• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Поліетиленова продукція для пакування відходів (пакети для сміття) для закладів освіти Святошинської районної в м. Києві державної адміністрації)

Завершена

3 152 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 762.00 UAH
Період оскарження: 18.10.2022 20:19 - 24.10.2022 20:24
Вимога
Залишено без розгляду

Зміни в ТД

Номер: ee6a9a62a585416587475e6b85040353
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-18-011872-a.a1
Назва: Зміни в ТД
Вимога:
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) 18 жовтня 2022 року оголосило закупівлю в електронній системі Prozorro: UA-2022-10-18-011872-a - ДК 021:2015 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Поліетиленова продукція для пакування відходів (пакети для сміття) для закладів освіти Святошинської районної в м. Києві державної адміністрації) У даній закупівлі встановлені дискримінаційні вимоги, які спрямовані на перемогу одного учасника. Зазначене підтверджуємо наступним: 1) Замовник зазначає торгівельні марки товару, що вимагається без можливості надання еквівалентного (тотожного за своїми властивостями та характеристиками) товару. Проте, для прикладу, на Пакети для сміття 60 л ProService, можна запропонувати мінімум 5 аналогічних товарів:  Пакети для сміття 60 л ТМ «Фрекен Бок»;  Пакети для сміття 60 л ТМ «Мелочи жизни»;  Пакети для сміття 60 л ТМ «Такі Пакі»;  Пакети для сміття 60 л ТМ «Мак Пак»;  Пакети для сміття 60 л ТМ «Читаро»; 2) Замовник зазначає, що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає за всіма позиціями оригінал гарантійного листа виробника або власника торгової марки товару, яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника. Ми звертались до власника торгівельної марки «ProService» - ТОВ «Сервіс ПРО». У відповідь нам повідомили, що лист вже виданий у єдиному екземплярі і більше нікому з учасників не може бути наданий. З даної відповіді ми дійшли висновку, що конкуренція у закупівлі буде відсутня через незалежні від учасників обставини. Зі свої сторони повідомляємо, що лист від виробника ніяким чином не гарантує поставку якісного товару та не зобов’язує учасника співпрацювати напряму з виробником. Учасник може придбати товар у офіційного дистриб’ютора та/або ліцензованій точці продажу (наприклад – ТОВ «Епіцентр К»), яка в свою чергу не може надати гарантійний лист від виробника або власника торгівельної марки, але це не означає, що у ній реалізується фальсифікований товар. Закон України «Про публічні закупівлі» спрямований на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них і найголовніше – на максимальну економію, ефективність та пропорційність. У зв’язку з цим, просимо внести зміни у тендерну документацію шляхом вилучення дискримінаційних вимог щодо надання гарантійних листів від виробників та дозволу пропонувати еквівалентні товари.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Дана закупівля являється спрощеною, таким чином згідно частини 4 статті 14 Закону "Про публічні закупівлі", замовник може, але не повинен, вказати які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. В даній закупівлі аналоги та/або еквіваленти не передбачені. Також, повідомляємо, що встановлення вимоги щодо надання гарантійного листа від виробника або власника (ліцензіата/субліцензіата) торгової марки товару не може вважатись дискримінацією, оскільки стосується всіх учасників закупівлі і не обмежує ніяких прав.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.10.2022 15:35