, зборів, обов’язкових платежів, орендної плати та амортизаційних відрахувань, підвищення або зниження цін на паливно-енергетичні ресурси та інші матеріальні ресурси, а також інших складових, щодо зміни вартості яких прийнято рішення уповноваженим державним органом). В усіх інших випадках здійснюється повний перегляд тарифу (тарифів) і його (їх) структури. У разі коригування тарифів кількісні показники, враховані у структурі чинних тарифів, не переглядаються. До п.3.4 будуть внесенні зміни: Про зміну діючого тарифу Постачальник повідомляє Споживача ( орган місцевого самоврядування) шляхом подання відповідної заяви про встановлення тарифів та доданих до неї документів, а саме: всього комплекту документів, зазначених у розділі ІІ Наказу МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ Про затвердження Порядку розгляду органами місцевого самоврядування розрахунків тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, а також розрахунків тарифів на комунальні послуги, поданих для їх встановлення- у разі повного перегляду тарифів; документів, які підтверджують зміну вартості окремих складових тарифів - у разі коригування тарифів. Така Заява повинна бути надана Споживачу за 15 календарних днів до моменту їх зміни. Проти змін в п. 3.5. Не заперечуємо
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

п.4 Технічного завдання (Додаток4)

Номер: ad45774eabf0423094833a0f3e19e3ae
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-24-004229-a.a1
Назва: п.4 Технічного завдання (Додаток4)
Вимога:
Відповідно до п.4Технічного завдання (Технічні, якісні та кількісні характеристики)(Додаток 4) Тариф на теплову енергію повинен включати витрати на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії. Статтею 13 Закону України «Про теплопостачання» встановлено, що до основних повноважень органів місцевого самоврядування у сфері теплопостачання належать: регулювання діяльності суб’єктів відносин у сфері теплопостачання в межах, віднесених до відання відповідних рад; затвердження місцевих програм розвитку у сфері теплопостачання, участь у розробці та впровадженні державних і регіональних програм у цій сфері; затвердження з урахуванням вимог законодавства у сфері теплопостачання проектів містобудівних програм, генеральних планів забудови населених пунктів, схем теплопостачання та іншої містобудівної документації; здійснення контролю за забезпеченням споживачів тепловою енергією відповідно до нормативних вимог; погодження на розміщення в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці нових або реконструкцію діючих об’єктів теплопостачання та сприяння розвитку систем теплопостачання на відповідній території; встановлення для всіх категорій споживачів тарифів на теплову енергію і тарифів на виробництво теплової енергії (крім тарифів на теплову енергію, вироблену на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях та когенераційних установках) у порядку і межах, визначених законодавством; щоквартальне оприлюднення встановлених для всіх категорій споживачів тарифів на теплову енергію, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії (крім теплоелектроцентралей, теплоелектростанцій, атомних електростанцій та когенераційних установок); перегляд за власною ініціативою та/або за зверненням суб’єкта господарювання тарифів на теплову енергію, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії (крім теплоелектроцентралей, теплоелектростанцій, атомних електростанцій та когенераційних установок), але не більше одного разу на квартал; погодження інвестиційних програм стосовно об’єктів теплопостачання, що перебувають у комунальній власності, крім тих, що виробляють теплову енергію на теплоелектроцентралях, ТЕС, АЕС, когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії; Відповідно до ст.140,ст.144 Конституції України місцеве самоврядування є правом територіальної громади - жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України. Місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи. Органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території. Рішення органів місцевого самоврядування з мотивів їх невідповідності Конституції чи законам України зупиняються у встановленому законом порядку з одночасним зверненням до суду. Вимога: Виключити з Технічного завдання (Технічні, якісні та кількісні характеристики)(Додаток 4) п.4 «Тариф на теплову енергію повинен включати витрати на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії» як такий що суперечить ст.13 Закону України «Про теплопостачання» п.6 ч.1ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Обґрунтування Вимоги: Встановлення тарифу є юридичним фактом, настання якого залежить виключно від волі суб’єкта права (органу місцевого самоврядування) та в силу вимог ст.13 Закону України «Про теплопостачання» об’єктивно не залежать від волі Учасника (Виконавця), є втручанням Замовника в діяльність органу місцевого самоврядування.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Згідно зі ст. 1 Закону України " Про теплопостачання" :"тариф (ціна) на теплову енергію - грошовий вираз витрат на виробництво, транспортування, постачання одиниці теплової енергії (1 Гкал) з урахуванням рентабельності виробництва, інвестиційної та інших складових, що визначаються згідно із методиками, розробленими національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг;" Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено