• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко пастеризоване 2.5%, п/ет, молоко згущене

Завершена

198 905.10 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 994.53 UAH
Період оскарження: 20.12.2017 16:54 - 26.12.2017 16:59
Вимога
Залишено без розгляду

Не відповідність переможця вимогам документації Замовника

Номер: ccab4051e5564e828da519ce551b4adf
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-20-003434-c.b8
Назва: Не відповідність переможця вимогам документації Замовника
Вимога:
Шановний Замовник, пропозиція електронних торгів ФО – П Бєляєв О.Г. повинна бути відхилена на підставі не відповідності документації електронних закупівель ФО – П Бєляєв О.Г. вимогам документації Замовника, а саме: так Замовник в складі своєї документації, в Додатку 3, пункту 10, підпункту 10.1 вимагає надання, - «учаснику потрібно надати лист – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2018 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця) або фізичної особи підприємця/громадянина (орендодавця)», але якщо порівняти договір «Оренди нежитлових приміщень від 03.12.2014 № 1», довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази наданою ФО – П Бєляєв О.Г. та гарантійний лист наданий власниками приміщення, з кім укладено договір оренди від 03.12.2014 № 1, а саме Журенко М.О. та Телятник Т.В., то можливо побачити, що згідно договору оренди ФО – П Бєляєв О.Г. орендує лише 30 м. кв. приміщення, натомість в гарантійному листі власники приміщення, а саме Журенко М.О. та Телятник Т.В., підтверджують, що ФО – П Бєляєв О.Г. орендує 40 м.кв. складських приміщень, що є невідповідністю документів, який надав Учасник, а саме ФО – П Бєляєв О.Г. та власники складських приміщень, а саме Журенко М.О. та Телятник Т.В., що орендує ФО – П Бєляєв О.Г.. Таким чином є всі підстави вважати, що Учасник, а саме ФО – П Бєляєв О.Г., вводить в оману Замовник, з метою укласти Договір на постачання – «Молока пастеризованого 2,5% жирн. та згущеного молока» за кодом ДК 021:2015 – 15510000-6. Так, невідповідністю документів Учасника документам Замовника та третіх осіб, Замовник повинен відхилити пропозицію ФО – П Бєляєв О.Г., як таку, що не відповідає вимогам документації електронних закупівель, на закупівлю «Молока пастеризованого 2,5% жирн. та згущеного молока» за кодом ДК 021:2015 – 15510000-6.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний скаржник, документи надані ФО -П Бєляєв О.Г. задовольняють вимоги Замовника.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Не відповідність переможця вимогам документації Замовника

Номер: 0d2abbf95a9d4502baa1cf1267642b7f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-20-003434-c.b7
Назва: Не відповідність переможця вимогам документації Замовника
Вимога:
Шановний Замовник, пропозиція електронних торгів ФО – П Бєляєв О.Г. повинна бути відхилена на підставі не відповідності документації електронних закупівель ФО – П Бєляєв О.Г. вимогам документації Замовника, а саме: так Замовник в складі своєї документації, в Додатку 3, пункту 10, підпункту 10.1 вимагає надання, - «учаснику потрібно надати лист – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2018 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця) або фізичної особи підприємця/громадянина (орендодавця)», але якщо порівняти договір «Оренди нежитлових приміщень від 03.12.2014 № 1», довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази наданою ФО – П Бєляєв О.Г. та гарантійний лист наданий власниками приміщення, з кім укладено договір оренди від 03.12.2014 № 1, а саме Журенко М.О. та Телятник Т.В., то можливо побачити, що згідно договору оренди ФО – П Бєляєв О.Г. орендує лише 30 м. кв. приміщення, натомість в гарантійному листі власники приміщення, а саме Журенко М.О. та Телятник Т.В., підтверджують, що ФО – П Бєляєв О.Г. орендує 40 м.кв. складських приміщень, що є невідповідністю документів, який надав Учасник, а саме ФО – П Бєляєв О.Г. та власники складських приміщень, а саме Журенко М.О. та Телятник Т.В., що орендує ФО – П Бєляєв О.Г.. Таким чином є всі підстави вважати, що Учасник, а саме ФО – П Бєляєв О.Г., вводить в оману Замовник, з метою укласти Договір на постачання – «Молока пастеризованого 2,5% жирн. та згущеного молока» за кодом ДК 021:2015 – 15510000-6. Так, невідповідністю документів Учасника документам Замовника та третіх осіб, Замовник повинен відхилити пропозицію ФО – П Бєляєв О.Г., як таку, що не відповідає вимогам документації електронних закупівель, на закупівлю «Молока пастеризованого 2,5% жирн. та згущеного молока» за кодом ДК 021:2015 – 15510000-6.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний скаржник, документи надані ФО -П Бєляєв О.Г. задовольняють вимоги Замовника.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Не відповідність переможця вимогам Замовника

Номер: 9d802b2ea9174b0a804d7664ad6af3b9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-20-003434-c.a6
Назва: Не відповідність переможця вимогам Замовника
Вимога:
Шановний Замовник, пропозиція електронних торгів ФО – П Бєляєв О.Г. повинна бути відхилена на підставі не відповідності документації електронних закупівель ФО – П Бєляєв О.Г. вимогам документації Замовника, а саме: Замовник, як одну із вимог своєї документації, а саме Додатку 3, пункту 12, підпункту 12.1 вимагає надання, - «лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше двох) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон)», але натомість в складі своєї електронної пропозиції ФО – П Бєляєв О.Г. надав довідку про виконання аналогічних договорів, де вказано один договір згідно вимог Замовника – «Молоко та вершки», натомість інший аналогічний договір, а саме № 5/5 від 11.01.2016 року, якій надав ФО – П Бєляєв О.Г. укладений на постачання «сиру твердого», що за кодом ДК 021:2015 є «15540000-5 «Сирні продукти»», а не код ДК 021:2015 - 15510000-6 «Молоко то вершки», як того вимагав Замовник у своєї документації електронних закупівель. За таких обставин Замовник повинен відхилити пропозицію ФО – П Бєляєв О.Г., як таку, що не відповідає вимогам документації електронних закупівель, на закупку – «Молока пастеризованого 2,5% жирн. та згущеного молока» за кодом ДК 021:2015 – 15510000-6.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний скаржник, документи надані ФО -П Бєляєв О.Г. задовольняють вимоги Замовника.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Порушення вимог чинного законодавства

Номер: d00c9f4c67d6478a8af2d6084b29d84b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-20-003434-c.b5
Назва: Порушення вимог чинного законодавства
Вимога:
Згідно вимог Документації електронних торгів, а саме Додатку № 2 до документації п.п. «5.10. Якщо під час приймання товару або протягом усього строку його використання Покупець виявить невідповідність якості товару (в тому числі підозру на підроблення строку придатності), пошкоджену упаковку (тару), він має право скласти відповідний акт без участі представника Постачальника. Постачальник погоджується, що вказаний акт буде обов’язковим для Постачальника та таким, що має доказову силу» Замовник в односторонньому порядку залишає за собою право скласти акт без участі Постачальника і цей акт є обов’язковим для Постачальника, але даний пункт є дискримінаційним і таким, що суперечить чинному Законодавству України, адже згідно із п. 16 «Инструкции о порядке приемки продукции производственно-технического назначения и товаров народногопотребления по качеству», затвердженої постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966 року № П-7, котра є чинної і на разі, - «, «при одногородней поставке вызов представителя изготовителя и его явка для участия в проверке качества и комплектности продукции и составления акта являются обязательными», таким чином Замовник заздалегідь вимагає таки умови, яки може виконати лише Постачальник, якій раніше співпрацював із Замовником. Таким чином вимагаю Внести зміни до Тендерної Документації, а саме до Додатку 4 та виключити із нього п.п. 5.10., як такий, який є дискримінаційним та обмежує економічну конкуренцію, та порушує декілька Законодавчих актів України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Шановний скаржник Вашу скаргу задоволено, відповідні зміни внесено до договору поставки».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

вимога запитання

Номер: a49bacd0fd7240a1af4f074713148484
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-20-003434-c.b4
Назва: вимога запитання
Вимога:
Питання Замовнику чи буде відхилена пропозиція Учасника у разі, якщо він надасть довідку та документи не на складські приміщення (як це вказано в п.10.1 Додатку 3 до Документації), а наприклад на магазин або торгівельні приміщення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Якщо запропоновані Вами приміщення відповідатимуть всім вимогам, що висуваються до приміщень де зберігаються харчові продукти, то ваша пропозиція не буде відхилена.»»
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Порушення законодавства

Номер: c22eaaa98e3c44d690e14633e0ac7cca
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-20-003434-c.b3
Назва: Порушення законодавства
Вимога:
1. В Тендерної документації на закупівлю (далі за текстом – ТД) у Додатку 3 п.п. 2.2 зазначено необхідність надати: Завірена учасником копія розширеного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (витяг, який учасник отримує в кабінеті електронних сервісів на сайті Міністерства юстиції України https://minjust.gov.ua/ на запит за всіма критеріями пошуку). Вказана вимога є незаконною. Так, відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Кабінет Міністрів України оприлюднив Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, яке затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України Листом "Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним" від 15.01.2016 р. № 3302-06/906-06 надало відповідну інформацію згідно якої Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців містить відомості про юридичних осіб, у тому числі їх найменування, місцезнаходження, відомості про засновників, про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) про органи управління, види діяльності, а також про фізичних осіб – підприємців. Електронні послуги за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/services/registry. Таким чином, замовник має змогу самостійно отримати необхідну інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Враховуючи вище викладене, вимагаю: видалити вищевикладені умови ТД як такі, що не відповідають чинному законодавству та привести ТД до відповідності згідно вимог Закону «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Шановний скаржник Вашу скаргу задоволено, відповідні зміни внесено до тендерної документації»
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

порушення вимог законодавства

Номер: 6e9bfdb38d0740fcba374b4a41563bad
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-20-003434-c.b2
Назва: порушення вимог законодавства
Вимога:
В Тендерної документації на закупівлю у Додатку 3 п.п. 4 зазначено необхідність надати «Оригінал довідки(-ок) виданої банківською(-ми) установою(-ми), в якому(-яких) відкрито рахунок(-ки) Учасника; у разі наявності кількох рахунків або обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою (на фірмовому бланку банку) за всіма відкритими рахунками», однак статтею 16 Закону «Про публічні закупівлю» не передбачено надання «наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами).», дана вимога передбачалась у Законі України «Про здійснення державних закупівель» № 1197-18 який втратив чинність 01.08.2016 року. За таких обставин вимагаю видалити вищевикладені умови ТД як такі, що не відповідають чинному законодавству та привести ТД до відповідності згідно вимог Закону «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Шановний скаржник, тендерний комітет розглянув вашу скаргу та повідомляє, у п 3. Додатку № 3 йдеться лише про надання довідки з установи банку, де відкрито рахунок тобто про наявність самого відкритого рахунку в тій чи іншій установі банку. В тендерній документації не йдеться про надання будь – якої інформації про баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів та ін.».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Порушення вимог Закону України "Пр публічні закупівлі"

Номер: 56b906d4c70e4a57ab5d7f77d1ae2bfd
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-20-003434-c.a1
Назва: Порушення вимог Закону України "Пр публічні закупівлі"
Вимога:
1. В Тендерної документації на закупівлю (далі за текстом – ТД) у Додатку 1 п.п. 2.2 зазначено необхідність надати: Завірена учасником копія розширеного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (витяг, який учасник отримує в кабінеті електронних сервісів на сайті Міністерства юстиції України https://minjust.gov.ua/ на запит за всіма критеріями пошуку). Вказана вимога є незаконною. Так, відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Кабінет Міністрів України оприлюднив Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, яке затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України Листом "Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним" від 15.01.2016 р. № 3302-06/906-06 надало відповідну інформацію згідно якої Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців містить відомості про юридичних осіб, у тому числі їх найменування, місцезнаходження, відомості про засновників, про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) про органи управління, види діяльності, а також про фізичних осіб – підприємців. Електронні послуги за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/services/registry. Таким чином, замовник має змогу самостійно отримати необхідну інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Враховуючи вище викладене, вимагаю: видалити вищевикладені умови ТД як такі, що не відповідають чинному законодавству та привести ТД до відповідності згідно вимог Закону «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Шановний скаржник Вашу скаргу задоволено, відповідні зміни внесено до тендерної документації».
Статус вимоги: Задоволено