-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Продукція для чищення (засіб для миття поверхонь, для миття посуду, засіб для чищення поверхонь порошкоподібний, засіб для миття унітазу) ДК 021:2015: (CPV) :39830000- 9
Закупівлю оголошено з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року
Завершена
506 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 532.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 532.00 UAH
Період оскарження:
21.10.2022 12:12 - 07.11.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
4bc5c2fae2d543778c3ca22cdd5f32bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-21-004958-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо вимог ТД.docx 25.10.2022 20:19
Дата подачі:
25.10.2022 20:19
Вирішення:
Шановний Учаснику!
1). Уповноваженою особою відділу освіти Сихівського та Личаківського районів розглянуто Вашу Вимогу, на що повідомляю наступне:
Уповноваженою особою будуть внесені зміни та уточнення щодо виготовлення продукції в Додатку 3«Технічні вимоги» Тендерної документації.
2). Що ж стосується Ваших інших зауважень у Вимозі, то повідомляємо наступне:
Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації, Замовник вимагає товар, який повинен мати позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо його безпечності для дітей.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об’єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров’я і життя людини. Це документ, який підтверджує, що продукція, вироблена на території України, що ввозиться в Україну або вивозиться за її межі, відповідає санітарно-епідеміологічним нормам, затвердженим законодавством України.
Об'єктом Висновка санітарно-епідеміологічної експертизи може бути:
- Продукція;
- Проект технічних умов;
- Зміни до технічних умов;
- Технологічна інструкція;
- Рецептура продукції.
На сьогоднішній день Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи видається Держпродспоживслужбою на таку продукцію:
- промислової групи
- обладнання, побутові предмети, меблі, котли і т.д ,;
- косметичну продукцію (креми, шампуні, бальзами та ін.);
- побутову хімію;
- дитяче харчування і товари для дітей;
- гігієнічні і профілактичні засоби;
- дезінфікуючі засоби, інсектициди;
- тютюнові вироби;
- очисні споруди (стічні води);
- об'єкт поводження з відходами.
Згідно Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» Висновок державної санітарно-епідемологічної експертизи необхідно отримувати на всі товари промислової групи.
Для його отримання потрібно звернутись до територіального органу Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або центру надання адміністративних послуг з відповідним пакетом документів.
Отож, Висновок, який вимагається у Додатку 3 до Тендерної документації так і називається «Висновок державної санітарно-епідемологічної експертизи», який є установленої форми. Виданий такий Висновок Державною службою України з питань безпечності харчування продуктів та захисту споживачі. Сфера застосування та реалізації об’єкта експертизи повинна бути: для миття водостійких поверхонь, матеріалів, виробів, механізмів, механічних пристроїв тощо, а також для миття посуду, предметів домашнього вжитку, іграшок, тканин, підлог і стін. Сфера застосування - різні галузі промисловості, побут, підприємства ресторанного господарства, дитячі заклади, медичні та рекреаційні комплекси, транспорт, в томі числі залізничний та авіаційний, тощо.
3). Відповідно до нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі- Закону), яка вступила в дію 19 квітня 2020 року, повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону «Аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є:
• меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону,
та/або
• меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону.»
Система автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій та інформує про це учасника процедури закупівлі та Замовника.
Аномально низька ціна введена в Закон, щоб вирішити проблему, яка виникала у Замовників. На практиці Постачальники надають занадто низьку ціну в аукціоні, а потім не можуть виконати свої зобов’язання та розривають договори або вимагають укладати додаткові угоди, щоб підвищити ціну за одиницю товару до ринкової.
Враховуючи вимог Закону, а саме ч. 14. ст. 29 Закону, Учасник, що надав аномально низьку ціну, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити пропозицію Учасника з аномально низькою ціною, якщо:
- учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості;
- обґрунтування так і не було надане учасником протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції.
4). Інформуємо Вас, що уповноважена особа при складані тендерної документації та при оголошені відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Продукція для чищення (засіб для миття поверхонь, для миття посуду, засіб для чищення поверхонь порошкоподібний, засіб для миття унітазу) ДК 021:2015: (CPV) :39830000- 9», Дата оголошення 21 жовтня 2022 року, за ідентифікатором UA-2022-10-21-004958-a, керувалася Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1187 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Далі – Постанова), яка вступила в силу від 19 жовтня 2022 року, про що вказала у самій тендерній документації та в оголошені закупівлі.
Відповідно до п. 40 вказаної вище Постанови «Порядок проведення відкритих торгів», зазначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Статус вимоги:
Відхилено