• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового складу; обладнання для контролю залізничного руху» код 34630000-2 за ДК 021:2015 (щітки графітові до двигунів постійного струму)

Завершена

3 956 637.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 000.00 UAH
Період оскарження: 04.12.2017 11:58 - 16.12.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога на внесення змін до ТД стосовно "володіти каталогами, специфікаціями та ін."

Номер: f136fde7d37e4ba992a5beac246ee9e3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-04-000448-a.a3
Назва: Вимога на внесення змін до ТД стосовно "володіти каталогами, специфікаціями та ін."
Вимога:
В Додатку 5 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в розділі «Технічні вимоги» Замовник торгів вимагає від Учасника торгів, що останній «повинен володіти каталогами, специфікаціями та іншими документами на запасні частини до рухомого складу, які експлуатуються в філіях КП «Київпастранс». Наша фірма, як майбутній учасник цих торгів ПОВТОРНО звертається до КП «Київпастранс») з ВИМОГОЮ внести зміни до тендерної документації, а саме у Додатку 5 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі » у Розділі «Технічні вимоги» доповнити твердження «каталогами, специфікаціями та іншими документами на запасні частини до рухомого складу, які експлуатуються в філіях КП «Київпастранс»» конкретними назвами цих документів, року видання (дати) та інших ознак, що однозначно ідентифікують ці документи. У попередній відповіді на таку вимогу (аналогічний тендер UA-2017-02-17-000170-b (номер в системі електронних торгів Prozorro) КП «Київпастранс» зазначив, що «при кожній поставці рухомого складу, заводом-виробником надаються каталоги та інші документи по запасним частинам для нього», тобто ці документи є в наявності у Замовника. Виконання цієї ВИМОГИ дасть змоги Замовнику цих торгів (КП «Київпастранс») належним чином та прозоро визначити відповідність/невідповідність Учасника торгів технічним вимогам тендерної документації, та виключить можливість претензій до Замовника щодо визначення останнім переможця на власний розсуд ( без урахування об’єктивних показників) або претензій щодо несправедливого та необґрунтованого відхилення тендерних пропозицій (навіть якщо вона є найнижчою за показником ціни), з формулюванням «за невідповідність вимогам тендерної документації КП «Київпастранс».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: За результатами розгляду звернення членами тендерного комітету прийнято рішення відмовити у задоволенні його вимог.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога на внесення змін до Проекту договору

Номер: 1a73b6f51f924bbeab579fce516e1ec5
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-04-000448-a.c2
Назва: Вимога на внесення змін до Проекту договору
Вимога:
У Додатку 3 Тендерної документації (Проект договору) просимо Замовника торгів внести наступні зміни: 1) В п. «4.1. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) робочих днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару.» замінити слово «робочих» на «календарних», бо фактично розрахунок на протязі 60 робочих днів свідчить про розрахунок на протязі 90 календарних днів, що є несприятливим фактором для постачальника товару в нинішній скрутній економічній ситуації з можливими значними коливаннями валютного курсу. 2) В «п.5.5. Поставка партії Товару здійснюється не пізніше 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки» замінити « 10 (десяти)» на більш реалістичний строк. За 10 (десять) календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки НЕМОЖЛИВО згідно діючої зараз технології нікому з виробників електрощіточної продукції, як в Україні, так і в Європі, виготовити та доставити всю вказану в тендерній документації Замовника кількість електрощіток. Як приклад, у доданому нами файлі, ми надаємо діючу на даний час інформацію щодо орієнтовного строку виконання подібних замовлень одним з провідних виробників електрощіток РФ. Декларування терміну 10 календарних днів в Проекті договору Замовника прямо вказує на корупційну складову майбутніх торгів, бо виготовлення і поставка електрощіток за цей строк можлива лише за умови, що у майбутнього переможця вони вже є в наявності (виготовлені та готові до відвантаження) та відповідно він – майбутній переможець торгів, тобто незважаючи на будь-який результат електронних торгів цей Учасник впевнений, що Замовник (за результатами розгляду) обере саме його Переможцем. Встановлення такого строку ВИКЛЮЧАЄ участь виробників або будь-яких посередників, що не мають на складі повної, вказаної в тендерній документації кількості товару, що є предметом торгів. 3) Виходячи з положень , викладених в 2) вимагаємо також внести зміни в Додатку 3 Тендерної документації «Порядок приймання-передачі Товару, гарантійні зобов’язання», а саме замінити слова «5 (п’яти)» календарних днів» в п.1.4.2, п.2.2, п.2.4 на більш реалістичний строк. Таким чином, зміна цього терміну на більш реалістичний строк (див. п.п. 2) 3) виключить можливість претензій щодо наявності попередньої змови Замовника з будь яким Учасником-переможцем в частині визначення/призначення Учасника-переможця Замовником ще до початку торгів (та виготовлення останнім Товару заздалегідь, що дозволить відвантажити його в передбачені дійсним Проектом Договору строки Замовнику). 4) З метою забезпечення рівнозначності та рівнонаправленості штрафних санкцій, передбачених Проектом Договору (Додаток № 3 до Тендерної документації конкурсних торгів) для Покупця та Постачальника, пункт 7.3. Проекту Договору викласти в наступній редакції: «7.3. За порушення термінів оплати Товару Покупець сплачує Постачальнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який сплачується пеня, від вартості поставленого Товару, за кожен день прострочення оплати.» 5) В зв’язку з відсутністю вказівок щодо послідовності зарахування грошових коштів Покупця, у разі виникнення у останнього заборгованості перед Постачальником, пункт 10.3. Проекту Договору (Додаток № 3 до Тендерної документації конкурсних торгів) викласти в наступній редакції: «10.3. Сторони домовилися, що у разі виникнення заборгованості Покупця перед Постачальником всі платежі здійснені Покупцем на користь Постачальника зараховуються в рахунок погашення повного обсягу заборгованості в наступному порядку (за наступною черговістю): 10.3.1. в рахунок оплати за поставлений Товар (основний борг); 10.3.2. в рахунок оплати штрафних санкцій та інфляційних втрат; 10.3.3. в рахунок оплати іншої заборгованості
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: За результатами розгляду членами тендерного комітету прийнято рішення відмовити у задоволенні вимог звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо надання креслення

Номер: 255b1b6054f9490f9a808b9a204b1e3a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-04-000448-a.c1
Назва: Вимога щодо надання креслення
Вимога:
Як майбутній постачальник ми збираємось прийняти участь в електронних торгах з наданням еквіваленту предмета закупівлі. У Додатку 2 Тендерної документації зазначено, що у разі надання Учасником торгів еквіваленту предмета закупівлі, його (Учасника) тендерна пропозиція обов’язково повинна містити такі документи для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації, як креслення запропонованого товару (електрощіток) та інформацію у вигляді таблиці із зазначенням технічних характеристик запропонованого товару (електрощіток), а саме: питомий електричний опір, твердість матеріалу, коефіцієнт тертя, знос електрощітки, міцність кріплення канатика, електричний опір щітка-канатик. Відповідно до пункту 2 підпункту 3 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" звертаємось до Замовника закупівлі з вимогою внести наступні зміни до Тендерної документації цих електронних торгів: додати до складу Тендерної документації креслення всіх електрощіток, номери яких вказані в Додатку 5 до тендерної документації, або вказати в тендерній документації загальнодоступний актуальний інформаційний ресурс, де є в наявності ці креслення; додати до складу Тендерної документації таблицю всіх технічних характеристик електрощіток, найменування, розмір та матеріал яких вказані в Додатку 5 до тендерної документації, або вказати в тендерній документації загальнодоступний актуальний інформаційний ресурс, де є в наявності ці відомості. Відсутність цих змін в Тендерній документації унеможливить об’єктивний та справедливий розгляд (порівняння з оригіналом предмету закупівлі) Замовником торгів – КП «Київпастранс», креслень та технічних характеристик електрощіток у складі тендерної пропозиції тих учасників торгів, що планують надати еквівалент предмета закупівлі, і одночасно дасть необґрунтовані переваги тим учасникам торгів, які подаватимуть тендерну пропозицію згідно опису назв матеріалу та номерів креслень, вказаних у Додатку 5 до тендерної документації. Додатково інформуємо Замовника торгів - КП «Київпастранс», що ми звертались на заводи - виробники рухомого складу, який експлуатується на КП «Київпастранс»,та одержали відповідь, що вищезазначена інформація у них відсутня. Ця рекомендація щодо звернення Учасників торгів на заводи - виробники рухомого складу надана КП «Київпастранс», у відповіді на аналогічну вимогу, зазначену по ідентичному тендеру UA-2017-02-17-000170-b (номер в системі електронних торгів Prozorro).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: За результатами розгляду звернення членами тендерного комітету прийнято рішення відмовити у задоволенні його вимог та надати додаткову інформацію про призначення відповідних щіток у електричних апаратах, які встановлені на рухомому складі, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації по закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено