• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання фільтрувальних пристроїв для саморятування під час пожежі (Саморятівник фільтруючий)

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі наявності).. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.

Торги відмінено

559 440.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 797.20 UAH
Період оскарження: 19.10.2022 10:10 - 06.12.2022 00:00
Скарга
Скасована

11111111111111111111111111111111111111

Номер: 52699d69a5d94b899bfcad5cd7b29ed1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-19-001603-a.c8
Назва: 11111111111111111111111111111111111111
Скарга:
1111111111111111111111111111
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 18.11.2022 09:51
Автор: ФОП "ГЛАДИЧ АРТУР МИХАЙЛОВИЧ", Олег Підгірський +380935267578 pidgirsky@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 26d18c2118324c7db4e476cad542e349
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-19-001603-a.b7
Назва: Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Тендерна документація містить умови, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно, необхідно внести зміни до тендерної документації з підстав, наведених у Скарзі.
Дата розгляду скарги: 29.11.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.11.2022 16:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.12.2022 17:06
Дата виконання рішення Замовником: 02.12.2022 12:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протокольне рішення від 02.12.2022 року Уповноваженої особи КНП "БМЛ" БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Ратушної А.М.,Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7030-р/пк-пз від 29.11.2022 про внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі Придбання фільтрувальних пристроїв для саморятування під час пожежі (Саморятівник фільтруючий)оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2022-10-19-001603-a з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, було внесено зміни до тендерної документації по процедурі відкритих торгів на закупівлю:Придбання фільтрувальних пристроїв для саморятування під час пожежі (Саморятівник фільтруючий) ДК 021-2015: 35110000-8: «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання»оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2022-10-19-001603-a,відповідно до частини другої ст.24 Закону, що викладені у Додатку 1 до протокольного рішення від 02.12.2022 року і оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідну інформацію.
Автор: ФОП "ШВЕЦЬ АНТОН СЕРГІЙОВИЧ", Антон Швець +380509795901 shas_86@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Умови Процедури закупівлі, викладені в Тендерній документації, суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель та є дискримінаційними і обмежують конкуренцію.

Номер: 3f836fa83a024121b7e700b7e30169a1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-19-001603-a.a6
Назва: Умови Процедури закупівлі, викладені в Тендерній документації, суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель та є дискримінаційними і обмежують конкуренцію.
Скарга:
Додатком 4 до Тендерної документації встановлено, що для візуального позначення особи, яка евакуюється в умовах обмеженої видимості захисна маска повинна постачатись у комплекті з універсальною системою для екстреного освітлення, що має клейку основу та може кріпитися на поверхню одягу. В оголошенні про проведення цієї процедури закупівлі міститься лише одна номенклатурна позиція – саморятівник фільтруючий (ДК 021:2015-35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання). Оголошенням та Тендерною документацією не визначено окремої номенклатурної позиції - універсальна система для екстреного освітлення. Тобто така публікація є порушенням Порядку. Крім того універсальна система для екстреного освітлення відповідає коду ДК, визначеного розділом 31000000-6 – електротехнічне устаткування, апаратура, обладнання та матеріали; освітлювальне устаткування, що не включає та не може включати в себе ДК 021:2015-35110000-8. Тобто для комплектування предмету закупівлі саме товару саморятівника фільтруючого таким освітлювальним устаткуванням необхідно провести окрему закупівлю на цей товар.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 08.11.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.11.2022 14:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.11.2022 14:51
Дата виконання рішення Замовником: 15.11.2022 12:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протокольне рішення від 15.11.2022 року Уповноваженої особи КНП "БМЛ" БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Ратушної А.М.,Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.11.2022 року №6648-р/пк-пз про внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі Придбання фільтрувальних пристроїв для саморятування під час пожежі (Саморятівник фільтруючий)оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2022-10-19-001603-a з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, було внесено зміни до тендерної документації по процедурі відкритих торгів на закупівлю:Придбання фільтрувальних пристроїв для саморятування під час пожежі (Саморятівник фільтруючий) ДК 021-2015: 35110000-8: «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання»оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2022-10-19-001603-a,відповідно до частини другої ст.24 Закону, що викладені у Додатку 1 до протокольного рішення від 15.11.2022 року і оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідну інформацію.
Автор: ТОВ "ЕЛІТЗАХИСТ", Андрій Гайдай +380505050801 andrii.haidai@hotmail.com http://elitzakhist.in.ua
Вимога
Є відповідь

Щодо змін тендерної документації

Номер: 8733ec716e444e419e15014ba511f338
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-19-001603-a.b5
Назва: Щодо змін тендерної документації
Вимога:
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Згідно пункту 7 розділу 3 Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно з додатками 4 та 5 до тендерної документації). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом 3 частиною 2 статті 22 Закону зазначено в Додатку 4 до цієї тендерної документації. Додатком 4 до Тендерної документації встановлено, що для візуального позначення особи, яка евакуюється в умовах обмеженої видимості захисна маска повинна постачатись у комплекті з універсальною системою для екстреного освітлення, що має клейку основу та може кріпитися на поверхню одягу, тощо. Система для екстреного освітлення повинна бути: - Водонепроникна; - Автономно працювати без елементів живлення або підзарядки не менше, ніж 10 годин; - Нетоксична, без змісту фталатів. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 21 та пунктом 5 частини 2 статті 22 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, а також у тендерній документації зазначаються такі відомості: кількість та місце поставки товарів. В оголошенні про проведення цієї процедури закупівлі зазначено кількість товару 333 штуки. Підпунктом 4.3. пункту 4 розділу 1 Тендерної документації визначено обсяг поставки товару: 333 штуки. Тобто оголошенням та Тендерною документацією визначено кількість товару за одиницею виміру штука, а не комплектом. Проте виходячи з вимог додатку 4 до Тендерної документації визначено, що предмет закупівлі повинен в комплекті з універсальною системою для екстреного освітлення, що в свою чергу не є частиною саморятівника. Тобто така система повинна йти окремою номенклатурною позицією. Пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1080, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, (далі – Порядок) передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником (далі – Код ДК), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. В оголошенні про проведення цієї процедури закупівлі міститься лише одна номенклатурна позиція – саморятівник фільтруючий (ДК 021:2015-35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання). Оголошенням та Тендерною документацією не визначено окремої номенклатурної позиції - універсальна система для екстреного освітлення. Тобто така публікація є порушенням Порядку. Крім того універсальна система для екстреного освітлення відповідає коду ДК, визначеного розділом 31000000-6 – електротехнічне устаткування, апаратура, обладнання та матеріали; освітлювальне устаткування, що не включає та не може включати в себе ДК 021:2015-35110000-8. Тобто для комплектування предмету закупівлі саме товару саморятівника фільтруючого таким освітлювальним устаткуванням необхідно провести окрему закупівлю на цей товар. Варто також зазначити, що відповідно до пункту 5 частини 1 статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі якщо назва предмета закупівлі із зазначенням коду ДК не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником. Таким чином уклавши договір про закупівлю товару в комплектації, як вимагається за додатком 4 до Тендерної документації, призведе до визначення такого договору нікчемним. Керуючись статтею 21, 22, 24 Закону і Порядком, враховуючи викладене з метою належного проведення процедури закупівлі прошу внести зміни до Тендерної документації, зокрема до додатку 4 до Тендерної документації, шляхом виключення з вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі слів: «Для візуального позначення особи, яка евакуюється в умовах обмеженої видимості захисна маска повинна постачатись у комплекті з універсальною системою для екстреного освітлення, що має клейку основу та може кріпитися на поверхню одягу, тощо. Система для екстреного освітлення повинна бути: - Водонепроникна; - Автономно працювати без елементів живлення або підзарядки не менше, ніж 10 годин; - Нетоксична, без змісту фталатів.».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, вимогами додатку 4 до Тендерної документації визначено, що предмет закупівлі Замовником закуповується в штуках, однак на вашу суб’єктивну думку Придбання фільтрувальних пристроїв для саморятування під час пожежі (Саморятівник фільтруючий) повинен закуповуватися в комплекті – ОТЖЕ це ваша суб’єктивна думка. Так в додатку 4 до тендерної документації детально розписано технічні характеристики предмету закупівлі для кращого розуміння учасників закупівлі, який саме товар повинен надаватися в тендерній пропозиції учасника закупівлі. Тому Замовник для кращого сприйняття деталізував свій предмет закупівлі чим не порушив чинного законодавства. ОКРЕМО ЗАЗНАЧАЄМО, що Замовник чітко дотримується чинного законодавства в сфері публічних закупівель, щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону. Також, рекомендуємо вам більш детально розібратися, які саме товари входять до Єдиного закупівельного словника за кодом ДК 021:2015 31000000-6 – електротехнічне устаткування, апаратура, обладнання та матеріали. Дякуємо за ваші запитання та уточнення!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо стандарту

Номер: 5b6e7dd2737e48439420813b33b8aff0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-19-001603-a.a4
Назва: Щодо стандарту
Вимога:
Стандарт (EN 136:1998, IDТ) ДСТУ EN 136:2003) не мае ні якого відношення до фільтрувальних пристроїв для саморятування під час пожежі (Саморятівник фільтруючий). Зазначені засоби підлягают обов'язковій сертифікації згідно ДСТУ EN 403:2017 Засоби індивідуального захисту органів дихання для саморятування. Фільтрувальні пристрої з капюшоном для саморятування під час пожежі. Вимоги, випробування, маркування (EN 403:2004, IDT). Така сертифікація в Україні проводиться уповноваженим органом щорічно (або раз на два роки). Засоби, що ви намагаетесь придбати, не пройшли необхідних випробуваннь та сертифікацію за цим Стандартом через свою невідповідність пожежним вимогам та не можуть бути застосовані для саморятування у разі виникнення пожежі. Підлягають утилізації або використанню персоналом тільки в навчальних цілях і лише на свіжому повітрі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, ми вдячні за таку увагу до нашої закупівлі. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація) зазначена Замовником в Додаток 4 до тендерної документації. ОДЖЕ, Пунктом 10 та 15 Додатку 5 до тендерної документації передбачений Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції, а саме: . Якість Товару, що є предметом закупівлі, повинна підтверджуватися діючим сертифікатом експертизи типу та висновком СЕС у відповідності до чинного законодавства України, які надаються під час поста-чання Товару. Учасник повинен надати копії цих документів у складі тендерної пропозиції; Товар повинен бути новим. Товар повинен відповідати стандартам, що діють на території України на момент постачання такого товару (надати на підтвердження гарантійний лист). Шановний учаснику, Замовником вказані необхідні вимоги, щодо підтвердження Технічних, якісних характеристик предмета закупівлі відповідно до чинного законодавства України!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо внесення змін до тендерної документації в частині технічних вимог

Номер: 49f021ed709c496f80d70010beb478af
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-19-001603-a.b3
Назва: Щодо внесення змін до тендерної документації в частині технічних вимог
Вимога:
Наша організація, маючи намір взяти участь у закупівлі, уважно вивчила всі технічні вимоги до документації і дійшла висновку, що вимоги, ймовірніше за все складалися під певного постачальника, а також з метою унеможливити участь інших постачальників. До таких висновків наша компанія дійшла спираючись на те, що у додатку 4 до тендерної документації викладені вимоги до товару за неіснуючими характеристиками, та з незрозумілими параметрами.     Відтак, у вказаному вище додатку вага маски повинна бути 50 грам, але такий параметре досить дивний та не реалістичний для такого виду товару, а також виробником XHZLC40 заявлені зовсім інші показники. Також встановлена вимога: вага з коробом не більше – 70 грам, хочемо запитати: короб це що? Фільтруючий елемент чи пластиковий кейс? Також залишається питання по вазі цієї позиції, оскільки таких показників за жодними параметрами немає жодний саморятівник.  Окремо, звернемо увагу на вимогу щодо комплектування товару універсальною системою для екстреного освітлення, не зрозуміло в яких правилах та вимогах до засобів індивідуального захисту вказаний такий додатковий елемент, а також яким саме нормативно-правовим документом передбачено комплектування саморятівників разом із системою для екстреного освітлення для потреб лікувальних закладів. Якщо ваша організація має намір до спорядити комплект порятунку людини додатковими засобами, то у такому випадку проводяться окремі закупівлі або закупівля за лотами. А у такому вигляді ця вимога чітко прописана під певну організацію і байдуже, що таких вимог не існує.  Для вашого розуміння коли ви замовляєте прилад для вимірювання тиску то разом з ним ви не замовляєте у комплекті скальпелі, оскільки це нелогічно і не відповідає існуючим вимогам до комплекту приладу вимірювання тиск!     Підсумовуючи, вимагаємо:     Внести зміни до тендерної документації в частині технічних вимог: щодо ваги предмету закупівлі, встановивши їх у відповідності до тих які встановлені виробником XHZLC40 так як на такий виріб йдеться посилання у закупівлі. Також, прибрати відверто незрозумілу та досить спірну вимогу щодо комплектування товару універсальною системою для екстреного освітлення, оскільки така вимога однозначно носить ознаки намагання Замовника виписати технічне завдання до предмету закупівлі під певного учасника, тим самим порушуючи чинні норми нормативно-правових актів щодо недискримінації учасників, проведення закупівель за чіткими вимогами існуючих прави та вимог (ТУ, ДСТУ, тощо).     За умови, якщо замовник недослухається до наших вимог, наша компанія буде змушена звернутися до відповідних державних органів, які уповноважені розглядати такі питання, а також до правоохоронних органів до компетенції яких входить розгляд справ направлених  на унеможливлення будь-яких проявів зловживань, які можуть привести до надмірного витрачання державних коштів та/або отримання неправомірної вигоди посадовими особами. 
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний учаснику! Розглянувши вашу вимогу хочемо додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на уповноважену особу щодо вибору предмета закупівлі чи його технічних характеристик. Отже, усі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі , технічні, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо технічних характеристик предмета закупівлі

Номер: e9ef2e6af3e24924933ed5e01033d502
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-19-001603-a.a2
Назва: Щодо технічних характеристик предмета закупівлі
Вимога:
Проведений ЗАМОВНИКОМ «моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу інформації про ціну товару» не встановив основних відмінностей виробу марки XHZLC 40 від інших модифікацій. Зазначені технічні характеристики не відповідають даним технічної документації виробника та протоколам випробувань на відповідність продукції вимогам ДСТУ EN 403:2017. Так термін "підходить для осіб старше 12 років" не має жодного відношення до даної модифікації, а вага 50 грам це дві столові ложки цукру, а не саморятівник. До того ж, величина «дм3/хв» використовується лише в російській федерації, у всьому світі - інша. ВИМАГАЄМО невідкладно внести необхідні зміни до технічних характеристик предмета закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275. Відповідно до Додаток 4 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Технічна специфікація ДК 021-2015: 35110000-8: «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання» стосовно ваги маски відповідні зміни в разі необхідності будуть внесені до тендерної документації. Величина «дм3/хв» використовується НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ Засоби індивідуального захисту органів дихання МАСКИ (Вимоги, випробовування, марковання (EN 136:1998, IDТ) ДСТУ EN 136:2003). Просимо в подальшому вивчати Національні Стандарти України при ствердженні вами неправдивої інформації. Дякуємо!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо тендерної документації

Номер: d5db869fac984e9b9af90ea1ce720b76
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-19-001603-a.c1
Назва: Щодо тендерної документації
Вимога:
В оголошенні про проведення закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до вимог Закону «Про публічні закупівлі», обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Насамперед відповідність продукції Державному стандарту України (ДСТУ). Для даних засобів це ДСТУ EN 403:2017 Засоби індивідуального захисту органів дихання для саморятування. Фільтрувальні пристрої з капюшоном для саморятування під час пожежі. Вимоги, випробування, маркування (EN 403:2004, IDT). Така інформація відсутня у вашому оголошенні. ВИМАГАЄМО привести тендерну документацію на закупівлю засобів індивідуального захисту органів дихання для саморятування людей під час пожежі у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». З метою виключення випадків придбання засобів індивідуального захисту органів дихання для саморятування людей під час пожежі без належної сертифікації просимо ОБОВЯЗКОВО визначити наявність у Учасника наступних документів на саморятівники: Сертифікат експертизи типу за ДСТУ EN 403:2017 Декларація про відповідність продукції вімогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту. Висновок державної санітарної-епідеміологічної експертизи. Закупівля зазначених засобів без належних випробуваннь і сертифікації в Україні за Стандартом ДСТУ EN 403:2017 Засоби індивідуального захисту органів дихання для саморятування. Фільтрувальні пристрої з капюшоном для саморятування під час пожежі, ставить під загрозу життя і здоров'я людей, оскільки таки засоби не можуть бути застосовані для саморятування у разі виникнення пожеж.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня!! Замовник діє в рамках законодавства України, чим не порушує принципи публічних закупівель встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»( далі - Закон) таких як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Відповідно до пункту третього частини другої статті 22 Закону замовником розміщена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Пунктом другим статті 23 Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності передбачено "У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів" пунктом статті 23 передбачено, що Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Пунктом 10 та 15 Додатку 5 до тендерної документації передбачений Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції, а саме: . Якість Товару, що є предметом закупівлі, повинна підтверджуватися діючим сертифікатом експертизи типу та висновком СЕС у відповідності до чинного законодавства України, які надаються під час поста-чання Товару. Учасник повинен надати копії цих документів у складі тендерної пропозиції; Товар повинен бути новим. Товар повинен відповідати стандартам, що діють на території України на момент постачання такого товару (надати на підтвердження гарантійний лист). Одже Шановний учаснику, Замовником вказані необхідні вимоги, щодо підтвердження Технічних, якісних характеристик предмета закупівлі відповідно до чинного законодавства України!
Статус вимоги: Відхилено